- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Topiccsendőr #1151 üzenetére
Akkor nem volt megfelelő az olajnyomás. Így is meg lehet fogalmazni a problémát. Az biztos, hogy az olajos kanna elkezdett világítani. Köznyelvben ez "elment az olajnyomás" címszó alatt forog. Az is biztos, hogy az olaj habzott. Majd miután visszahűlt, jó lett megint.
Olajevés nem hiba, ezzel tisztában vagyok. Legfőképp az óta, amikor láttam egy új audi szervizkönyvét, amiben az 1l/1000km az normálisnak mondott.
nekem 8Lehet, hogy pancsolt olaj volt, ezt sajnos nem tudom se megcáfolni, se igazolni.
Attól a tény, tény marad.
Valvoline-al menet közben az elégséges szint alá csökkent az olajnyomás a viszkozitás elvesztése miatt.
pont.Lehet örülni, vége a VFR érámnak (is).
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1198 üzenetére
De a 2001-es ZX6R-re szerelt hatdugós Tokiconál, ami pl. külsőre szinte tök ugyanaz, mint az enyém, na ott nem kisebb pl.
Mellesleg amilyen szaGemberek vannak itthon, én semmin sem csodálkoznék. Mindegy, bepróbálom, aztán ha nem jó, akkor max visszaküldöm, nagy baj nem történik.- Ha meg jó, akkor örülünk[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #1204 üzenetére
14 fok lesz, beteeeg
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1204 üzenetére
Melyik legyen?
Ahhoz képest, hogy milyen idő volt tegnap, ma -- ugyan hűvös volt, de -- egész tűrhető volt az idő.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Boxer001
veterán
válasz Topiccsendőr #1227 üzenetére
Tegnap este én is ezt a vonalat nézegettem...itt nagyon közel van egy terepezési lehetőség...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1227 üzenetére
pffff, bámulatos
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1204 üzenetére
Na, akkor lesz? Melyik? Laza delutani napkozis gurulos csoportot erositenem
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1249 üzenetére
na, csak neked egy dobozos versenygép szakszerűen használva
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1252 üzenetére
jaja, azért megpakolhatta volna a teljes hitelesség nevében a dobozokat, egyik másik mutatvány biztos viccesebb lett volna
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1249 üzenetére
Hjah, én is reggel felébredtem, kinéztem, megláttam a fos időt és visszafeküdtem
Inti / Persu: a doboz-kinyílós az esés után volt (tudom, vágásilag nem, de írta valamelyik oldalon), s mint láthattátok, mikor felállította, nem csukta vissza rendesen.
Nem rossz gép, elfogadnám -- ezt isBoxi: asszem ha x (5?) évnél nem régebbi, akkor igen.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
válasz Topiccsendőr #1299 üzenetére
mi haszna? nem a hátamon kell vinnem innentől amit eddig ott vittem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #1299 üzenetére
nem mindenki van úgy, mint te, hogy csak a versenypályáig kell elevickélnie a motorral.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1317 üzenetére
Alapból 204 lovas az a motor, 400-ra, 450-re, talán 500-ra simán fel lehet húzni. 750-re én sem hiszem...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1325 üzenetére
aztán úgy járt volna, mint az a kawás a drag pályán....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1328 üzenetére
Abban hol a műszaki, tervezési kihívás?
Igen, az is egy alternatíva, mely könnyen lehet, hogy olcsóbb is, és hatótávolsága jóval nagyobb. Csak a magyar utakon és a fővárosi közlekedésben nem tudom, hogy állna helyt... előbbire egy enduro jobb, szerintem. Meg valahogy a motorok közelebb állnak hozzám, mint a robogók, ezzel sajnos nem lehet mit kezdeni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1367 üzenetére
Ebayen M10-eseket látok, egy-két kivétellel M12.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1369 üzenetére
LöL
És hogy ez mennyire igaz: 1996-97 M12, 1998-99 M10 De itt megálltak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1378 üzenetére
Kéne
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hcstuning
tag
válasz Topiccsendőr #1386 üzenetére
Köszi!
A tartósságot már olvastam, a kedvező árat meg látom a hirdetéseken
Nem egy erőgép mondjuk, biztosan hamarabb kinövi az ember (mint egy SV 650-et, másik álom ), de kezdésnek nem fáj a szíve, ha eldől/csúszik, stb...
Meg jut pénz jobb szerkóra.Visszább olvastam ilyen 50-60 körül írt valaki valamit...Mennyitől érdemes? Meg csizmát is vennem kell még..
Mindent télen
-=Joey=-
-
válasz Topiccsendőr #1432 üzenetére
Arról nem szól az infó, hogy milyen motor van benne. Nem hinném, hogy 1.4es astra szívó, ehhez való kupplungal.
Szerintem egy c20let (calibra) motorral, meg pénzzel meg lehet csinálni a 650 lovat. 750 ló meg? Tököm tudja...
Amúgy ha megnézed a videót, füstöl is az első kereke 3.ban#1431 Gergello
1.5 -> 1.6 bocs
ebay-en találsz.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #1434 üzenetére
Amúgy ha a gallardós videót figyelmesen megnézed, ott látni érdekességeket...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1448 üzenetére
Hát pedig ezt is mondják érvként egyesek. De ha nem így van, minden esetre az is egy szempont, amit mondasz...ennek ellenére szívás szervizelni Bár gyanítom, hogy aki ilyet tud venni, annak ez nem okoz gondot (mármint kifizetni a szervizt)-
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1446 üzenetére
a porsche is átállt a vizhűtéses boxerre, majd lefgyújtották a derék germán rajongók a céget, aztán ki hitte volna, a cég él és virul, rekordokat döntöget és elképesztően jó autókat csinál vizesként is. sőt..
szerintem a dukinak sincsen mitől félnie. ha tovább megy a lóerő hajkurászás, akkor mindenképpen lépniük kell, mert az s4 és v4 nagyon el fog menni.
még ha ki is derül -a garanciális feltételek elolvasása után-, hogy a szerviz intervallum csak a fele, még az is rettenet sok. persze júzer oldalról jó lenne, ha nekem sem 5000 km után kéne betolni az rr-t egy 20-23e ft-ot kóstáló olajcserére, de ha használod, muszáj....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1451 üzenetére
Ááá, vicc teljesen. Igazad van, arra ment ki, hogy a kipörgésgátló-abs-egykerekező gátló meg mittudomén micsoda hogy avatkozott bele kanyarodás-fékezés-kigyorsítás stb közben. A használati élményben meg kb. annyit említettek meg, hogy az aprilia hátsó ülése egy vicc. De kb. ennyi. Szóval jó ezeket olvasgatni, de amolyan semmitmondó az egész.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #1386 üzenetére
Haverom 50k-val adta el kitűnő állapotban, elpusztíthatatlan szerintem is.
Továbbra is van egy eladó Probiker két részer bőrruhám, 2 szezon van benne, egyedül térdkoptató nincs rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #1532 üzenetére
hát az autók áraiból indulok ki, gondolom a motor sem kevesebb arányaiban. haveri körökben van pár bömös, meg céges kocsi is, nem olcsó fenntartani őket. baj nem nagyon van velük az igaz. de a rendszeres szervíz sokba kerül eléggé.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #1532 üzenetére
sok baj nincs, de ha van akkor is a szervizdij a draga nem az alkatresz. legalabbis idehaza (k1200r es k1200lt-rol tudok nyilatkozni). bar ez utobbinak egy fényezett visszapillanto tukre nem volt olcso. (egyszeruen leesett egy erdelyi turan utkozben)
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #1539 üzenetére
hát lényegében igen, de tudom hogy igazam van
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1604 üzenetére
Tudom hogy láma vagyok, de nem látom, hogy az mikor van Mondjuk három dolgot csinálok egyszerre
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1650 üzenetére
Janem. 48$, de akkor is dögöjjön meg mindenki
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #1651 üzenetére
plusz szallitas az meg vagy 50, itthon a vamos rarakja az AFAt, igy lesz 125 USD, jelen arfolyamon kb. 26.000 HUF
mondjuk meg igy is olcsobb -
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #1658 üzenetére
jol nyomjak ezek a csigaevok.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1710 üzenetére
Fel fog menni az SV-k ara
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1727 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1731 üzenetére
tudom, ismerős
a németországból vásárolt konyha gépeim 5 nap alatt a lakás ajtóm előtt voltak, köln-ből, a magyar raktárból a mosogatógépem 3 hét alatt jött meg. 900km vs 20km..
és az már csak hab a tortán, hogy amiket kint vettem meg, azok 45%-kal olcsóbbak voltak, mint kis hazánkban. igy megy ez.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1731 üzenetére
Integra: Kriminális, ami itt folyik. Értem én, hogy mindenki 90 ezerért melózik (a csomagelosztóban meg ennyiért sem), csak csodálkoznak, hogy minden szarul megy. Persze, mert nincs mögötte szolgáltatás. Úgy csinálnak, mintha ingyen kérnél szívességet...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #1734 üzenetére
mar a 'kiderult h eleg rossz allapotban volt, ezert megbontottuk a blokkot' resz is szivmelengeto
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #1734 üzenetére
lol, ezért adnék 2374 ft-ot. ennyit ér. jól elbántak ezzel a géppel az látszik rajta
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #1734 üzenetére
ez Qrva jo...
gyorskotozovel osszebarkacsolt, megszorult motoromat tokeletes allapot motor + KP kombora cserelnem
jogy hogy nem hibatlan 10 eves japan sportkocsira akarja 1:1 cserelni... -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #1768 üzenetére
vagy valvoline
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
legközelebbi motorozáshoz asszem lenyúlom fater hegymászó cuccaiból a thermo aláöltözőt is, mert utolsó körnél kicsit belém fagyott a kaksi is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
Ejj, még nem próbáltam. Valószínűleg ha lesz még idén 15 fok nap közben talán megyek egy kis karikát. Az alá nem megyünk. Nem szeretném h 10 év múlva fájjanak az ízületeim.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1778 üzenetére
Ez tipikusan rugo tepes inkabb szerintem. De leginkabb annak a jele hogy lapon tuldolgozik a gumi a futomu helyett, vagy hogy egyszeruen a gumi laza szerkezete nem birja a terhelest.
Ez a gumi ekkor jott ki, senki(!) nem tudta megmondani milyen nyomassal lesz jo. Mentem a pirellissel. Lehet jo volt, lehet nem A futomu nem volt olyan rossz, de puha rugo volt benne nagyon, es emiatt kanyar kozepen nagyon osszeul, ott mar a gumi tul sokat dolgozik. A hideg aszfalton minden guminal a puhabb keverek hajlamos szetmenni (ez medium volt) A ketto osszeadodik > salata a gumi. Aznap nem csak nekem
A rugostag kapott azota erosebb szelepelest, meg erosebb rugot, es tobbet nem lattam ilyen gumikepet. Bar az is igaz hogy utana nem sokkal attertem dunlopra Na a d211 dunlop meg egy olyan hogy hringen 20-25 fokosnal hidegebb aszfalton hard keverek kell, mert a medium hard vagy annal puhbb mar szejjel szakad.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1780 üzenetére
Bizonytalannak nem.Csillapitani csillapit a rugostag. Csa par centivel osszebbul a futomu es mar nem ugy dolgozik. Szeleisti az ivet gazon amikor nincs megfelelo hatso villaszog. De akkor kerult bele az a rugostag, azt se tudtam mi hogy lesz jo PErsze en hulye kimentem egy zsir uj hatsot szejjel gyilkolni SOk ertelme nem volt
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #1780 üzenetére
Reggel -3 fokban a Heidenau K73 semmi jelét nem adta, hogy baja lenne, persze én is óvatos voltam, meg a szokottnál is lassabb, mert 70-nél már fáztam, mint a kutya
Na itt aztán terhelésről szinte szó se volt, csak az F650 súlya meg az enyém, se málha, se tépés, se nagy döntés a fasorban se -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #1784 üzenetére
A K73 szett is kb. annyiba került, persze így, hogy nem MZ-n van, máshogy festenek az arányok
A Z6 drágább volt, de ez sokkal gyorsabban kopik, hátul legalábbis. -
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1783 üzenetére
Van egy par tucat kepem ahol gyujotttem a kulonfele tepeseket, lehetne elemezgetni sokat A gond amugy ott van hogy sokszor tobb tenyezo egyuttes hatasa ervenyesul. Pl kicsit rossz a futomu beallitas es nem a legjobb a guminoymas + hideg van > szejjel szakad. De ha a harom kozul csak 1 van jelen akkor nem. Aztan talald ki hogy most melyik a gond valojaban
Ilyen ocsmany gumikepem amugy nem nagyon volt maskor. Hatso gumibol hoztam ki mar 120 kort is a hungaroringen, a dunlop elso gumik meg elmennek 2-300 koron at is ha jo a futomu. De a hideg aszfalt mindenkepp komoly stressz nehany guminak. Egyes keverekek egyszeruen nem birjak ki a huvos aszfaltot: itt van egy pelda [link] ez egy medium d211 hatso, es Dave Moss is arra a kovetkeztetesre jut hogy van egy kis rugo gond, de allithatsz barmit ez a gumi nem birja ki ilyen huvosben ezt a palyat
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #1786 üzenetére
A CS-en 17-es mindkettő. A GS-en az első 19", a Dakaron 21".
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #1793 üzenetére
Én tényleg támogatnám a fejtágítást, igaz a horneten csak hátsó rugó előfeszítést lehet állítani 7 fokozatban. Bár alapvetően hülye biztos a gyári szett is, életemben nem fogom elérni a határait
Neked lehet elől valamit állítani?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen