Az Euronics meghosszabbítja a Black Friday akciót

A társaság értékelése szerint sikeres volt a Fair Friday kezdeményezésük, így még egy hétig akcióznak.

A vállalat közleményben jelentette be, hogy elégedettek: minden korábbinál többen voltak kíváncsiak idén az Euronics Black Friday akcióira az elmúlt héten. Az üzletek és a webáruház is jól vizsgázott, a vásárlók kiszolgálása, illetve a hitelkérelmek ügyintézése is fennakadások nélkül történt, a vásárlók pedig partnerek voltak.

A visszaélések visszaszorítása érdekében meghirdetett „Fair Friday” nevű kezdeményezésüket így értékelték: „Hálásak vagyunk a vásárlóinknak, akik bár izgatottan, de nyugodtan és egymásra is figyelve, felkészülten érkeztek üzleteinkbe az elmúlt héten. Az üzenetünk sokaknál célba talált: tízből legalább négy vásárlónk használta az ár-összehasonlító oldalak valamelyikét, így nyugodt szívvel vásárolhatta meg a kiszemelt termékeket, tudva, hogy valódi kedvezményben részesül.”

A webáruházban a tavalyi évhez képest közel 20 százalékkal több látogatót regisztrált a vállalat, a rendszer pedig állta a sarat, felhasználói panasz nem érkezett. Az Euronics gyorsjelentése alapján a Black Friday Hete rekordot döntött, az átlagos kosárérték meghaladta a 35 ezer forintot, miközben a vállalat üzleteiben 66 ezernél több terméket értékesített. Az eladott termékekre vetített átlagos kedvezmény 30 százalék volt.

A vásárlók kedvencei közé tartoztak a konzolok és a televíziók, illetve a porszívók és robotporszívók, emellett a korábbi évek tapasztalatai alapján kalkulált becsléseket is meghaladóan bővült a háztartási nagygép kategória.

A vásárlói visszajelzések és az Euronics által készített friss kutatás is arra sarkallta a vállalatot, hogy meghosszabbítsa a Black Friday Hetét, és további egy hétig tegye lehetővé a kedvezményes vásárlást. „A „Black Friday hete – Újratöltve” még több akciós termékkel várja a vásárlókat az Euronics üzletekbe és webáruházába” – mondta el a döntés hátteréről Hunyady László marketingigazgató.

Azóta történt

Előzmények