- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 10
- Videó stream letöltése
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #5783 üzenetére
en nagyritkan szoktam, mikor kicsit megcsip a hulyebogar es allatkodok
rendesen kihuzatom a mocit (bar a pirosig meg igy sem szoktam elforgatni), labban a valtokart enyhen felfele tolom, gazt kicsit visszaengedem, a valto beugrik az eggyel magasabb fokozatba, es lehet megint huzni a gazt
ez az egesz csak egy pillanat, sokkal gyorsabb mint kuplungolni, bar nem hiszem hogy a valtonak nagyon jot tesz, szoval tenyleg csak ritkan csinalom (es nyilvan semmi koze motormarkakhoz meg tipusokhoz) -
doc
nagyúr
válasz boogie84 #5816 üzenetére
az a Gardony/Velence szakasz iszonyat, vegig 40-es tabla hosszu-hosszu kilometereken at (es nagyon gyakran ott allomasoznak az amator fotosok is...), az az egyetlen oka amiert utalom kikerulni az autopalyat ha Pestre megyek (a masik hazafele az iszonyat kocsisor Erd utan is meg tobb 10 km-en keresztul)
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #5816 üzenetére
Az elejét nem ismerem, utána elég unalmas lehet annak, aki nem szeret egyenesen menni... A hetesen pláne lassan. Ott képes forgalom lenni s valahogy mindig akad valaki jóember, aki komolyan veszi a 40-et. Óra szerint.
Mivel mi errefelé lakunk, megvan a kedvenc útvonalunk ilyen esetekre. Ha nem nagyon sietünk, Gánt is benne van, de Nadap mindenképpen. Budapest érintése esetén pedig Csobánka. Budapesttől keletre eső célpontnál lehetőleg Szlovákián át megyünkÉn még annyira nem indultam be, jobbára gyalog mászkálok, azt is kell, a tavaszi virágok megfigyeléséhez (visszavert fény meg minden) jobban passzol. A nagy túrák előtt lezavarjuk a szervízeket, Alvaro ugyan nem akart a 90-es miatt szerelőhöz menni, de a szíj kezdi eldobni a fogait, amivel nem jó viccelni.
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #5834 üzenetére
Igen, gondoltam, hogy céltudatosan mentél, úgy nézett ki az útvonal De mi speciel még akkor is kerüljük a 81-est, főleg Móron túl, ahol rosszabb az útminőség. Szerencsére innen van alternatív, szerpentines út Fehérvárra. Fehérvárcsurgó külterületén lakunk.
Én ismerek olyan 60-as táblát, ahol 90-nel megyek, mert úgy a jó, Söréd előtt. Teljesen rosszul van táblázva, a kanyargós, hupás s amúgyis rossz minőségű úton nincs korlátozás, na ott nem nagyon megyek 60 fölött, a 2 laza kanyar+egyenes részre pedig kirakják a 60-as táblát, pedig a falu előtt olyan szépen le lehet lőni a motort és odagurulni a 81-esig... A hypermilerben szerintem gyakran megvan a hajlam a gyorshajtásra, a fékezés kerülése már csak ilyen. Persze a biztonságra figyelünk.
Én szívesen mennék másokkal néha, ha nem tépnek nagyon s nem akadnak ki azon, hogy én nem vagyok még olyan bátor szerpentinen... De nekem az a jó, ha nem kell rátapadni a többiekre, hanem a saját ritmusomban oldhatom meg a dolgokat (utálok azért fékezni, mert előttem azt teszik). Alvaro egészen speciális, mert ő sosem megy egyenletes sebességgel, az én motorom s az én lelkületem ilyenekkel kevésbé foglalkozik. -
latyak17
tag
válasz boogie84 #6113 üzenetére
Városon kívül egyáltalán nem járok nekem sajnos/szerencsére nincs időm túrázni és nem is vozn annyira mint akár egy kis pálya vagy városban de én még a gyorsulgató korszakomba vagyok
supermoto kevés városon kívül vagy?
amúgy utálom ha nem egyedül mehetek, ha már valakivel megyek akkor már nem úgy megyek ahogy egydül szeretnék mert mindig figyelnem kell rá hogy hol merre mit téblából és nem kevés robogós balesetet láttam ahol 6an feszültek városba egyik satu többi meg csitt-csatt
nem is szerettem sose
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #6443 üzenetére
Alvaro is motorral jár március elseje óta mindig, pedig ő gyakran elkapja a hajnali 5-7 órát, amikor a leghidegebb van.
Van, aki nála is elszántabb és nem ismer olyan körülményt (talán csak a -20 fokot és a síkjeget), amikor nem motorozik. Még magyar is, nemcsak alaszkai
Persze munkába járásnál egyeseknek nincs alternatíva, s akkor is mennek, ha élvezetből nem tennék. A holnapi Con is ilyen, menni kell, bármilyen is az idő. Az eső még hagyján, van esőruha és jó gumik, a nagy hideg az, amihez nem tudok beöltözni. -
.mf
veterán
válasz boogie84 #6443 üzenetére
Normafa / KFKI nem sok országban van Még itt vagyok Budapesten.
Mondjuk vicces módon a Normafáig ma nem jutottam el, az Istenhegyi úton visszafordultam. Néztem, hogy fura a gép, más a hangja, erőtlen, mi baja van? Szokásos benzint kapja, olaj még egy gramm se fogyott, benzin sem fogyhatott el, nem mentem 200-at még a legutolsó tankolás óta. Aztán egyszercsak leállt, és csak szárazon indítózott, mégis benzin volt. 7.86 liter, eddigi messze legrosszabb átlagom (nagyátlag 5.25-5.5 között mozog, legjobb 4.52 volt, Mátrás túrázás, tehát még nem is sík terep). Pedig csak normál városi közlekedés, nem is az a nagygáz-nagyfékes fajta, pirosról váltást is igyekszem mindig még gurulásból elérni. Egyre erősebben gyanakszom, hogy nem állították be jól a karbim, nem csak a most már kötelező érvényű szívatózás induláshoz (régen ilyen időben sem kellett), az ingadozó alapjárat és könnyű lefulladás 60-65 fokig, az erős benzinszag indulásnál, de még ez a szar átlag is.Ne viccelj már, csomó nap volt, amikor épp csak egy kevés esett éjszaka, aztán max. nappal még pár percre szemerkélt. Volt 20+°C is. A mai nappal sem értem, mi bajod, egész jó idő volt, 15-18 fok is lehetett, több ilyen napot el tudnék viselni. Ha már 5 felett van a minimum és 15-öt eléri a maximum, én már inkább motorral megyek. Holnap viszont tényleg fullszar lesz, köpönyeg 11mm esőt mond, úgyhogy ponyvát rá is raktam a gépsárkányra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #6443 üzenetére
nem ertem mirol beszelsz
ma mentem Veszprem megyebol (Noszlop) Budapestre (reggel 9 korul indultam) Kisber/Mor/Bicsken keresztul, aztan este 5-kor indultam vissza (Bicske, Csakvar, Zirc, Papa)
tokeletes motoros ido volt vegigja, odafele uton megalltam ezt lefenykepezni:
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #6712 üzenetére
probald ki hogy leszeded a kerekeket az egyik oldalon az autorol hogy meglegyen a feeling
.mf
en kimondottan utalok ejjel vezetni (autot es motort is), nem kis reszben azert, mert a kornyekunkon (bakony) rengeteg erdei allat rohangal az utakon, a multkor is hiaba fekeztem, belecsusztam a pont elem ugro vadmalacok koze. ozek szinte minden este ugralnak at az auto elott, nem ritka hogy hatalmas vaddisznok alldogalnak az utpadkan. nem szivesen kapnek el egyet sem motorral (de meg autoval sem) -
.mf
veterán
válasz boogie84 #7356 üzenetére
Franciaországban láttam egy párat. Úgy mentek az álló autók között (mármint nem csak egyenesen, hanem autók között szlalomozva), mintha robogón ülnének... asszem írtam is anno. Én sem gondoltam volna.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Prof01
veterán
válasz boogie84 #7723 üzenetére
Gyertyák tavaly cserélve lettek iridumosra, most nem szedtem szét, de szép szokott lenni a gyertyakép. Szívató jó, igen.
Ha elkapja akkor már jó az alapjárat.
Hidegen egyből indul nekem hosszabb állás után is.
Olyankor szokott ez lenni, ha már meleg motorral leállítom és utána akarom indítani.runner 125: Az is volt, minden tiszta.
Azt mondták nekem egyszer, hogy nagyobb fúvókák kellenének a karbikba, mert nem kap elég anyagot. Csak ahhoz meg nem merek hozzányúlni, félek, csak rosszabb lesz..[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #7823 üzenetére
ha megbíznék a többi közlekedőben, már rég halott lennék..
pont hogy egyikben sem bízom meg, ezért a saját szabályaim szerint közlekedem, nem a KRESZ szerint.. ez két halmaz, amiben nagyon sok a közös, de a bizalmi elvet ha élni akarsz felejtsd el.. van innen nem messze egy kereszteződés, ahol takarásból rendszeresen átcsorognak a piroson, miközben a zöldön a 3 sávos úton mennek az emberek úgy 100-zal.. na itt én például lassítok akkor is, ha zöld, a múltkor ki is vágott elém valaki és elkaszálta a mellettem jövőt, ha nem lassítok már zsákban vagyoknekem 17 évesen volt egyetlen balesetem rögtön a friss jogsival.. azért ott elég sokminden lepergett, amitől átgondolja az ember az életét, nem autóban vagy motoron akarok megdögleni, olyan meg nincs hogy mindenki betartja a KRESZ-t, ezért én is tartsam be.. én élve akarok eljutni A-ból B-be, nem szabályosan, de flémelni sem akarok mert ilyenkor mindig kiderül hogy itt senki nem ment még át piroson, és soha nem szabálytalankodott egy sort sem.. az a baj, hogy azt hiszitek direkt szabálytalankodom, és az ilyen emberek miatt vannak a balesetek, pedig nem erről van szó, hiszen miattam nincsenek balesetek..
továbbra is tartom hogy ezt a szituációt nulla kockázat mellett sikerült kiviteleznem. én voltam ott, én tudom. és be is fizetem a büntit, hol a probléma? szerintem inkább ott, hogy a térfigyelő kamera a stadion mellett inkább a dakota népet kéne, hogy figyelje, nem az autókat. arra állítsanak fel egy külön rendszert, de akkor mindegyik lámpába, kivétel nélkül. a büntetés elkerülhetetlensége oldana meg sok mindent, nem az 1x sok számjegyű büntetés...
ha minden szarért megbüntetnének mindenki tízezerre, pár év alatt mindenki betartaná a kreszt (valszeg én is), de őszintén ki akar úgy élni, hogy inden rossz mozdulatért előveszik?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #7823 üzenetére
még egy rövid megjegyzés: ugye tudod milyen kretének írják a kreszt?
rémlik még hogy motorral autópályára nem lehet felmenni, előzni tilos stb? és ez csak 1-2 példa amit a jogsi letételénél tanultam, tele van az egész ellentmondásokkal.. (azóta mondjuk párat javítottak)tökéletes rendszer nincs.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #8256 üzenetére
Valoszinuleg ut valamelyik tarcsad. Valamennyit ki tudnak mozogni a dugattyuk, de ha mar nagyon ut, vagy ha szorulnak a dugattyuk akkor erezni lehet legalabb a fekkaron. Egy durvabb fekezesnel jobban kell jelentkezzen a problema. Meghalni valosziunleg nem fogsz emiatt, foleg ha nem is erezni semmit a motoron. En egy fel szezont palyaztam olyan tarcsaval hogy a durvabb fektavokon mar a kormanyt is razta De azert illik cserelni valoban....
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #8266 üzenetére
Készülj fel rá, hogy 100 alatt nem úszod meg a tárcsa-betét cserét, ha újat és gyárit veszel (és miért ne azt vennéd). Nekem a hátsó görbe egy picit, amit csak úgy vettem észre, hogy épp emelőn volt és megforgattam a kereket....vizsgán mégis jó volt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #8256 üzenetére
Ujra elolvastam a hozzaszolasod. Nos az is lehet hogy nem is ut a tarcsa, hanem osszevissza fog a betet a feluleten, es ezt mertek ki. De ez csak talalgatas. Meg kellene nezni tenyleg hogy ut-e. Ha csak a feluletevel van gond, akkor "Rotor Hone" megoldja
Betet tarcsa osszekopasrol annyit, hogy ugye a betet anyaga valoban bekopik a tarcsaba, atalakul a felulete. De pl ha betetet cserelsz mas markara, siman lehet hogy a bekoptatott tarcsaval nem passzol az uj betet es soha nem lesz az igazi. Ilyenkor kell a rotor hone [link]
[ Szerkesztve ]
-
lujo10
aktív tag
válasz boogie84 #8691 üzenetére
Hát, igen ezt elég nyársalósra sikerült összefabrikálni
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #9606 üzenetére
én voltam, de ezen a képen nincs a vasam, szerintem eléálltál és azt nem fotóztad bele a képbe, mert a kerítésnél pihentettem.. 600F ezüst tankkal voltam én
szerk: jobbulást a perec után.. ma én is majdnem belerongyoltam egy kocsisorba, igaz nem volt vészes de meglepődtem saját magamon hogy lehettem ilyen bamba...
mentem haza kakucsról, semmi tempó, buszmegállóban csajok, hátrapillantok egy másodpercre majd előre és látom ott csorog 20-szal valami kisbusz ami az előbb még előttem ment és én követtem.. meglepődtem, de elég volt elvenni a gázt és már utol sem értem.. na onnantól 2x jobban figyeltem hazafelé, elfáradtam a pályázáson...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
válasz boogie84 #10451 üzenetére
Én még a Revolution motor-t tudnám ajánlani, ők még olcsóbbak talán.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #10588 üzenetére
miert, mennyit kell tudni ahhoz hogy a penztargepen lathato osszeget, vagy annal tobbet letegyel a pultra?
vagy ha ez is problemas, akkor bankkartyaamugy en voltam mar par motorosboltban Nemetorszagban, mindenhol folyekonyan beszeltek angolul (hogy ez Ausztriara mennyire igaz, azt nem tudom...)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs