- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ez lényegében annyi, hogy nem egy terhet róhat ki az ügyfeleire a mobilszolgáltató, hanem csak egyet.
Ez az egész dolog ezért lett visszavonva, mert abból még nagyobb hisztiroham lett volna, hogy csekk adót is fizessenek a szolgáltatóknak, plusz még ezt is. Mondjuk most majd a csekkadót nem a szolgáltatónak fogod fizetni, hanem az államnak.
A lényeg az, hogy nem kötötték ki azt, hogy semmiféle módon nem hárítható át, hanem, csak bíztak benne, hogy nem fogják.
Összességében, szerintem nincs köze a kettőnek egymáshoz.
Részemről off vége.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Vangelis #19827 üzenetére
Nem a Vodafone a szolgáltató. Csak a Vodafone hálózatát használják.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz janes1976 #19867 üzenetére
Hát, veszítenek, csak majd jön a pislogás, ha esetlegesen a többiek is emelnek.. Aztán majd rájönnek az emberek, hogy nem nyertek semmit... Ez a baj ezzel, hogy most sokan mennek bontani, aztán lehet, hogy a végén semmit sem fognak nyerni vele..
Vagy bontanak, megvárják mi lesz, aztán max visszamennek... Érdekes ez.. Sokan szaladnak valszeg most a Telenor-hoz, és a T-Mobile-hoz, csak a vicc az egészben az, hogy Ők még nem adtak ki hivatalos közleményt, hogy mi is lesz.
Nem lehet, miért ne lehetne? Érdekes.. Max hűséget bontasz, és kötsz új szerződést...
Én még várok, szerencsére lejárt a hűségem, így ráérek kivárni, hogy mi is lesz..
Az osztható fix csomagok a legjobban, nagyobb havidíj, és lényegében csak a csomagra számolja rá az adót, és az le is beszélhető:
A havi előfizetési díj teljes egészében felhasználható normál díjas belföldi mobil és vezetékes hálózatokba irányuló hívásokra és normál díjas belföldi mobil hálózatokba irányuló rövid szöveges üzenetekre.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz dedike #19869 üzenetére
50-50.. Vagy-vagy.. Felesleges vagdalózni azzal, hogy mi lesz, ha nem... Tényeket senki sem tud közölni.. A Telenor meg elsőként jelentette be, hogy ők biztosan áthárítják az ügyfelekre. Azt még nem tudjuk, hogy hogyan..
Mit nehéz feldolgozni? Tényként tudod azt mondani, hogy a T-mobile 100%, hogy nem fog emelni? A linkelt ÁSZF-en kívül tudsz bármi mást felhozni? Mint már mondtam, direkt rákérdeztem T-pont-ban dolgozótól, és Ő is mondta, hogy fogalmuk sincs róla, hogy még mi lesz.. Ők sem tudnak semmit, semmiféle hivatalos tájékoztatásuk nincs, hogy mit mondjanak az érdeklődő ügyfeleknek. Akkor, hogy is van ez? Ha ennyire biztos, akkor miért nem mondhatják az ügyfeleknek, hogy ők 100%, hogy nem fognak emelni?
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Én akkor is azt mondom, ha esetleg valakinek fix (osztható) csomagja van, az ne váltson.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz janes1976 #19919 üzenetére
De mi az, hogy lenyelik? Nem nyelik le bakker...
Már leírtuk többször.. Nem tesznek szivességet azzal, hogy esetlegesen nem hárítják rá az ügyfélre...
(#19922) mukibuci: Ennyi. Én ezért nem kapkodok, szépen megvárom, hogy mit lép a többi szolgáltató. Véletlen se érjen bármiféle kellemetlen meglepetés...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz janes1976 #19926 üzenetére
De, el tudom képzelni..
Innentől ez meg marketing, hogy fontos, hogy mit mutat az év végi mutató, hogy most ki mennyire volt nyereséges, illetve veszteséges.
De mit nyelnek be? Nincs szó benyelésről... Áh..
Lehet, hogy megvárják, míg a vodánál leketyeg a 15 nap, addig aki bont, mehessen hozzájuk, aztán meg jön a feketeleves.. Nem lehet tudni, hogy mi lesz.. Kezd már unalmas lenni, hogy több 100 hsz-ben lényegében ugyan az van leírva...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Miért is? Nem minden csomagnál van garantált sávszélesség, tudtommal. Pl. vodánál a zsebnetnél a honlapon nincs írva garantált sávszélesség. Vagy igen?
A másik meg, hogy sajnos van olyan hely, ahol mobilneten kívül nincs más.. Azok is megérdemlik? Gondolkozz már egy kicsit, mielőtt általánosítasz... Mert jelenleg még csak most írtak ki arra pályázatot, hogy az egész országon elérhető legyen a szélessávú internet.
Meg ez lényegében, minden mobilnetszolgáltatóra vonatkozik.. Tehát, minden mobilneternetet használó felhasználó megérdemli?
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Atikusz #19942 üzenetére
Kategória függő... Ha meglévő ügyfél vagy, akkor ha kiemelt, vagy esetleg magasabb szintbe tartozol, akkor megéri.. A klasszik szinten viszont drága minden, ez így igaz. Plusz, ha régi ügyfél vagy, és magasabb szintre tartozol, akkor köszönetprogrammal is jó kis kedvezményt lehet behúzni.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz elfelejtette #19950 üzenetére
Pfeh.. Szomorú, hogy még mindig van ilyen.
Mondjuk korábban, asszem ITCafe-n volt hír róla, hogy írtak ki pályázatot arra, hogy mindenhol elérhető lehessen a szélessávú internet, bár, hogy ebből mikorra lesz bármi is..
Ezért húz fel az, amikor lényegében valaki nyíltan lehülyézi azokat, akik mobilnetet használnak otthon, mert abba már nem képes belegondolni, hogy előfordulhat, hogy nincs más.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz janes1976 #19957 üzenetére
Plusz üzletben is lehet erre információt kérni, hogy pontosan, hogy van.
Kiemelt szintnél is ajánl fel részletfizetést, bizonyos készülékekre.
(#19958) elfelejtette: Pfeh, szomorú.. Mondjuk az már nem sok, utána max utána kell nézni, hogy más szolgáltatóknál mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz pit stop #19965 üzenetére
Nem időtől, hanem befizetett összegektől függ. ÁSZF-ben benne van, csak pontosan nem tudom, hogy melyik mellékletben.
Röviden, mondjuk osztható csomagnál, ha 3 SIM van az osztható csomagban, akkor, 6 hónapi számla összegét átlagolni kell, és az átlagot el kell osztani ebben az esetben 3-mal.
Ha ez az összeg több min 8000Ft, akkor kerül az ügyfél kiemelt szintre.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz pit stop #19969 üzenetére
Igen, az a köszönetprogramra vonatkozik.
Ha klasszik szinten vagy, akkor évenként 500Ft, ha kiemelten, akkor már évenként 1000Ft jár, és így tovább. Szal végülis, van benne igazság.
(#19970) janes1976: Kiemelt szinten igen, klasszikon 500Ft.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs