Újabb dizájnversenyt hirdet az Adobe-felhasználók egyesülete

haugA két évvel ezelőtt alakult Magyar Adobe Felhasználók Egyesülete (HAUG) az idén is meghirdeti dizájnversenyét. A megmérettetésre – melynek győztesei között közel 1,7 millió forint értékű nyereményt osztanak szét – szeptember 1-je és október 28. között lehet nevezni.

A verseny célja ezúttal annak bemutatása, hogy miként lehet becsapni, megtéveszteni az emberi agyat a különböző grafikai vagy képi illusztrációkkal. A téma tehát az illúzió, mely az érzékcsalódás egy olyan formájának tekinthető, amikor egy valódi külvilágból jövő ingert tévesen értelmezünk. Az optikai csalódást (más néven vizuális illúziót) vizuálisan észlelt képek jellemeznek, melyek eltérnek az objektív valóságtól. A feladat egy olyan kreatív elkészítése, mely megvalósításával illúziót idézel elő.

Nevezni a nevezési lap kitöltése mellett egy, a verseny tematikájába illeszkedő plakáttal lehet. Követelmény, hogy a munkához Adobe szoftvereket – akár azok ingyenes próbaverzióit – kell használni.

A versenyre beérkező alkotásokat szakmai zsűri bírálja el, ennek tagjai: Bakos Gábor képzőművész, az ARC ügyvezető igazgatója; Bátorfi Zsolt, a Microsoft Magyarország fejlesztési és platform üzletágának technológiai szakértője; Fabricius Gábor reklámszakember; Román Balázs, a Kreativ.hu főszerkesztője; Papp Ádám grafikus, a HAUG elnöke és Szőcs Endre, a HAUG tagja. A díjakat – melyek között Adobe szoftverek, Nokia Lumia telefon, Xerox és Fujitsu hardverek, könyvcsomagok és szakmai tanfolyamok találhatók – az első három helyezett versenyző kap.

A versenyről, a feladatokról és a részvétel feltételeiről részletek a HAUG weboldalán olvashatók.

Azóta történt

Előzmények