Zenei streamszolgáltatást tervez a Tesla?

Iparági források szerint zajlanak a tárgyalások a kiadókkal. Nehéz belátni, miért lenne ez jó a cégnek.

Teljesen új üzletbe fogna bele a Tesla, ha lehet hinni a Recode iparági informátorainak, akik azt fecsegték ki a lapnak, hogy az elektromos autóiról ismert vállalat saját kezébe szeretné venni a fedélzeti szórakoztatást, méghozzá saját zenei streaming szolgáltatás indításával. A zeneiparban dolgozó források szerint aktív tárgyalások folynak a Tesla és a kiadók között arról, hogy az autókhoz csomagolt szolgáltatást értékesíthessen saját név alatt.

Kérdéses, hogy mennyire érné meg egy ilyen rendszer, amikor a gyártó integrálhatná a Spotify, az Apple Music vagy akár a Google Music, esetleg a Pandora szolgáltatását ahelyett, hogy belép egy olyan piacra, ahol már jelenleg is meglehetősen sok a szereplő, akik 20-50 milliós előfizetésszám mellett is szenvednek a licencdíjak megfizetésével.

A zenélő Tesla tekercsek is jobb ötletnek tűnnek

Főleg úgy, hogy bőven egymillió alatt van az eddig eladott Teslák száma. Az autógyártó tavaly 76 230 Model X és Model S szállítását regisztrálta, gyártásba pedig majdnem 84 ezer darab került. Ez hatvannégy százalékkal több, mint amit 2015-ben sikerült készítenie a vállalatnak. Ha igazán nagyvonalú akar lenni a Tesla anélkül, hogy komolyat bukna, még mindig jobban jár, ha kifizeti a vásárlók helyett valamelyik létező szolgáltatás előfizetési díját akár egy teljes évig.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Tesla

Előzmények