Negyedmillió djuice előfizető

Megduplázta előfizetői számát a március vége óta eltelt alig fél évben a Pannon GSM nemzetközi mobilmárkája, a számlás és kártyás tarifacsomagot is kínáló djuice, így szeptember közepére a magyar djuice-osok száma negyedmillió fölé emelkedett.

A Telenor-csoport nemzetközi márkája, a mobiltelefonálás mellett különleges tartalomszolgáltatásokat, akciókat, kedvezményeket kínáló djuice a fiatalok és a fiatalos gondolkodású felnőttek márkája, azoké, akik a mobiltelefont életük egyik legfontosabb tartozékának tekintik, s ezért nem mindegy számukra, hogy milyen márkát, milyen szolgáltatásokat választanak. A Norvégiában másfél éve, Magyarországon tavaly november óta rendkívül sikeres márka a magyar felhasználók mellett immár ukrán szomszédaink számára is hozzáférhető: a Telenor helyi mobilcége, a Kyivstar nemrégiben indította útjára a márkát ezen a rendkívül dinamikusan fejlődő piacon is.

A djuice hazai vonzerejéhez az előnyös tarifa- és készülékajánlatok mellett hozzájárultak a márka formabontó, szokatlan médiahirdetései és a djuice Xtra klub tagjai számára igénybe vehető különböző, a mobiltelefonáláson túlmutató kedvezmények is. Ráadásul 2004. szeptember 30-áig az új djuice előfizetések vásárlói további kedvezményekben is részesülnek: a számlás csomagban a vásárlástól számított 2 hónapig a havidíj 100 %-a lebeszélhető, és a vásárlástól számított 2 hónapig havonta 50 SMS díjmentesen küldhető (mind számlás, mind kártyás előfizetőkre vonatkozik).

Azóta történt

Előzmények