-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #19108 üzenetére
Rég elévült, akár 270-et is írhatnál.
8th: nem meglepő az az eredmény, első keréken még sperrel is nagyon nehéz ennyi erőt átvinni az útra. Szóval ennek a konstrukciónak nem a 0-100 az erőssége, az 50-200 inkább.
Állórajtnál csak cibálja a tulaj kezében a kormányt, meg gyilkolja a gumikat és a váltót.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
-
-
Declare
őstag
-
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #21395 üzenetére
Azért mekkorát változott pár év alatt a világ: 10 éve még simán kaphattál mezei középkategóriás autót 6 hengeres motorral (Vectra, Laguna, Passat, 407, C5, stb), benzinest és dízelt is, ma meg örülhetsz, ha egyáltalán 2 literes turbó választható és nem valami túlfújt 1.6 a csúcsmotor mint pl. a Renaultnál, a 6 henger meg a prémiumgyártóknál is már csak az igazán drága változatokba fér bele. 8-ról ne is beszéljünk.
Nekem nincs bajom a turbómotorokkal, sokkal jobban szeretem a karakterisztikájukat mint a szívókét, de a sok henger az sok henger. Az a finom dolog.
-
-
EQMontoya
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #22672 üzenetére
Igen, és el tudom képzelni, hogy egy 2 literes szívó benzinessel az orrában tök stabil lenne (vagy a 2.2-es japán dízellel), mert egyébként semmi baj nem volt vele ez idő alatt egy garanciában cserélt ülés alatti légzsákkábelt leszámítva, még helyzetjelző izzókat is csak 120, illetve 140 ezer km után cseréltem benne.
Viszont ha az 1.9-es Renault motornak valami nyűgje van, akkor az rémálom, több okból is:
-nagyon keveset adtak el belőle
-nem mondható egyértelműen Laguna II sem Megane II motornak, mert pl. bizonyos alkatrészei a Lagesszel, más alkatrészei a Megane-nal egyeznek meg
-a gyári Renault Clip diag nem kommunikál vele. A Renault HTML alapú DDT2000 csak hibakódot olvas belőle. A gyári Nissan Consult limitált funkcionalitással kezeli, közel sem tud annyit, mint a Nissan alapú motorokkal. A Bosch KTS hozzá sem szagol. Szóval szerelő legyen a talpán, aki ezt diagolni tudja. -
-
Skillet
addikt
válasz focvis #22816 üzenetére
szigorú talán... bár engem ez meg sem karcol. amúgy simán ecu írással ki lehet belőle szedni a korlátot.
elvileg az autógyártók közötti megegyezés alapján nem gyártottak (közúti forgalomba nem engedtek) olyan vasat, ami 280 ló felett van, a sebességkorlát pedig 190. utóbbi még mindig él, előbbi talán 2004 óta nem.
de egyértelmű, hogy sok belpiacos vasban van még tartalék bőven. csak ugye végül visszavesznek itt-ott, hogy kijöjjön a 280hp-s limit. enyémnél is pl nevetséges 0,5 bar nyomás van.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #22834 üzenetére
Ez fura, a "menjünk 200-zal egyenesben" sosem vonzott, viszonylagos ifjú titán létemre sem. (26)
Pedig végsebességben az IS egész jól áll (gyári adatok szerint valami 216 - óra szerint biztos 220 fölött lenne), de egyszerűen nem vonz.
180 fölött nem mentem még vele, pedig már bő 3 éve megvan.
Az már sokkal inkább, hogy élvezeteset autózzak egy szerpentinen, vagy csak kihajtsak egy körforgalomból a 17. kijáratnál.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Steam topic
- BMW topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ASUS ROG Ally
- Politika
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen