-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
ja tenyleg, nem is mondtam hogy megjott a kinai, napelemes guminyomas-merom
a kivitelezes a varnak megfeleloen kinai gagyi, de mukodik, nekem ez a lenyeg
lehet hogy nem tokeletesen pontos, de amire kell arra boven eleg
az egyetlen gondom vele hogy eleg nagy, ugyhogy kicsit ugyeskedni kell hogy beferjen az elso kerekhez a fektarcsak koze (hatul nyilvan nincs ilyen gond) -
doc
nagyúr
válasz Djuree #10056 üzenetére
gondolom a "+-1 bar" az tapasztalatbol van, ugye?
egyebkent pontosan ugyanannyit mutat, mint a benzinkuton a kompresszor amivel felfujtamilyenen én nem spórolnék....
en meg tobbtizezret nem koltenek ra...
arra, hogy indulas elott megnezzem, rendben van-e a nyomas, tokeletesen megfelel, pont ugyanannyira mint a 20-30 ezres, "mar majdnem jo" merok
az meg oszinten szolva baromira nem erdekel, hogy a 'hiteles' mutatna mondjuk 2.96 bart, az en kinai gagyim meg 2.9-et - a lenyeg hogy nem kell a benzinkuton tankolas utan fujni
ha annyira alacsony a nyomas, akkor meg odamegyek a kompresszorhoz, ami ugyis mutatja a nyomast, biztos nem ellenorizgetnem a meregdraga nyomasmerommel fujas kozben hogy merre teved ket szazadot... -
doc
nagyúr
válasz KubanitoS #10058 üzenetére
nekem ket okbol kell: egyreszt hogy indulas elott egyszeruen megnezhessem, kell-e mennem benzinkutra, ami sokkal egyszerubb mint ott lerangatni a kesztyut, aztan a 40 fokos napon kabatban aszalodva ide-oda tologatni a motort hogy odaferjek a szelephez, utana meg szaladgalni kezet mosni
masreszt hogy ha menet kozben furan viselkedik a hatulja, akkor meg tudjam nezni, vajon a guminyomas miatt-e (ami lehet jele defektnek), vagy csak hideg a gumi/enyhen nyomvajus az aszfalt/stb -
doc
nagyúr
válasz Djuree #10062 üzenetére
hat azert azt nem mernem mondani hogy 'pontos', de kb annyit mutat mint amit a kuton a kompresszor. ami persze lehet hogy szinten rendesen teved, de erzesre egyebkent pont jo ha belefujom addig amig a gyari 2.9-et mutatja, annal kisebb nyomasnal mar erzem hogy 'kuszik', magasabbnal mar nem tapad rendesen
szoval nekem csak az a kerdes, hogy mondjuk a 'jo' nyomas 1-2 tizedes kozeleben vagyok-ea mikrometer meg precizios meromuszer, olyat en sem vennek kinait
-
doc
nagyúr
olvass vissza
nemreg irtam, mikor valakinek a topicban egy onjelolt gumis csodadoktor kinyilatkoztatta, hogy marpedig kozutra 2.5 bar kell minden motor minden gumijaba, hogy multkor nagyon bizonytalannak ereztem a hatsot, ahogy Feree13 is irta, "kuszik", begurultam a benzinkutra, es mar csak 2.5-ot mutatott a muszer a 2.9 helyett. szoval nagyon is meg lehet erezni (es olyankor meg ranezesre, meg labbal torteno "felnitaposasra" meg tok jonak tunik)egyebkent en nem fordulok terdelve, meg karcolgatva, ugyan most mar sokkal batrabban, magabiztosabban (es melyebben ) dontom mint egy eve, azert en inkabb a sportos turazas, mint a masodpercekre kihegyezett karcolgatas hive vagyok, gondolom durvabb banasmodnal mashogy mukodne a gumi ugyanazzal a nyomassal (foleg hogy ugy jobban is melegszik)
egyebkent en Metzeler Z6-osokat hasznalok, ami gyarilag 34/38 PSI-re ajanlott (2.34/2.62 bar)
es meg egy adat: a VFR-en egy es ketszemelyes 'uzemmodra' is 2.5/2.9 az ajanlott (mar alapban 230 kg a motor, en vagyok 80, szoval nem pehelysuly)MOD: most meg ilyet talaltam:
In Europe Metzeler's recommendation is in every conditions:
37 / 43 (2,5 bar / 2,9 bar)METZELER - Fitment Chart
"Front 120/70ZR17M/CTL (58W)(G) ROADTEC Z6 G Front - 2.5 BAR
Rear 180/55ZR17M/CTL(73W) ROADTEC Z6 - 2.9 BAR"If the link do not work, use "Fitment Chart" on the european site.
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
hat ez nekem akkor is baromi soknak tunik...
en elvittem a jol bevalt szerelomhoz, kicserelte 'fillerekert', erzesre kicsit jobb is lett
12K szerintem baromi sok a leirtakert, de lehet hogy en vagyok eltajolva
(mondjuk amennyit egy sima olajcsereert elkernek markaszervizekben, ahhoz kepest ez nem is draga )Steven
attol fugg mire
nekem is Z6 van, imadom, Qrva jo gumi, baromi sokat el lehet vele menni, a tapadasa is egesz hasznalhato ha jol bemelegedett
a kulcs az utolso ket szo, hidegen nagyon csuszkal, szerencsere 1-2 km alatt bemelegszik rendesen, es ha nem palyara akarsz vele menni, akkor teljesen jo[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
a szerelom tenyleg nagy kincs, egyreszt videki privat szerelo, ezert mar eleve joval olcsobb mint egy bp-i markaszerviz, raadasul nem ker nagy osszegeket sem munkadij sem kisker arres cimen
tavaly mikor olajcseret meg legszurocseret kertem (ehhez le kellett szedni az idomokat + a tankot, ott voltam vegig, lattam hogy vagy egy orat eljatszadoztak mire le- es vissza kerult minden), kert erte 1500-at, ennyiert az autoban sem nagyon csinaljak meg, pedig azert az joval egyszerubb muvelet -
doc
nagyúr
otthon en sem allok neki, egyreszt nincs olajszuro-leszedom (csavarhuzoval szetbarmolni meg nincs szivem, meg akkor sem ha ugyis kidobom), masreszt a szinte teljes idomzat meg tank leszedese eleg maceras (foleg egyedul), raadasul a faradtolajat nem tudnam hova tenni, azt megintcsak el kene vinni valahova
szoval jo ez igy
az autot is szerelohoz viszem olajcserere
a legszurot azon mar en cserelem, az kb. 5 masodperces muvelet -
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #10506 üzenetére
azert nem art kicsit esszel vasarolgatni
ha vesz most egy sisakot 100K-ert, majd kiderul par honap mulva hogy nem jo (a kezdo motorosok nagy resze nagyobb felszerelest vesz egy merettel mint kellene) akkor hatalmasat bukik rajta...
100-150K-bol mar rendesen fel lehet oltozni vallalhato kategoriaju cuccokbol -
doc
nagyúr
hagyjatok mar abba egymas cseszegeteset, pliiiz
kulonfele preferenciak alapjan mindenki mas termeket valaszt, ezert (is) van ennyifele
-
doc
nagyúr
ha jol emlekszem, valamelyik tavaszi FastRide-ban volt osszehasonlito teszt a 125-os sportmocikrol (Honda CBR, Yamaha R125, KTM), ott egyertelmuen a KTM-et hoztak ki gyoztesnek, de olvasd el a cikket, talan segit
ha nem feltetel a sportos kinezet, akkor 400-ert mar egesz korrekt YBR125-ot vagy CBF125-ot lehet kapni -
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #10572 üzenetére
lehet, van harom motoros ujsag, fene se' tudja melyik melyik
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #10588 üzenetére
miert, mennyit kell tudni ahhoz hogy a penztargepen lathato osszeget, vagy annal tobbet letegyel a pultra?
vagy ha ez is problemas, akkor bankkartyaamugy en voltam mar par motorosboltban Nemetorszagban, mindenhol folyekonyan beszeltek angolul (hogy ez Ausztriara mennyire igaz, azt nem tudom...)
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #10688 üzenetére
az elet nem habostorta
-
doc
nagyúr
válasz Djuree #10800 üzenetére
en is igy voltam, 40 km-re levo varosba jartunk forgalmi vezetesre, bar ott nem 70-nel, akkor szolt az oktato mikor 90 fole mentunk, hogy azer' azt nem kene. az elso egy-ket alkalommal fulig ert a fogsorom a sisakban
Integra
basszus, ha nem holnapra lenne csaladi program, siman mennek -
doc
nagyúr
-
doc
nagyúr
válasz KubanitoS #10838 üzenetére
az ellenkormanyzas nem tudatos, es meg biciklin is csinalod (normalis tempo mellett) anelkul hogy eszrevenned
viszont 'sima' dontessel nem tudod igazan melyre donteni a mocit (legalabbis nekem egy bizonyos hatarnal nem megy lejjebb, bar lehet hogy ez inkabb fejben dol el), mig egy apro ellenkormanyzasra is szinte 'bezuhan' a kanyarba -
doc
nagyúr
válasz yodamastah #10842 üzenetére
olvasd mar el mire valaszolsz
szo szerint pontosan ugyanazt irtam mint te... -
doc
nagyúr
válasz yodamastah #10846 üzenetére
tehat szerinted az utcan biciklizo 10 eves gyerekek tudatosan ellenkormanyoznak, mikor teljes gozzel tekerve szaguldanak be a kanyarba.
szerintem meg nem, csak osztonosen, nem tudatosan csinaljak
de ezen nem veszunk osszeezt irtam: viszont 'sima' dontessel nem tudod igazan melyre donteni a mocit
te pedig: Testtel csak nagyon minimalisan lehet kormanyozni
szerinted hol itt az ellentmondas?nyilvan nem profi vagy legalabbis tapasztalt amatorrol es versenypalyarol beszeltem, de szerintem ez nyilvanalo a szovegkornyezetbol/elozmenyekebol
de tenyleg ne veszekedjunk ezen, foleg hogy (szerintem) pontosan ugyanarrol beszelunk
-
doc
nagyúr
mi az hogy 'nem hiteles'?
csak definicio kerdese, hogy mit veszel jonak
ha a meropalcan/kemleloablakon ugy vannak beallitva a jelzesek, hogy meleg, mar jaratott motornal mutassa a jo szintet, akkor ugy kell ellenorizni. ha hidegen, akkor meg ugy
ezert kell megnezni a motor kezikonyvet hogy mit ir, onnantol egyertelmu
az enyem szerint pl. nehany perc jaratas utan nehany percig hagyni kell allni, majd utana megnezniALI_G
ja hogy nincs kozepsztender, ugy tenyleg maceras, viszont az oldalra dolt motor meg nem azt a szintet fogja mutatni, amit fuggoleges helyzetben... -
doc
nagyúr
[link]
bocs ha volt mar, meg nem volt idom a mai termest visszaolvasni -
doc
nagyúr
mikor motorvasarlas elott alltam, a VRF elott a CBR600F volt a kiszemelt tipus
megneztem nehanyat, volt , amelyikben nagyon durva csorgott a vezermulanc (a tok tipikus, kicsit emelt fordulatszamon megjeleno csorgest produkalta), a srac kozolte hogy most volt szervizben, de nem tudjak hogy mi ez
otthagytam a francba -
doc
nagyúr
na igen...
en 3-4000 koruli osszegert rendeltem ket darab idomcsavart (egy kellett, de ugy voltam, ha mar kifizetem a postakoltseget Angliabol, akkor nem sokat dob a koltsegen ha lesz tartalekba is). draga volt? igen. kellett? igen...
inkabb kifizetem 5-6 liter benzin arat, minthogy osszeganyoljam gyorskotozovel, vagy valami fiok aljabol guberalt, ocska, rozsdas csavarral meg alatettel -
doc
nagyúr
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
nagyon nagy
legalabbis nagyobb, mint amit a szamok (500 vs 650) alapjan varna az ember. az SV a V2 blokk miatt rendesen nyomatekos, ezert okozhat olyan meglepeteseket, amiket a GS nem fog -
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11394 üzenetére
szerintem egy kezdonek siman lehet ijeszto az SV motorfeke egy ovatlan visszavaltasnal
mondjuk nem ultem meg SV-n, de GS-en igen. az kimondottan gyenge, picike motor volt, kicsit feltem is rajta az ahhoz kepest hatalmas VFR utan -
doc
nagyúr
válasz runner 125 #11416 üzenetére
nekem is ekkora, teljesen jo, csak az zavaro hogy nem latni az orakat
illetve a tetejuket igen, de varosban pl. 50-et tartani nem annyira egyszeru
mondjuk vendingo masfelszer olyan magas mint en, szoval lehet hogy ez neki nem gond -
doc
nagyúr
válasz yodamastah #11508 üzenetére
en tavaly tavasszal 600-ert vettem a VFR-t, telitalalat volt, imadom
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest