Csuklott a Telekom, de már minden rendben

Másfél-két órán át nem minden esetben sikerült hívást indítaniuk mobiljukról a vállalat ügyfeleinek, volt akinek végig elérhetetlen volt a hanghívás szolgáltatás.

Hétfő délelőtt a Telekom mobilhálózatán fennakadások akadtak, valamivel dél előtt (nagyjából 11 óra környékén) a hanghívások és a mobilnet is akadozott, bár utóbbi a hálózati kapcsolat elvesztéséből adódott az ügyfelek készülékein.

A Telekom a HVG kérdésére megerősítette, hogy a mobilos ügyfelek esetenként, területtől függetlenül hívásindítási problémát tapasztalhattak. A hibát teljes körűen délután egy órára sikerült kijavítani, tudtuk meg iparági forrásból. Lapunkkal hivatalosan annyit közölt a Telekom két óra magasságában, hogy a hibát elhárították, már minden rendben van.

Olvasóink a Vodafone hálózatára is panaszkodtak, ezért megkerestük a céget, a vállalat sajtóosztálya megerősítette, hogy hétfő délelőtt óta a Telekom rendszerében felmerült technikai probléma miatt a Vodafone és a Telekom hálózata között mindkét irányban tapasztalhatóak fennakadások a hanghívás szolgáltatásban.

A Telenor sajtóosztálya is azt nyilatkozta az IT café kérdésére, hogy nem érintettek a Telekom hálózati hibájában, ügyfeleik csak azokat nem tudták esetleg elérni, akik a Telekom hálózatán maguk küzdöttek a problémával.

Azóta történt

Előzmények