-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
addikt
válasz manchester85 #13670 üzenetére
Ékes cáfolata ez annak, hogy a Vodafone gonosz, "előfizető-nyúzó" cég lenne!
(Akkor csak sikerült! )
Jó szerencsét!
-
addikt
könnygázóra feeling...
Jó szerencsét!
-
addikt
A Vodafone-nál van arra lehetőség, hogy a leforgalmazható adatmennyiség felhasználása után, bizonyos összegért vásárolhasson a Kedves Előfizető plusz adatmennyiséget, s így ne lassítsák a sebességét?
Jó szerencsét!
-
addikt
Olvasgatva az uróbbi mintegy 20 hozzászólást, felmerült bennem az a gonosz kérdés, hogy miért vagytok ennyire telhetetlenek?
Miért nem elég, hogy van ez a köszönet program? Miért akarjátok még használni is/ élni vele?
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz -Süsüke- #14216 üzenetére
Halkan megjegyezném, hogy a legnagyobb magyar mobilszolgáltató honlapjának megújulásakor kb egy órán át nem volt elérhető, pedig három lépcsőben azt is kifordították az addigi négy sarkából...
(Úgy látszik tehát, hogy a globálisan vagy kétszer nagyobb Vodafone-nak itthon nem igazán akar sikerülni. Szerintem nem is akarják, hogy jó legyen, mert akkora szellemi és anyagi háttérrel, amivel ők rendelkeznek idehaza ez a honlap megújulás nem tarthatna tovább két óránál... )..és most mindenki, de főleg a saját örömömre, tiplizek pontokat gyűjteni...
(Jah! S van itt egy csodálatos lehetőség, úgy hívják, hogy "szerkesztés", s öt percen belül tudod vele módosítani az előző hozzászólásod...)
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
-
-
addikt
Továbbá ha valami nem tetszik a Szolgáltatód gyakorlatában, akkor a megfelelő fórumokhoz fordulhatsz! Vannak bizonyos szabályok, ha úgy tetszik feltételek, amiket be kell tartani ilyen esetekben. Ha ez itt az, hogy az Értékesítőnek aktiválnia kell a kártyát, akkor e szerint kell cselekednie. Ha ez neked nem tetszik, akkor minden további nélkül elállhatsz a szerződéstől, és mehetsz egy másikhoz, de SIM-et ott is csak helyszíni szerződéskötéssel vehetsz! Mit szeretnél még? Mit tegyen meg a szolgáltató érted? Készítsen egy ÁSZF-et, amiben csak Hmura nicknevű felhasználó óhajait, illetve az azoknak való megfelelést szabályozza teljes üzleti gyakorlatában?
Jó szerencsét!
-
addikt
Tudod, addig nem kellene országosEDGE szöveget nyomatni,
amíg az ország minimum ötödén nincs értéklehető térerő sem.Á! Hagyd! Szerintem nem területalapon dolgoznak, sokkal inkább "lélekszámalapon"...
Az meg a városokkal, azoknak is a központi részével, hamar megvan. De ezen csak annak szabad csodálkozni, aki nem látott még ilyet akár más mobilszolgáltatónál, akár "kábeles" cégeknél...Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
Csak az a bökkenő, hogy Te a készülékre kapod a kedvezményt, nem az előfizetésre. A készüléket meg max akkor érinti hátrányosan egy ilyen változás, ha teszem azt lekapcsolják a 1800MHz-et, s így a telefonod használhatatlanná válik, mert csak azt az egy rendszert tudja...
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz mrlujoak #14766 üzenetére
Szerintem az ebbe a kategóriába tartozó telefonok szervizelésével úgy vannak, hogy tönkrement? Dobd el, vegyél másikat! Hiszen olcsón adjuk!
(Környezetvédelemről, ne adj' isten környezettudatosságról Kínában szerintem legfeljebb eddig csak olvastak... )
Sajnos.
Jó szerencsét!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- Politika
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen rovar lehet ez?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen