Budapestre költözik az Avis régióközpontja

A világszerte ismert autókölcsönző vállalat, az Avis úgy döntött, hogy európai üzleti folyamatainak támogatására létrehoz egy pénzügyi központot. A helyszín kiválasztása során Budapest mellett döntöttek. A közelmúltban befejezett fejlesztések eredményeként a kezdetben 25 fővel indult szolgáltatási centrum jelenleg 135 munkatársat foglalkoztat.

A több országra kiterjedő tevékenység folyamatos működésének biztosításához elengedhetetlen volt egy korszerű, integrált informatikai rendszer kiépítése. A beruházásra kiírt pályázatot a KFKI Csoporthoz tartozó LNX Hálózatintegrációs Rt. nyerte. A hálózatkiépítés során mintegy kétezer végpontot kábeleztek be, a komplett, hangpostától az integrált videó kaputelefon-rendszerig számos elemet magába foglaló telefonrendszert pedig egy Avaya IP CallCenter szolgálja ki. A VoIP technológiának köszönhetően az európai leányvállalatokkal folytatott telefonforgalom az Avis belső hálózatán, a nemzetközi hívásdíjakat megspórolva folyhat.

Az Avis a központi erőforrások, így a hálózati eszközök, a CallCenter, a szerverek és mentőegységek védelmét kiemelt fontossággal kezelte. A szerverszobában a jelenlegi egyik legmodernebb tűzvédelmet alakították ki: HiFog ködképző rendszerű oltóberendezés biztosítja a védelmet, többszintű, helyi és távoli riasztási rendszerrel. A szállított megoldások üzemeltetését valamennyi érintett területre kiterjedő szolgáltatási szerződés keretében szintén az LNX látja el.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Avaya

Előzmények