-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
A téma még mindig adott. Egyik ismerösom keres benzines VAG konszern autót.
A kinézett típusok Audi A3, Golf 6, Polo 5.
Melyik benzin motorral van a legkevesebb nyug és mire kell figyelni? Sajnos az 1.6 100 pár lóerovel kiesik, mivel egy 131 lovas PD dinamikája kellene kb.
Elore is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz Mágus2 #149707 üzenetére
Köszi szépen Mágus!
Ezt mondtam neki én is, vagy mondtam neki az R32-es Golf 5-öt.
Tehát benzin kicsukva.Akkor egy 2.0 CR-el kevesebb szopó lehet még a rövidebb távok és a relatív alacson éves futással (10-15e km), mint egy benzinessel?
Javasoltam nek ién is, napi kb. 10-10km inga, meg ha havonta egyszer meg tudja hajtani hosszabban, jobban jár mint egy benzinnnel.
Másik dolog:
Már régóta agyalok egy 3.2 V6 Passaton, de elég kevés a tapasztalatom ezzel motorral. Azt btudom, hogy vezérlés 200-220e km-nél cserés és nem olcsó mulatság. De erre is jellemzo a kokszodás, illetve van valamilyen típusbaja?Köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
Hali, sziasztok!
B6 BXE-nél mennyire szopó a vízhűtő cseréje?
Lökös lebontós a dolog vagy alulról fülülről kivarázsolható valahogy?Előre is köszi!
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Ezzel kapcsolatban tud valaki segíteni?
Szerelom azt mondta B6-ban még nem kellett cserélnie? Esetleg van benne vmi trükk vagy valami amire figyelni kell az alap dolgokon kívül?
Köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Köszi szépen! Csak nagyon kevés idore tudok hazamenni, mert már egy jó ideje szlovákíában építjük a JLR gyárat, és nem akartam valamire ráfutni.
Bár, ha lököst lekellene szedni, akkor ki lehetne cserélni a fényszorót is .....
Illetve, ha itt tartunk fényszoróból milyen márkát érdemes?
Illetve a hutoradiátorból?Köszi szépen!
-
bmwsan
senior tag
Sziazstok!
Haverom még mindig keresi a Golfot, de a131 lovas PD után a benzines 1,6 Golf 6 elég lomha lenne.
Ezért gondolkozott 1.2 TSI(105HP) Polo 5-ön is 2012 után. Kérdés, hogy ezek az erosforrások mennyire megbízhatóak, persze a sima 1.6 szívó, egyszeru mint a faék, de van olyan rossz mint egy korai 1.4 TSI, vagy szignifikánsan magasabb fenntartási költségei vannak mint egy 1.9 PD-nek?
Illetve ezek mellé milyen DSG-t raktak? Szabad azzal venni?
Elore is köszi!
-
bmwsan
senior tag
válasz i-sti #150101 üzenetére
Miért ne lenne, vagy ügyvédé vagy orvosé volt a maradék. Azok nagyon értenek a kocsikhoz.
Kis százalékban pedig szerelonek titulálja magát a tulajdonos, mert otthon az udvaron lecseréli az olajat .(#150105) gabor85: 2.0 PD-nél elég ismert, ezenkívül van sok másik kritikus hibája, ha mind benne lenne , akkor itt lenne a vége valahol a HSZ-nek...
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
Mágus2
Most van a kocsiban - Psssat 3C BXE - 308e km. Amint végzek a Jaguárnál szlovákiában, szeretnék megy nagyobb generált.
Ami biztos, hogy cserés (hajtókar csapágyak, azok valahol 100e km körül lettek cserélve); PD elemeken korrekciót megnézni, O gyuruk cseréje.
Kicsit csipegeti az oljat, szóval valószinuleg egy motor gyuruzés is be fog nézni, turbot EGR-t akarom megnézetni, illetve a vezérmuitengely, hogy mennyire van elkopva.
Ezeken felül Te még mit javasolnál cserélni, ha szét lesz szedve a motor? Hidrotokek, bár nicns rossz hangja.
Ezeken felül még sajnos tetokarpit csere, fényszoró bal elol, motorházteton egy barom átsétált, azon van 2 horpadás mit ki kell javítani, bal hátsó belso lámpa párásodik, klíma nem megy(egyszer valahol elhagytam a klima kuplungot, meg lett csinálva 1000km után újbóli hiba...) illetve a kapcsolók vannak csúnya állapotban a softtouch muanyag miatt. Illetve természetesen hibakód olvasás, amire a futésállítomotorokat biztos ki fogja dobni...
Esetleg mi az amit megérni ennyi méternél cserélni vagy alaposabban szemugyre vennni?
-
bmwsan
senior tag
válasz L1ZRRR #150229 üzenetére
Gondoltam erre is, csak most lakásvásárlás, másik autó vásárlás, költözés elott nem akarok annyit beleölni.
Ha 300-400 kilóból rendbe lehetne rakni, akkor lenne egy patika kocsi. Ha 1.6-17 millió körül veszek valamit, akkor megint nem tudom, mi mikor lett cserélve, úgyis lesz valami hibája, hajtókarcsapágyat cserélnem kell (BXE), így meg lenne egy kocsi ami tudom hogy rendbe van.
Újabb autót meg 3 alatt nem kapok, ami többet nyújtana szignifikánsan
-
bmwsan
senior tag
válasz MPowerPH #150929 üzenetére
Az ASZ és az ARL se rossz azért. Elég sokat ki lehet hozni belolük.
Ha lenne egy kis keret egy Golf4-at ARL motorral elfogadnék építgetosnek. Bár mostanában nagyon pörgök a gondolaton, hogy vennni kellene egy B5S4 Avantot megfújni két K04-el, hátulra meg rárakni egy TDi feliratot és kész is a sleeper... -
bmwsan
senior tag
válasz VR6-Fan #150933 üzenetére
Persze a csigák mellett nem árt még egy jó pár dolog, elsonek, mondjuk a gyári lovakat megkeresni
S8 vagy B7 RS4 fékek, akkor már 18-as guruló kell, picit keményebb futómu.
Nagy injektorok, váltó, kuplung, nagy cooler, szuro, kipufogó, üzemanyagpumpa, szezorok, új ECU, olajhuto stb. De "viszonylag" alacsony büdzsével lehet építeni egy 450-500 lovas autót, öszekerék hajtással, Torsen diffivel.Nem ez fog büntetni a vácin, de arra elég boven, hogy pár embert elszomorítson.
De jelenleg se ido, se hely, se pénz nincs ilyenkre. Csak most jó áron lehet ezekhez hozzájutni, alapból is jól megy, 20 éves technika, de kevesebb mint 6sec alatt meglépi a 100-at.bitpork: mi is meglepodtünk egyszer amikor, egy S4 lelépte az 550i-t, úgy voltunk vele biztos egy ezredik AFN gurulgat elottünk.... kicsit benéztük, erre segített rá a hátulján a TDI felirat. Illetve a full gyári külsö. Gyorsításnál már a hangja nem stimmelt, sem a dinamika ....
-
bmwsan
senior tag
válasz VR6-Fan #150938 üzenetére
Persze, nem olcsó mulatság. Már csak egy jó állapotú S4 8000Eur-nál kezdodik. Ha valaki komolyan gondolja, akkor meg világ összes pénzét rá lehet költeni. De hobbiautónak, most elég jó áron lehet oket beszerezni. 6 millióban pedig megáll már egy elég szep setup, ami nem üzemórás(annyira). Ha lenne garázsom, meg nem kellene lakást venni, akkor beneveznék egyre, aztán amikor van rá keret mindig egy kicsit újítgatni ezt azt..
Így csak marad egy szép álom.A hétköznapi saját autó meg marad gyári állapot, 16-os kis felnik, üzembiztos müködés. Mondjuk egy kis optimalizálást kapott, de ezen felül semmi extra.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz intelMMX #150944 üzenetére
3C Passat Variant 1500kg a kocsi, meg 4,7 m fölött van a hossza, nem egy túl nagy autó, de a 16-os felni elveszik alatta. Cserében jobb a komfort, mert amerre most szlovákiában dolgozom nem a legjobb az utak állapota, az építkezésen meg egyenessen katasztrófa.
Illetve 16"-nál kisebb felni nem is megy fel rá a féknyereg miatt
(#150947) BMW001: szeretem a japánokat, szerintem legminoségibb motorokat ok gyártyák, elozo kocsim is egy Civic volt, de játszosnak/hobbinak mindig is valami V8, Quattro, M-es vagy nagymotoros BMW-re gondoltam. Ha nem számítana a pénz akkor egy Godzilla és gurulnék is a RedSunhoz
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz [HUN]Dani #150970 üzenetére
Hát, hogy szebbnek szebb-e az egyéni megítélés, de sokkal parasztabb az biztos:
RS6 Milltek (nekem ez a No.1)
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok
Mostmár a elérkezett az ido, hogy az öreg B6-ot lecseréljem.
360ezer kilométerig jól tette a dolgát, de lassan kezdenek kijönni hibák és kell egy autó ami üzembiztosabban üzemel és fiatalabb is.A kiszemeltek:
Skoda Octavia III RS TDi Combi 184hp DSG (2014-2015)
és
Passat B8 Variant 150hp DSG(2014-2015)Az utóbbi idoben nem követem aktívan ezen modelleket, így nem ismerem a típushibáikat sem.
Kérdesem az lenne, hogy milyen autót ajánlanátok családi mindenesnek?
Melyik a megbízhatóbb?
Melyiknek olcsóbb a szervizelése és mire kell különös figyelmet fordítani valamire? (DSG-t ismerem, 60e km gyáriolaj+szuro).Igazából minden érdekelne, ami segíthet dönteni a két kocsi között. Egy árban lenne a ketto.
Köszönöm szépen elore is!
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Az alany egy Audi A6 C7 2011 CGLC 177LE manuális.
Autópálya tempónál a vízhőmérséklet stabilan 90 Celsius fok. Azonban városba érve visszaesik a hőmérséklet (pl. 4.-ben 60 km/h).
Illetve néha 20 km is kell, hogy elérjem az üzemi hőmérsékletet (tartós 2000 1/min fordulat -3 Celsius fok)
Tipikus termosztát probléma.Azonban, úgy hallottam, hogy a 2 db is található az autóban. Ez lehetséges vagy csak az automataváltós autóra igaz.
Mennyire fontos a termosztátnál a gyári alkatrész? Vagy melyik a megbízható gyártó?Előre is köszönöm szépen a segítséget!
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az alany egy 2011 AUDI A6 C7 2.0TDI CGLC 130kW / 177HP - 250e KM.
Az lenne kérdésem, hogy ezek a motorok milyen szinten érintettek a balansztengelyes problémával?
Kell-e cserélni?
Ha kell akkor mikor érdemes?
Illetve, ha cserélni esetleg valaki tud-e hozzá tuti cikkszámot? Illetve mi kellhet még cseréhez?Előre is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #191261 üzenetére
Eddig lekopogom nincs sok gondom vele, csak ettől a balansztengelyes dologtól félek.
Sajnos a három literesekkel elég sok a gond, legalábbis ami a váltót illeti (S-tronic). A BiTDi-k nagyon drágák és csak bennük van jó váltó (Tiptronic).
Illetve nekem ott már túl magasak a költségek. Éves szinten 50-60e km-et megyek, csak pályán. Így az üzemanyagon spórolok 300 ezret. Nekem a manuál is tökéletes, mert nagyon keveset váltok a sok pályázás miatt.
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #191267 üzenetére
Gondolkoztam anno én is nagyon a három literesen, de minimum plusz egy liter fogyasztás. Vezérléscserét tuti kellett volna csinálnom. Aztán ha váltóba is belenyúlok, akkor az már nagyon sok arra, hogy pályán 130-140-el gurulgassak.
A motorral nem szokott nagy gond lenni.
A váltó inkább a kritikus, főleg az S-Tronic meg a Multitronic... -
bmwsan
senior tag
Sziasztok,
szeretnék kérni egy kis segítséget.
Az alany Audi A6 C7 4G1 2.0 CRDTI (CGLC) 320e km.
Ha az EGR hűtő átlyukad valamilyen úton okozha-e dugulást a fűtőradiátorban.
Gondolok arra, hogy a kipufogógáz (+kartergáz) kerülhet hűtőfolyadékba / hűtőkörbe, amiből a szilárd elemek megragadnak / elakadnak a fűtőradiátorban?
Ha a felvetésem falsch, abban az esetben mi okozhatja a fűtőradiátor 1 év alatt az ismételt eltömődést?
A hűtővíz tiszta és rendszeresen cserélve volt (1,5év).Előre is köszönöm urak!
-
bmwsan
senior tag
válasz Mágus2 #212992 üzenetére
Szia,
köszi szépen a segítséget!
Igazából a kocsi 2 hétnél többet sosem állt, illetve a évi 45e km miatt 2 évente a hűtőfolyadék is lecserélésre került.
Minden esetre 15-én széthúzzuk megpróbáljuk párszor átmosni a hűtőrendszert, meg óvatosan ellenirányból a hűtőradiátort is.Még kettő kérdésem lenne:
1. Érdemes-e valamilyen hűtő mosó adalékot alkalmazni (Motul, Liqui Moly)?
2. Illetve amin még gondolkoztam, hogy hasonlót produkálhat-e a elektromos vízpumpa? Bár gondolom, akkor nem csak az egyik oldalt lenne gyenge fűtésem, hanem mindenhol.Ha lesz bármilyen fejlemény megírom, hátha más is kerül hasonló cipőbe.
Előre is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz atos19881101 #213009 üzenetére
offtopic
Milyen programot használsz, illetve ez milyen eszköz?Előre is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz atos19881101 #213014 üzenetére
Köszi szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen