- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41710 üzenetére
Már mondtam hogy van de ezt olyan hosszú lenne felsorolni mint az álat... és kb fele téged nem érdekelne meg nem hozna lázba, mint különbség.
Gyakorlatilag néha évenként is van egy két erősebb különbség egy-egy azonos kategóriájú alkatrészben is..
Villákban is van nagyon sok féle, még a 250 ezres kategóriában is vannak durva elvbeli különbségek a felépítést tekintően. Pl Nyílt olajos, zsírkenésű, patronos csillapítás. Van-e negatív rugó vagy nincs, ha van akkor acél rugó vagy levegő ráfújási lehetőség van stb.
Feltűnő színes szép vázakkal az a baj hogy azért mindenki plusz pénzt kér, tehát drágább, úgy hogy funkcióját tekintve semmivel nem jobbak általában. A legtöbb váz egy kaptafára készül, és pár kivétellel mint taiwanban készül.
Első linked szerintem nem az amit akartál mutatni. Következő linket is elszúrtad, mert az meg ugyan az mint a második.
Ez a mistral lehet hogy nem egy szépség, de igaz amit ír, 400 körül volt ezeknek az ára 2006 ban. Ha jó állapotúak a cuccok rajta, minden hiba nélkül működik, nincs szétkopva, akkor 120 ért kapsz egy full xt -s bringát...[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Teasüti #41711 üzenetére
Még mindig nem tuti Ugyanarról a bicóról van mindkettő link
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #41732 üzenetére
Oh, én nem vagyok válogatós, sőt nekem valami tudatalatti bajom is van, mert a rózsaszín cuccok sokszor bejönnek, ez a fekete-rózsaszín kombó például brutáljó. A vázgeo nem tetszik, de amúgy király!
mod:
Ráadásul Epicon, integrált Deore, tök jó áron van a gép, megy is a parkolóba
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Hasaggymeg
veterán
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41764 üzenetére
Én ezeken a képeken nem látok hibát. Nem tűnik lehasznált bringának, sőt, jó tök jó állapotúnak néz ki, főleg az árához képest. Csapágyak belsejébe persze a képek alapján nem látott bele az ember.. így aztán rejthet hibákat, de nem hiszem hogy ha baja is van, akkor nagy lenne. Kerekeket sem látni ugye.. de ott sem lehet nagy zűr ha nem találsz benne laza küllőt, vagy 8 ast, egyéb sérülést.
A fogsorban a közepe fele van egy két erőteljesebben kopott darab, új lánccal egy két fokozatban lehet megszalajtana, de nem biztos, kicsit úgy kopott, hogy úgy néz ki mintha cseréltek volna rajta láncot még időben, aztán utána már nem. Nem tudom pontosan. A hajtómű középső tányérja is kopottnak látszik, de ennél a 760 asnál ez széria tulajdonság.. aluból van, nagyon kopós fajta, a 770 esnél már acélból voltak a fogak.[ Szerkesztve ]
-
simon7012
aktív tag
válasz Teasüti #41714 üzenetére
Szia!
Ismerem a bringát én is alkudtam rá. 90000 ft-nál nem akart lejjebb menni.
Belsős forrásból tudom, hogy szét kapták a telóját mert panaszkodott a
csaj, hogy nem mozog. Nem volt semmi baja csak hát az 50 kilójától a
csajnak nem is fog mozogni....
Egyébként jó vételnek tűnik mert pár dolgot kicseréltetett jobbra mint az
eredeti; pl a pedált stb...
Nincs széthajtva mert csak divat bringás a csaj és csak a haveroknak
akart villogni vele csak a haverok áttértek a 29-er re ezért akarja
eladni mert már vett helyette egy 29-est...
Szerintem csak pár kilométer lehet benne....G DATA INTERNET SECURITY 2022.Xiaomi MI 11,..Szeretem, ha egy POPsi kerek...
-
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41896 üzenetére
Létezik olyan hogy vectran szövet pl:
"Az új verseny külsővel a Bohle egy nagy lépést tett az új generációs országúti verseny külsők irányába. A Superlight 195 gramm tömegű külső a Triple Compound technológiának és a Vectran védő övnek köszönhetően kiváló tapadást, magas defektállóságot és gyorsaságot biztosít.
"A Marsra szállásnál nincs második esély" fogalmazta meg véleményét a NASA mars mobiljához High-Tech Vectran szöveteket gyártó Warwick Mills (USA) vezetője.
A Schwalbe által alkalmazott High Density Vectran új dimenziókat nyit a könnyű, ugyanakkor defektbiztos országúti külsőgumik fejlesztése elött, mondta Holger Jahn, a Bohle technikai vezetője. A Warwick Mills által kifejlesztett, és a Schwalbe által is alkalmazottVectran szövet a titánhoz képest dupla szíkítószilárdságú, és ötször erősebb, mint az acél . A szabadalmaztatott szövéstechnologiának köszönhetően a végtermék az Aramidszövetet háromszorosan meghaladó szakítószilárdsággal rendelkezik. Ez teszi alkalmassá többek között a kerékpár versenysport mellett a golyóálló mellények gyártására is." -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41909 üzenetére
Ez világos, nem is azért másoltam be mert egyet értek vele. De nekem van ilyen ultremo gumim, és volt hogy este, nem láttam mibe megyek bele, és egy kocsma elé kivágtak több üveget, tiszta üveg volt az út, úgy dobálta fel a kerék, hogy az alsócsőről pattogtakle az üvegdarabok. Otthon néztem a gumit, volt rajta egy csomó vágás, volt ahol kicsit szét is nyílt, de nem kaptam defektet.
-
pengemetal
aktív tag
válasz Teasüti #41912 üzenetére
Köszi, 2.1 slick van fent és most, hogy elől keskeny felni van, megfordult a fejemben, hogy tavasszal 1.6 slicket teszek fel. Párom bicajára meg menne a vastag felni a 2.1-gyel, neki nem fontos a sebesség.
4.5 baron használok általában minden gumit. 8x3 sor, 99%-ban elöl 3-as hátul 6-7-es tárcsával megyek"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
deicide
veterán
válasz Teasüti #41912 üzenetére
Ez egyén kérdése is szerintem, nekem síkon a 30 feletti tempóhoz kell a monitora a 48/13, mert a térdem jobban szereti a kevesebb pedálfordulatot Tehát én nem bántam meg a 44-->48 váltást. Mondjuk most, hogy megvan a fitness, van 52/11-em is, na ahhoz még gyenge vagyok tartósan hajtani síkon
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Auratech
őstag
válasz Teasüti #41928 üzenetére
Szintén a kimértebb pedálozást kedvelem. Nem tudom, milyen fogaskerekek dolgoznak de elöl a legnagyobb, hátul a második legkisebb fogaskeréken táncol a lánc. Átlagsebességem az inkább 30.
Az egyetlen hátránya, hogy kellett vennem egy durva öntvény pedált, mert a gyárit két hét alatt széttapostam. Gondolom a láncnak sem használ a magasabb nyomaték. Pörgetni utálok, vagy 50 felett megyek, amig bírom.Auratech Field Recording
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41985 üzenetére
Az egész nem arra van kitalálva, de ha kíméletesen csinálod, és nem vagy nehéz súlyú, akkor ki kell bírnia.
Bunny-t meg lehet úgy csinálni pl ha ügyes vagy hogy egyáltalán nem vágod oda a biciklit, és kevésbé káros mint egy padkáról való lejövet.
Forgásokat nem nagyon kéne vele csinálni, mert azt a dirt bringák se tolerálják.
Telót odacsaphatod, módjával.
Egyébként ezek főként függnek attól is hogy mennyire kikönnyített XC dolgokat használsz.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41989 üzenetére
Azt innen nem tudom felmérni hogy mennyire terheled a bringát. Bizonyos terheléseket persze kibír, mert terepen azért lehet ezekkel menni 30-40 el is, ott is ahol ráz rendesen, meg emelkedőkön, buckákon brutál nyomatékokat leközöl az ember vele, sprintel, tépi jobbra balra egy versenyen stb.. de az nem ugyan az hogy nyíl egyenesen egy kerékre le érkezel, meg ugrálsz, mint egy trial biciklivel. Az hogy bunny hoppozol, pl mész a járdán, aztán kiugrasz az útra, az teljesen normális, de azt is lehet úgy csinálni hogy úgy oda csattansz mint az álat, vagy úgy leteszed a bringát, hogy szinte a lánc is alig leng meg.. Kettő nem ugyan az.. Meg az se ugyan az, hogy én 63 kilóval leugrok kemény slick gumira nem annyira vigyázva egy 30 centis padkáról, és odacsattan a bringa, meg hogy egy 85 kilós ember ugyan ezt eljátssza.. Meg az se ugyan az hogy egy 3 kamrás felnire, meg erős köszörült kónuszos túlépített agyakra, vastag DT küllőkre érkezel. Vagy egy papír vékony 1 kamrás verseny felnire, meg vékonyított küllőre, kevés küllőre, merev fűzésre, papír vékony agyon könnyített ipari csapágyas agyra..
De egyébként ilyen trükkökre alkalmatlan egy XC bringa, főleg egy 21 colos.. nem arra való a geometriája, nagy hozzá a váz, trialra tervezett bringával sokkal könnyebb ezeket megcsinálni.
Vagy pl egy finom jól adagolható könnyű XC tárcsa fék sem arra van hogy satura húzott hátsó keréken ugrálj.. mert túl terheled az egész hidraulikát, aztán fel levegősödik majd egy idő után, tönkre mennek a dugattyú tömítések stb.[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Szerintem gyorsan meg lehet tanulni bakkolni, így már fel tudsz menni kisebb padkákra. Azzal onnan meg pár hét alatt megvan a bunny. Egyébként nem árt hozzá egy jó pedál.
Szerintem ennyi próbálkozással nem lesz komoly baja a bringádnak, én a mostani bringám lassan 2 éve nyúzom és még nem kellet centírozni kb 1mm van a hátsó kerékben de nem ér bele a pofákba legalábbis nem hallatszik. Hátul egy szar FH-RM30-as agy van pont ma zsíroztam újra semmi túlterhelés nyomát nem láttam a kónuszon a golyókon meg pláne, mondjuk ahhoz már keményen oda kellet volna verjem. Az igazsághoz hozzátartozik hogy nekem 3 kamrás felnim van 2.1-es gumikkal amik elvégzik a tompítás oroszlán részét és nem szoktam szögben ugrani, így kb akkora terhelést jelent mint mikor mész le egy padkáról úgy, hogy kiemeled az elejét annyira, hogy egyszerre érjen le a két kerék.
Gyakorold valami ballonos gumival úgyis mondtad, hogy most télire felpakoltál valami terep csodákat! Gyakorold a talpaddal hogyan tudod megemelni a bringa hátulját, majd próbáld egyszerre az elejével. Majd előbb az elejét és utána a hátulját. Érdemes mondjuk ilyen rövidebb lapos (nálunk sárga-fekete) fekvőrendőrnél tanulni. Ha már biztos magasan megy, akkor jöhetnek az alacsonyabb padkák, ahogy érzel rá annál jobban fogod tudni megemelni. Eleinte még viszonylag nagy sebesség kell majd hozzá, aztán ahogy a technika javul egyre lassabban is megy, de csodát ne várj mivel az ilyen vázak geometriája miatt nem fogsz tudni olyan szépen ugrani mint egy trialos vagy dirt-ös.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Ez a videó azért arra megy hogy látványos legyen amennyire tudjon.. ezt én annó úgy postoltam ki a műhely facebook oldalára hogy: "90 es évek? Hol volt ilyenkor még a Dirt, freeride, trial, városban való csapatás mindenen át? Hát itt ni ->> (link) "
Valamint azért a bicikliket itt nézd meg jól.. ezek elég pici kis bringák, cromo acél váz, cromo merev villa, teljesen más mint egy mostani könnyű alu XC gép teleszkóppal. Ezekkel ezeket a trükökket sokkal könyebb megcsinálni.
Az első keréken gurulás, tengelyig vízben menés, lépcsőn lejövetelen kívül a többi produkció ha nem hülyén van előadva, akkor nem káros egy könnyű XC bringára sem!
Egyébként ha spd pedált használnál, azzal nagyon tanulni se kell a bringa emelgetését, jön veled a bringa.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Egyszerűbb dolgokra, pl. bunny, egykerék, nose wheelie, vagy az első keréken átfordulás 180 fokban (első kerék satu, a hátulját lendíted oldalra, bringa megfordul) jó lesz az XC monti is.
A videoban a 4.-5. perc körül van pár trükk, mint pl. a lépcsőn leugrás, ami sokkal jobban terheli a bringát, ezeket hanyagolnám. Én elég hamar megöltem a négyszögtengelyes hajtókaromat, hónapok alatt kitágult. Az egyszerűbb teleszkópok sem tolerálják, amíg nem tudod rendesen lerakni a hátsó kereket, és odavágod a bringát. (5.37-nél jól mutatja, hogyan is kell finoman letenni a bringát.)[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
_seth_
veterán
válasz Teasüti #42012 üzenetére
Pedálfordulat mérő, szerintem.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42010 üzenetére
Köszi. Igen a féknyereghez már nem jutott titán csavar, majd egyszer.
Nem állnak azok furán, karom folytatásával áll egy szögben.
Már rég mértek meg, nem tudom pontosan, 181 körül vagyok. A váz 20 colos, 120 as stucnival. Kb 3 és fél centivel van lejjebb a kormány, a teleszkópra meg most rá van hagyva 2 centi beülés, szóval azzal együtt van 5 centi is. Jó ez így..
Hát igen ez a gumi a ballonossága miatt is szépen csillapít.
2.0 es gumit akartam, csak mire össze állt hogy miket kéne rendelni másnak is, addigra elfogyott, így lett 2.2, most hogy kipróbáltam, nem rossz ez, terepen csak hasznos ha szélesebb. Egy hátárnya van hogy a légellenállása jó nagy, tehát gyorsan menni nehezebb vele. A felni az keskeny 21mm körül van.
Minden sportos biciklin lejjebb van a kormány, mert úgy jók a szögek ha rajta ülsz. Súlypont, irányíthatóság, légellenálláson, sokat változtat hogy milyen magas a kormány. Egyenes háttal kell ülni, nem gerincből, hanem tartó izmokból kicsit, azokra pedig mindig kell erősíteni, minden versenyző folyamat edz hátra és hasra, ez alapfeltétele hogy stabilan tartsd magad a bringán és ne fájjon, ne fáradjon el a hátad.Az túlzás hogy kezeden nem veszel észre semmit, fizikát azért nem lehet legyőzni., a róka se egy csoda, csak egy jó teleszkóp, de a belsejének az elvi felépítése ék egyszerűségű, csak jól van kitalálva és jó minőségű. Nagyon finoman puhán mozog, de jobban letapad mint egy rugós teló. Ami tetszik benne hogy ennek ellenére a kis rázkódásokra is megmozdul, a nagyobbakra pedig hosszú mozgással reagál. Pl mikor első métereimet tettem meg vele, rámentem egy kis gyalogosoknak fellépését segítő kisebb útpadkára, és azt hittem leeresztettem a gumim, annyira kidolgozta a szintemelkedést.
Olyan féket szereltem is már amit linkeltél, az egy borzalom, valami értelmetlen mellé fogás volt, nem is létezett sokáig.
belaazallat
Attól függ mennyire sérül meg, azért nehéz azt teljesen elrontani, úgy lehet hazab*szni ezeket a féktüskéket, ha fékkel együtt kitekeredik, és a menet lóg csak ki a fékből, akkor jön az anyás megoldás, de az se szokott segíteni, főleg ha nincs satud amibe bele tudod tépni, akkor muszáj lesz a menetre ráfogni ha hátulról nincs benne imbusz.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Teasüti #42059 üzenetére
Nagyjából ezért. + az olcsó/régebbi készülékek hajlamosak hülyéskedni, nekem most egy galaxy s-em van arról köztudott, hogy iszonyat béna a GPS-e, ezzel amúgy mindig szívok. Azt vettem észre, hogy az újabb telefonok már sokkal gyorsabban találnak jelet, és pontosabbak is jóval, és ehhez nem is kell a felsőházba menni, pedig az sgs anno a csúcsdroid volt...
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 10
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- BestBuy topik
- Tenisz topic
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- További aktív témák...
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs