-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz pit stop #200381 üzenetére
Érdekes kérdés, a honlapjuk szerint nem. Én is csak pár hónapja szembesültem ezzel, meg is lepődtem rendesen. Az Audi és a Mercedes is 4 évet ad alapáron, plusz a MB Magyarország alapból adja az Integrált Szerviz Csomagot is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #200384 üzenetére
Ezek szerint ez is egy vevőcsalogató trükk náluk. Faterom több mint 25 évig Astra fan volt, régen jól ismertem az értékesítési gyakorlatukat. Emlékszem annak idején ők az elsők közt voltak akik az "árazzuk be jó magasra és adjunk rá minél több kedvezményt" elv alapján értékesítették az autóikat.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #200414 üzenetére
Hiszek neked! Úgy tűnik, h nálam jóval nagyobb tapasztalattal rendelkezel.
A garis ügyintézés tényleg jobban működik a BMW-nél. Az Audinál előfordult, h három-négy bejelentett (apró) hibából egyet sem csináltak meg normálisan. A legdurvább élményem az volt amikor a 60ezret futott, nem kicsit zörgő/nyöszörgő beltérre a szervizes azt mondta a próbaút után, h szerinte néma az autó. Mondjuk nyilván nem kértem garanciális javítást, csak megemlítettem neki. De rendkívül kínos volt, h ezt válaszolta.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #200492 üzenetére
Launch Controllal próbáltad? Elvileg DSC és LC nélkül a 330e 5.9 helyett 5.1 alatt tudja a 0-100-at.
Én még nem teszteltem, lassan ideje lenne már.Qru: V63?
Szerk.: Megvan.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #200510 üzenetére
Elvileg az 530e is tudja: 2019 BMW 5er G30/G31 - How to use Launch control
Más: Reklámokat is megjelenítene a kijelzőkön a Ford - Halleluja
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Doki16 #200526 üzenetére
"A legfontosabb újdonság azonban az, hogy nem elég a vásárlási szándék a pályázat benyújtásához, hanem a gépjármű megrendelése is feltétel. A megrendelés nem lehet korábbi, mint a pályázati kiírás megjelenésének napja. Azaz előbb kell ellátogatni az autókereskedésbe, kiválasztani és megrendelni az autót, majd ez után nyújtható be a pályázat az IFKA honlapján. Érdekes és kockázatos forgatókönyv lehet az az opció, ha a megrendelést követően valakinek nem jut a támogatás keretösszegéből." - Forrás
-
nagyúr
válasz focvis #201813 üzenetére
Ez nagyon jó hír! Itt már írnak az új egyéni rendszámokról is: "Továbbra is lehetőség lesz egyéni rendszámtáblákra, erről azt mondja a rendelet, hogy „legalább 3, legfeljebb 6 folyamatos betűjelből és legalább 1, legfeljebb 4 folyamatos számjegyből, együttesen 7 jelből” állhat majd. Ékezetes magánhangzók nem lehetnek benne, a számjegyek helyén nem szerepelhetnek csak nullák" - az én (egyik) becenevemet pont kiadja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 6030D #201971 üzenetére
"...kérdés, hogy a 2 literes benzin milyen a pályán?" - 140km/h-ig az eddigi leghalkabb autóm a 330e - pedig volt már Lexusom is! Szélzaj/motorzaj alig van, csak a 19-es kerekek "zajosak" valamennyire. Gondolom ebben jelentősen közrejátszik az akusztikus üvegezés, illetve az alacsony cw érték is (0,23). Szval a durrogó kipufogón kívül valószínűleg minden kritériumodnak megfelelne egy ilyen autó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 6030D #201976 üzenetére
A hazai pályákon nem száguldozom már, Németországban meg sajnos ritkán járok.
focvis: Még nem próbáltam, de van egy tippem: nem lép.
Tsebacsi: Egyszer mentem csak hosszú távot ezzel az autóval (Miskolc-Bp-Miskolc), 150 tempomat, fullra töltött akkuval indultam, pályán csak benzin, városban csak villany, így alakult a fogyasztás:
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #203940 üzenetére
Az én hármasom sem érzékeny a magas külső hőmérsékletre. A legnagyobb hőségben is maxon végigmegy a töltés.
A klíma távoli vezérlése tényleg a legnagyobb királyság! Soha nem volt még olyan autóm ami tudta volna ezt a funkciót, pár hónapja használom csak, de most úgy érzem, h alig tudnék élni nélküle. Pedig szinte kizárt, h a következő autómban is benne legyen ez az extra.
-
nagyúr
válasz szőröscica #203942 üzenetére
Köszi! Három hónapja vettem, igazából nagyon szeretem, de mivel max egy évre tervezek vele ezért folyamatosan hirdetem. Pár hete majdnem elvitték tőlem (minimális alkuval), de végül nem adtam oda.
-
nagyúr
válasz AMD Power #203965 üzenetére
Ha ügyes vagy (és szerencsés) akkor anyagilag is megérheti! De ez autóvásárlás nekem soha nem arról szólt, h "anyagilag megéri-e" vagy sem. Az utóbbi években jóval többet járok biciklivel (és gyalog) mint autóval, szval az autózás nekem inkább csak egy "költséges" hobbi. Imádom az autókat és amíg tehetem, szeretnék minél több típust kipróbálni. Van egy szám a fejemben, h mennyit vagyok hajlandó erre szánni éves szinten, e szerint próbálom két-három évre előre megtervezni, h milyen autókat vegyek majd. Az előző autómnak mondjuk majdnem 300k volt az átírási költsége, volt egy kb 100 ezres kötelező szervizen is, de a koronavírusnak köszönhetően még így is pluszban szálltam ki belőle 9 hónap után. Látva a jelenlegi helyzetet ez ennél a hármasnál sem tűnik lehetetlen küldetésnek. Ennek az autónak egyébként a zöld rendszám miatt minimális volt az átírás költsége (talán csak a forgalmi pár ezer forintos díját kellett kifizetnem átíráskor), illetve egyelőre ingyen tudom tölteni, és szervizköltsége sem lesz az elkövetkezendő másfél évben. Ha pár hete odaadtam volna az eddigi legkomolyabb érdeklődőnek, a jó beszálló miatt majdnem hét számjegyű pluszom lett volna rajta. De nem adtam, és nem fogok a kardomba dőlni ha 10-12 hónap után mínuszban fogok kiszállni belőle.
Magnum: Az autó gyönyörű, de a felni szerintem is lehetne nagyobb.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kb két hónapja nulláztam a számlálót, ennyi idő után így néz ki a fogyasztás:
Benzinnel jóformán csak városon kívül mentem (Miskolc-BP oda-vissza kétszer, illetve három-négy rövid "csapatás" a Bükkben), napi szinten Miskolcon csak villannyal járok. Erre a célra hibátlan egy ilyen autó. Valószínűleg egy kicsit fájó szívvel fogok visszaülni egy tisztán benzines autóba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #204026 üzenetére
Épp akartam linkelni... megdöbbentő és nem kicsit dühítő!
Nagyon kíváncsi vagyok rá, h mit fog kapni ezért!? Valószínűleg hamar ki fog derülni, mert ennek nagy visszhangja lesz az összes médiában. Az lenne a legkevesebb, h egy ilyen akció után véglegesen bevonják a jogosítványát. De nem tudom, h a hatóságoknak milyen lehetőségei vannak egy ilyen féreggel szemben? Remélem, h példát fognak statuálni vele.Magnum: Szerintem inkább csak ku**a nagy mákja volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bitpork #204323 üzenetére
Az agyatlan idióták mellett ez a másik dolog ami totál ki tud akasztani a hazai utakon. Részvétem és kitartás! Baráti körben volt több hasonló eset, úgy gondolom, h van értelme "harcolnod az igazadért". Sőt, valószínűleg annyira nem is kell majd harcolnod. Remélem, h kárpótolva leszel!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Sziasztok,
Budapest észak-keleti részén (M3 környékén) tudtok nekem olyan önkiszolgáló mosót ajánlani, ahol van foltmentes öblítő program?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #210018 üzenetére
Nekem is bejön! A 20M pluszos ár sajnos már általános ebben a kategóriában. Engem is az egyik PHEV érdekelne leginkább, az új C63! Abban elég erős villanymotor lesz, de az akku mérete eléggé karcsúnak tűnik (6.1kWh).
-
nagyúr
-
nagyúr
Három perc alatt száz kilométert ad a leggyorsabb elektromosautó-töltő - alakul ez.
tboldi: Nagyon tetszik az Ypsilon beltere! Gratula az autóhoz!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz simonjoe #211897 üzenetére
Emiatt nyilván problémás lehet, de nem mindenkinek! Én például nagyon ritkán megyek 400 kilométernél hosszabb távot, szóval évente max egy-két alkalommal használnék ilyen gyors töltőt. A hétköznapokban kb hetente egyszer tölteném az elemes autómat, éjjel a garázsban, "normális" sebességgel. Ezek a töltők szerintem leginkább az autópályák mellé valók.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Srácok, szerintetek elfér egy 194 cm magas ember egy Z4-es BMW-ben?
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #212074 üzenetére
Már lassan egy éve nézegetem a Z4-eseket, E85, E89 - nekem mindkettő tetszik! Hobbiautóként (és befektetésként) gondoltam rá, minél nagyobb motor, minél kevesebb méter, lehetőleg sérülésmentesen.. Viszont tegnap kaptam egy csereajánlatot (a hármasra), egy G29-re fizetnének rá valamennyit. Nem tartanám meg egy évnél tovább, szval nem hobbiautó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #212074 üzenetére
Ma megvolt a Z4 (G29) üléspróba. Meglepő, de majdnem olyan tágas ez is mint a hármasom! Tényleg nüansznyi a különbség. Az ülést nem is kell fullra hátratolnom, elég csak lesüllyeszteni, h kényelmesen elférjek. A combtámasz alacsonyabb valamennyivel, de szerintem még ellennék vele. A fejem és a tető közt is van 3-4 cm - a hármasban maximum 5 cm lehet (tetőablakkal). Viszont van egy rossz hírem is: az E85 biztos, h kicsi lenne neked! Beszéltem egy haverommal akinek volt korábban, és azt mondta, h magasabb embereknek abszolút felejtős (ő 185 cm magasan alig fért el benne). Mondjuk ha megnézed, az tényleg egy kicsi autó. Több mint 20 centivel rövidebb, és 8-cal keskenyebb mint a jelenlegi generáció. Szval azt az autót én töröltem a lehetséges hobbiautó listámról.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #212274 üzenetére
Nagyon szerethető autó, nehéz belekötni, nem véletlenül szeretném négyesre cserélni (ami kb ugyanez). Kicsit sajnálom is eladni, simán ellenék vele még egy-két évet. Milyen motorral vennéd?
"Kényelem, sportosság, stb terén..." - Nagyon kényelmes, adaptív futóművel 19-es kerekeken is full komfortos (M csomaghoz kötelező vétel - ezt szinte az összes tesztben kiemelik!). Az ülései szinte hibátlanok, az enyémben (alap M-es) alcantara az ülő és a hátlap, így nem hiányzik belőle a szellőztetés sem. Sportos-e? igazából az, de én szinte soha nem érzek rá késztetést, h sportosan vezessem. Jóformán csak autópályán megy a benzinmotor, városban (elektromosan) meg annyira nyugis az egész, h eszembe sem jut, h toljam neki. Párszor voltam vele a Bükkben, írtam is itt, h szerintem jobb futómű van alatta mint az S5 alatt volt. Szerpentinen egy nagyon jó "élményautó"! Bár nem igazságos az összehasonlítás, mert az Audit kb 50 ezerrel vettem, ebben viszont még 12 ezer sincs.
Negatívumok amik eszembe jutnak: az utastér alig lehúzott ablaknál is huzatos, nagyon nehezen kezelhető a gyári navi, "gagyi" a négyhengeres motorhang (csak magas fordulaton, mert egyébként nem is hallod), az Audi után nagyon nagy visszalépés a virtual cockpit.Szerk.: Ja! És soha nem jött még semmilyen hibaüzenet, ami egy BMW-től azért elég nagy meglepetés! (kopp-kopp)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #212364 üzenetére
M40i, a legjobb választás! Igazából ár-érték arányban is jó. Legszívesebben én is azt venném, csak kérdés, hogy később milyet kapok majd használtan?! Most is néztem egy ilyen Z4-est, de (szokás szerint) ez is egy "szétáfázott" példány.
A beltér minősége miatt a Tesla nálam egyelőre abszolút felejtős. -
nagyúr
válasz Tsebacsi #212372 üzenetére
Eredetileg is így terveztem, igazából csak szerettem volna kipróbálni az elektromos autózást is. Sokkal jobban bejött mint vártam, hiányozni fog! De fogok még eleget villannyal autózni, most inkább visszaváltok benzinre. Plusz az sem lenne baj ha nyitható tetejű lenne a következő autóm - amiből ugye egyik gyártó sem sem gyárt elektromosat/plug-in hibridet.
-
nagyúr
válasz szőröscica #212376 üzenetére
Jaja, megvárom! Kb 2024-ben meg is tudnám venni (használtan). Feltéve, h jövőre megjelenik.
-
nagyúr
válasz brumi1024 #212379 üzenetére
Model 3 - amit írtál! Láttam egy videót a faceliftes Model 3-ról (Tesland), ebben azt mondták, h nem sokat javult a beltér minősége. Pedig a srác elég nagy Tesla rajongó.
345e??? Az már komolyan veszélyeztetné az M3-asok értékesítését is. Én azon csodálkozom, h nincs 340e. Ugyanúgy négyhengeres mint a 330e, de az erősebbik benzinmotorral. Az összteljesítménye 350-380 lóerő körül lehetne.
M-pakettes volt az X5 amit próbáltál?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szabonagyur #212639 üzenetére
Fura?!
-
nagyúr
válasz rbalint88 #212657 üzenetére
M340i lenne az... De nem hiszem. Nekem a héten kb egy évet mondtak egy M440i kabrióra. Pontosabban azt, h leghamarabb május, de elhúzódhat szeptember-októberig is. Sajnos pontosan tudom, h ez mit jelent.
brumi1024: Gratula! Mi lesz az?! Furcsa, mert ilyen pontosan tudomásom szerint senki sem mer ígérni semmit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bandus #212667 üzenetére
Ez csak az adott értékesítőn múlik. Az az igazság, h fingjuk sincs róla, h mikorra várható (valójában senki sem tudja). A legtöbb értékesítő bemondja neked a legkorábbi időpontot, aztán lesz ami lesz. Nekik sem könnyű ez a helyzet, mert ki akar egy ilyen értékű autóra több mint egy évet várni? Ez biztos, h kihat az értékesítési számokra.
Amúgy simán előfordulhat az is, h bejelentik a faceliftet miközben sorban állsz (nem ennél az autónál), te meg megkaphatod az utolsó legyártott elődmodellt. Nem véletlenül mennek új ár közelében az alig használt autók a hahun. Tegnapelőtt is felkerült egy M440i kabrió 20M pluszért, tegnap estére már el is tűnt. Én is ezért kezdtem el nézegetni az új autókat. Ha sikerül faragni 18-20%-ot a listaárból, akkor akár egy évig is "ingyen" használhatnám. Csak a hosszú (illetve bizonytalan) várakozási idő miatt nem merem ezt bevállalni. Pedig azt mondják, h ez a helyzet 2023-ig biztos, h nem fog rendeződni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen