- Crypto Trade
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- DIGI internet
- Synology NAS
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
-
Fr0z3n
őstag
-
KGellért
Műholdas
Mindenképpen új autót szeretnénk, mert egyikünk sem ért hozzá eléggé, hogy egy használtban megbízzunk.
Igazából teljesen mindegy, hogy egyterű vagy sem, a lényeg, hogy a csomagtartó nagyobb legyen, mint 400 liter.Az helyzet velünk, hogy mind magas emberek vagyunk (180+ cm), így az utastér mérete is számít. Ezért is maradtunk egyelőre a sedan típusoknál. Olyan autó kellene, amiben hátul is kénylemsen el lehet férni. Pl. nézegettük még a Citroen C3 Picasso-t is, de abban én hátul már csak szűkösen férek el, egy hosszabb út biztosan megkínozna. Voltunk a Ford-nál is, a Focus esetében is ugyanezez a szűkösség a legnagyobb probléma.
Aminek tényleg igazán nagyon örülnék az az lenne, ha most a semmiből feltűnne egy C-Elysee tulajdonos és megosztaná velem az autóval kapcsolatos tapasztalatait.
-
pojzon
tag
Általában igen, de nem arra a hangra gondoltam, amit a szervó motor ad, ha koppanásig tekered, hanem leginkább olyan hangefektre gondolok, mintha a gumi "pattogna" a földön vagy valami hasonló. És nem csak akkor amikor elején vagy a végén van a művelet, hanem végig, amíg tekerem.
A gumihangot azért tartom kevésbé valószínűleg, mert ugyan azok vannak a feleségem 207-esén is és ott nincs ilyen effekt, illetve a korábbi garnitúra esetén is ugyan ezt csinálta.
Amúgy a szervó egyenletesen dolgozik, nem tűnik úgy, hogy meg akarna makkani. A legutóbbi vizsgálat során a futómű rendben van, a kormány nem kotyog, nincs holtjáték, szal minden szép és jó látszólag csak ez az effekt van álló helyzetben. Persze nem egetverően zavaró, csak hátha valaki találkozott már ilyennel.
-
Skizz
addikt
Fölöslegesnek tartom a benyásat, amíg van lehetőség egy ilyen faék-dízelre. Jóllaktam én már szívóbenzinből. Oké, hogy az 1.6 is jobban megy, de ahhoz forgatni kell mint a szart, és akkor annyit kajál, hogy látom mozogni a benzinszintet. Alul meg ugyanúgy nem produkál semmit, pláne klímával.
Nem félek a kevés lótól, ültem már másfeles 106-osban, és az is elvitt ahova kellett, jelenleg pont erre van szükségem. -
nesa
veterán
A tipomba is hasonlo megoldasu volt a hatso futomu engem is nagy szamokkal riogattak hogy a lengokar csapagy bizony draga buli.... ha az elso boltba megvettem volna kb 30k lett volna a felujito szett kis utannajaras es 5000ft bol megvolt minden + munkadij ami kb meg 5k volt, nemtudom ezekhez nem talaltak-e ki valami olcso okossagot.
-
Studi
addikt
-
Nestor16
senior tag
Mit észre nem veszel.
Egyébként átnézettük egy szerelővel is a másodikat. Egyben van csak hengerfejes. nem is tudom már melyik kupakot leszedve onnan jött a füst. Alkuval elhozva sem vállaltuk be, nem szeretnénk a szervizben kezdeni. (Legalábbis nem a motortér miatt. )
(#1720) dj79: Köszönöm a véleményeid!Üdv, Dávid
-
Nestor16
senior tag
Inkább autó formájút keresünk, sedant, dizel. A francia a kényelme miatt tetszik, de megbízhatóság is fontos lenne, a srác a TDI-t ajánlja, ami persze jogos, de a népautókat és a presztízs márkákat kerültük volna. A6, Passat, Octavia amiket mondott. Toledót keresünk még TDI-vel az még tetszene nekünk csak kevés van főleg ami nem a common ezüst szín (bár az utcán meg elég sok van belőle) és ahhoz képest drága is kicsit. Saab is bejönne csak azt nem ismerjük. Az Accrod és a Laguna pedig drága mulatság lehet. Franciából még Megane van kombi, ami nem is túl hosszú a 4,5 méterével, azt még lehet megnézzük. Minket még el tud csábítani a sok extra bár ilyen árban csak hátrány tudjuk, de nem volt még túl extrás autónk. (A Laguna ezért lett volna jó.) Mazda 6 túl sportos. Még németből is be tudnánk hozatni autót, de ilyen árkategóriában 300-400 csak az autón túli költség, az átírás, honosítás.
Üdv, Dávid
-
-
echterion
nagyúr
Hát ezek jó érvek sajnos. A 607 régóta tetszik, és most van fent egy-két nagyon szép példány a neten. De a 407 is nagyon szép ez igaz, csak a középkonzola nem annyira tetszik nekem, mint a másiknak. Valszeg mindkét típust ki fogom a jövő hét folyamán próbálni. Aztán úgyis állapotot veszek majd.
**********
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen