A járvány az Amazon szekerét repíti

A vállalat döbbenetes növekedésről számolt az idei ünnepi szezon értékelésekor.

Az Amazon hivatalos blogjában összefoglalták a 2020-as év legfontosabb eseményeit és statisztikáit, és ebből kiderül, hogy a járványhelyzet hatására (is) elképesztő bővülésről adhatnak számot.

A középpontban az idei ünnepi szezon áll, melyet minden szempontból rekordok jellemeztek: sok milliárdnyi tételt szállítottak ki, köztük több mint másfél milliárd darabra rúg a legnépszerűbb termékek (játékok, háztartási felszerelések, elektronikai termékek, szépség- és testápolási cikke) száma. Rekordot jelent az is, hogy az Amazonon keresztül az amerikai kis- és középvállalkozások közel egymilliárd darab terméket értékesítettek - és hozzáteszik, hogy globálisan az ünnepi szezonban a harmadik felek értékesítései 50 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képes

Amazon
[+]

Az összefoglalóban nem felejtik el megemlíteni, hogy több mint 10 milliárd dollárt költöttek a járvány miatt az alkalmazottak biztonságos munkavégzésére és a kiszállítások biztonságosságának megteremtésére.

A személyzeti politikája és a munkakörülmények miatt egyébként rengeteg kritikát kapó vállalat természetesen hangsúlyozza, hogy 2020-ban több mint 400 ezer teljes és részmunkaidős új alkalmazottat vettek fel világszerte, az USA-ban és Kanadában az ünnepi szezonra 100 ezer kisegítőt alkalmaztak, a kiszállító partnerek pedig február óta több mint 75 ezer új sofőrt állítottak munkába.

Amazon
[+]

Azóta történt

Előzmények