-
IT café
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Na, még az új achiek is bugosak, 2 nyerés után megkaptam a 3 nyerés után járó WoW mountot.
***
-
MODERÁTOR
Leeroy + Cold Blood + Blade Furry + hős képesség és támadás, asszem ez pont 14 sebzés
mod: ja de 15-öt kell sebezni...
A Bloodmage növeli a Blade Furry sebzését is?mod: azt hittem, hogy ezzel háromnál több nyerés nem lesz (amerikai szerver)
- lategame minionok száma: 1
- össz 5db kártya van, ami 4 manánál többe kerül
- semmi fegyver
- összesen 5 lényeges paladin spell (2 cons, 2 hammer, 1 bok)[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz Kvelstadt #9868 üzenetére
Ezek helyett nem volt más? Ezek kifejezetten rossz kártyák arénában.
Nagyon rossz:
Stonetusk BoarRossz:
Tauren Warrior
Thrallmar FarseerKözepes-rossz:
Novice Engineer
Ice Barrier
Harrison Jones
Lord of the ArenaAmúgy van ott még 3 Polymorph, ami eléggé ütős tud lenni.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Ejj de hülyének éreztem magam, hogy nem tudok rájönni a megoldásra.
(#9881) zserrbo: a Ragnaros mindenhova jó, de bizonyos esetekben jobb választás lehet Ysera. Ez attól függ, hogy milyen hőssel vagy és milyen az eddigi draft.
mod: látom mage, akkor attól függ, hogy mit sikerült eddig összerakni[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz Kvelstadt #9911 üzenetére
6 körül esélyes. De többször szerintem ne válassz Novice Engineert paladin draftba, semmi értelem, mert a hős képessége 1/1 miniont idéz, vagyis pont ugyanazt éred el vele, mint a Novice-szal, és nem lesz e miatt egyel kevesebb lapod a draftban. Novice helyett paladinnál bármi jobb. Meg amúgy is, általánosságban nem jó az a lap, mióta nerfelték.
***
-
MODERÁTOR
válasz Kvelstadt #9925 üzenetére
Ja, akkor tényleg a Novice volt a jó választás. Bár vert már el engem arénában paladin olyan rush deckkel, amibe minden 1 manás minion (még 2db wisp is) benne volt. Persze csak azért tudott nyerni, mert nem volt AOE spellem.
Igen, arra a Circle of Healingre gondolok.
***
-
MODERÁTOR
válasz whitezo88 #9928 üzenetére
Ó, én is hasonlóképpen jártam. Mondom húzok párat, Darkscale Healer kirak, a lapjaim fele meghal. Erre hero powert nyomtam ellenfél minionjára, aminek már csak 2 élete volt, de a Soulpriestem is megdeglett a Darkscaletől, szóval még fel is gyógyítottam az ellenfélnek.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Ne is mondd. Tegnap csináltam, egy mage draftot, nem volt benne 1 db flamestrike, blizzard, frostbolt sem, össz volt 2 fireball meg 1 polymorph és 2 cone of cold ami használható volt. 1db lategame miniont ajánlott fel a játék a draft során. Az ellenfeleknél meg olyan is volt, hogy egymás után 2 legendaryt játszott ki. Szóval lategame nélkül úgy, hogy nem volt AOE spell sem, 1:3 lett a vége.
Most van egy paladin draftom, nincs benne truesilver, consecration, össz 2 equality, ami használható, lategame nulla. Előtte volt druid draftom, abban early game egyáltalán nem volt, a draft alatt csak 1db 2 manás miniont ajánlott fel. Szóval kezd elegem lenni ebből.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Warlock ellenfél, turn 1 -> soulfire face
***
-
MODERÁTOR
Na ezzel nem hittem, hogy elmegyek 8 nyerésig, olyan háromra tippeltem. 8:3 lett. Nincs benne Consecration, Truesilver, sőt, az egyetlen fegyver egy Light's Justice. Sokszor kritikán aluli lapokat ajánlott fel választásra, így lett pl. a Holy Light kiválasztva, mert még az volt a legjobb választás.
***
-
MODERÁTOR
válasz F-ECT$ #10138 üzenetére
EU
Amúgy durva volt, hogy 7 nyerésnél jött egy olyan warrior, akinél volt Deathwing. Board Controllal szépen levittem az életét 8-ra, 6 minionom volt kint, ebből csak 2 nagy, a többi kicsi, neki 1 volt kint. Gondoltam, ha brawlt használ, az sem katasztrófa, még mindig kártyaelőnyben leszek, nekem meg majdnem max életem volt. Erre topdeckeli Deathwinget. Na mondom annyi. Szerencsére ki tudtam tenni a Guardian of Kingset meg az Abominationt, így a kettő együtt elintézte a sárkányt, aztán topdeckkekel nyertem.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Twitteren írta most a Blizzard EU, hogy valami probléma van a Hearthstonennal (persze azt nem írta, hogy mi), szóval lehet, hogy jobb most nem arénázni az EU szerveren.
***
-
MODERÁTOR
Első kör ellenfél warrior: coin + heroic strike face, pedig még volt is kint egy Leper Gnome-om
Amúgy EU server, 3 nyerés után. És alapvetően jó deckje volt, volt benne Molten Giant, Gorehowl + még pár jó lap, de a 7. körben már késő volt neki.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz whitezo88 #10183 üzenetére
Nekem nincs tapasztalatom ezekkel, de én Natot hanyagolnám, az biztos, Malygos nagyon lutri, mert kicsi az esélye, hogy ki tudod játszani, a következő körben spell lesz a kezedben, és addigra nem polyzza, hexeli az ellenfél.
Más:
Az eddig legjobb priest arena runom (még nincs vége):
Ez a 4-5. aréna runom priesttel, szóval nincs benne tapasztalatom.
***
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Mivel szóba került a Priest, leírom az eddigi tapasztalatomat vele, ugyanis a héten 4 priest arena runt is indítottam.
Nagyon, nagyon fontos, hogy az első 3 körben legyen lent minionja. Ha ez nem teljesül, szinte biztos, hogy elveszti a játékot, mert semmit nem ér a hero powerrel. Vagyis draftnál kell kb 6db 2, és 4-5db 3 manás minion, hogy azt mondhassuk, van esélye nyerni. Ha nem tudunk letenni semmit a 2. körben, még megmenthet a Holy Smite ill. a Shadow Word Pain, de ezek meglepően ritkán jöttek fel nekem a 4 draft alatt, Holy Smite-om talán csak 1 volt (a négyben), Shadow Word Pain is csak 1 vagy 2. Ugyanakkor más classoknál jellemzően sokkal több removal van, mert ugye priest spellek egy jó része a healre, buffra koncentrál, a többi classnál vannak egyéb módszerek a removalra, pl. fegyverek, vagy többfajta removal spell.
Az 5 manás Nova kijátszása már nem fog megmenteni minket, ha nincs kint minionunk a boardon. Hiába van 3-4 is a draftban, garantáltan vesztünk, mert az 5. körre az ellenfélnek már sok hp-s minionjai vannak kint. A priestnél a Holy Nova inkább a lategameben hasznos, nem úgy, mint a paladin Consecration spellje. Az az 1 kör különbség valójában óriási hatással van a boardra.
Arénában a következő kártyák tudják eldönteni a játékot, persze nyilván ha időben felhúzzuk:
Shadowform: ez félelmetesen OP, persze nem szabad a 3. körben kijátszani, de az 5. körben már ok lehet, nyilván helyzetfüggő. Kettőt sebezni minden körben arra a minionra vagy hősre, amire akarunk, megfizethetetlen. Sokan nem tudják, de abban a körben, amikor ezt kijátsszuk, 2x tudjuk használni a hero powert, egyszer kijátszás előtt (gyógyítás), egyszer kijátszás után (sebzés).
Auchenai Soulpriest: lásd Shadowform, de vigyázni kell, mert a gyógyító spellek is sebezni fognak, sőt, a minionok gyógyító képessége is!
Cabal Shadow Priest: ez is OP, mert kártyaelőnyhöz juttat minket. Gyakorlatilag egy Mind Control max 2 sebzésű ellenfélre, plusz még lesz kint egy egész jó minionunk, és jóval kevesebbe is kerül. Hasonló ok miatt OP a Mind Control Tech is.
Thoughtsteal: bár random, de konkrét kártyaelőnyhöz juttat, általában viszont csak lategameben hasznos. Ha early/midgameben játszuk ki, valszeg inkább a vereséghez fog hozzájárulni, mert tempót vesztünk vele.
Shadow Madness: ez is félelmetesen OP, mert egy kártyával 2 miniont tudunk megölni, vagyis kártyaelőnyt szerzünk.
Temple Enforcer: ez is félelmetesen jó, van olyan jó, mint a Shaman Fire Elementalja, persze nem sebez, hanem buffol, de azzal ugyanazt érjük el, hiszen tudunk a buffolt lénnyel úgy leütni valamit, hogy a lényünk életben marad.
Power Word Shield: konkrét lapelőnyhöz juttat, félelmetesen OP ez a kártya a játék első pár körében, de akár később is az lehet. +2 élet és egy laphúzás azt jelenti, hogy a mi 3/2-es lényünkkel le tudjuk ütni az ellenfél 3/2-es lényét úgy, hogy a mienk életben marad, és még healelni is tudjuk (3. körben), valamint még húzunk is egy lapot. Már csak ez is eldöntheti a játékot, ha a tempót meg tudjuk őrizni.
Lightspawn: ez is elég jó, de nagyon sebezhetőHa a fentiekből mind van a deckünkben, akkor elég jó eséllyel el tudunk menni 8-10 nyerésig (ehhez még az is kell, hogy legyen kb 6db 2 manás, és kb 4db 3 manás minion). Temple Enforcerből kb bármennyi elfér, PWShield-ből 2-3, Shadow Madnessből akár 2, többiből elég 1.
A többi kártya csak kb support ezek mellett. Nem árt, ha van 1 Mind Control, 2 Shadow Word Death, 1-1 Holy Smite/Shadow Word Pain, 1 Mass Dispell, 1-2 Holy Fire, és 1-2 Holy Nova. De ezekből kb ennyi kell, nem több. Még jól jön 1-2 Northsire Cleric, de ezeket általában nem szabad kijátszani az első körben.
És mi az ami kevésbé jó:
Mindgames: mert random, ráadásul a battlecry sem működik az idézett lénynél.
Lightwell: nem nagyon működött nálam, valszeg azért, mert nem tud támadni, és ingyen le tudja ütni az ellenfél (nem sebződnek a minionjai)
Circle of Healing: kétesélyes, hogy jó-e. Nem mondanám rossznak, de ritkán van olyan alkalom, amikor igazán jól jön.
Inner Fire: ritkán jó, és mivel buff, ha az ellenfél silence-eli a buffolt lényünk, semmit sem értünk vele. Ráadásul sok priest hajlamos agyonbuffolni 1-1 lényt, úgy meg 1 silence-szel (vagy hex, poly, stb) sok kártyát veszítt
Silence: csak akkor válasszuk, ha nincs silencelő minionunk
Divine Spirit: lásd Inner Fire
Mind Vision: csak akkor válasszuk, hogy a másik 2 pick rosszabb. Amúgy alapvetően nem rossz, de random, viszont mivel csak 1 mana, ezért bukni nem nagyon tudunk vele, hacsak nem valami olyasmit lopunk, amit nem tudunk használni (pl Upgrade spell)
Mind Blast: a legrosszabb priest spell, mert nincs hatással a boardra, és általában az nyer arénában akié a board control[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Amúgy érdekel titeket ilyesmi elemzés minden kaszthoz (szigorúan arénához)? Mert szívesen írok még ilyet, és persze a visszajelzésekből az én véleményem is változhat.
***
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Paladin aréna elemzés
A megjegyzéseket szívesen fogadom, hiszen nem feltétlen az én véleményem a legjobb.
A paladin nagyon népszerű arénában, melynek oka valószínűleg a nagyon jó basic/common lapjaiban keresendő. Két kulcskártyája a Truesilver Champion, mely talán a játék legjobb fegyvere és a Consecration, mely egy nagyon jó AOE spell. Ezek mindegyike basic lap, vagyis nagy valószínűséggel mindkettőből többet kapunk az arena pakli draftolása közben. Ezeket minden esetben választani is kell, akár 4-4 is simán elmegy belőlük a pakliban. Nehezen bánik el a nagy ellenfelekkel, ezért mindenképpen kell Aldor Peacekeeper, vagy ha ezt nem kapunk, akkor legalább 1 Humility. E két kártya egyikét kijátszva az ötödik körben az ellenfél Venture Co. Mercenaryjére gyakorlatilag majdnem biztos azt jelenti, hogy megnyertük a játékot. Ugyanis onnantól kezdve a Venture Co szinte használhatatlan, és megakadályozza, hogy az ellenfél a manáját hatékonyan használja.
A paladinnak nem feltétlen életbevágó a sok 2 manás minion, hiszen a hero képessége épp egy miniont idéz a boardra. Az persze csak 1/1-es, de a buffokat ezekre is rátehetjük. Ettől függetlenül ha lehet, így is próbáljunk 5-6db 2 manás miniont beválasztani a draftba. Épp a buffok miatt célszerű még a tokeneket is megölni, amennyiben mi játszunk paladin ellen. A hero képességet használjuk minden körben, ha lehet, persze amennyiben megoldható, és ez nyilván nem vonatkozik az early game-re. Nincs annál jobb érzés, amikor az ellenfél 1 életű minionját, egy kvázi ingyen tokennel ütjük le, és így gyakorlatilag kártyaelőnybe kerülhetünk.
A kaszt előnyei:
- kizárólag a basic/common lapjaival is top pakli állítható össze
- sok olyan lapja van, mellyel lapelőnyt szerezhetünk
- nagyon hasznos battlecry minionok
- a buff kártyái kifejezetten hasznosak, mert kombózhatóak a hero képességgel
- viszonylag könnyű vele játszani, így kezdőknek is bátran ajánlhatóHátrányai:
- nincs hard removal spell, mint pl a polymorph vagy hex
- kevés a sebző spellTop kártyák:
Tirion: talán a játék legjobb legendaryja, de a silence nagyon fáj.
Avenging Wrath: nagyon jó removal spell, egyetlen baja az, hogy random. Akkor célszerű használni, ha több ellenséges minion van kint a boardon, amelyeknek már alig van életük. Ideális egy Equality után.
Lay on Hands: lategameben ezzel gyakorlatilag megnyerhetjük a játékot, nem annyira a heal miatt, hanem a kártyahúzás miatt. Ha van kint a boardon egy nagy, lesebzett minionunk, érdemes megfontolni, hogy inkább azt healeljük magunk helyett. De ez utóbbi nyilván szituációfüggő.
Sword of Justice: eszméletlenül erős arénában, pl a tokenek is mindjárt 2/2-esek lesznek, melyeket már nem ignorálhat olyan egyszerűen az ellenfél.
Aldor Peacekeeper: ez az egyik ellenszere a nagyot sebző minionoknak, ez mindenképpen egy top minion, szinte mindig válasszuk draft közben, hacsak nincs ennél is jobb választási lehetőség. A hatása silence-szel semlegesíthető.
Equality: nagyon jó spell, ezt kijátszva akár tokenekkel leölhetjük az ellenséges minionokat. Consecrationnel együtt letakarítja az ellenség boardját, Wild Pyromancerrel együtt a miénket is. 2-3 ilyen bátran választható a draftba.
Argent Protector: a shieldet egy már kint lévő minionunkra rakva, majd azzal egy ellenséges miniont leütve gyakorlatilag kártyaelőnyt szerezhetünk vele (mert így életben marad a mienk, és lesz egy plusz minionunk is), így mindig válasszuk ezt a miniont, 3-4 sem sok belőle.
Blessing of Kings: egy nagyon jó buff. A buffok általában kerülendőek a játékban, mert ugye ha meghal a buffolt minionunk, akkor 2 kártyát veszítünk, vagyis sokszor 2 kártyával ölünk meg egyet, ami kártyahátrányba hoz minket (persze ez nem minden esetben igaz). De a paladin kivétel, mert a kvázi ingyenes tokeneket is buffolhatjuk. Én max 2-3-at választanék ebből a draftba.
Consecration: top kártya, mindig válasszuk. A 4. körben gyakran teljesen letisztíthatjuk a boardot vele. 3-4 ilyen simán elfér egy draftban. Kártyaelőnyt szerezhetünk vele.
Guardian of Kings: bár a hőst gyógyító minionok általában nem túl jók, ez mindenképpen kivétel, mert 5/6-osak a statjai, és sokat gyógyít e mellett. Egy 6 életű miniont meg már nem olyan egyszerű letakarítani a boardról. Ebből 2-3-at is bátran beválaszthatunk a draftba.
Truesilver Champion: a játék legjobb fegyvere. 4 manáért 4x2-es fegyver és 2x2 heal. Akár 4-5 sem sok belőle egy draftban. Kártyaelőnyt szerezhetünk vele.
Hammer of Wrath: a statjai alapján nem tűnik nagyon jónak (4 mana és 3 sebzés), pedig valójában top kártya, mert még egy kártyát is húzunk vele, vagyis ha megölünk egy max 3 életes miniont, gyakorlatilag ingyen tesszük a mana költséget leszámítva. Nyugodtan választhatunk 2-3-at belőle a draftba. Kártyaelőnyt szerezhetünk vele.
Nem nagyon jó, de nem is rossz kártyák:
Blessing of Wisdom: értelemszerűen olyan minionra érdemes kirakni, ami nem hal meg rögtön. Soha ne akkor játsszuk ki, amikor még nem tudunk támadni azzal a minionnal, amelyikre rátesszük. Akár arra is használhatjuk, hogy az ellenfél egy minionjára tesszük, így gyakorlatilag kivonhatjuk azt a forgalomból, mert ugye már nem célszerű az ellenségnek azzal támadnia, hiszen azzal kártyaelőnyhöz juttat minket. Ha lehet, kerüljük ezt a kártyát, de nem feltétlen hiba 1-2-t betenni a draftba. Jobbak azok a kártyák, melyek konkrét kártyaelőnyt adnak, vagy azok a minionok, melyekkel húzunk kártyát. Persze kivétel, ha egy olyan minionra tudjuk rátenni, ami legalább 2 körön keresztül életben van, de ez soha nem garantált.
Divine Favor: nem mondanám se jónak, se rossznak. Jól jön, ha az ellenfélnek kártyaelőnye van (de csak akkor ha több mint egyel), amúgy nem érünk vele semmit. Ezért célszerű kerülni, hacsak nem ez a legjobb választás a 3 felajánlott közül.
Humility: ennél sokkal jobb az Aldor Peacekeeper, hiszen azzal egy miniont is kapunk, de nem árt, ha van egy ebből a draftban, mert az előbbi minion csak rare, így nem biztos, hogy felajánlja a játék, ezt viszont szinte mindig. Kártyahátrányba kerülhetünk ezzel, ezért egynél többet lehetőleg ne válasszunk a pakliba. Ami megmenti attól, hogy rossz kártya legyen az az, hogy nincs a paladinnak hard removal spellje. A hatása silence-szel semlegesíthető.
Blessing of Might: csak azért nem rossz kártya, mert a tokenekre is rányomhatjuk.
Hand of Protection: a divine shield mindig jól jön, de ne vigyük túlzásba (mert ugye ezzel egyel kevesebb kártyánk is lesz). Sokkal jobb az Argent Protector, hiszen azzal még egy miniont is kapunk a boardra. Csak akkor válasszuk, ha nincs Argent Protectorunk, és akkor is max 1-2-t.
Light's Justice: erre sokáig rossz kártyaként gondoltam, de valójában nem rossz, hiszen 4 sebzést tudunk kiosztani 1 manáért. Az early game-ben nagyon hasznos, később már nem igazán. Akkor a legjobb ha az első körben ki tudjuk játszani, de nem fontos ezt választani, ha van jobb választási lehetőség is.
Paladin Secretek:
Egy kivételével (Eye for an Eye) egyik sem kifejezetten rossz, de jónak sem mondanám semelyiket, ugyanis nem igazán alkalmasak arra, hogy kártyaelőnyt szerezzünk, hacsak nem jönnek össze bizonyos speciális esetek. Leginkább az early gameben hasznosak, hiszen megvédhetik a minionjainkat, így segíthetnek a board control megőrzésében. Kerüljük a secreteket, ha lehet, mert ha nem jönnek a kézbe az early gameben, később inkább hátrányban leszünk miattuk. Példa: a korábban kijátszott Noble Sacrifice megöli az ellenfél egyik minionját, ami oké, mert 1 kártyával intéztünk el egyet, de ez még nem feltétlen ad nekünk előnyt (hacsak nem tempóban). Ráadásul könnyű kicselezni az ellenfélnek azzal, ha egy 2 hp-snál nagyobb minionjával támad először, akkor gyakorlatilag kárba ment egy kártyánk. A legtöbb secrettel a játékban épp ez a baj, persze vannak kivételek.
Rossz kártyák:
Holy Wrath: a random tényező miatt nem jó, és épp a véletlent akarjuk a leginkább kiküszöbölni a játékban.
Blessed Champion: célszerű kerülni, mert ez inkább kártyahátrányba hozhat minket, mint előnybe, ugyanis egy token buffolása ezzel már nem célszerű, mert max 2 támadása lesz.
Holy Light: gyógyítás, csak szélsőséges esetben hasznos. Ha ez kell ahhoz, hogy egy adott körben ne öljön meg az ellenfél, akkor valószínűleg csak 1 körrel toljuk ki a vesztés idejét.
Eye for an Eye: a legrosszabb paladin kártya, gyakorlatilag nincs értelme, ezzel nem igazán leszünk közelebb a győzelemhez
Paladinnal jól kombózható minionok:
Wild Pyromancer: akár Equalityvel, akár Concecrationnel együtt elég ütős tud lenni
Kobold Geomancer: mivel olcsó, könnyű kihasználni a Concecrationnel együtt, és +1 spell power mindig jól jön
Stampeding Kodo: Humilityvel vagy Aldor Peacekeeperrel együtt a Giantek, legendaryk rémálma
Knife Juggler: a hero power szuperül kihasználható vele
Divine Shieldes minionok: Sunwalker, Argent Commander, Scarlet Crusader, stb. mind jó a Redemptionnel kombinálva, hiszen újjáélednek, ha él a Redemption secret. Persze nyilván csak 1 élettel, de a Divine shield miatt nem halnak azonnal. Ez persze csak azokra a minionokra vonatkozik, melyek idézésük pillanatában shielddel rendelkeznek.
Stormwind Champion: a tokeneket is buffolja, így amíg él, garantáltan 2/2-es tokenjeink lesznek.
Frostwolf Warlord: a tokenek is minionnak számítanak, így szinte soha nem kerülhetünk olyan helyzetbe, hogy csak 4/4-esként idézzük meg.[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz Tyler Durden #10285 üzenetére
Közben kiegészítettem még egy szekcióval a végén (Paladinnal jól kombózható minionok), oda várok ötleteket.
***
-
MODERÁTOR
válasz ígyvanferi #10294 üzenetére
Jó ötlet, átmásolom egy logoutos bejegyzésbe, így legalább könnyebb nyomon követni a megjegyzéseket, javaslatokat. Az első hsz-be amúgy már belinkeltem, és tervben van a többi kaszt jellemzése is.
***
-
MODERÁTOR
válasz netpeti98 #10319 üzenetére
Nourish szerintem eléggé alap kártya. A Wrath-t amúgy nem érdemes laphúzásra használni, hacsak nem égetően fontos (pl. lethalja van ellennek, és neked kell húzni egy tauntot). Utóbbi azért igaz, mert a hero powerrel is tudsz egyet sebezni, és megmarad a Wrath.
Ja, és Ancient of Lore, az egyik legjobb Druida kártya. Ez még a Nourishnél is jobb.
mod: monjduk ha Azure Drake-re gyűjtesz lehet, hogy epiceket nem fogsz tudni beletenni.
[ Szerkesztve ]
***
Új hozzászólás Aktív témák
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- ANNO 1800
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Fotók, videók mobillal
- Építő/felújító topik
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen