- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Avicularia #20651 üzenetére
Akkor így változtak a szabályok évről évre. Én is tudom a jogosítványommal igazolni, hogy egyszerre vizsgáztam C+E-re. Ugyanaz a dátum.
Üdv: Mcrazy
-
csibe1
addikt
válasz kzolisajnos #20648 üzenetére
"Annyi felelősségtudata meg legyen már mindenkinek, ha nem biztos magában, gyakorol."
Igen, a felelősségtudat az nagyon jellemző mostanában az embereknél,
főleg mások felé. Melyik dimenzióban?
Biztos én nézelődök épp a nem jó irányba, de nem igazán látok mostanában felelősségteljes embereket; és nem csak az utakon.
A héten minden nap volt minimum egy kretén aki majdnem nekem jött, kikanyarodott elém vagy majdnem belém jött oldalról.
Ha gyalog vagy biciklivel vagyok akkor talán már a kórházból nézegetek kifelé.
Vegyesen, kamion, kisbusz, kétajtós csettegő, robogós.
Legközelebb nem tudom mi jön, talán bicikli vagy roller?
Ennyire front van?
Lehet el kéne kérnem a Tóni helikofferét, akkor a dugóval se kellene foglalkozni."Ettől a konnyitestol nem fogják tömegesen kezdok ellepni az utakst ebben biztos vagyok"
Fene tudja, akkor meg majd az ázsiai vendégmunkások jönnek.
Ha olyanok, mint az ételfutárok akkor érdekes lesz a dolog.Mcrazy
Igen, az érdekes volt: gyakorlat nélkül nem veszünk fel, de hol szerezz gyakorlatot pótosra..." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
otto14
senior tag
Én is voltam étel futár. Ha olyan a pörgés, bármilyen manővert megcsináltunk a robogóval - biciklivel, de a 20-30 fős csapatból soha senkinek nem volt közlekedési balesete. Amire van lehetőség, az meg is fog történni. Mint ahogy már minden undorító dologra AI programot írnak. Sajnos ha van rá piac, valaki nem fog lemaradni a kiszolgálásáról. Ha befér a jármű, akkor befér.
Fiatal vagyok, lassan ledolgoztam egy évet. Nem nemzetközizek, hanem csak német belföldben járunk, gyors tempóban, ahol a 15 óra az 15 óra. Semmilyen szakmában nem tudnám ajánlani az ilyen hosszú munkaprogramot, nem hogy kamionban. Januárban voltam otthon, Júniusban megyek még és már nem szeretnék vissza jönni, pálya váltáson gondolkodom.
De mindent félre téve szeretem a munkát és minden nap vidám vagyok, örömmel dolgozom. Ha nem adja ki, akkor itt már sosem leszek munka nélküli (remélem), ami hatalmas dolog.
asd
-
otto14
senior tag
válasz otto14 #20658 üzenetére
Egy pillanatra elfelejtettem, hogy biztos van otthon is munka. Nem muszáj ám a "világ végére" menni
@Somatom: Nem értem pontosan, mire utalsz. De természetesen, egy normális munka program (heti 40 óra például) százszor jobb, mint ami nálunk van. (heti 70 óra)
[ Szerkesztve ]
asd
-
headhunter
addikt
-
FeZ...
aktív tag
válasz headhunter #20663 üzenetére
Pont ezt a marhát kerestem, én is be akartam tenni.
Hihetetlen a figura.
-
[link] Kurwa!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
KAMELOT
titán
válasz headhunter #20663 üzenetére
Itt valami nagy defekt van az agyban!
Tüzi: Sajnos itt a cégnél van nagy baj, aki ide csinált rámpát!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
WiCkMaN
csendes tag
Sziasztok!
Kezdő C+E-vel, GKI-val, sofőrkártyával, Páv II-vel szeretnék elhelyezkedni leginkább Vác környékén, Göd, Dunakeszi esetleg Újpest.
Mindenképpen napizós érdekelne és délutános vagy éjszakai műszak, reggeli semmiképpen.Tudnátok ajánlani olyan céget/cégeket ahol érdemes megpróbálni ezen feltételekkel?
[ Szerkesztve ]
-
válasz WiCkMaN #20667 üzenetére
Hat, nezzel szet a kajaboltosok kornyeken.
Alsonemediben van a penny/wszl peldaul.
Vagy, esetleg a postat probald meg.
Elobbinel jobb a love, de levonnak, magad rakodsz, es olyan amilyen, utobbinal szigoruan be van tartva minden, es a postasok jofejek De a penz az nem sok, viszont uri melo, es full ejszaka.
Nalunk, Veszpremben a postanal ugy volt anno, hogy szerelveny felment pestre, megraktak, hazagurult, kitologattak a rollikocsikat, aztan a sofor ment haza. Szevasz.
Persze plusz papirmunka.
5-6 eve erre adtak 350nettot, full bejelentessel.De sofor mindenhova kell:
[link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
KAMELOT
titán
Ez nem kevés [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
WiCkMaN
csendes tag
Köszönöm az infókat!
-
kzolisajnos
csendes tag
Én múltkor vagy 6 ipari parkba lementem, volt közte kicsi, nagy, de sehol nem találtam helyet. Oké, nem szeretek megállni tilos tábla hatája alatt állni, sem olyan helyen ahol közel van kapukihajtó, tehát ha nem vagyok finnyás, találok helyet. De ha arra kell menni, időben megállok inkább. parsberg környékén messzebb a pályától találtam pár potenciális helyet, de még nem teszteltem le azokat.
Regensburg kikötőt is kinéztem már, de még nem próbáltam soha.. -
válasz kzolisajnos #20677 üzenetére
Ausere Wiener strassen szokott lenni hely olyan 8ig.
Lejjebb a Deggendorf-i Duna hidnal levo kikotonel is van, de ott csak a Wallner strassen tudsz megallni.
Garhamnal lejossz a palyarol, ott is van dugiban 5 6 hely az "ipari park" ban.
Onnan eszakra a bundeszon is van 4km-erre.Ez most igy hirtelen.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Di Natale
aktív tag
Látszik, hogy sofőrhiány van. Csütörtökön 15:20-kor hívtam az egyik céget. Mondtam nekik, hogy most végeztem minden vizsgával és megkérdeztem, hogy kezdőként lenne számomra hely. Másnap pénteken már interjúztam is és fel is vettek egyből.
Ma adtam be a felmondásomat a jelenlegi munkahelyemen és június 3-án kezdek is. -
Di Natale
aktív tag
Egyelőre rendesnek tűnik. Napi bejárós munka. Ponyvás és hűtős szerelvények. Két hétig nem hagyhatom el a telephelyet. Ez idő alatt megmutatják a kerékcserét, rakományrögzítést, pótkocsi fel-le akasztást, rámpára tolatást.
-
Zolás
addikt
válasz Di Natale #20681 üzenetére
Kerékcserét? Mit mutogat rajta? Maximum egy parkolóban, ha biztos hogy nem csapódnak a szerelvénybe csinálnám meg, az meg elég ritka, hogy ott ereszt le a kerék. És még a parkolóban is inkább küldje a szakit akinek ez a dolga.
Igen tudom, régi szép időkben teheránban meg a szaharában megszerelték a régi kamionokat, azóta eltelt pár év, haladjunk előre. Plusz lett elég munka a nyakunkba varrva ezen kívül is, ezt tartsák meg maguknak.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Avicularia #20687 üzenetére
Előző cégemnél is ez volt a divat, te vagy ott, oldd meg. Vett minden autóba nyomatéksokszorozót, aztán tekergesd. Én pont egy rosszat kaptam, és mindig elfelejtettem szólni, hogy cseréljék ki.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
csibe1
addikt
válasz Avicularia #20687 üzenetére
Nem csak otthon, még Ausztriában is akad olyan cég; ha sikerül nekik.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
stingy2
senior tag
válasz Di Natale #20679 üzenetére
Engem az első helyre felvettek szintén 0 kilométeresen, napizós munkára. Első néhány hét betanulás kollégával, utána (most) egyedül egy 3,5 tonnáson, hogy gyakoroljak. ADR már megvan, emelőgép/hátfal pár hét múlva. Ahogy az meg lesz, kapok egy 12 tonnást, hogy szokjam a méretet, utána, mikor már úgy érzem, hogy nem zúzom rommá, jön a nyerges.
Eddig olyan meló, amilyet szerettem volna: 0 stressz, admin része nekem nem kihívás (mondták, hogy 20-ból 18 új sofőr azért adja fel pár nap után, mert nem látja át az adminisztrációt, ami a veszélyes anyag szállítással jár.) Egyelőre ami hátrány, hogy lassú vagyok, még nincs meg a rutin. Általában elsőként indulok a telephelyről, és utolsóként érek be, bár már ez is javul, pénteken még 6-7 kolléga autója benn állt mikor már indultam haza.INTJ
-
Qtya123
őstag
válasz stingy2 #20700 üzenetére
Érdekes, ismerős is pont az adminisztrációra panaszkodik. Nemrég kezdett beugrósként, pont a napokban hívtam fel, megkérdezni, hogy milyen a munka?
Arra panaszkodott, hogy adminisztráció. De hát mondom mit kell annyit adminisztrálni? Nekem a menetlevél kitöltése volt, meg annyi, hogy bélyegző a CMR-re, ha átakasztás van, akkor a pótba rakni a papírokat. Semmi több. Kérdem tőle, hogy nálad miben több? Erre mondja, hogy nem több, hanem ezek és hát ez milyen rossz, hogy a pót papírjaira figyelni, stb... Nem is értem. A fő munkájában bőven van papírmunka, meg 10-11 féle számítógépes rendszerben kell rögzítenie mindenféle adatot, határozatokat készíteni, engedélyeket kiadni. Jogszabályokon eligazodni. Csodálom, hogy neki is a papírmunka a mumus.
Nekem azért nagyon nem a 0 stressz volt az érzésem, amikor kezdtem. Igaz nem is voltak lépcsőfokok, hanem rögtön nyerges. Hát egy darabig volt zabszem. Főleg, hogy már a legelején finom helyeket kaptam.
A teljesség igénye nélkül, az alábbi helyeket nagyon hamar, lényegében pár napnyi gyakorlat után megízlelhettem. Az első linken szereplőt az első önálló napomon. Finom hely egy teljesen kezdőnek. Orral bemész és megállsz ott, ahol a piros téglalappal jelöltem. Utána kitolatsz seggel, csinálsz egy Y-t a sárgával jelölt részen és úgy jössz ki. (kis gyakorlat után már semmi nehézség nem volt benne, de azért első napra... )
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Ezekből némelyik olyan, hely, hogy mikor megláttam hová visz a GPS, többször végigmentem az úton a google Street View-al, mert anélkül kb be sem mertem volna menni az ilyen 100-ad rangú mellékutakra.
Szóval volt zabszem az elején sokszor. De sosem törtem a szerelvényt szerencsére. Pont addigra jöttem bele egyébként, mikorra be kellett fejeznem ezt a beugrózást, mert H-P munkára váltottam és amellé nem fért bele. Ha jól emlékszem 2 év alatt összesen 88 napot dolgoztam kamionosként. Úgy az 50. nap után kezdtem azt érezni, hogy egész jól megy és ha mentem egy új lerakó/felrakóra, akkor nem stresszeltem már, hogy ott hogyan lehet rámpára állni, mennyi hely van, mert addigra ment úgy, hogy tudtam, nagy valószínűséggel könnyen megoldom a helyzetet, nincs min idegeskedni. Na onnantól happy és kirándulás volt az egész. Jó, nyilván hogy az, ha havi kb 3-4 alkalommal ülsz kamionra. Akkor nincs fáradtság, egymás utáni 15 órás műszakok, stb.
[ Szerkesztve ]
-
kzolisajnos
csendes tag
-
stingy2
senior tag
válasz Qtya123 #20701 üzenetére
Nálunk több az admin: mivel veszélyes anyag, ezért tölteni kell sz lapot, adr mellékletet, szállítót, göngyöleges szállítót, ha kell fémtörvényes megállapodást. Ki kell találni, hogy sz lapon lévő megnevezés mit is takar valójában, mi az UN száma, szállítási módja.
Van, amit csak zárt, minősített csomagolóeszközben hozhatok, és van, amit nyitottban ha nem veszélyes, vagy ha az, akkor körbe táblázni, mert úgy a jármű lesz a küldeménydarab.
Ha vmit benézek és kiszednek, akkor sokszázezres bírságokat is osztogathatnak, szóval oda kell figyelni, de szerencsére a kollégák segítőkészek.INTJ
-
HoTaZo
őstag
válasz stingy2 #20703 üzenetére
Fincsi az ADR. S jól látod, igencsak érdemes odafigyelni az adminisztrációra és minden kiegészítő meglétére, megfelelő állapotban létére. Akármennyire is nem a te feladatod (garázsmester pl.), de akkor is ellenőrizd vagy ellenőriztesd a megfelelő nyomást a gumikban, a tűzoltó palackok megfelelő állapotát, ellenőrzési dátumát, nyomását (mindig csak a zöld sávban legyen a mutató - egy régebbi kollégámat azért büntették meg, mert nagyobb volt a nyomás, mint kellett volna).
Egyszer, hordókat hoztam Magyarországra, Franciaországból, nem adtak raklapot vagy olyan falapot, amivel rendesen le lehetett volna rögzíteni (szabály szerint, nem lett volna szabad elindulnom addig míg nincs megfelelően rögzítve, de hát a hazaút sokszor felülírja a szabályokat...) Schwechatnál ki is vett az ADR kontrollos, papírok rendben, jött az áru ellenőrzése. Húzta is felfelé a szemöldökét, amikor látta a meglazult spanikat, felmásztunk a hórdókra, hogy lássuk meddig terjed a nem megfelelően lekötött árumennyiség. Előrehajolt és az ingzsebéből kiestek az igazolványai, a hordók közé... Nem volt mit tenni, buktam egy fejest a raklapok közé, hogy kipecázzam a doksiait.
Meglágyúlt a szíve, annyiba kötött csak bele a papíron, hogy nem könnyen elérhetőek a tűzoltó palackok (kabin mögött a nem kihajtható spojler mögött, jó magasan voltak), 170€. Amit a cég ki is fizetett nekem, majd valamikor később a cég is visszakapta, mert gyárilag tette fel oda a Volvo, így nem a mi sarunk volt.
Amúgy is, ahogy a tananyagban benne van, ADR-t tilos oltani sofőrnek! Az a tűzoltók dolga.
Kérdezte a kontrollos is, hogy mi van, ha tűz keletkezik? Mondtam neki, hogy talpalás, ha van lehetőség és nyeregzár kihúzás, s húzás biztonságos távolságba! Bólogatott...De inkább legyél lassú, csak legyen minden rendben, hogy ne utána kelljen bánkódnod.
A kulcs nálad van, te indulsz el a vassal.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz HoTaZo #20704 üzenetére
Akkor en tuzoltokent olthatom
Kozerdeku kozlemeny:
Ha ules kozben, valamelyik combod also reszen ahol ulsz, es ugyanezen oldalon;
A farpofadban, es az a feletti izomban;
Esetleg a vadlidban is,
Vagy ezek random konfiguraciojaban, de ugyanazon oldalon, csak fekvesre, nyujtasra mulo fajdalmat tapasztalasz, ami erosodik idovel, es feszulo izmot is tapasztalasz, szallj ki az ulesbol.
Csigolyaid elmasztak, a fajos oldalon a mely-dereki, es gerinc melletti izmok feszultek, gyulladtak, valamint jo esellyel served lesz ha folytatod.Ne eroltesd, el kell menni egy jo kiropraktor-hoz, aki hetek alatt visszaropogtatja a csigolyaid a helyukre.
A folyamat fajdalommentes, noha eleg ijeszto, igaz a beallt, gyulladt izom az faj.
Nem kicsit, de idaig ne jussatok el.Amint erzed a combod also feleben a szuro, huzodo erzest, azonnal szallj ki a kocsibol, es keress orvost, gyogytornaszt.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
kzolisajnos
csendes tag
Kb ebben vagyok, mondjuk huszonéve sportolok is időnként teljesítmény orientáltan és a kevés nyújtás plusz sok ülés osszeadódott.
Sajnos sok a kuruzsló/nem hozzáértő kiroprsktőr/masszőr, legjobb felkeresni sportolókkal is dolgozó manualterapeutát.Nekem egyelőre a mindennapos csípő mobilizáció, SMR hengerezés és nyújtás megoldotta a dolgot. Szépen hordok magammal egy polifoamot joga szőnyeg gyanánt
Nem szoktam mondani mert senkit nem érdekel, de aki nem sportol rekreáció jelleggel (amikor a végén jobban érzed magad mint az elején, nem teljesítmény fókuszáltan, a kapálás nem sport) az előbb utóbb le fog robbanni, beszűkül az ízületek mozgástartománya, amiből sokáig csak annyit érezni, hogy itt fáj, ott fáj, reggel nehéz felkelni, de aztán évtizedek alatt megadja magát a test -
válasz kzolisajnos #20708 üzenetére
Veszpremben van egy ukran srac, hozza jarok.
Lattam a sajat ket szememmel, hogy kollegammal mit csinalt anno, szoval megbizom benne, es mar nekem is kezd jobb lenni, pedig csak a masodik ropizason vagyok tul.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Most kaptunk új scaniákat, és máris fájnak az ízületeim. Ennél kényelmetlenebb autóba még nem ültem. Már a munkahely váltáson is elgondolkoztam.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- OLED TV topic
- Motoros topic
- Parfüm topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen