-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#08176384
törölt tag
Aki reggel ügyet intézne, szerintem ne tegye. Nem igazán működik az ügyfélszolgálat még. Nem lett kész az átállás. A Vodafone app sem megy.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Én ebben egy dolgot nem értek. Miért kell ennyire kicentizni egy komoly informatikai rendszer cserét, amikor bármikor jöhet valami probléma. Miért nem mondták, hogy hétfőig tart a csere és örülünk, amennyiben hamarabb kész lesz. Ez sokkal rosszabb, hogy egy rakat panaszos ember lesz a mai napon. Nem lennék ma szívesen egyik Vodafone irodában sem.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Mekkora káosz lehet az IT rendszerekben, ha plusz két nap kell egy szoftver cseréhez? Azért ezeket a folyamatokat megtervezik előre és ez enyhén szólva is nagy tévedés, közel 50%. Amúgy egyik ismerősöm SIM kártyát próbált ma cseréltetni, elküldték, hogy nem működik semmi címszóval.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz DevKiller #63316 üzenetére
Amikor e csodás cég előfizetője voltam, nem forgatták vissza az előleget amit bekértek, majd hosszas telefonok sora után került elő, ja, hogy én anno fizettem nekik ilyet (Szerencsére elraktam a papírját.), Telekomos platina státusz mellett, készülék részletek és bármilyen hitelek nélkül. Ez és az 5G-s hazudozásuk miatt már csak a számom van meg náluk vitamax-ban. Végül az előleg visszakerült kb másfél hónap után utalással. Amikor hozzájuk mentem, előleget kértek, mikor eljöttem akkor meg a csillagokat is leígérte végül az ügyfél megtartó. Gondolom nem sok ügyfél van, aki a számla kiküldése napján azonnal fizet is.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
-
#08176384
törölt tag
válasz Leslie1966 #63507 üzenetére
Lehet a 4IG írta a szoftvert. Előtte tanácsot kértek a Telenor hálózat menedzsment osztálytól. Szabványos ZTE színvonal…. Amúgy vicces kívül eszembe jutott, hogy a HUAWEI cuccokra kell ezt ráerőltetni, amikhez ugye nem igazán van/lesz fejlesztés az embargó miatt. Nem csoda hetekig tart.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Ami eddig működött, sem működik már. Szerintem itt a teljes káosz van az IT részen. Mi lesz itt hétfő reggel? Az app működik, de bármit meg akarok nézni, dob egy szerverhiba feliratot. Én nem is tudom a komoly flotta üzemeltetők, mit fognak szólni ehhez a káoszhoz. Nálunk is nem kevés szám van, szerintem majdnem 1000 is talán vagy még több. Nem gondolom, hogy ebből holnapra tökéletesen működő rendszer lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Egyre jobban az az érzésem így az átállás kilencedik napja felénél, hogy ezt oktatni fogják az egyetemen, mint rossz példát.
-
#08176384
törölt tag
Amúgy valami a hálózattal is lehet. 5G alatt 50-60 a ping reggel óta és a jitter kb 57-120, míg a másik kettő 14 és a jitter 0,3-2,4. Mindezt tökéletes térerő mellett. Ennyivel rosszabb nem lehet a dss…
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Egyre jobb a rendszer. Mondom megnézem mi a helyzet esim témában, de a rendszer szerint egyáltalán nincs semmilyen SIM kártyám éppen. Ami pozitív, hogy sikerült befizetni a számlám néhány napja, ami 34e körül volt. A weboldal szerint 40e és be is van fizetve.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Természetes a hiba történt azért az megvan most is.
mindezek után bele sem merek gondolni, hogy fognak számlázni ebben a hónapban, ha semmiről semmi fogalom sincs. Az már csak hab a tortán, hogy ma reggel óta elment az 5G is.[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Az ügyfélszolgálat már a red-es hívásokat is órák alatt veszi fel. szuper cég.
-
#08176384
törölt tag
válasz MadMancs #63816 üzenetére
Gondolom valami nagyon frekventált helyen. Ne akard, hogy mérjek egy Siófok Aranypart beltéri vagy egy Budaörsi Ipari Park sebességet, Zamárdiban a kőzvetlen parti részen, apartmanban 4G sincs, de 5G lefedettséget is jelez oda a “térkép”. . Budajenőn se fogsz beltéri 4G jelet találni és még nem kevés helyet tudok. Néztem S21-gyel és iPhone 12 próval is anno, nem a készülékekben van a hiba….
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Azt gondolom, hogy teljes káosz van a cégnél. 50 perc alatt nem tudott red max-os kollegám ügyintézőt kapni. Végül feladta. Kiváncsi vagyok mekkora ügyfélvesztés lesz ebből a végén és hány vállalati ügyfél, ami fájóbb pont.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Folytatódik a történet: Tegnap délután óta a red max-os számnál feltöltőkártyas adategyeztetést akar a rendszer. Red aszisztens helyett csak sima ügyfélszolgálat jön be és a szolgáltatások a weben inaktívak, de a csomag red max. Minden működik látszólag. Éjszaka lehet kb ezeket felhívni, szerintük 48 óra és megjavul. Nem is mondok már véleményt…..
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64009 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Szóval egy hibrid rendszerbe került a kártya. Tarifacsomag red max, jogosultságok feltöltőkártya, de van 5G élérés. Teljes káosz. Most javítják, de több társosztály próbálja megoldani. Elviekben ebben a formában működnie sem szabadna, de működik. Közben visszahívtak és nem csak nálam van ez a probléma. Dolgoznak rajta, majd lesz vele valami.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64012 üzenetére
Az a helyzet, hogy ebből a hibrid állapotból kivenni sem tudnak. Sem nem tudják visszaállítani a rendes red működést, de leváltani sem tud feltöltőkártyára. Állítólag aki bármilyen váltást kért, be van nagy része ragadva és egyenlőre nem tudtak határidőt sem mondani a megoldásra. Mondtam akkor váltson le feltöltő és utána vissza red. (Nem kell már kártyacsere.). Nem tudjàk azt sem megoldani. Rákérdeztem a számlára, hogy erről most milyen számlát kapok, lesz-e roamingom egyáltalán? Fogalma nem volt róla. Ha gondom lesz, tegyek panaszt. Mondom köszi. A lényeg, hogy szerintük ez a kártya red-es úgy 75%ban. A végső megoldás, hogy megpróbálnak mégis 1 napra leváltani feltöltősre, majd onnan vissza, ha megoldották a beragadt rendszert. Ez ama 21ik század.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64018 üzenetére
Az 5G a legkevesebb, mert a HUAWEI alkatrész hiány miatt hozzánk már csak szoftveres dsst sikerült rakni, ha megvan 4G-5G 15 megabit reggel és késő este, az már jó. Szerintem hétvégén megint 0 közeli lesz a sebesség, amikor megtelik előttünk a strand és a dss nem is ad ki már 5G jelet rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Én ezt most nem erőltetném. Előfizetésről feltöltő kártya váltás nem működik náluk. Beragadt a folyamat, így aki ilyet kért, maradt előfizetéses ügyfél 75%ban, de a rendszer szerint meg feltöltős. Egyenlőre nem tudják javítani. Botrányos egy cég. Amikor elindultak Magyarországon, kb akkor volt ilyen a színvonal. A beragadt cégek elviekben tudnak telefonálni és netezni, de pl roaming megy-e vagy sem, senki nem tudja. Ráadásul a folyamatot megszakítani se tudják, így vissza sem tudják csinálni az eredeti állapotot jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Nagyon vigyázzatok a SIM kártyátokra . Ma már simet sem tudnak cserélni/pótolni. Ügyfélszolgálat elküldött cserélni, hátha valahogy tovább mozdulna a beragadt hibrid kártya ügyem, de senkinek nem tudnak ma cserélni. Mondta az ügyintéző, hogy mind hibára fut és nem lesz aktív az új. Délelőtt már ketten megjárták így.
Arra már gondolni sem merek, mi lesz ha bedöglik valami amerikai alkatrész a HUAWEI csoda hálózatban. 5G-s elemeket már nem tudnak kapni, azért van ez a nagy kizárólag dss 5G építés a legtöbb helyen, ott is, ahova nem ez kéne.[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #20749568 #64233 üzenetére
Emlékszel amikor reagáltam, hogy én most nem hordoznék? Nálam augusztus 3 óta egy tarifa váltás van beragadva és semmit nem tudnak vele kezdeni. Nem akarom mondani, de szerintem augusztus 22 előtt nem nagyon lesz meg a saját számod. Jelenleg egy SIM kártyát sem tudnak kicserélni. Az esim sem tudott elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64234 üzenetére
Pont a félbe szakadás a baj, nem tud visszamenni sem. Nálam sem tudták visszacsinálni, azóta is hibrid a kártyám red max, de a rendszerük feltöltő kártyának gondolja. Kérdés, hogy kapok-e majd bármilyen számlát rá. Adategyeztetésre már küldött a rendszer felhívást mint feltöltőkártyás ügyfél.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Ma sem tudnak SIM kártyát cserélni még, belső szerver hiba. Ez már több mint sok. Mint kiderült, fogalmuk sincs mit kezdjenek a hibrid előfizetésemmel. Mondtam szüntessék meg és adjanak egy újat a régi számommal, de az sem működik, mert ebben az állapotban meg sem tudják szüntetni.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Állítólag péntek körül várható a megoldás. Most én is kaptam kemény 5000-Ft jóváírást.
-
#08176384
törölt tag
Nálam egyenlőre változatlan a hibrid állapot, semmilyen szolgáltatás nem módosítható, nem lehet simet cserélni, stb. Az e-simre váltás is kidob, üzletben szerverhiba van a számomnál. Augusztus 3 óta áll fent ez az állapot, kihez lehetne fordulni? Vodafone csak dolgozik a hibán és állítólag nem kevés ügyfél érintett. Aki augusztusban elején váltott kártyás és előfizetés között, mindenki megszívta. A durva, hogy van egy aláírt szerződés, amit a Vodafone nem tud hatályba helyezni hetek óta, de visszaállítani sem az eredeti állapotot.
-
#08176384
törölt tag
válasz burgatshow #64578 üzenetére
Nálam augusztus 3 óta áll fent hasonló állapot és semmit nem tudtak eddig megoldani. Ő is a rendszer közé szorult, mint beragadt folyamat. Valószínű ezért nem elérhető. Nálam péntekre ígérték a legutóbbi javítást, de nem sikerült. A hibajegyen végső dátumnak szeptember 3 szerepel, kíváncsian várom mi lesz. Szerencsére nem csak Vodafone előfizető vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Eddig türelmes voltam, de ez már sok. Ügyfélszolgálat semmit nem tud intézni, képtelen a Vodafone megoldani a helyzetem. A kártyát azóta sem tudták cserélni, 13 napja nem működik lassan. Kértem a szerződés bontást, de azt sem tudják a beragadt folyamat miatt. Mondom, azt gondolom, hogy egy beragadt folyamat 13 nap extrém. Valószínű jön a Hírközlési Hatóság. Ilyen a földön nincs, hogy egy szar szoftver miatt előfizető az ember, de mégsem. Ha én így dolgoznék, már nem lenne munkám jó ideje. Telefonos ügyfélszolgálat nem veszi fel 60 perc alatt a hívásokat, ez is mi?
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Folytatódik a történet Így három hét alatt sem tudták megszüntetni a hibrid állapotot az előfizetésemen. Változatlan simet sem tudnak cserélni vagy esim-re állítani vagy bármilyen szolgáltatást állítani a kártyámon. Szégyen ez a cég. Adtak 10e jóváírást eddig, de nem tudok még telefonálni sem, nem ment a roaming, mivel a kinti hálózat nem ismerte fel, hogy miféle kártyám is van…. Türelmet kérnek, én az vagyok, de egy hét múlva lejár a 30 nap, akkor mi lesz? Gondoltam, hogy kihordozom a számot tőlük, de az sem működik a beragadt folyamat miatt. Nem tudom hányan jártak így mint én, de ahogy beszéltem az ügyfélszolgálattal, nem kevesen.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Balatoni dss 4 és 5G sebesség augusztus 20 hétvége tök 0 a sebesség . Hajrá kínai szemét HUAWEI hálózat! Telekom rendes 5G Ericsson alapon közel 300.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz Nikaré #64836 üzenetére
A Balaton egyik legforgalmasabb részén olyan a Vodafone hálózat, mint a két hetes átállás, ami egy hónapja tart kb. A járvány alatt sokan leköltöztek és nem arról van szó, hogy 5-6 hét gyenge a minőség, hanem egész évben. Nem volt 2 éve hálózat fejlesztés Vodafone oldalon, az 5G dss alapon meg nem is komentálom…. 1 bittel nem jobb mint a 10 megabit alatti 4G hálózati sebesség. Minden eszközöm cat 19-21 4G szabványt is ismeri, nem azokban van a hiba. A routerem és az iPhone pedig 5G is működik. Ebben a helyzetben egyedül a Telekom csinált komoly hálózati fejlesztést és az egész Balaton körül is rendes 5G van. De a Telenor sem dss 5G épít ki felénk. Én nem is tudom, hogy gondolta ezt a Vodafone, hogy az eleve szar 4G hálózata
ra építve jön a dss.[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz Nikaré #64839 üzenetére
Frekvenciát most szépen kaptak, kérdés, hogy mit kezdenek azzal a HUAWEI hálózattal, amit a fél világ betiltott, főleg 5G alapon. Hozzánk lehet már ezért is csak dss került indításra marketing szempontból. Emlékeim szerint amikor bejött a Vodafone a Pannon mellett NOKIA hálózatot építettek ki, utána jöttek a többiek, majd jött a HUAWEI core és a többi.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
És mi lesz így velük? Új beszállító? Core csere? Durván hangzik.... Ezek alapján rosszabbul állnak, mint a Telenor. Most üt vissza a legolcsóbb nyer minden tenderen....
Brutális 4G bővítés kéne nekik, kb 8CA, optikai betáp minden forgalmas állomáson. ha dss akarnak 5G működni.[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Mivel mindhárom 5G van szerencsém kipróbálni, egyenlőre a Telekom féle Ericsson hálózat a legstabilabb. Lehet őket szeretni vagy sem, de ez a tény. Régen nagyon szerettem a Vodafone-t, főleg amikor 2000es években már ment az EU roaming náluk, de valami nagyon félrement. Az elhibázott 4G tender óta, egyszerűen nagyon gyenge a minőségük vidéken.
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64850 üzenetére
Első komolyabb COVID időszak, de utána jöttek és fejlesztettek. Egyébként ez is igazolja, hogy a Balaton rég nem csak a nyári 6 hét, hanem sokan leköltöztek és a matek alapján sokkal több a Telekom ügyfélbázisa, mint a másik kettő szolgáltatóé. Hozzánk decemberben ért el a Telekom 5G komplett torony optikai bekötéssel egybekötve, idén május Telenor és most a katasztrófa Vodafone 5G dss, ami ráadásul csak kültéri. A sors íróniája, hogy szóba került a Galérius Fürdő elbontása a hatalmas felújítási költségek miatt. Akkor hova kerül az állomás, ki tudja.... A környező magas házak biztosan nem engedik fel. Ha ez lesz a forgatókönyv, akkor jön a Vodafone a képbe, ugyanis az új bázis előtt kizárólag nekik volt használható térerejűk beltéren. Más kérdés a sebesség...
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz Leslie1966 #64803 üzenetére
Közben a telefonodnak volt másik simről vagy wifiről internet kapcsolata? Az esimet csak internet kapcsolattal lehet aktiválni a készüléken.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz Killing #64863 üzenetére
Annyira talpra álltak, hogy képtelenek 3 hete sim kártyát cserélni és megjavítani a beragadt előfizetéseket. Egyszerűen semmit nem tudnak kezdeni a számommal. Hétfőn teljes havidíj kompenzációt kérek már tőlük, mivel hibás a sim-em 3 hete és cserélni sem tudják, mivel kértem egy feltöltő kártyára váltást, ami beragadt a rendszerekbe. Az eredeti red előfizetést is képtelenek visszaállítani.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
A kaland folytatódik: Sokszoros egyeztetés ellenére mégis leváltották a red max előfizetésem feltöltőkártyásnak. Ez úgy sikerült, hogy 3G van csak és aktív a kártyán a korlátlan hívás és adatopció a red maxból. Minden hívás után a kártyát eldobja a hálózat majd újra csatlakozik👍😂. A hiba miatti átirányítást nem tudják torolni a másik számomra. Egyidőben van aktív hívószámkijelzés és annak tiltása szolgáltatásom is.Most újabb 48 órát kértek, hogy visszategyenek red maxba. A pozitív, hogy legalább most van már új SIM kártyám. Teljes káosz amúgy változatlan. Előttem egy üzleti ügyfél kérdezte, hogy mitől lett most sokkal több a számlája mint előtte és nem tudtak neki megmondani, mert nincs számlakép sem. Ügyfél mondta is, hogy amint lehet hordozza a teljes flottát. “Örültek neki”. A másik asztalnál egy 4 napja leváltott esim azóta sem talál hálózatot…. Mindez 10 perc alatt…. Visszacserélni sem tudják neki.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Amennyiben felhőbe megy a szinkron, simán elmehet egy nyaralás alatt is a 20gb a 4K videók korában…. Nálam iCloud van minden és egy hét alatt elment majdnem 40 giga. Nem fogom az élményeket csak azért alacsonyabb minőségben felvenni. Igaz Telekommal ha elfogy a 20 giga, újabb 20 roaming giga 3eFt csak. Vodafone ezért csak 5 giga ad roamingban. Ettol független Svájcba nem indulok el Telekomos kártyával
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen