-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
válasz South Velen #92750 üzenetére
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
MasterMark
titán
válasz South Velen #92752 üzenetére
Milyen volt benne előtte? Ha G12+ azzal keverhető, nem lesz gond, hacsak a színe nem zavar.
Amúgy nincs gond a színével sem, ne a tartályon keresztül nézd, hanem felülről.
Switch Tax
-
South Velen
addikt
válasz MasterMark #92753 üzenetére
Sajnos nem tudom, azt még az előző tulaj tette bele. Szemre az narancs/piros volt tartályon keresztül.
-
Ha már hűtőfolyadék...
Nekem amikor kicserélték a motort, azután valami sötétkék lötty került bele....ez mi lehet?
Majd megpróbálom lefényképezni.
Munkalapon, talán csak annyi van, hogy hűtöfolyadék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #92749 üzenetére
Sajnos bármi lehet.
Menni kell, élő adatozni és nézni a felépülő és az elvárt nyomás közti eltérést. De írva nagyobb turbóval simán lehet, hogy kifújta a tömítést.Renault power
-
plömplöm
őstag
"The older ‘Type D’ coolant (yellow) will stop being supplied. This will be replaced with new RX ‘Type E’ Alliance coolant (blue)
RX Type E is fully interchangeable with ‘Type D’ (Old)
Two engine types, B4A and B4D, are not interchangeable with RX ‘Type E’ as use of RX ‘Type E’ harms the water pump.
These engines require RX ‘Type D’ (New version-Yellow) which is only for these engines."All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #92760 üzenetére
2,05 bar-t mértünk azt hiszem, alapállapotban, gyújtáson 0,97 volt, tehát a relatív nyomás 1,12 bar. A gyári elvileg 0,6-0,7 körül van (?), tehát jól meg lett fújva. Rendeltem lefalazólapot, azzal tudunk tesztelni.
Élő adatot most csak a Temussal tudtam, a Renault-sal majd később.
Laguna 3 coupe GT 320 mm-es tárcsához való nyerge vajon felmegy az enyémre?
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #92763 üzenetére
Mert amúgy kifejezetten olcsó a nyereg
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #92764 üzenetére
Emlékeim szerint csak csonkálvány cserével.
De majd megnézem a furattávolságokat.Renault power
-
Köszi srácok az infót, ez valamiért kimaradt az életemből, hogy leváltották a régi típusú hűtőfolyadékot.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
valaki_xy
tag
Sziasztok!
Megane 3 fék témában lenne kérdésem. A bal első tárcsámon a képen látható foltok jelentek meg, de ami jobban aggaszt, hogy fékezéskor minimálisan jobbra is húz az autó, tehát nem fog megfelelően. Ennek mi lehet az oka? Mivel lehet orvosolni? Elég betétet cserélni, vagy a tárcsa is kuka? Egyébként 55 ezer km van a tárcsákban is és a betétekben is, de még meglepően sok van a betétből.
Nem tudom, hogy összefügghet-e, de a bal első lengőkargömbfej csereérett volt kb 5 ezer kilométeren át. -
tycon
tag
válasz valaki_xy #92768 üzenetére
Ha rendes satufékezés nincs hosszú ideig, akkor a betét felülete is meg szokott keményedni. Optikailag egy szőke nőnek (valaki) ez a tárcsaszín elmegy, inkább az autót lecseréli, ha hajszínt vált. Pakolj össze a kocsiban, és nézd meg néhányszor a féknyomokat olyan helyen, ahol meg lehet taposni a féket, és látszanak a nyomok. Ha ugyanaz a hossz, akkor ne aggódj. Ha nem, akkor se. De akkor inkább levegős a rövidebb oldal.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
valaki_xy
tag
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, észrevételeket. Tárcsa, betét csere óta nem volt a fékhez nyúlva, és az már 2 évvel és 55 ezer kilométerrel ezelőtt volt.
Feltételezem, hogy a hátsó fékekre is ráfér egy ilyen karbantartás, mert hátramenetben fékezéskor, illetve mikor hátramenetben elindulva old ki az elektromos kézifék nyikorog.
#92771molnarpeter
Ha arra gondolsz, hogy eső, párás idő után berozsdásodik a tárcsa, akkor az nem lehet. A kép kb 120 egybefüggő km után készült, jobb oldalon nincs is semmi. -
tycon
tag
válasz diablo1984 #92773 üzenetére
Igazad van, csak az ESP-t lehet kikapcsolni. Meg nem nézném, hogy milyen színű a féktárcsa. Én betétcserénél az első féknél a porvédő gumi alá olajat szoktam injekciózni, és a dugattyút kinyomni-benyomni. Hátul ez sokkal macerásabb.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #92776 üzenetére
Szilikonzsír , olajat én se tennék, a gumi és az olaj nem barátok.
(Te szerelsz?)Renault power
-
MasterMark
titán
válasz rob210 #92777 üzenetére
Csak a saját sz*rjaimat.
De eddig minden autómon be volt szorulva a fék, és félre volt kopva. Nagyon bosszantani tud, hogy nem tartják karban. Ráadásul úgy, hogy új betét és tárcsa volt az autón, de az már nem zavart senkit, hogy a csúszópin meg be volt rohadva. Meg kenegetnek bele mindent, csak azt nem ami belevaló.
Switch Tax
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #92777 üzenetére
Poros helyekre (lásd mezőgazdaság ) új kattanásom a száraz teflon spray, nem gyűjti a koszt a zsírokkal, olajokkal ellentétben... Vízlepergető, de nem tudom, mennyire hatásos zártabb helyen korrózió ellen. Na nem feltétlenül fékhez akarom reklámozni, csak eszembe jutott, mindennek megvan a maga helye.
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #92779 üzenetére
Nekem meg a kerámia zsír. Rézpaszta helyett azt használom ahova magas hőellenállás kell. De a fékhez fékzsírt használok, oda az való.
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy Megane 3/3 1.6/110 LE, 89 e km futással.
2 éve volt olaj + szúró cserélve. (Elf 5/30)
Az autó futott azóta 9500 km. Ennek a 95% autópályán történt 130/140 tempóval.
Ilyen helyzetben ki lehet tolni az olajcsere ciklus?[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
MasterMark
titán
-
Morales72
csendes tag
válasz Mezga Aladár #92781 üzenetére
Tessék vigyázni arra az autóra, hogy a következő tulajdonosnak is öröme legyen benne!
"I'm too old for this sh.t..."
-
Morales72
csendes tag
válasz molnarpeter #92779 üzenetére
Száraz teflon spray, úgy-úgy.
Ugyanígy használta az egyik volt autószerelő cimborám.[ Szerkesztve ]
"I'm too old for this sh.t..."
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #92782 üzenetére
Egy hosszú utakra, 95%-ban pályán használt autónál felesleges környezetterhelés... évente.
Kivéve, ha azt az 5%-ot úgy tette meg, hogy 1-2km-ekre lett beindítva, azaz gyakran lett leállítva teljes bemelegedés előtt a motor. De azért 2 év után nem árt lecserélni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #92786 üzenetére
Gondolom fújod ezt a cikket: [link]
2 év és 10k km után én is cserélném egyébként.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #92781 üzenetére
2 éve volt? Hova akarod már kitolni?
1év vagy 10ezer. Nem és plussz hatvány köbgyök!
Amelyiket előbb elére.Renault power
-
tycon
tag
válasz MasterMark #92776 üzenetére
Munkahenger. Ha nem való, hát nem való. Ne tegyen bele senki. Nem csináltam ellenpróbát. Mármint hogy nem olajozom, és mégsem rohad bele. Tudtommal ha a tömítést cserélem benne, a dugattyút is fékolajosan teszem vissza.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
rob210
Topikgazda
A fékben nincs olaj!
A dugatyút pedig szilikonzsírral rakod be.Felejtse már el mindenki ezt a fékolaj baromságot!
Az elektromos szervóban meg elektroolaj van?Bocsánat a kifakadásért, de a facen is akkora baromságokat olvasok, hogy teret ugrok , de tényleg.
Aki nem tudja miről beszél ne akarjon segíteni, mert félrevezeti a hozzánemértőket és akár ezzel meg is ölheti őket extrém esetben!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Belefáradtam én már ebbe.
Mindig megfogadom, hogy senkit nem térítek meg, de mégis mindig beleszaladok ebbe.Srácok mindenki azt csinál amit akar!
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest