- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -secret- #64691 üzenetére
Akkor a klub fórumot tudom ajánlani. Itt aligha lesz olyan aki előrántja neked a cikkszámot és/vagy robbantott ábrát.
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz -secret- #64691 üzenetére
esetleg kép alapján?
Könnyebb lehetne segíteni, ha legalább körülbelülre tudnánk hogy milyen!
Lesz 7 mire beesek... remélem nem egyedül leszek már!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -secret- #69928 üzenetére
Nem. Az Alcantara egy szövetfajta.
mod:
Szentkuti: Hitelét veszti az ilyen cikkekkel, látszik hogy kb fingja sincs az egész autózásról. Inkább csak írja le, hogy jó az új Astra mert könnyű és kész. De ne kezdjen le kókányolni vagy ha igen akkor legalább ne írja le hogy hülye vagyok emberek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
mycso
veterán
válasz -secret- #70131 üzenetére
Nekem speciel leállításkor nem rázott semmit.
Viszont alapjáraton igen, meg tolatásnál kis gázon (itt rázás+csörömpölés).
Leállításnál tompa (ám fémes) leesés szerű hang.
Nem lehet nálad inkább valami motor vagy kipufogó tartóbak a hibás?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz -secret- #70131 üzenetére
A razkodos csattanos leallas az egyik elso tunete. Motor/valtotartonal a valtaskori rántás is erezheto, persze konnyen legyint az ember az ilyenekre, mert elegge megszokhato, sokszor hallottam mar, hogy "ez ilyen". Pedig nem. Nem szeretnem, hogy miattam verd nagy költségekbe magad, el kell vinni szervizbe es ok mondanak okosabbat.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
válasz -secret- #71513 üzenetére
Utólag gondoltam, hogy én is visszamegyek. Csak ott akkor abban a pillanatban nem erre gondoltam persze.
BigBlackDog - na ez az nekem sincs, remélem marad is így. 7. éve vezetek egyhuzamban, egyszer volt egy külföldi bírság, de itthon semmi.
Saint - ez mind szép és jó, de kormrend. Ide vagy oda meg traffi kalkulátor, itt azért személyes tapasztalatok vannak. há most basszá má le, hogy egyből röfögni jöttem és nem olvasni
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
Mappa
addikt
válasz -secret- #71533 üzenetére
Az más kérdés, azt hogy én ezt be tudtam így azonosítani cím/dátum alapján, nyugtatóbb, ha meg nem akkor nem, akkor meg kell b****
nem kötelező megadni
-
-
K Norbi
addikt
válasz -secret- #75915 üzenetére
Új autók ilyenek, hulladék az összes.
A haverom 2014 es Passat CC re 450 ezert Ft vert, úgy köpködi. És nincs vége még sorolhatnám.
De a golfom árát már ráköltötte.
Másiknak Audi A6 2 szer állt meg.
És ezek gondos tulajok, mindenből a legjobbat kapják.
Régi autók legjobbak.[ Szerkesztve ]
-
válasz -secret- #84205 üzenetére
Az Audi A7-es karrierje hét éve kezdődött, együtt a márka nagy méretű szabadidő-autójával a Q7-essel. Az első generációs A7 volt a válasz a Mercedes akkoriban megjelent nagy kupéautójára a CLS-re, valamint a két évvel később megjelent BMW-re a 6-os sorozat Gran Coupéra.
Az A7 tudtommal 2012-ben jelent meg, a CLS 2005-ben, a GranCoupe 2011. Zavart érzek az erőben.
Már az első is a kedvenc Audim volt, de ez odaszúr azért.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- TheLázs: ADHS
- Bluetooth hangszórók
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen