A Spotify kisöpri a káros tartalmakat a platformjáról

Olyan céget vásárolt a Spotify, amely segít azonosítani a platformján a káros tartalmakat.

A Spotify felvásárolta a Kinzen nevű vállalatot, amely segített és segít azonosítani a platformon a káros tartalmakat.

A Spotify nagy erőkkel dolgozik ezek visszaszorításán, főleg miután a „The Joe Rogan Experience” keretében podcaster-botrány robbant ki, koronavírussal kapcsolatos tévinformációk miatt.

A két fél egyébként 2020 óta dolgozott együtt, alapvetően választásokkal kapcsolatos tartalmakkal foglalkoztak, de ezt kiterjesztették tévinformációkra, álhírekre és gyűlöletbeszédre is.

Az üzlet részleteit nem hozták nyilvánosságra, de azt közölték korábban, hogy átláthatóbbá tennék annak meghatározását, hogy mi számít nem elfogadható tartalomnak. A Kinzen pedig képes korán jelezni a problémákat, a hatékony moderálás ráadásul több nyelven is lehetséges.

Azóta történt

Előzmények