Nem működik a méltányossági kérelmeket fogadó elektronikus rendszer

A helyreállásig ügyfélkapun vagy e-mailben lehet benyújtani a beadványokat.

Az ORFK kommunikációs szolgálata tegnap késő délután a rendőrség honlapján jelentette be, hogy technikai hiba miatt nem működik az az elektronikus rendszer, amelyen keresztül be lehet nyújtani az államhatár átlépésével összefüggő méltányossági kérelmeket.

Az új intézkedéssel kapcsolatban Kiss Róbert rendőr alezredes, a koronavírus-járvány elleni védekezésért felelős operatív törzs ügyeleti központjának munkatársa a keddi online sajtótájékoztatón azt mondta, szerdától csak elektronikusan nyújthatók be a személyforgalomra vonatkozó beutazási szabályok alóli felmentés iránti méltányossági kérelmek.

A rendőrség szerda este azt írta a honlapján, hogy az elektronikus ügyintézést támogató inNOVA portáljuk működésében technikai hiba lépett fel; az üzemzavar elhárításáig az ügyfélkapuval vagy cégkapuval rendelkező ügyfelek a rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) az Elektronikus ügyintézés/"Méltányossági kérelem Magyarországra történő beutazáshoz" menüpontban található űrlap igénybevételével nyújthatják be kérelmüket.

Az ügyfélkapuval és cégkapuval nem rendelkezők az ugyfelszolgalat@orfk.police.hu e-mail címre küldhetik el beadványukat. Az ide érkező kérelmeket is elbírálják – tették hozzá.

A beutazásokkal kapcsolatos általános tájékoztatót az információs vonalakon (06/80-277-455; 06/80-277-456; 1818) vagy a koronavirus@bm.gov.hu e-mail címen kaphatnak az érdeklődők.

Azóta történt

Előzmények