- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Bittorrent topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Nagyon jó ez az M3 E30 Group A: [link]
Várom már a Trento hillclimbet, nagyon mennék már azon a pályán ezzel a BMW-velwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Én abszolút élvezem úgy is, ha be van kapcsolva az autó gyári ABS-e. Igazából az az irreális, ha azt kikapcsolod, nem nagyon tudnék hirtelen autót mondani, ahol van arra lehetőség, hogy kikapcsold a blokkolásgátlót.
Az RSR a gyári bekapcsolt segítségeket nem mutatja, így ha az autó gyári abs-e működik, attól még a játék abs segítsége nincs bekapcsolva.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz BigBlackDog #559 üzenetére
AI az elég lényegtelen dolog szerintem egy szimulátorban. Elmúlt időszakban AI-n dolgoztak az biztos, azt írták, de felesleges találgatni, majd pénteken kiderül mit kapunk (én személy szerint a Trento-Bondone hillclimb-et várom nagyon).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Nem rossz a nézet, de a fov az elég nagy (100 fok feletti szerintem). Kamerával nem lehet pontosan azt visszaadni, amit az emberi szemmel látsz.
Valóság vs szimulátor vagy onboard közötti legnagyobb különbség, hogy minden többszörösen hat. Pl látsz szimben egy kanyart, sima padló, na ez valóságban olyan, hogy először azt mondod, kizárt, hogy ezt padlón be lehet venni (persze tudod, hogy igen). Ugyanígy a féktávokkal, először ijesztőbb az egész, persze aztán beleszokik az ember és a valóság is egy újabb "szimulátor" lesz, amit meg kell szokni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz FoxiestFox #838 üzenetére
Talán eldöcögne, de játszható biztos nem lenne. Előző gépemben ati hd 4850 + c2d e8400 volt, azzal full minimumon volt csak játszható, de az a Tech Preview volt (70-90 fps körül).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz Motion_Blur #845 üzenetére
Kb 1 másodperccel gyorsabb a McLaren körönként, az elsőt szerintem szinte lehetetlen beérni (talán wr közeli körökkel sikerülhet).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz barcalaci84 #1443 üzenetére
Igen, a weboldalt, azt Andrea Lojelo-val csináltuk.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Én még többet is alkudnék belőle, mégiscsak 1 hónap alatt még nem tudta eladni.
Egyébként bírja a strapát, az enyém olyan 6-7 éves lehet (talán pont a megjelenés után lett véve), nálam 4 éve van, előtte is rendesen volt strapálva (Kiss Norbi nyert vele pár LFS bajnokságot, szóval tényleg volt használva), most sem kímélem és még csak egyszer kellett kitisztítani a pedálokat
(#1878) sultansmith: Vagy a köridőt, vagy az autót írtad el szerintem, emlékeim szerint a BMW 1M S3-al lehetett 1:03-at menni, Abarth 500 S1-el pedig talán 1:07 volt a jó idő, ha jól emlékszem.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz stickermajom #3254 üzenetére
Pont oda nincs, találtam 3 setet más pályákra, talán nordra kiindulópontnak jó lesz: [link]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Számomra reálisabbnak tűnik AC, mint az iRacing (igazából az utóbbi 1-2 évbe valahogy egyre rosszabb a fizika, irreálisan nehéz lett).
A pálya közötti különbségek pedig a fow miatt csalóka lehet, mindkettő lézerszkennelt, így nagy különbség nem lehet. Elsőre én ilyen különbségeket nem éreztem, bár az is hozzátartozik, hogy mostanában csak ritkán indítom el az iR-t.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Látom baromi stabil settel mész, így nem csoda, hogy nem nagyon csúszik meg (bár igaz, hogy finoman is vezetsz, kb mint Button), kicsit extrémebb settel már épp, hogy padlógázás az Eau Rouge.
Ez a szembesütő nap viszont már tényleg kicsit irreális, nekem elég sok minden ki van kapcsolva, többek között ez is, úgy is süt szembe, de közelebb van a valósághoz.
Tegnapi futamon én is ott voltam (a videón a rajtnál pont előtted vagyok a sárga autóban), szörnyű volt, hogy legalább 5 ember keresztbe fordult rajtnál... Én még pont megúsztam, de így meg szinte egyedül mentem utána. Utolsó versenyen utolsó előtti helyről indultam, hát ott is volt rajtbaleset, akármennyire is óvatos voltam, ketten belém jöttek.
És igen, ha mindent az iRacinghez hasonlítasz és csak olyanokat, amiben szerinted az a jobb, akkor egyértelműen azt hisszük, hogy csak az iRacinget jössz dicsőíteni
Én magamban inkább az LFS-hez szoktam hasonlítani, hisz nálam az még mindig az az etalon és ahhoz képest bizony nem is olyan rossz.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Az alap set nagyon stabil, azzal még hideg gumival is simán padlógázas az Eau Rouge. Ha kipróbálod lehúzott szárnyakkal és lejjebb vett hasmagassággal, máris nagy kihívás lesz Ezért nehéz rendesen összehasonlítani két simet, főleg ha nem ugyanazzal az autóval és hasonló setuppal próbálod ki.
Egyébként Spaban még mindig nem látom ezeket a különbségeket, amiket írsz, de ma lehet megyek pár kört iRacingben aztán AC-ban.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külpolitika
- MIUI / HyperOS topik
- Politika
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Futás, futópályák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest