-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9315 üzenetére
hát én kakucson voltam 2x, és utána kecsón éreztem először azt, hogy sokkal nagyobb tempóval megyek be a kanyarba mint ahogy azt jónak érezném, viszont ránézek az ívre és sokkal jobban fordulok mint amire először gondoltam.. a második etapban már tartani is tudtam az íveket amiket kinéztem és éreztem hogy sokkal sokkal több van még alattam tartalék mint amire gondoltam
előtte kakucson csak úgy körözgettem ahogy jónak éreztem, de az elég lassú tempó volt, kecsón végre tényleg éreztem kanyarodás közben hogy "ez igen, odanézek és ott megyek", nem csak úgy rajta voltam a pályán és kész.. lehet ez az első áttörés, és most jöhet a következő lépcső
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9321 üzenetére
miért az ő megoldásuk mi?
azt tudom hogy a michelin árak és tapasztalatok is elég korrektek a kétkomponensű gumikkal kapcsolatban, és azt hogy a conti sportattack nem rossz gumi utcára, de ki akarok próbálni valami mást is mostmár, mert 2 szettet már megetettem a vassal.. (igaz defekt miatt nyomom az újjal, de részletkérdés)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
válasz Integra #9364 üzenetére
Jó, hát legföljebb maradok a 95%-ban. Viszont javítom az esélyeimet azzal, hogy egy csomó mindent nem vállalok be, amit ők igen...
Amúgy hogyne döntöttem volna le. shiNINét túlságosan is
Fékezni meg utálok, nem fogom csak viccből csinálni. Használni használom, ha kell. Gumi - erről kérdeznék valamit: mit tud a gumid -7 fokban?
-
shiNIN
tag
válasz Integra #9351 üzenetére
Nemcsak fogyasztás magyarázata van, szabadon gurulni jó Én szeretek.
80 meg 60? Ez rohadtul függ kismillió dologtól... Lehet, hogy 90-nél elkezdesz gurulni, s egy perc múlva, amikor befejezed, 90-nel fogsz menni, ahogy a két pillanat között mindig. Csináltam már olyat. Minek húzzam a gázt, ha semmi nem változik tőle, csak a fogyasztás? Felesleges. Nyilván ez extrább eset, bár én hajlamos vagyok jobbára belevalóbb lejtőn csinálni ezt (Nekem az az extra, ha leállítom a motort, s nem előz meg a mögöttem haladó sportautó a faluban, mert ahhoz azért gyorsan megyek, neki pedig azért még vannak gátlásai az enyhén kanyargós faluban. De ez nem teljesen direkt van, csak trükkösen indul a falu. Az az érzésem, a hardcore fogyasztásra optimalizálók egy csomót gyorshajtanak. Én nem vagyok hardcore, csak fékezni nem szeretek. Néha persze kell, ez evidens. Néha igen nagyot is. Ha az ember hypermiler, akkor eleve kevesebbre van szükség, mert jobban előre néz, mint az átlagvezető. Ez persze jót tesz a biztonságnak.
Bonyolult dolgok ezek, a vitába pedig nem kívánok beszállni, abból nekem semmi jó nem származik, amúgyis Alvaro keveredett bele, de ezeket meg akartam jegyezni. -
shiNIN
tag
válasz Integra #9358 üzenetére
Á, úgyse tudok ellenállni. Mi az, hogy nem gyorsul rendesen? Bár Alvaro tényleg szolidabban csinálja, mint én szeretem, bár ez rohadtul nem zavar senkit, a tipikusan lassan gyorsuló autósokat főleg nem. A dinamikus gyorsítás jót tesz a fogyasztásnak. Különben is poén, de ez inkább engem érdekel.
A hirtelen történéseknél egy jó hypermiler nem meglepődik, hanem, amennyiben nem az előző autó (akinek úgyse vagyunk a seggében teljesen, persze városban valamennyire muszáj, szerencsére ritkán járunk Budapesten) teszi, hanem valami korábbi előzménye van, akkor már előre számít rá s az utána jövőknek inkább kisimítja egy korábban indított lassítással a dolgot.
Feleslegesen nem akarunk fékezni, igen. Elég hülyeségnek tartanánk.Ja ez pedig egy szokásos téveszme. Rohadtul nem arra koncentrálunk, hogy most húzzuk a kuplungot. Ez gerincvelőből megy Könnyű megszokni. Szerintem amikor Alvaro nem tudta behúzni a kuplungot, kevésbé tudott figyelni a többi dologra (a hypermiler különösen figyel mindenre, hisz az erős, de figyelemmel elkerülhető/enyhíthető fékezés nem szerepel a számára okés lehetőségek között. megteszi, ha elnézte a dolgot, de nem örül neki semmiképp).
A kuplung olyan, mint a c64, ha képes valamire, akkor miért ne használjuk ki, ha az nekünk jó. Csak mert esetleg a tervezők nem gondoltak rá...
-
shiNIN
tag
válasz Integra #9367 üzenetére
Fenét. Rengetegen fékeznek azért, mert gyíkok, s nem képesek bevenni 60-nal azt a hű de laza kanyart, ami egy még szűkebb után van 200 méterrel, de neki MUSZÁJ volt nyélgázon gyorsítania köztük. Ezzel simán elcseszheti a mögötte haladó kanyarját, azért a pár másodperces gyorsításért, aminek a végére lehet, hogy már megközelítette a 100-at (számokban nem vagyok jó, most azokba ne kössetek bele). Vagy a lámpához csorgót dinamikusan megelőzni, hogy satuzhasson a pirosnál.
Rengeteg ésszerűtlen, idióta fékezés van, ami sokszor még felesleges előzgetésekkel is párosul. Az veszélyes tud lenni. -
stifi
senior tag
válasz Integra #9384 üzenetére
10 éve van jogsim autóra, ott is voltak már razziák de egyikből sem láttam soha semmit.. kb 5 éve nem is igazoltattak egyszer sem
motorra 5 éve van jogsim, soha sem igazoltattak még.. ezek a hírek kb arra jók hogy ne felejtsük el a rendőrséget hogy léteznek még, mert amikor éjjel megkéselnek kirabolnak megerőszakolnak akkor sehol sincsenek..kitörölhetjük ezzel a seggünket
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz Integra #9384 üzenetére
em allitottak meg pentek ejjel, de nem kocsogoskodtek, papirokat ellenoriztek (a sisakot is levetettek hogy lassak az arcomat), az egyik ranezett a rendszamra, aztan tovabbi jo utat kivantak
az EU-keszlet szoba sem kerult, pedig van (bar morcos lettem volna ha amiatt kell leszedni az ulesrol a ragumihalozott zsakot, meg lebuveszkedni az ulest) -
lujo10
aktív tag
válasz Integra #9384 üzenetére
Mondjuk a fotó nekem külön tetszik, hogy ott mekkora öröm és boldogság van
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Varoz
őstag
válasz Integra #9384 üzenetére
"az akció célja nem a szankcionálás, hanem a balesetek megelőzése."
Aha. Én meg most másztam le a tapétáról.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9467 üzenetére
én holnap is megyek kakucsra, azt a stratégiát választottam hogy a biztosítónál áll egy javítási ajánlat a sérült motoromra amit még nem indítottam el, nyugodtan el tudok esni mert az idomok cserések
csak figyelnem kell hogy bal oldalra essek
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #9519 üzenetére
Szerintem első sorban minőségre.
..az a gáz, h tényleg már boldog boldogtalan is betalicskázza az olasz kotlákat. 1-2 idomot lefúj, műanyagokat leszilikonozza, km-t visszalövi 50-60.000-ről 13.000-re, és megy a piacra.
doc
Valóban, ezek helytálló érvek szerintem is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz Integra #9525 üzenetére
a tenyer lerakasos csuszas mennyiben mas robogorol mint (akar nagyobb) valtos motorrol?
amugy meg nem azt mondtam hogy nem lehet nagyot esni. a tobbit meg mar leirtam lejjebbalvaro
nagyon felreertettel, semmikeppen ne vedd biztatasnak, pusztan arrol van szo hogy robogonal siman vallalhatonak tartom ha valaki nem huz pl. motoros nadragot, mig nagymotornal ez nalam legfeljebb olyan esetekben fordulhat elo, ha BP-en kell egyik helyrol a masikra mennem -
doc
nagyúr
válasz Integra #9530 üzenetére
nem az eroben van zavar
valtozatlanul nem ertem, hogy miert eg szet a tenyerem attol hogy nincs rajtam motoros nadrag, de hagyjuk, biztos csak nem ertek hozza
tolem mindenki ugy oltozik ahogy akar, en mindenesetre robogora nem oltoznek/oltozok be full protektoros cuccba/egyberuhaba, hogy aztan "celba erve" a honom ala csapjam a farmert, es elvonuljak atoltozni...
nyilvan a kabattal ilyen gond nincs, azt leveszem 2mp alatt aztan kesz[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #9597 üzenetére
Kozmáltam oda nehanyszor, sőt mostanában tekerős bringával több bőr lejött rólam, mint motorral. Verseny előtt még a vállamat is sikerült hazavágni vele Az élet veszélyes. Robogóra be nem öltözök, mert nem akarok szarakodni. Totál igazad van be kell öltözni. De az nem hülye, vagy okostóni, aki másként tesz. Vagy volt olyan sztori is, hogy bringával kellett motorért menni. Rövidgatya, bringás polóban vittem el a motort. Élek.
Tényleg jobb ha beöltözik az ember. Tegyen mindenki így. De most ne érezzem magam gyökérnek, mert nekem máshogy jó. Sztm eléggé tisztában vagyok a veszélyekkel, nem ma ültem robogóra először, meg otthagytam már az aszfalton egy kevéske bőrt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #9618 üzenetére
Dehogynem.
Leokostóniztál mindenkit aki nem azt teszi, amit mondtál. Gondolom ezt nem bóknak szántad. Pedig én egyet értek, be kell öltözni. szóval nincs értelme vitázni. én egy rossz szót nem mondtam arra aki másként tesz. Nem gondolom hülyének, vagy kisebb rendűnek magamnál. Én így döntöttem, ennyi. Nem kerestem semmi kibúvót, vagy győztem meg magam bármivel. De öltözzön be mindenki, mert úgy a jó. Meg helyes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #9627 üzenetére
Hát Andrásom. A 14 éveseknek is meg lehetne mondani monnyuk a nyugatinál, hogy ne dohányozzatok, mert elvisz a rák. Esetleg szexuális felvilágosítás is elférne, és akkor mondjuk az aids sem terjedne. Gondolom nem mész oda eszet osztani nekik, pedig ezek is felelőtlenek.
Ingben öltönynadrágban sztm lehet közlekedni. Ha meg nem, akkor inkább leizzadok bringán, protektorok nélkül. Akkor meg semmi értelme a robogónak.
Majd a kórházban átgondolom. Ha lesz ilyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Integra #9657 üzenetére
azt mondjuk nem értem miért nem öltöznek be. a melegre hivatkoznak. motoron nincs meleg. najó, extrém hőmérsékletben igen, de akkor sem vészes, legalábbis nekem, mondjuk én bírom, volt lehetőségem megszokni (airsoft, kosárlabda egész nap tűző napon, régen kemények voltunk). én felöltözök mindig, egy deka izzadságfolt nincs rajtam, jól szellőzik a ruha, persze miután megállok 2 perc után csuromvizes vagyok, de az már ugye nem motorozás...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9712 üzenetére
Ez nem kanikula kabat hallod. Van a spidinek kifejezetten olyan dzsekije ami erre valo... 30-al a forgalomban a borkabat lagy reszei alig szelloznek. Egy jo kanikula dzseki annyira szellozik hogy 20 fokban gyakorlatilag megfagysz benne meg varosi temponal is.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9720 üzenetére
Spidi airtech van nekem, minap irtam mar itt. Jo meretet kell venni, abban nem fog csak ugy elforogni a protektor. Lehet szukiteni a felkar reszen, hogy ott is tartson. Ezt csak varosba hasznalom es csak 30 fok felett. Tenyleg csak arra jo hogy ne rohadj meg a varosi forgalomban. A matraba tuti nem mennek ki vele
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9759 üzenetére
naja, az alapfelállás 20 perc motor, 20 perc gokart és 20 perc autó a pályán, tehát óránént 40 perc marad közösségi életet élni, akinek meg van kedve gurulhat a pályán a többiekkel - de ez nem kötelező.
szerintem ideális lenne akár a fórumosoknak is első körben, de persze másnak sem vagyok az elrontója.egyet nem fogok: megszervezni. sok ilyen fórumos eseményt szerveztem már össze (counter-strikeon nőttem fel) a házibuklikon át a kerti partikig, a paintballon át a margitszigeti napozásig, elég volt egy életre
megmondjátok hol, mikor és igyekszem ott lenni.
az én ötletem kecsóring, most szombaton vagy vasárnap (vagy mind a két nap) lemegyek mert lenn leszünk a telken festeni, amíg a többiek a meló után strandolnak én kimegyek a pályára gurulniNincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen