-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
egyes játékokban brutális mikrolagot generál, ez nem baj? (ill. mindenhol generálja, csak nem mindenhol látványos.)
ez a PWM típusú szabályzás amúgy is elég fura elgondolás egy ilyen erőforrás esetében, szerintem valamilyen slope-os megoldás sokkal jobb lenne - és akkor a feszültség szabályzása sem lenne akkora gond.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nem az a bajom vele hogy van (ebben igazad van, nem árt ha van alternatíva, max. kiiktatom), hanem az, hogy tragikus, amit művel. pár MHz? nem tudom, az utóbbi driverekkel mit csinál, de nekem anno a 6970-nel 880 és 500 MHz között oszcillált. ez nálam inkább a "rohadt sok MHz" kategória ráadásul tényleg oszcillál - most megnéztem az F1 2010-es frame logokat, és a következő történik:
- powertune nélkül szép szabályosan 16ms körül vannak a frame idők, ebből lesz 63fps
- powertune minimumra húzva: 17-19ms a frame-idő, viszont kb. minden negyedik frame 23-24ms körüli, ebből lesz 51fpsa második esetben a játék érezhetően szaggat, nem jó ránézni. ha ehelyett a hülye alternálás helyett beállna 690MHz-re (ami a vezérlésből következően az átlagos frekvencia), akkor ugyanazon az 51fps-en szép sima lenne a játék. ezért nem értem ezt a műsort.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
akárcsak az egyéb mikrolagoknál, itt is a ciklikusság okozhatja a problémát. nem az a gond, hogy valamelyik frame 5ms-mal hosszabb, hanem az, hogy minden negyedik frame 30-40%-kal több időt vesz igénybe. marha egyszerű amúgy kipróbálni - csinálj egy 60fps-es videot, ahol minden 4. kocka után beszúrsz még egyszer egy ugyanolyat. az elméleted szerint azt sem lehetne látni, de fogadni mernék, hogy golyózna tőle a szemed
a két teszt amúgy egymás után ment (először PT, aztán normál, aztán ellenőrzésként megint PT, hogy biztos jól láttam-e), úgyhogy kizárt, hogy más oka legyen.állandó órajellel akkor alacsonyabb az fps, ha csak egyes szakaszokon lép be a PT, ha folyamatosan megy, akkor nincs differencia.
#4498: olvasd el az utóbbi 10hsz-t, nekem 6970-nél jelentkezett.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nem akartam ennyire részletekbe menni, mert amit javasoltam, ott is csak 16ms-ot szúrsz be, de akkor csináld a következőt:
- fogj egy 60fps-es videot
- duplázd meg az összes képkockát
- minden 4. duplázás helyett triplázást alkalmazzezzel a következő mintát kapod: aabbccddd, ahol mindegyik betű 16ms. így már csak 50% az emelkedés. ha akarod, komplikálhatod tovább 90fps-sel, és akkor már csak 33% lesz. a lényeg viszont az, hogy próbáld ki, mert a hit meg a feltételezések elég kevéssé bizonyító erejűek
#4501: 0%-on a 6970 nem csinálta. szerintem a 6990 sem nagyon csinálja alapon (esetleg 1-2 extrém durva játék esetében), de ezt ki kellene mérni, olyan nem járt nálam.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4523 üzenetére
a 6990-es 365W, nem 300 - az nem mindegy
a "GCN jobb a VLIW4-nél perf / mm2" propagandavonatra pedig egyelőre nem érdemes felülni. egyrészt nem tartom kizártnak, hogy nem azonos csíkszélesség mellett fogják a kettőt összevetni (marketingeseknek belefér), másrészt pedig az sem kizárt, hogy ezt az összehasonlítást a teoretikus Battlefield 6-tal végezték, a Frostbite motor 4.0-s verziójával - ebben az AMD-nek nagy gyakorlata van.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
lehet ez is, viszont akkor ez egy jó nagy semmitmondás, mert csak a nyers számítási teljesítményt nézi, azt pedig nem, hogy hogyan lehet ezt hatékonyan etetni. akkor pláne áll, amit mondtam
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
de ha már így elnézted, és nem lesz VRAM - csak halkan jegyzem meg, hogy akkor az eddig megszokott, és koncepcionálisan jó régóta nem változtatott backend felépítés is mehet a levesbe...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4723 üzenetére
Miheztartás végett a 6970-esnek 100%-al kevesebb számoló-egysége van mint egy 5970-esnek és 21%-al magasabb az órajele, átlagosan mégis csak 19%-al erősebb az 5970-es.
viszont ha az 5970-en 2x2G memória lenne, akkor az a 19% inkább 40-50% lenne - úgyhogy érdemes óvatosan bánni az ilyen analógiákkal.
az érem másik oldala, hogy a Cayman és a Cypress között a VLIW5 - VLIW4 váltás nem hozott komoly teljesítménybeli differenciát, az egyedüli igazán komoly különbség a frontendben van (az ész nélkül tesszeláló játékok gyorsabbak a Cayman architektúrán). a 7900-asok állítólagos architektúrája viszont eléggé más megközelítés, ezért akár komoly anomáliákra is lehet számítani - mindkét irányban.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4747 üzenetére
attól, hogy azzal dolgozol, ami van, még nem árt a releváns teszteredményeket nézni... no mindegy.
tárgyilagosan nézve, a fusion komponensek együtt sem fognak nagyobbat alkotni, mint egyenként - egészen addig, amíg a számukra előnyös módon megírt szoftverek el nem kezdenek szaporodni. jó kérdés, hogy erre mikor kerül sor - az ingyenes power user alkalmazások között akár jöhet ilyesmi hamar is, de a többi területen kevésbé lennék optimista.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FireKeeper #4754 üzenetére
rossz irányból nézed az egész kérdést - ha ez a szemlélet lenne elterjedt, akkor tele lennénk DX11-es játékokkal.
új programozási paradigmára átállítani fejlesztőket borzasztóan sokba kerül - még akkor is, ha a jelenlegiekhez hasonló programozási nyelvet kell használni. pénzbe kerül a képzés, a képzés alatt el nem végzett munka, ill. az újdonságok használatába való beletanulás alatti jóval nagyobb hibamennyiség. ezt fejeld meg azzal, hogy az utóbbi évek költségcsökkentéseinek köszönhetően a kommerciális szektorban dolgozó programozók nagy része nem éppen top talent, úgyhogy egy ilyen átállás minden lesz, csak nem zökkenőmentes. ezért ahhoz, hogy valaki egy ilyet meglépjen, ahhoz a heterogén megközelítésnek igen killer eredményeket kell hoznia. a kép- és hangfeldolgozás területein talán megéri - de máshol?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4954 üzenetére
mi sül ki abból, ha a bazinagy bulldozerrel összekombinálnak egy ilyen bazinagy GPU-t? brontoszaurusz?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ahogy így elnézem a jelen realitásokat, mindkettőnél érzékelhetően nagyobb lesz...
TZs: lesznek kihagyások mindkét oldalon, persze, csak éppen mindkét rész esetén a tömeg nagy része maradni fog. mekkora lesz az a chip, 4-6Mrd tr? ouch!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ó persze, elhiszem, hogy a GCN igen moduláris (végülis az nVidia csak 9 hónapja ilyen), de a kevesebb modul az álmoskönyv szerint gyengébb teljesítményt jelent...
amúgy a szívás CPU oldalon van, mert inteléknek feleannyi tranzisztorból van bulldózersebességű CPU-ja, az nvidia meg elég sötét ló, de annyi erősen valószínű, hogy az ARM alapú CPU-juk nem lesz 2x10^9 tr...a 300mm2-es targettől meg kacag a májam - mindig erről szól a legenda (édes pötty, ugye), aztán a Cayman 30%-kal nagyobb, ez az új monster meg úgy tűnik, még többel. most akkor miért higyjük el, hogy fusionnél sikerülni fog?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
a GCN-es 7900-ak modulárisabbak lesznek, mint a 21 hónapos (nem 9, ahogy az előbb írtam) Fermik? Nahát...
a SB / Bulldozer összehasonlítás teljesen wild, szerintem (és a postodból is az látszik) nincs annyi info a jövőbeli architektúrákról, hogy reális becslést lehessen adni, kinek mennyi L3 kell. addig pedig vagy a magokat hasonlítod össze L3 nélkül, vagy mindkettőnél beleveszed az L3 arányos darabját - a mixelős megoldás nem fair. azonfelül azt is ide kellene fűzni, hogy a bulldozer csak integer throughput terhelés esetén gyorsabb.
amúgy szokás szerint köszi a sok infot, csak kicsit bántja a szemem, hogy fekete helyett zöldek a betűk
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz huskydog17 #5040 üzenetére
de minek? a sávszélességet 1.5-szeresére emelték a szélesebb busszal (persze csak ha igaz a pletyka) - mire lenne jó a gyorsabb memória, azon kívül, többet fogyasszon?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz huskydog17 #5047 üzenetére
te ugye nem követted végig a 6970-es startja előtti időszakot, amikor vagy 3 különböző, egymásnak ellentmondó "hivatalos" slideshow terjengett az interneten?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
fogalmazzunk inkább úgy, hogy Carmack nem tud számolni, vagy rossz helyre tette a tizedesvesszőt a megatexture remek ötlet, de mint technológia, nincs benne semmi extra komplikált. nagyon gyönyörű, hogy a rage egy nagy textúra, de a minőségben olyan kompromisszumokat kellett kötni, hogy közleről minden ocsmány benne. ennek pedig semmi köze a CPU-GPU szeparált memóriához, ez egyszerűen csak a textúra teljes területének, a tömöríthetőségnek, valamint a játékra fordítható HDD helynek a függvénye. ha nem lett volna gond, hogy a játék 150GB, akkor nyugodtan lehettek volna PC-konformak a tárolt textúrák, és nem került volna elő a késleltetéses probléma...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ezzel maximálisan egyetértek. fordítom magyarra: Carmack az Xbox360-nal a fejében hozott meg néhány jelentős technológiai döntést, és most megy a pislogás, hogy ez nem mind jó PC-n. end of story.
amúgy nálam nem vészes a pop-up - látható, de annyira nem, hogy az akció hevében zavaró legyen. GTX460 + 266.58-as driver. hmmm...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5239 üzenetére
a vizuális ingerek sokkal erősebbek, mint a kianalizált számokból levont következtetések. később zsigerből a "torzított" kép fog beugrani akkor is, ha szépen levontad magadban, hogy pontosan mennyi is a különbség. nem hülyék, akik ezeket az ábrázolási módokat kitalálják.
(csak büdös nagy parasztok )
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5263 üzenetére
a cayman duoval nem tették meg...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5275 üzenetére
az egy dolog, hogy a szövegből nem érzed ki az iróniát, de hogy még gonoszan mosolygó smiley-ból sem...
amúgy -20% powertune = játékélmény destroyed. guaranteed.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5284 üzenetére
ill. ennél annyival többre, hogy a teljesítmény nyirbálásának a módszere microstutteringet okoz, ami számos játékban igencsak jól látható. önmagában a -20-25% fps-sel nem lenne gond.
szerk. mondjuk erre van megoldás - manuálisan vissza kell venni a kártya órajelét arra a szintre, amit a powertune szeretne közelíteni. csak attól valahogy nem lesz top hardware feelingje az embernek...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz radi8tor #5395 üzenetére
kb. erről van szó. ez a GTX680 annyira sehol nincs még, hogy vaporware-nek is kevés. gyanús az is, hogy az nVidia terjeszti ezeket a híreket, hogy a potenciális 7970 vásárlókat elriassza - bár a 6Mrd tranzisztor magyarázná, hogy miért szeretnék a fogyasztásra vonatkozó korlátokat feljebb tornászni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz DeckardCain #5433 üzenetére
ezt még csak nem is a piac csökkenéséhez kötném. anno az 5770 vs 4870 viszonylatban hasonló volt a helyzet.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nem értem, miért gondolják sokan, hogy a GPU-k csak a számítási teljesítményből állnak. a játékokban ez marhára nem igaz - eddig az AMD összes DX10+ GPU-ja bőven elég számítási kapacitással rendelkezett, és máshol volt a szűk keresztmetszet. egyedül a Barts nézett ki számottevően másképp, ott meg inkább a textúrázási kapacitás volt kevéske.
amit érdemes tudni (midrange-től felfelé):
- a HD5000-es szériától kezdve a Barts-on kívül az összes Radeon erősen ROP-limitált. a Cayman és a Tahiti nagyon durván, a Cypress és a Juniper közepesen (ezeknél inkább a sávszélesség volt kevés)
- a Cypress helyenként nagyon szenvedett attól, hogy egy geometriai motorja volt. ha nem raktak volna bele 2db 16-pixel széles raszterizálót, akkor minden bizonnyal még jobban kipurcant volna.
- a Cape Verde és a Juniper backendje nagyon hasonló - viszont az órajelek aránya teljesen más. lehet, hogy az új chipet az optimalizációk ellenére is a memória-sávszélesség korlátozza legjobban.ebből következően a Cape Verde és a Pitcairn viszonyában ez lesz érdekes:
- a Cape Verde-ben 1 geometriai egység és 16-pixelnyi raszterizáció van - ha bármelyiket nem duplázza meg a Pitcairn, akkor ott gond lehet
- ALU és TEX terén a Pitcairn bőven el lesz eresztve (ha hihetőek a számok) - nagy kérdés a Pitcairn ROP-ok száma - ha a pletykált 24 lesz, akkor az ugyanúgy le fogja folytani a teljesítményt, mint a Tahitiben
- memória-sávszélességben jó eséllyel dupla lesz a Pitcairn - ez a korlát nagyjából fel fog oldódniés ami a nagy csapda - ha a 7870 közel duplaolyan gyors lesz, mint a 7770, akkor teljesen rácsúszik a 7900-as szériára, mert akkor 10-15%-kal lesz a 7970 alatt, ami már gyorsabb, mint a 7950. ha viszont nem lesz közel duplája, akkor mitől nem lesz, mi fog belőle hiányozni? igen kíváncsi leszek én erre a chipre...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
a ROP-ok lecsatolása a sávszélesség jobb kihasználásában segít, cserébe szerintem extra késleltetést hoz be. a ROP-ok kapacitása ettől nem nő, a kihasználhatóságuk is csak akkor, ha a sávszélesség olyan bőséges, mint a Tahiti esetén.
a Cape Verde-nek persze jó a 16 ROP, de míg az a rész és a frontend fele a Tahiti-nek, a többi terület csak a 30%-a. ehhez képest clock-to-clock sebességben 40% felett van.ember legyen a talpán, aki ebből megjósolja a Pitcairn-t
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz DeckardCain #5502 üzenetére
ha ez igaz, akkor az 7770 + 90-100%, ami valahol a 7950 körül van, talán még felette is. épp ezért nehezemre esik elhinni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ez minden bizonnyal így van, csak kérdés, hogy a limitációból mennyi a driver, és mennyi a 32 ROP bűne nagyon veszélyes húzásnak látom ugyanannyi ROP-ot tenni a pitcairnbe, mint a tahitibe...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ViiiiktorOC #5795 üzenetére
pont ez a furcsa benne. ennek a kategóriának olyan iszonyú széles piaca nincs, és ahogy telnek a hetek, egyre többen közülük vesznek 690-est, és még ennek a töredéknek is csak a töredékét fogja érdekelni a 7990, ha mondjuk max. 10%-kal lesz gyorsabb. még egy jó kis fudot sem láttunk, hogy miért ne vegyen az ember 690-et
most vagy nem terveznek 7990-et, vagy valami irdatlan brutalitás fog jönni (bár nem látom, hogyan), vagy ismét nem értem az AMD marketingeseit...Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
igazából nem a bejelentés dátuma a fontos, hanem hogy mikortól lehet birtokba venni. aki 1k USD-t ki tud (és akar ) adni egy VGA-ra, az rendszerint nem erős a várakozásban.
a dupla tahitis kártyákat egyelőre nem tudom hová tenni. van már valamelyikhez ár?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz ViiiiktorOC #5826 üzenetére
és jönne a GK110 alapú monster...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz KillerKollar #5828 üzenetére
én kérek elnézést - micsoda elvetemült ötlet, hogy csinálnak egy GPU-t, és kihoznak vele egy... (hatásszünet) videokártyát?!?!?!
#5829: miért nem hinnéd?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FireKeeper #5831 üzenetére
milyen fejlesztést? lesz GK110 chip, max. egy kártyát kell köréépíteni. emellett az nVidia azt nyilatkozta a techreportnak, hogy a GK110-et akkor vetik be GeF-ként, ha az AMD-nek adandó válaszként muszáj lesz. ami ugye nem arra utal, hogy szóba sem jöhet.
#5832: nem a GeF családba tervezték? akkor mekkora mázli, hogy van mindene, ami ahhoz kell, hogy GeF-ként is menjen (amúgy honnan a bennfentes info, hogy mit hová terveztek?)
egyáltalán nem biztos, hogy a GK104-gyel fel tudják venni a versenyt egy 1100MHz-es Tahiti-vel. a 925MHz-es 7970-nél minimálisan gyorsabb a 680 úgy hogy az átlagos boost clockja 1080MHz körül van. az 1100MHz-es Tahiti ellen 1280MHz körüli boost clock kellene, ami egyáltalán nem biztos, hogy jól tömeggyártható. + a memória órajelére is rá kéne rakni 10-15%-ot.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz KillerKollar #5834 üzenetére
asszem szükségtelen bármit hozzátennem...
#5835: ez így van. a GF100 és a GF110 is ilyen chipek voltak, aztán mégis milyen szépen teljesítettek. igaz, a 480-assal télen fűteni lehetett, de ebben a kategóriában ez belefér. viszont ment, mint az állat.
a GK104 módosítása nem biztos, hogy megoldás - ld. #5833.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz fatallerror #6039 üzenetére
tehát nem tudod, ki a célközönség, de azért biztos, ami biztos, elég lesújtó véleménnyel vagy róluk. nem lehetne kicsit több tolerenciával?
szerintem az a probléma a 7990-nel, hogy nehéz a 690-nel szemben jól pozícionálni. vagy hasonló fogyasztás mellett lesz jóval kisebb teljesítménye, vagy kicsit nagyobb fogyasztás mellett lesz kicsit kisebb teljesítménye, vagy sokkal nagyobb fogyasztás mellett lesz hasonló teljesítménye. szerintem egyedül az utolsónak van értelme, csak ott meg ugye a hűtés is probléma. ráadásul a 690 egy kifejezetten szexi kártya, és ez a vonal az AMD-nek sosem volt az erőssége. szóval nem látom, hogyan lehet ebből életképes business case - talán az AMD releváns döntéshozója sem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs