- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Aliexpress tapasztalatok
- ZTE Router - Digi, Port továbbítási megoldhatatlan gondok...
- YouTube
- AutoCAD
- eBay
- Proxmox VE
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hdanesz #194704 üzenetére
Ez tágulási tartály, semmi baja nem lesz, ha max felett van. Én 10 éve minden TDI-vel max felett járok egy centivel. 18km? Legalább 40 kell, hogy minden levegőt kinyomjon a rendszer, de 40-45km, nem 3x15, tehát egyben kellene abszolválni. Majd az első hosszabb út alkalmával csökkenni fog a szint.
-
Reggie0
félisten
válasz hdanesz #195411 üzenetére
Valami piros cuccnak mentel neki vagy csak veres a kilincs?
Szerencse, hogy ilyen szurke autod van, en helybol lenyomnam a rozsdasodasra hajlamos reszeket 99%-os cink-sprevel. Az legalabb ved ideiglenesen a rozsda ellen, amig meg nem csinaljak es sokkal kozelebb all az auto szinehez, mint amilyen most.
[ Szerkesztve ]
-
szemy94
senior tag
válasz hdanesz #195422 üzenetére
Múltkor ülök a céges autóban, várakozok, erre egy autó nem fért el (mindenki más igen), a tükrét az enyémen megtámasztva behajtotta, de észre sem vette, ment tovább. Persze ez a tiedhez képest semmi, a kár szinte 0, mert kis higítóval leszedtem a fekete színt, maradt egy vékony hosszú karc a Sprinter első sárvédőjén, de ha saját autómon csinálta volna, azért eléggé fájna.
[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz hdanesz #196244 üzenetére
Így a helyes, ahogyan te fogalmaztál.
Bizonyos nyomaték fölött alkalmazzák az olajos DSG-t.
Nem tudom mi a határ, de a nyomaték értékére tekintettel változik az, hogy most éppen száraz, vagy olajos." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #197906 üzenetére
Ilyen hibával én mondjuk 20-30k alkuval próbálkoznék be, aztán hibakeresés után bontóból hoznék egyet. Színe mindegy, a bontott csak donornak kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Lacess
tag
válasz hdanesz #197906 üzenetére
A motort nem lehet külön cserélni, csak a komplett tükröt. Azaz, csak a külső burkolat és a tükörlap ami átkerül a régiből. Ennek a cseréje új alkatrésszel bőven 100rongy felett van.
De lehet gond az ajtóvezérlővel is.
Diagnosztika nélkül lehetetlen megmondani.
Megcsináltatnám a nepperrel, ha amúgy minden más rendben van az autóval.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #197952 üzenetére
Lehet kannában is kapni benzinkúton és máshol is. A pisztolyosról.olyat olvastam, hogy gyakran nagyobb szemcséket tartalmaz, amit egy teherautó szerkezete elvisel, de egy személyautó kényes lehet rá.
Illetve az elhasznált mennyiséget bele kell számolni az autó fogyasztási értékébe.Engem személy szerint a töltögetés nem zavarna, az ablakmosó mellé tenném a kannát. Az AdBlue mennyiségére is van szenzor a kocsiban, ha jelez a kocsi, van még benne kb 1000 km-re való.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Hauptmann
addikt
válasz hdanesz #197961 üzenetére
Baromi zavaró, és rendkívül kártékony a motornak. Majd ha viszem szervizbe, rákérdezek. Előtte Peugeot Partner volt, ott mindent is lehetett konfigurálni diaggal.
Ami még nem tetszik benne, az az érintőpaneles klímakonzol. Meg kell nyomni egy gombot a képernyő mellett, aztán az érintőképernyőn a csúszkákkal kell szórakozni. Más képernyőüzemmódban ott van alul kicsiben a fűtés állapota, de onnan nem lehet állítani, be kell menni a fűtéskijelzőbe. Ez így eléggé beteg. De majd megszokom.
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #198059 üzenetére
Van olyan, hogy valaki úgy állítja le a kocsi, hogy csak simán P-be rakja és olyankor ha van egy minimális lejtés, akkor be tud feszülni a hajtás. Ilyenkor nehezebb kivenni P-ből a váltót, mert fizikailag gátolva van súrlódás által. Nem túl üzemszerű így használni, ilyenkor tud lenni egy kattanás, meg picit meg is tud rándulni az autó. De ha már kivetted és meglazult a hajtás és utána is csinálja akkor nem szerencsés. Ennek persze feltétele, hogy ne a féket taposd folyamatosan, mert akkor nem lazul meg a hajtás.
De ez csak egy ötlet/tipp. Nem voltunk ott nem tudjuk sajnos, hogy reagált a váltó
Nem kéne bajának lennie ezeknek ilyen kevés futással még. Az olajcserét nézzétek meg, hogy be van egy jegyezve legalább, de igazán úgyis csak akkor derül ki ha engednek le belőle egy kis olajat.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #198075 üzenetére
Nem vagyok nagy tapasztalattal rendelkező. Ez még csak a 4. DSG-s autóm, de egyik sem csinálta a P-ből D-be való rántás ha jól lett letámasztva. Esetleg arrébb kell kicsit gurulni. és úgy is megpróbálni, hogy rúg-e.
A Golfom volt olyan, hogy 1-ből 2-be rántott, de ez jó pár GTE-nél megfigyelhető volt. Valami ott el van programozva, hogy bizonyos példányoknál előjött.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz hdanesz #198086 üzenetére
Hat, markaszervizben 1.4 millas javitas alapjan nem hinnem, hogy komoly baja lett volna. Mar a lampaknal repkednek a szazezrek es ha jol olvasom a hibalistat, akkor az auto teljes jobb oldala serult elejetol a hatuljaig, azaz nagy feluleten sok kis hiba.
Ha az ajtok korul a gumi jol tomit(probald ki kezimosoban), szepek a hezagok, akkor en nem izgulnek rajta, nem hinnem, hogy kivagtak volna a B oszlopot es ujat hegesztettek a helyere. -
Doki16
addikt
válasz hdanesz #198307 üzenetére
Majd rákapsz télen. Én sokat használtam. Alig fogyaszt üzemanyagot, nem kellett sose jeget kaparni, meg a motornak is jót tesz ha elő tudja egy kicsit melegíteni. Az egyik olyan extra ami nagyon hiányzik. Passatban már csak a nagyfesz akkuról tudok fűteni, de az meg csak már akkor indítható ha bent ülők a kocsiba vagy előre kitalálom, hogy mikor akarok indulni és úgy programozom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
veterán
válasz hdanesz #198380 üzenetére
Volt egy Golfom (7-es, 2016. tavaszi) amiben nem volt PR-kód matrica se a csomagtérben, se a fizikai szervizkönyvben. Valami
orosz vagyukrán nyelvű adatbázisban találtam meg hozzá mindent alvázszám alapján. B opció; felhívod a márkakereskedést akinek a neve a rendszámkereten figyelt.Szerk: itt próbáld: [https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/skoda], ez volt az. Ne rontsd el, a napi limit 3 alvázszám.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz hdanesz #198477 üzenetére
Ha a Smartlink = App-Connect és aktív, úgy egy plusz eszközre lesz szükséged.
Google: "wireless carplay", asszem az Ottocast pont egy ilyen dongle.Szerk: Megnéztem, az Ottocast ilyesmi, viszont van jobb nála. (Androidot használok, nem ástam mélyebben bele magam a Carplay témába.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen