Alacsonyabb percdíjakat ígér a T-Mobile

A 2002 májusában új e-kereskedelmi alkalmazás bevezetésével jelentősen megújult Webshop a T-Mobile hazai értékesítési tevékenységében egyre meghatározóbb szerepet játszik. Az internetes áruházban mostantól a meglévő előfizetők kedvezményes készülékváltásának lehetőségei bővülnek, ugyanis a Kapcsolat Aranykártya Programban egyedi ár alapján, az akciós árnál olcsóbban vásárolhatók meg a különböző mobiltelefonok. A választott készülék ára hitelkártyával vagy készpénzzel utólag egyaránt kiegyenlíthető és a vásárlás során az összegyűjtött Aranykártya pontok is felhasználhatók. Tízezer forint feletti vásárlás esetén ingyenes házhozszállítást vállalnak. A hazai piacvezető mobilcég ügyfelei elérhetik a Kapcsolat Aranykártya Program személyes információit vagy előfizetéses ügyfélként a vásárlás mellett egyszerűen beállíthatják szolgáltatásaikat is. Szintén a Webshopon keresztül előfizetéses T-Mobile-ügyfelek számláikat bankkártyával is kiegyenlíthetik.

A Deutsche Telekom tulajdonában lévő T-Mobile mobilszolgáltató továbbra is kitart januárban meghirdetett új stratégiája mellett, hogy csökkenti a készülékek vásárlására adott kedvezményeket, noha emiatt elveszítheti ügyfelei egy részét. A kulcsfontosságú karácsonyi negyedévben így is csak 113 ezer új előfizetőt tudott szerezni, míg vetélytársa, a Vodafone 843 ezret.

René Obermann vezérigazgató az egymilliárd eurós megtakarítási program részét képező döntést a Reutersnak nyilatkozva azzal indokolta, hogy kedvezmények nélkül is lehet olcsó készülékekhez jutni az ázsiai gyártóktól - ezzel burkoltan megfenyegetve európai beszállítóikat. A vezérigazgató elismerte, hogy ezek az 50-70 eurós készülékek kevesebbet tudnak, de mint mondta, a plusz szolgáltatásokat a felhasználók többsége nem is igényli. A végtelenségig pedig nem lehet folytatni azt a gyakorlatot, hogy a mobiltársaságok a beszerzési ár alatt adják előfizetőiknek a készülékeket. Obermann úgy véli, hogy az olcsóbb készülékek helyett olcsóbb díjakat tudnak majd kínálni, különösen nagyra értékelve az előfizetői lojalitást. A T-Mobile Magyarország Rt. eddig nem kommentálta a döntést.

Azóta történt

Előzmények