-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sztyepadzso
őstag
válasz [HUN]NIMROD #48500 üzenetére
Mostanában nem röpültem, meg nincs is előttem, de akkor ezek nem futhanak párhuzamosan egy hajón, ugye?
És az új cucc a sok bolygóközi utazást teszi élhetőbbé, nem? Pl hasznos lehet exobinál is, nem? -
buke
tag
válasz Sztyepadzso #48501 üzenetére
Sztyepadzso: "És az új cucc a sok bolygóközi utazást teszi élhetőbbé, nem? Pl hasznos lehet exobinál is, nem?"
Igen, de azt megcsinálhatták volna, hogy colonián lehessen kapni ilyen modult, de sehol nem látok ilyet. Most a nagy mérnökölt exobio account-al jöhetek be coloniára, majd robbanthatom magam "le" a bubiba az fsd-ért. Aztán vissza FC járattal a coloniára és úgy ki a mélyűrbe vissza. Végül is ezen a explorer acc.-on van mit fejleszteni még fegyver és ruha témában, legalább akkor ezeket is elintézem.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48501 üzenetére
Ja, FSD nem lehet csak egy, mint bármilyen core modul. Úgy veszem észre, kb majdnem minden tevékenységhez a SCO változat a jobb, mert hiába C és nem lehet módosítani, egy guardian boosterrel elviselhető marad a hajó ugróképessége is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=090gCYyshbQ
Bár reméltem, hogy marad multifunkciós hajó az új Python, azért így sem tűnik rossznak.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Lehet én sem értettem vagy figyeltem rendesen, de ilyesmiről nincs szó szvsz. A Python MkII-ről magyarázza, hogy sokkal irányíthatóbb lesz SCO FSD mellett is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
Én így értettem. Mindegyik SCO drive mérnökölhető lesz, és elérhető 2-7 méretek között.
Odatekertem az adott részhez.
Az is lesz. Most már tényleg ideje lesz visszaülnöm a pilótafülkébe.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Na ez kimaradt, köszi. Egyébként én SCO-nak nem engedném a long range módosítást, hanem csak olyanokat, ami a saját specialitásait optimalizálja, pl csökkenti az irányíthatatlanságot, vagy a fogyasztást. Bár ehhez ugyebár legalább új tervek kellenének, ha nem egy egész új mérnök.
Vannak megint twitch dropok, Mambához, Cutterhez, Kraithez, Pythonhoz.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
Sziasztok ! Nekem a main accountomon van 4 féle mérnökölt fsd, most akkor ezeket újra kéne mérnökölnöm, ha boostos fsd-re váltanék ? Nagy sztahanovista és megalomán vagyok itt az Elite-ben, de erre nemtudom vállalkoznék-e
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Nem értem mi a kérdés, de a helyzet egyszerű:
1.: nemrég jött a C osztályból egy második, a SCO változat, amit egyelőre nem lehet módosítani;
2.: nemsokára majd lehet módosítani ezt is.A korábbi akármelyik A-E osztályú saját példányaidnak ehhez semmi köze.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
válasz [HUN]NIMROD #48511 üzenetére
[HUN]NIMROD: "A korábbi akármelyik A-E osztályú saját példányaidnak ehhez semmi köze."
Pont ez a gond,mert újra kellene mérnökölnöm mindet csak azért mert boost-os fsd alapból természetesen nem mérnökölt. Állandóan cserélgetni nem jó dolog.[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Úgy sejtem kitaláltam mit akarsz mondani, csak nem azt írod. "...újra kellene mérnökölnöm mindet": nem, nem kellene, a régi, "hagyományos", mérnökölt FSD-khez nem kell hozzápiszkálni, nincs is értelme. Gondolom ezek A-k, G5 nagyugró módosítással, mass managerrel. Az új C-SCO-kat kell majd kimaxolni, bármit is engednek majd hozzájuk. És de, cserélgetni kell: ha messzire akarunk ugrálni, akkor a korábbiakat, ha meg rendszeren belül gyorsan közlekedni, akkor az újakat fogjuk használni.
Submarine: nem jól értetted, itt nem a guardian boosterről beszélt, "boost" alatt a fenti SCO értendő. Amúgy az előbbiek mérnökölése sosem lesz téma.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
addikt
No, próbálta valaki az új Pythont?
Kíváncsi vagyok rá, hogy mindenes hajóként hogyan muzsikálhat egy Krait MkII után..nofene
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Még csak ARX-ért lehet venni, én megvárom az általános bevezetést. De akkor is csak úgy ha valami miatt tényleg kell.
Innen kiderült, hogy az FSD-je A és SCO egyszerre! Nekem kimaradt az az információ, hogy a frissítéssel megjelent az ÖSSZES osztály SCO változatban! Ha ezeket fel is lehet húzni nagy hatótávúra, akkor tényleg kukázhatjuk a régieket, és mégsem kell cserélgetni -> buke #48512 !https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
addikt
válasz [HUN]NIMROD #48516 üzenetére
Én is megvárom, viszont ki szeretném utána próbálni mindenképpen.
SCO FSD igen, már mind elérhető, illetve azt írták javítottak a hőterhelésén is. Hát remélem, de ezt még a héten kiderítem.nofene
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Valami még nem kerek, mert az outfittingnél csak rávittem a nyilat a B-re, és a fent lévő C-hez képest SEMMI más érték nem változott, se táv, se integritás, se tömeg stb, csak az OC hőtermelés ment fel 70-ről 90-re (95?).
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Snoke
tag
Egy 5A-s SCO FSD-t már felmérnököltem és tök annyit ugrik, mint a sima, de működik rajta a SCO. Nem melegszik annyira, mint korábban és nem is fogyaszt annyit szerintem. Régi fsd kuka...
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Ebben az is szomorú, hogy a V1-esek is kuka, mert az a +1.x ly az SCO képesség mellett tényleg eltörpül. Kb törölhetnék a boltokból az összes régi változatot.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Ezek az ARX-os hajók kicsit sem problémásak, alig akad rajtuk olyan cucc ami nem alap credites felszerelés. 3 mérnökölést látok, és néhány guardian modul. Azt hittem, ki lesznek maxolva. Nem túl sokat spórol időben az, aki ezeket megveszi.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
Sziasztok, az exobiológiai felfedező hajóm SCO-val ugrik 41Ly körül, nem tudom érdemes-e újra mérnökölnöm. Mivel itt vagyok most colonián itt lehet-e encoded materiálokat keresni, vagy mehetek le a bubiba? A normál FSD 52 -körül ugrott úgy, hogy elég erős hull-t csináltam a könnyített mérnökölésből. A sorozatos felszíni koccanások miatt kellett ez.
Én azt nem tudom felfogni, hogy behoznak egy könnyítést a rendszeren belüli közlekedésben, ugyanakkor emiatt újra kell kezdeni a mérnökölést. -
VikMorroHun
senior tag
Kb. egy hét van hátra, hogy leadjam Ram Tah bácsinak az obeliszk kutatási eredményeimet. Mondjuk 40 millió körül meguntam, és elindultam felfedezni. Ma végre eljutottam egy olyan rendszerbe, ahol még senki nem járt korábban, van 2 élettel rendelkező bolygó, meg egy Föld-szerű és egy terraformálásra alkalmas vízi világ is (ami az utóbbi körül kering, néhány fénymásodpercre).
Csak az volt a gond, amikor legurultam körülnézni egy óriási kráterbe, és nem bírtam kijönni, mert hiába hívtam le a hajót, kb. 70 méterre megközelítette a talajt, majd tanácstalanul széttárta a kezét... (Pedig voltak sík területek bőven.) Ezt kb. háromszor eljátszotta, aztán sikerült megtalálnom a főmenüben a "Segítség, itt ragadtam!" gombot...
Egyszer meg olyan jót száguldoztam SRV-vel, hogy sikerült felborulnom.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
addikt
Szerintem meg jogos a dolog. A mérnökölés egy konkrét hardverre szól, ha cseréled az egy másik vas, olyat csinálhatsz belőle, amilyet szeretnél.
Exobio hosszabb utakra épített hajómat én nem is mertem SCO-val felszerelni. Ha több hét (számomra) távolságra vagyok mindentől, félek az esetleges károsodásoktól.
nofene
-
buke
tag
Azért most ért egy kellemes meglepetés; nem mérnökölt könnyített amatör konda
/csak futár szolgálatra/, ahol csak a guardian mellett az FSD van felhúzva SCO-val G5-re 71.58 Ly ugrik üresen ? -
VikMorroHun
senior tag
-
addikt
Igazad van.
Csak én valóban lassan mozgok, hónapokig el tudok tűnni a bubiból. Plusz valahogy nem (nagyon) számolok külső segítséggel, az a tuti ami nálam van és meg tudom oldani a magam erejéből.Más: Szerintetek az új SCO hajtóművek miatt mennyivel nőtt meg a semmi közepén elfogyott az üzemanyag mutatványok száma?
Már plusz üzemanyagtartályt vettem, amit még azelőtt soha. Így is frász jön rám időnként, annyit zabál a gépem..nofene
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Ezt csak a Fuel Rats tudná megmondani. Tény, hogy ha sokat turbózik valaki, akkor rendszerbe lépés után és az elhagyása előtt is tankolni kell a csillag(ok)nál. Esetleg közben is, ha nagy.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
Sikeres volt az FSD SCO mérnökölés, mindent újra megcsináltam.
(4A-tól-->7A-ig) A 7A-s a Cutterbe kell, ami most a colonián van és itt nem volt egyből ilyen csak 7D-s, aztán a Colonia rendszer egyik felszíni bázisán találtam az update után pár nappal.
Szerencsére nem kellett sokat farmolnom, mert a maradékok ott voltak. RAW-ot egyáltalán nem kellett. -
VikMorroHun
senior tag
Kaptam egy összefoglalót a felfedező utamról:
Dear Kalim Pal,
Here is your fortnightly report from May 1, 2024 to May 14, 2024.Total FSD jumps 110
Average per day: 8
Best day: 31
Total scanned stars 195
Average per day: 14
Best day: 52
Total scanned planets 783
Average per day: 56
Best day: 240
Total mapped planets 19
Average per day: 1
Best day: 6
Total fuel used 332.97 t
Average per day: 23.78 t
Best day: 115.66 t
Total distance traveled 4,071.76 ly
Average per day: 290.84 ly
Best day: 1,312.51 lyVisszafelé jövet megálltam egy Fleet Carriernél javítások miatt, de soknak találtam a 108.000 creditet az alig sérült (88% integrity) hajóért, úgyhogy mentem tovább. 1-2 ugrással később meg majdnem felrobbantam egy különleges K osztályú csillagnál, mert valamiért nem akart eltávolodni a hajó a csillagtól, pedig amikor szólt, hogy kritikus a hőmérséklet (80%), akkor már próbáltam arrébb repülni. (55.000 credit javítási ktg. a sérült modulok miatt.)
Ja, a felfedező út végén, amikor már visszafelé jöttem, akkor találtam olyan bolygókat, amiket egész úton kerestem: volt Stratum Tectonica, Cactus (bár ezeket nem találtam a felszínen), meg pár egyéb növény is. Mindezt úgy, hogy én voltam az első leszálló a bolygón.
Balra látható egy hegy, elöl meg egy gyűrűs gázóriás. Jobbra lent meg a kis SRV.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Sztyepadzso
őstag
Én Kala Pál szoktam lenni
Ez most egy halál komoly kérdés:
Több ezer fényévet végigugráltál, majdnem 200 csillagrendszert scanneltél.
Tectonicast láttál, ami 100.000.000 kp, de a leggagyibb baci is 1(5) Millió.de akár 2 kotál kopár rendszer is hozza a javítás költségét, De az sokba kerül?
Nekem volt olyan, hogy az elb@sztam a siklást, kidobott kb 25km magasan, gondoltam, lemegyek nyélgázon, addig töltök egy fröccsöt. Úgy lekúrtam a hajót, mert közben retyóra is elszaladtam, hogy marad 6%om... Nekem az első, hogy javítok, ha van lehetőség, de kint a retekben van nálam javítómodul is, limpetet meg a minimális 4t-s raktérbe szintetizálok.Ha jól emlékszem, a cactus jobban szereti a nem tól meredek völgyeket, de elég közel kell menni, mert kicsi. A tectonicast a gépem rendereli kb 800-1000 m magasról.
[ Szerkesztve ]
-
Leslie33
csendes tag
Jártam én is így. Erősebb gravitációval ellátott bolygóra leszállás közben vertem oda rendesen a vasat. Hát nem úgy lassult, ahogy gondoltam...
Volt olyan is, hogy az SRV-ből nem engedett kiszállni a nagy gravitációs erő miatt. Ott nem lesz senki first footfall.Az igazság odaát van...
-
buke
tag
válasz Sztyepadzso #48534 üzenetére
Sztyepadzso: szia, van 100 millás Stratum, ezt nem is tudtam
-
Sztyepadzso
őstag
A Stratum tectonicas 19.000.000 pezót ér, de mint írta, első volt, ezért így pünkösdi jófejségből 100.000.000-ra kerekítettem.
Ez amúgy nettó jófejség, mert ha van, akkor kb nincs olyan, hogy nem látod, és HMC-t érdemes emiatt alapból mappolni, terreaformálhatóságára tekintet nélkül.
Ami viszont felb@sz, hogy hogy a Frutexa Fammasis 16-ról 10 millára lett redukálva, pedig az egy tű a szénakazalban, egy pixel a szára, max 50 méter és nem látod, meg szeret a leszállásra alkalmatlan hegyoldalban, sziklák között lobogni. Nettó kib@szás.[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #48520 üzenetére
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy az SCO még a V1-nél is jobb a jump range. Felfedezős DB Exp-en próbálttam: 80,1 ly-t tudott V1-el, 80,3 ly az SCO kimaxolva 80,3 ly.
Mivel egyedül az optimzied mass-ban jobb az SCO, nehezebb build-eknél még nagyobb lesz a különbség. Nem sokkal, max 1-2%-al, de azért aki szeret hajót építeni, az úgyis kimaxolja.
Többet fogyaszt, nehezebb, gyenge az integrityje, de ezek sem hiperugárskor, sem normál térben, sem harcban nem számítanak, mert nem ütköznek egymással ha jól rakjuk össze a hajót.
Nehezebb kereskedő és harci hajóknál még érdekesebb lesz. Csak még szokom a kezelést, mert több mint egy éve nem Eliteztem -
Submarine
senior tag
Üdv o7
Szóval kimarad pár hónap, és már megint nem tudok eligazodni a játékon.
Kerestem egy HumanTechBrokert, unlockoltam az A5 Engineered FSD v1-t, és el is vette a matikat. Na, ezután zavarodtam bele. Nem találtam a stored modulok között, de a hajón meg van egy, ha ez az.
Létezik, hogy korábban már megvettem rá, most meg nem tette a tárolóba?
Vagy instant felraktam a hajóra, és az előző mérnökölt 5A FSD-t meg eladtam.
De ez pont az ami nagyon megmaradt, hogy oda kell figyelni.
Ez a v1, és így van gyárilag mérnökölve?
Feltételezem igen, mivel írja, hogy pre-engineered, és nem módosítható: Vissza már nem tudok semmit vásárolni, sikerült kilépni közben.
A supportot érdemes ez ügyben zaklatni, vagy az ilyen tranzakciók visszakereshetők valahol?
Emlékeim szerint egy alap 5A volt rajta, 5* range-re mérnökölve, szintén MM-el kiegészítve.
Amúgy hülyét kapok, hogy játékon belül is máshogy hívja ugyanazkat a dolgokat. -
VikMorroHun
senior tag
válasz Submarine #48540 üzenetére
Igen, az "A5 Engineered FSD v1" az a "pre-engineered FSD", mert miért hívnák ugyanazt a modult ugyanúgy. Elvileg nem lehet mérnökölni, bár volt olyan, akinek sikerült.
Úgy emlékszem, hogy elsőre elrakja valahova, neked kell felszerelni a hajóra, de ha már ott van az equipped core module részben, akkor ez lesz a megoldás:
"Vagy instant felraktam a hajóra, és az előző mérnökölt 5A FSD-t meg eladtam."
Sztyepadzso:
Nem lett volna gond kifizetni azt a javítást, egyszerűen túlzásnak találtam a kb. tízszeres felárat, 3 ugrásra a bubitól.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Snoke
tag
válasz VikMorroHun #48541 üzenetére
"Elvileg nem lehet mérnökölni, bár volt olyan, akinek sikerült." Nem, még senkinek nem sikerült.
Csak experimental-t lehet rárakni pluszban mérnöknél. Az alap mérnökölést (Increased FSD Range) nem tudod változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
De alapból rajta van a mass manager?
Most igazából csak nyomozok, és feltételezem, hogy én bénáztam el.#48541VikMorroHun
Igen a papírforma szerint a stored modulok közé rakja, de ott megvétel után már nem találtam, hanem a hajón. Olyan tényleg nem lehetséges, hogy van akinek sikerült, vban akinek meg nem.
De olyat már láttam, hogy egy egy modult nem kapott meg valaki. Azért kérdezem, lehet-e ezt firtatni valahol.[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz Submarine #48543 üzenetére
Én egy éve nem játszottam, de ha ez még mindig az a V1 pre engineered A5 FSD, akkor az vonatkozik rá, amit a #48520-ban írtam.
Sajnos matikikibobás volt megvenni, mert az A5 SCO FSD nagyobbat ugrik maxra fejlesztve (az SCO modulokat mostanában tették a játékba, egy új hajóval együtt, én is ezért tértem vissza , hogy megnézzem) .
A SCO FSD minden mérteben van, és az optimalizált tömegen kívül ugyan minden másban gyengébb mint az eredetiek, de azok elhanyagolható hátrányok. Valamint pluszban ott a boost, ami önmagában is megéri (ez egy gyorsító funktcó, kb. úgy működik a normál térben a boost, csak evvel a hipetrében lehet gyorsabban közlekendi)
(nekem is van az A5 pre engineeredből 3 db, de úgy néz ki mehetnek a kukába) -
buke
tag
Sziasztok, felfedezős témában kérdeznék, pontosabban exobio témában.
Olyan információs oldalakat keresek, ahol a különleges látnivalók (csillag ködök, stb.) vannak útvonalba fűzve úgy, hogy pár ugrás után jön egy ilyen objektum. A lényeg, hogy inkább legyen olyan helyen, ahol soha nem jártak vagy kevésbé és a hangsúly az exobiológián lenne, a galaxis centrumhoz közel, sűrű csillag eloszlással, FC támogatással jó pár hónapra és természetesen publikus utazásra gondolok itt. Tehát ez egy ugrási menetrenddel Coloniáról induló és ide érkező FC lesz. 2-3 hetente ugranék párat, hétköznap kizárólag, pontos előzetes útvonal szerint, hogy tudjanak csatlakozni vagy egyéni terveik alapján távozni, amikor szükséges. Egy pontos saját térkép kell az ugrási pontokkal és ezt be is kellene tartani. A tritium kiszámolása gondolom megoldható az FC útvonal tervezővel ilyenkor a külön szakaszokból. Útvonalakat tudok már tervezni, összefűzni is és betenni az autopilotba, ami elég instabil és illegális is. Bár engem még nem kaptak le, amikor a bubi-colonia útvonalon rendszeresen használom. -
VikMorroHun
senior tag
Ha exobio útvonaltervezés kell, akkor itt nézz szét, de ennek nincs köze a különleges látnivalókhoz (azt külön kell kezelni, aztán valahogy összetoldani a kettőt), illetve csak azokat a rendszereket tudja kezelni, ahol már járt valaki, és leadta a jelentést az EDSM-nek.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
buke
tag
válasz VikMorroHun #48547 üzenetére
VikMorroHun: Köszönöm, ezt már ismerem és használom is a normál felfedezés mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Futás, futópályák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Milyen SSD-t vegyek?
- eFootball
- További aktív témák...
- "ÚJ" ÁR/ÉRTÉK Bajnok Gamer PC i5 10600K RX 6600XT 1TB NVME SSD GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- "ÚJ" ÁR/ÉRTÉK Bajnok Gamer PC i5 10600K RX 6600XT 1TB NVME SSD GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- 32 GB DDR4 ECC legolcsòbb egyben !!!
- Zotac Twin Edge OC RTX 3060 Ti
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen