Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #39497 üzenetére
Hoszivattyus futes milyen minuszban dolgozik?
Mert ugye klimaknal is minusz 15 az atlag, az extrakurvajo meg tan minusz 25 korul is kepes mukodni. Az alattirol meg nem hallottam.Auto vasarlok kozott azert van par buzi aki kepes ezeknel hidegebb helyeken is elektromos autoval bohockodni. Lehet ezert hagyjak ki?
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #39500 üzenetére
Mindenkeppen hatekonyabb a hoszivattyu, ha mukodik.
A COP az kb mindig folotte van 1-nek, szoval tobbet pumpal at mint amit fogyaszt.
De ugye a hutes miatt mar van egy az autoban, nem tudom miert akkora drama megfoditani a mukodest ahogy a huto/futo split klimak csinaljak.
Azaz ahogy mondod egy futoszallal megtamogatott huto/futo split klimarol lenne szo. Nem hiszem, hogy raketa tudomany....
FőDudu
-
npera
újonc
válasz WiZARD #39497 üzenetére
Itt egy Model 3 Standard Range Plus (RWD csak) 549,9k SEK.
És akkor arra jön még a téli kerék 22,2k SEK, valamint a vonóhorog 12,1k SEK. Valamint a "kötelező" 66k SEK-es autopilot kiegészítő.A totál így már 650,2k SEK.
Akkor van egy lebutított térképes (nincs szatelit nézet) és lebutított zenés sztrímes olcsó rádiós autód még mindig elég jó beltérrel (de nem Performance vagy Long Range minőségben).
Ekkor van 409km WLTP range nyáron. Télen mondjuk 300. És még mindig elég jó gyorsulás, bár azt a valóságban kábé pont letojom, ha kevesebb, mint 10 sec 100-ra.
A töltés nem tudom le van-e butítva vagy a későbbi upgrade lesz-e lebutítva mondjuk sebességben. Talán még a frissítések sem ugyanolyan ütemben jönnek az olcsóra, ha jól emlékszem.
Oké, még így is kábé kenterbe ver mindent, ezzel nehéz érvelni. De nekem nem 45k-ból jönne ki egy realisztikus Model 3.
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #39512 üzenetére
Model 3-bol se volt sokaig kaphato az igert olcso model es azt is kesobb kezdtek gyartani, eloszor a jolfelszerelt verziok jottek.
Most nezem az arakat az ID.3 Tesla aron jon? Vicc.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
ncc1701
veterán
válasz WiZARD #39515 üzenetére
Szerintem ez az egész hirtelen támadt vellany érdeklődés meglepte a nagy gyártókat. Mert lássuk be, józanul végiggondolva ilyen akkukkal azért van a dologban kompromisszum, ezért nem is foglalkoztak vele, vártak valami jobb akkura. Aztán jött a Tesla, népek zabálják, a régi nagy gyártók meg pislogtak, h wtf van. Majd feljönnek, csak adtak a teslának egy 5-10 év előnyt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #39515 üzenetére
en amikor volt a Handas-s video is neztem, hogy 40kEUR az indulo ara?
ami mar 13misi, es tuti nem lesz benne semmi olyan urtechnika, ami a M3SR-ben meg "alap"
50kEUR meg hagyjalmarszerintem a vevojelolt nemetek is ugy varjak a berlini EU piacra gyartos Tesla gyarat, mint a messiast
ez a baja jelenleg a Tesla-nak, hogy egy gyarbol kenytelen meg ellatni az egesz vilagot az autoival, de kinai jovore atveszi a tavolkeleti-oceaniai regiot, felszabadult gyarto kapacitas jut az USA-EU piacra, ha meg 2021-ban megindul az EU uzemuk is, akkor mar nem lesz para ez sem annyira, mint jelenleg
igy ~3 ev alatt megduplazzak-triplazzak a gyartoi kapacitasukat, es ellathatjak direktben a legfobb piacokat, vmi emberi idot vallalva a leszallitasra[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #39638 üzenetére
Benéztem, elvileg nem a CCS hiánya miatt szabálytalanok a töltők, hanem a Type2 csatlakozó hiánya miatt.
Plusz telefonos ügyfélszolgálatot kell tartani hozzá, ez sincs meg...(#39639) FőDudu mellesleg ez így inkább átbaszás, mint beetetés. Persze leírva sehol nem volt, számonkérni így nem lehet. User már kifizette az autót, onnan kezdve bekaphatja. Tipikus magyar kereskedői hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #39692 üzenetére
Elsőre gáz.
Aztán jobban megnézve inkább csak furcsa, meghökkentő, jövő autó. Szerintem annyira nem rossz. Végre valami ami nem egy unalmas tucatautó.
Countach pickup verzióban.Én bevállalnám.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz WiZARD #39692 üzenetére
Állat. Kábé ilyen kellene legyen a jövő autója, csak a legömbölyítést kellene még picit jobban elengedni. Túl sok a rádiusz. Ha picit szögletesebb lenne, akkor szercsizném és lávcsiznám.
Gyereket oviba vinni pont ilyen kell. Vagy a nagyvárosi dzsungel kihívásait legyőzendő. Autópályán egy bizonyos mennyiségű szélzajt vízionálok, de ha elég erős a hifi benne, akkor az sem gond.
Kicsit olyan, mintha a 90-es években megpróbálta volna valaki elképzelni, hogy milyen lesz a jövő. És a Suzuki Baleno vagy a Prius+ ellenében sikerült is nekik.
Az egésznek alighanem az a háttere, hogy annyira kezd egyenesben lenni a Model 3 és a Model Y gyártása, hogy Musk agyi kapacitásának egy jelentős része szabad és megint tud alkotni
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #39828 üzenetére
"Megosztó, de talán ezért meg tudott fogni olyanokat is, akik egy tucat pickup designra rá se néznének."
Mondjuk nekem pont ez a problemam a villanyautokkal, hogy a f.szert nem lehet auto formaju auto belseju autokat csinalni villanyhajtassal? Ott a model 3: kivulrol meg csak-csak de hogy nincs egy normalis muszerfala? Csak az a nagy tablet kozepen... es nyilvan nincs mas hat megveszik. De ez olyan mint a metro csempek a Win 8-ban. Radkenyszeritett dizajn.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #39828 üzenetére
előrendelős, 2-3 év múlva szállítós témához:
Más autógyárak küzdenek mindenféle kémkedés, szivárogtatás, lesifotós ellen. Közúton nem tudnak tesztelni, ha igen, akkor mindenféle idióta matricával, nehogy kiderüljön valami. Mert akkor úristen, kiderül hogy a 20 éve változatlan autón melyik görbület lett odébbhúzva picivel.
Ők meg bemutatják, innen kezdve bárhol nyugodtan tudják tesztelni, és örülnek.(#39829) Samott nem mindenki akar unalmas, "normális" műszerfalat, ugyanolyat amilyet 20-40 éve bámul és az összes autóban egyformán megtalálható és csak inkrementális fejlődések, változások vannak.
A többiek betesznek egy buzi nagy lcd-t, és kirajzolják rá ugyanazt a kerek, mutatós műszeregységet, mint ami eddig volt lcd nélkül. A legminimálisabb testreszabhatósággal, fantáziával, újítással. Minek?[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #39830 üzenetére
Karotta videojaban elmondta, hogy ez az auto ket honapja meg nem letezett. Egy honapja lett agyagforma. Most meg teszfutasokat csinalt a bemutato utan. Gondolom enperat az agyverzes kerulgeti... De most vele vagyok, ezt mar en se ertem.
Muszerfal: de erted amit irtam, ugye? Mi lesz azzal, akinek megfelel az unalmas muszerfal is? Akit kifejezetten zavar az uj, eroltetett dizajn? Az ne vegyen villanyautot?
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #39832 üzenetére
Nem, nagyon rossz az analogiad. Nincs koze a belternek a hajtashoz. Mondom: Windows 8 csempek a start menu helyett. Ez van a belterrel. Rankkenyszeritett, a lenyegi valtozastol fuggetlen "modernizalas". A nyomogomb az olyan mintha a v8 brummogast hianyolnam. Az nyilvan nem lesz villanymotorral, de normalis kormany, muszerfal (vagy legalabb egy headup display) a latoteremben az nem irrealis elvaras. Hanem ergonomia.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #39832 üzenetére
Csak érdekességképpen, várom, mi lesz a Blackberry Key2 után...Az egy okostelefon gombokkal. Nem csúcs, de jó középkategória.
Azt olvastam, hogy a TCL nem tervez jövőre új BB készüléket paiacra dobni. (A TCL készítette egy ideje a Blackberry telefonokat).Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! ASUS Z790 Hero i9 13900K 64GB DDR5 2TB SSD RTX 4090 24GB be quiet! Pure Base 500 1000W
- Beszámítás! Gigabyte Z590 i7 10700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ANTEC P180 Corsair 750W
- Beszámítás! ASRock H310CM i5 8500T 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1660Ti 6GB Sharkoon ZALMAN 500W
- Beszámítás! GB B550M R7 5700X 32GB DDR4 2TB SSD RTX 3080 10GB be quiet! Pure Base 500DX Corsair 750W
- Beszámítás! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 12GB SPC Ventum VT4V BE QUIET! 550W
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen