-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Archer #19141 üzenetére
Jam, de a lengőkart az elf-el feljlesztette ki a honda, és tök jól elvan a vfr-ben is.
Bár a versenyzők nem szeretik, mert keréken elhúzza a motort, ők inkább a hagyományost preferálják.
Amúgy volt egy riport egy versenyzővel, aki a függőcsapszeges bimotával vert bucira mindenkit Annak is megvannak az előnyei.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19149 üzenetére
az eredmények azt mutatták, hogy 4/3-at nyert a gyerek. jó, nem a GP-ben, vagy a superbike-ban, hanem valami alpok-adria szerű külföldi cuccban.
mod:
bár most, hogy visszagondolok, lehet, hogy az a sima telós verzió volt.
meg kellene keresnem guglival a cikket...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
jam, valszeg a DB7 volt.
akkor összekevertem, mea culpa(#19156) csongi
A vfr-ben én cseréltettem elsőnek olajat... Akkor volt 10 éves a gép, addig a gyárival ment, mert az előző tulaj b.szott rá, mivel nincs a szervízkönyvben, hogy mikor kell cserélni...
Elkezdett folyatni a jobb első teló, akkor elvittem tapolcára... ott kiszedték belőle a gyári kék izét, ami kb volt 3dl (se a 4.5 helyett), tettek bele friss finomat, és kb új telót kaptam[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Arról tud valaki valamit, hogy mennyire sz.pás a saját néven lévő motor külföldre vitele és ottani forgalomba helyezése, tehát magyarországi kapcsolatok teljes elvágása?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
nem.
csak a múlt ismerete nélkül nem következtethetünk a jövőre, és nem cselekedhetünk helyesen a jelenben.
ennyi.
retró power ;D (3-as hsz)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19224 üzenetére
Értem amit mondasz, minden hatékonyabb, minden jobb, minden f.szább, csak éppen egyre kevésbé működik... a GP is. Júrósport amióta nem adja, pont annyira emelkedik a WSBK népszerűsége. Megérte nekik? Papíron lehet, csak lelke nincs már ami odaszögezze a nézőt arra a huszonakárhány körre...
Biztos akkor is volt csapatutasítás (bár inkább csak utalás), de nem olyan pofátlanul mint mondjuk most a F1-ben, ahol rádión bemondják, hogy engedd el ezt-azt, mert neki kell nyernie... Ez biztos megvan GP-ben (most) is... Lehet csinálni ezt is, csak ez egy blama, egy f.szság, és nem verseny.
Kib.szott pénz megfertőz és meggyilkol mindent. Nem csak szerinted.Lassan már csak a TT marad...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
na jó, de egy júrósport az mekkora reklámfelület már? ráadásul rakás pénzt fizettek a közvetítésért, a reklámozók többet fizettek mert nagyobb volt a nézettség, tökömtudja...
valahol nem értem a logikát a döntésükben... bár igazából rohadjanak megどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz Topiccsendőr #19291 üzenetére
954-nél tényleg volt valami ilyesmi hiba.
én nem erre az öntvényesdire emlékszem, hanem váltó-hibára.
bár már régen nézegettem 954-eket (4-5 éve)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz mocsanisi #19300 üzenetére
Amikor a 400-asom elé bekanyarodtak, és fejreálltam, elhajlott a tükörtartó konzol (többek közt)
6 éve (kb) mondtak rá 55 ezret. Két darab vas, középen összeheftölve.
eBay-en van sok minden, csak a fele kínából jön... az meg...
Azért gondold át ezt a 400-as sztorit. Engem már akkor is intettek tőle, de piszok mázlim volt (a felhozatal ismeretében), hogy sikerült egy hibátlant kifognom... de a piacon lévő 400asok 90%-a húzza maga után a véres belét.
Az elektromos rendszer meg szinte mindegyiken egy rakás szar. Itt legfőképp a kábelezésre-érintkezőkre gondolok.
Ha mégis veszel ilyen gépet (brutál jó a fun-faktoruk!), akkor két dolgot azonnal csinálj meg:
1: az alternátor-fesszabi közti csatlakozót azonnal szüntesd meg, és forraszd egybe. Ez úgy kb mindegyik csatlakozóra igaz, ami nem létszükséglet.
2: a többit cseréld le jó csatlakozóra. sok szopástól kímélheted meg magad... (legégett alternátor tekercs, elpukkanó fesszabi-trafó, stb)VFR800-ban made in japan csatlakozó. az a baj ezekkel, hogy egyszer összerakod, akkor jók, de az első széthúzás után kontakt-hibás lesz mindegyik... hiába nyomod össze a sarukat, akkor is szar marad.
3 évig nem volt ezzel a csatlakozóval bajom, 400km alatt (kb) így szétégett, pedig tiszta volt, és ápolt (mint mindegyik)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz Topiccsendőr #19314 üzenetére
nem lötyögött. direkt néztem, ráadásul direkt ezért kívülről fújkálom kontakt-sprével, nem húzom szét teljesen.
ezek ilyen szarok sajnos, mindegyik, kivétel nélkül.
gyárilag összerakják úgy jó, egyszer-kétszer szétszeded, kitágul a saru, hiába nyomod össze fogóval, amint összerakod, megint túl-tágul, és ez lesz a vége.
cimborám 400-as rvf-jén ugyanez volt, haverom 400-as vfr-jén szintúgy, most nekem is előjött a 800ason, pedig mindegyik made in japan, a többit nem is mondom.az a baj, hogy kazalnyi tennivalóm van, nem értem rá szórakozni vele, hogy összerakjam... majd talán ma.
mod:
de mondom, ebben az a durva, hogy tavaly kevés volt a töltés a gépen, alapjáraton 11.7-8 környéke. ez miatt meg is sz.ptam egyszer, alapjáraton paff, leállt a gép, mondom mifaszom. szerencsére pont dolgoztak a közelben jókondis autóút építők, ők készségessen segítettek betolni a gépet, majd szétvágtam egy ellenállási kábelt a fesszabin, ami adott ~0.6v-ot. utána már nem volt ez a baja, jó lett a töltés, de még akkor sem láttam, hogy baja lenne az érintkezőnek.
vágás után kb 400km-t ha mentem, annyi idő alatt szétégett az egész.
faszért nem lehet generátort tenni egy motorra, alternátoros-túlfeszelfűtős dióda monnyon' le.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19316 üzenetére
ez a kábelt úgy képzeld el, hogy egy 4-5 ventis vékony tyúkbél kijön a fesszabiból, majd ott vissza is megy.
ezt ha akarod (kevés a töltés, etc) elvághatod, ez kiiktat egy ellenállást, és cirka 0.5v-al többet enged át a fesszabi. (amúgy a kitágult saru (ahogy írod is), a megnövekedett ellenállás miatt felmelegszik, és meg jobban kitágul/ellágyul)
mecseki féle magyar termék. hibátlan. akinek kell feszabi, tőle vegyen. az a tipikus csendes zseni az ember, tatabányai lakhellyel.
akku nem hiszem, hogy rossz, 2 éves yuasa, köznyelvileg "zselés" típus.reklám helye:
támogasd a magyar ipart!!!
Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14
reklám vége.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
No, ma beröffentettem a gépet.
Már tegnap is be akartam, csak hullára merült az akksi, egy napot töltőn edződött a feladathoz.
Akksi be, PC testkábel ráköt, összecsavaroz, kulcs elfordít, szivató félig rá, gomb... 1 sec alatt feléledt.
Fél év után.
ennyiどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19401 üzenetére
Injektorosnál alap, csak ez vfr ;D ennél ez a "fél év állás után pöcc-röff" közel sem biztos, sőt még távolról sem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
(#19413) boogie84
elég hát én a két lánckerék közt, alul fújnám a láncot a helyedben.
bár mondjuk a spray kikergeti belőle a vizet...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19424 üzenetére
enyimnek' még nincs.
de sok vöfris mondja, hogy nehezen indul sok állás után hideg blokkal... aztán ha nem indul be hamar, akkor megszívja magát, akkor gyertyák ki, és szellőztetés
nem tudom miért, talán ez is ilyen vöfri jellegzetesség... valami miatt a v4 ilyen.
úgy tudom, hogy a hátsó sor 15-20%-al több naftát kap, mert ugye menetszelet nem, és ezzel valamennyivel jobban hűl a blokk bele. lehet, hogy e miatt.
aztán lehet, hogy csak urban legend.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19433 üzenetére
megmondom őszintén: a tököm tudja
viszont ha egyszer beindul...!!!!どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz Topiccsendőr #19468 üzenetére
nem tom', nekem kozmax (yamaha world (kozma tomi)) eztet mondta... hogy 720 fokonként egyszer gyújt. gondolom nem beszél zagyvaságot.
magyarán akkor gyújt, amikor van benne mit elégetni.
állítólag... sajnos (szerencsére) még nem kellett valóban utánajárnom eme dolognak
(legalábbis a 98-01-es vöfrikre mondta ezt, ilyen van neki is)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
ajándék motor
ennyire nincs értéke kint ezeknek?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
mit láttam tegnap München-ben
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ha meglátod benne a csavart, és nem hallod, hogy eresztene, eszed ágába ne legyen kihúzni belőle a világ végén. Lehet, hogy teljesen jól beleült a gumiba, és nem, vagy alig-alig ereszt mellette.
Érdemes lehet játszani, és gumisnál betömetni azzal az ön-vulkanizáló cuccal, de utána nem mennék vele 130 felett az fix... és amint tudod, csere.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #19694 üzenetére
tudom én, csak úgy jóleső érzéssel töltött el, hogy pont Münchenben futottam össze egy ilyennel
lehet, hogy bírják Talmát ott is... pedig van/volt osztrák/német akiért szoríthattak anno, mégis egy Talma replika van az utcán.mod:
vagy csak simán egy ilyen motort vett, aztán azt sem tudja kicsoda a micsoda...
mindegy, nekem tetszett a pillanatnyi szitu.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Bogyó bá' #19708 üzenetére
30as táblánál te sem fogsz 30al menni, főleg ha tol a sor, és főleg akkor, amikor nincs is tudomásod arról, hogy túlléped a sebességet.
gerinctelen fasz korrupt rendőri vezetők, meg a póráztartó gazdáik, a megélhetési-politikus-bűnözők.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest