Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden későn délután Budapesten, sajtótájékoztatón jelentette be a fejlesztést. A miniszter a digitális fejlődés világgazdasági jelentőségét hangsúlyozva kiemelte: a négy éve alapított vállalat a legújabb generációs technológiák alapján nyújt üzleti szolgáltatásokat.
Nagy verseny volt a régióban a beruházásért, de a vállalat végül Magyarországot választotta első jelentős európai ügyfélszolgálati központjának helyszínéül – közölte Szijjártó Péter. Ez újabb lehetőség a magyar fiataloknak, hogy magas hozzáadott értéket képviselő, jó fizetéssel járó munkahelyen helyezkedjenek el – tette hozzá.
A Ubiquity Global Services a többi között pénzügyi és informatikai területeken nyújt többnyelvű üzleti szolgáltatásokat, az Amerikai Egyesült Államokban és Ázsiában összesen több mint 2000 embert foglalkoztat. Szijjártó Péter jelezte, hogy abban is megállapodtak a vállalattal, hogy az ügyfélszolgálati központ létrehozása az első lépés, további beruházások várhatók akár Budapesten, akár vidéki nagyvárosokban.
Matt Nyren, az Ubiquity Global Services alapítója és elnöke kiemelte, hogy a vállalat sok tudásalapú szolgáltatással foglalkozik. Elsősorban a szakemberkínálat, a nyelvtudás és a mérnöki tudományok területén meglévő erős egyetemi képzések miatt választották Budapestet. Az új központ vezetőinek kiválasztását már elkezdték, ezután választják ki a munkatársakat – közölte.