Sokat adakoznak a hazai infokommunikációs vállalatok

A Magyar Adományozói Fórum (MAF) 2007-ben is összeállította a vállalatok adományozói listáját, s ez alapján átadta a Legkiemelkedőbb Üzleti Adományozó díjat. A 2006-ban összértékben a legtöbb adományt nyújtó vállalat kategóriában a Magyar Telekom képviselője vehette át a díjat, megelőzve a MOL-t és a Kereskedelmi és Hitelbankot. A távközlési vállalat összértékben 1,3 milliárd forintot fordított a tavalyi évben adományokra.

A 2006-ban az előző évhez képest az adományozásra fordított összeget legnagyobb mértékben növelő vállalatok versenyében a Vodafone Magyarország vehette át a legjobbnak járó díjat, ugyanis a 2005. évi 89,7 millió forintról a cég 154 millió forintra növelte éves adományi keretét. A legnagyobb adományozókat feltüntető TOP 20-as listán előkelő helyen szerepel még az IKT-szektorból a Pannon GSM (174,9 millió forint), az Ericsson Magyarország (140 millió forint) és a UPC (55,2 millió forint) is.

Molnár Klára, a MAF igazgatója elmondta: lassú, de folyamatos fejlődés tapasztalható az adományozás területén mind minőségi, mind mennyiségi értelemben. Ezt a folyamatot kívánja erősíteni a MAF a jó céges-civil együttműködések, valamint a kiemelkedő adományozói gyakorlatok bemutatásával.

Azóta történt

Előzmények