A Telenor ma bejelentette, hogy a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként tették lehetővé, hogy kártyás ügyfeleik a legnépszerűbb közösségi oldalon keresztül töltsék fel mobil-egyenlegüket. A Telenor Facebook-oldalán elérhető „Minden feltöltés #KIRÁLYSÁG” alkalmazásban csupán a feltölteni kívánt egyenleghez tartozó telefonszámot kell megadni, kiválasztani a feltöltési címletet és a hozzá járó Extra kedvezményt, végül online bankkártyás fizetéssel könnyedén befejezhető a feltöltés.
A Telenor azt is közli, hogy a közösségi médiacsatornák aktív használatával az új funkció mellett az online ügyintézést is kényelmesebbé tette ügyfelei számára. A közösségi ügyfélszolgálat hatékonyságát egy nyilvános időmérő, a Speed-O-Meter alkalmazás jelzi – szintén a cég Facebook oldalán. Az elmúlt 1 óra átlagos válaszidejét mutató érték révén a felhasználók megtudhatják, hogy feltett kérdésükre mennyi időn belül számíthatnak válaszra. A Telenor saját bevallása szerint egyébként a közösségi ügyfélszolgálata révén reggel 8 és este 10 óra között a kérdések 86%-át 15 percen belül válaszolja meg.
„A Telenor Facebook-oldala egyre népszerűbb ügyintézési csatornának számít. A visszajelzésekből azt is tudjuk, hogy sokan elsősorban a közösségi oldalt használják mobilnetezésre, ezért folyamatosan olyan innovatív megoldásokon dolgozunk, amelyekkel előfizetőink kényelmét biztosíthatjuk ezeken a felületeken – nyilatkozta Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója.