Népszerű a Malév új online szolgáltatása

Tavaly december óta online módon is lehet jegyet vásárolni a Malév internetes honlapján. A 2003. december 22. és 2004. január 20. közötti úgynevezett pilot időszakban végzett felmérések alapján az új rendszer sikeresnek bizonyult. Folyamatosan növekedett az internetes foglalások száma, ami annak köszönhető, hogy az online jegyrendeléssel sokkal egyszerűbbé és gyorsabbá vált a vásárlás. A pilot időszakban 436 utas vette igénybe ezt a szolgáltatást, 65 százalékuk magyar, 35 százalékuk pedig külföldi volt. Az eddigi összesített forgalmi statisztika alapján a Malév e-Flight projektje 25,54 millió forint árbevételt eredményezett.

A bárhonnan és bármikor elérhető szolgáltatás angol és magyar nyelven áll az ügyfelek rendelkezésére. Az összes budapesti indulású járat minden osztályára lehet elektronikus jegyet vagy e-ticketet vásárolni bankkártyával, amelyet soron kívül a Malév Centrum jegyirodában vagy a Ferihegy 2/A Internet Expressznél lehet átvenni. Ezenfelül a Malév öt százalék kedvezményt is kínál minden interneten megvásárolt jegyre. A magyar légitársaság öt év múlva a jegyeknek már a 80 százalékát szeretné az világhálón keresztül értékesíteni. Ennek érdekében az elkövetkezendő két évben a magyar légitársaság 92 millió forintot költ az internetes értékesítés fejlesztésére. A Malév közeljövőre vonatkozó terveiben szerepel még a speciális internetes árak bevezetése, az e-Check-in, a PDA-n keresztüli elérhetőség, valamint a komplex szolgáltatáscsomagok ajánlata, amely magában foglalná a hotelfoglalást, az autóbérlést és a biztosítást is.

Szabó Zsuzsanna (Napi Gazdaság)

Előzmények