-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdboy
senior tag
Sikerült végül is beszélnem egy vodás kolléganővel. Többeközt a számlakésés okáról szerettem volna tudni, illetve arról, hogy milyen összeget fognak küldeni amint megérkezik a 2 hó amit eddig nem kaptam meg. Az okról nyilatkozni em tudott, viszont mondott egy jónak tünő ötletet azt mondta ő maga is így csinálta mikor késett 3 hónapot a számlája. A vodafone főoldalán van egy menü a számlabefizetéshez. Ott my vodafone bejelentkezést kell választani, majd egy tetszőleges összeget fizethetek ( ezt nyilván jóváírják ). Ha tudom mennyi a pontos összeg amit szoktam fizetni és nincs egyéb költség, akkor akár azt is fizethetem. Erről valakinek tapasztalata esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
sziasztok! kérdésem az volna, hogy van egy redes előfizetésem amihez van egy készülék vásárolva. Ebből a készülékből van még hátra 33.000ft. Ezt az összeget szerettem volna 1 összegben kifizetni, hogy az előfizetés "felszabaduljon" és tudjak vásárolni újat mellé kihasználva az ünnepi akciót. Ezt már 2 hónapja személyesen, majd telefonon, sőt írásban is megtettem, vagyis kértem, hogy terheljék ki a következő számlámmal ( a számlák sem érkeztek meg , sőt a telefonban elmondta a kolléga, hogy a kiterhelést sem látja ezután írtam emailt is) . Mai napig nem történt meg, és lassan ki fogok csúszni az ünnepi akcióból vagyis ismét csak teljes áron tudnék vásárolni, amit nem feltétlenül szeretnék. Mit tehetek még az ügy érdekében, hogy gördülékenyebb legyen?
-
amdboy
senior tag
éppen élvezem az "elsőbbségi" kiszolgálás előnyeit...
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Megèrkezett a számlám már 5. Napja. 25 ezret szoktam fizetni/hó de most van egy "kis" eltèrès. 37 ezret küldtek ki. Letölteni nem lehet a fájlt, hogy lássam mi miatt van eltèrès ( semmien kártyás vásárlásom nem volt) felhivtam a vodát de ők sem látják a számlát vagyis megnyitni ott sem sikerült mèg háttèr osztálynak sem. Ezután küldtem egy emailt a problèmámról válasz nem èrkezett csak annyi, ha eltèrèst tapasztalok fizessem be a számlát ès ha túlfizetès van majd jóváirják. Hát wtf?? Nem vagyok hajlandó többet fizetni ha nem jogos. Mit tudok mèg tenni?
-
amdboy
senior tag
Köszi a válaszokat
-
amdboy
senior tag
Sziasztok. Kaptam egy emailt. Ezt most úgy kell èrtelmezni, hogy a felsorolt hónapokra visszamenőleg ki kell fizetni a díjkorrekciót?
Tekintettel arra, hogy 2022.11.08 -én új Előfizetői Szerződést kötött vagy korábbi Előfizetői Szerződését módosította, ezúton tájékoztatjuk, hogy az Ön által igénybe vett új díjcsomag(ok) havi előfizetési díja(i), ahogy arról a szerződéskötéskor is tájékoztattuk, a Vodafone Magyarország zrt. Általános Szerződési Feltételeinek (továbbiakban: ÁSZF) 7.2.2 pontja alapján, az abban foglalt, a fogyasztói árindex változása miatti díjkorrekciós mechanizmusra tekintettel 2023. január 2. napjától a jelen értesítésben foglaltak szerint automatikusan kiigazításra kerül(nek).
Az ÁSZF 7.2.2. pontja szerinti átlagos fogyasztói árindex változás mértéke (9,39%) az alábbi havi fogyasztói árindex változások átlagaként került meghatározásra:
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
válasz Grande Ale #78514 üzenetére
Én is megkaptam. Hivtam is őket de megmondani nem tudták, hogy mennyi lesz a matek. Ezt majd a jövőhavi számlában lesz meglepi. A végére odabiggyeztette egyébként az emailba, hogy:
"Felhívjuk figyelmét, hogy a Lakossági sávos kedvezmény és a Vodafone ONE Előnyök igénybevételi feltétleinek jelen értesítés szerinti változása nem minősül szerződésmódosításnak, így nem keleteztett felmondási jogot az Ön Előfizetői Szerződése(i) tekintetében"Akkor mi a tök@m ez ha nem egyoldalu szerzödés módósítás?????
-
amdboy
senior tag
találtam egy ilyet a szerződésemben:
"A Vodafone lakossági sávos kedvezmény a szolgáltató által egyoldalúan nyújtott kedvezmény, 2022. október 24-től visszavonásig,
azon Vodafone ügyfelek számára, akik a Vodafone Magyarország Zrt.-nél legalább két jogosult, aktív (azaz nem
szüneteltetett/felfüggesztett/korlátozott/törölt) havidíjas mobil és/vagy helyhez kötött (műsorterjesztési, internet-hozzáférési,
vezetékes telefon) elektronikus hírközlési szolgáltatásra és/vagy Kid gyerek okosóra díjcsomagra, Senior okosóra díjcsomagra, Lokátor
díjcsomagra vonatkozó Előfizetői Szerződéssel és az adott Előfizetői Szerződéseken egy ügyfélszám alatti azonos számlafizető
azonosítóval rendelkeznek."És talán a visszavonás a kulcsszó
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)