Elérhetőek a PET Portál és az IT café szteganográfiai játékának megoldásai

Tegnap már kihirdettük a győzteseket, s ma, ahogy ígértük, további részletekkel is szolgálunk.

A PET Portál oldalán egy bejegyzésben az érdeklődők megtalálhatják a játék végigviteléhez és a szintek visszafejtéséhez szükséges információkat: valamennyi szint kulcsát, az egyes szintet megfejtő és kódoló programok forráskódját és bináris változatát.

Ugyanitt találhatóak a játékosok utólagos értékelései, ezek közül itt most csak Buba véleményét idézném: „Gratulálok a játékhoz, egész érdekes néhány pálya :-). Már vártam mikor kerül ki a netre, mert a Hacktivityn (sokakhoz hasonlóan) nem nagyon foglalkoztam vele, jobban főleg az előzetes bejelentés hiánya miatt. Valamint mert az első pálya (spammimic) tipikusan olyan volt, hogy ha valaki nem hallott róla, nem sok esélye volt kinyomozni, milyen technikával történt a rejtés. Egyébként ez egy vacak játék, mert sehogy se jöttem rá a megoldásra :-)).Na jó, nem komolyan :-). Ennek ellenére jól szórakoztam megoldása közben. Hasznos volt, mert például megtudtam hogy egy bitmapben nem csak fordított sorrendben helyezkedhetnek el a sorok – bár nem látom tisztán, hogy ezen tudás birtokában milyen előnyökhöz jutok az életben:-). Szeretem az ilyen játékokat, mert sok érdekességet lehet tanulni belőlük.”

Emellett felhívjuk a figyelmet arra a bejegyzésre is, ahol szavazni lehet a most lefutott játékról, illetve annak jövőjéről.

Azóta történt

Előzmények