- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- eBay
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Mozilla Thunderbird
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Mintha lehetne állítani a fokot, hogy miben mutassa, de nem emlékszem konkrétan. Majd megnézem a könyvben.
A többit passzolom, valami érintkezési bibi lesz valahol szvszm3tr0: hogy szoktál visszaváltani? Nyílván függ a fordulattól is, VR6 arra gondolt, ha magasabb a megkívánt fordulat, mint az aktuális, akkor nem ráengeded a kuplungot, azt felbőg a motor, hanem nyomsz egy gázfröccsöt, majd mehet rá a kuplung.
VR6: 2 lábbal 3 pedál - fordult már elő kresz szerinti környezetben is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
...és akkor - egy kis technikai szünet után - ismét itt rontom a levegőt.
o_tom: nincs ugyan pdf-em, de mintha keringene valami link cseh vagy orosz nyelven - ha érdekel, megkeresem. Milyen területen ismerkednél vele? Van kiszemelt példány, vagy csak úgy rákattantál? Nem skodrim van, meg nem 4x4, de a motor az általad is megjelölt. Bár tudtommal ezek skodában 150 lovasok (leszámítva a vrc verziót). Amúgy tegnap az aktuális olajcsere 12e volt (átnézéssel, gépre rádugva, olaj-, levegő-, pollen- szűrők cseréjével, igaz az olajat én vittem). Finomabban is jár a kicsike, és így ~10k km-ig megint rendben van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
No, rob már válaszolt is - ezek már nem új autók (1999-2005 asszem). Ennyi idő alatt meg bármi történhetett velük, nem a felirat határozza meg, hogy jó állapotban van-e vagy sem. Viszont, ha még ez is kérdéses (úgy értem, hogy a helyszínen nem tudod megállapítani, hogy valójában olyan autó-e, amit hirdetnek), akkor bizony ne nagyon vegyél semmilyen autót egyedül.
4x4 jó dolog, de pont ilyen kell tényleg
Amúgy a könyvből mit akarsz megtudni? Hogy kell izzót cserélni, vagy milyenek a gyári adatai a masinának, vagy mire kell? Nehogy könyvből vegyél már autót....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Peter789 #10965 üzenetére
Baba nagyon. A hátsó lábtér irígylésre méltó.
Érdekes, hogy néhol hosszába, néhol keresztbe rakják bele a motort, de 1,8T jelzéssel skodriban még nem találkoztam.A bugyis beszólás nem is igazán férfiaknak szól, ha esetleg valaki mégis hordana is bugyit, akkor sem vagyok a tartalmára kíváncsi.
AMD Power: ha arra a pecsételős füzetkére gondolsz (csak nem szervizkönyvesként akarja eladni ), akkor azt talán szalonban, szervizben - de ismerős nélkül nem hiszem, hogy adnak. Esetleg licitálós oldalak.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Peter789 #10973 üzenetére
Jól tudom, hogy a skoda más típusa is megkapta ezt a motort (a fábia szériába nem, bár DeadMeat igencsak örülne neki szerintem ), csak maga a jelölés az, amit még nem láttam skodán. A 20VT, 20V Turbo, az oké, de az 1,8T a VW, és Audi privilégiuma volt eddig.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Peter789 #10995 üzenetére
Jól van. Egy ideje szoktam át erre az osanos benyára, és eddig ezzel muzsikál a legjobban. Előtte omv100-as volt kizárólag, meg mol evoneo még hébe-hóba. Az osanos viszont nagyon bejött, és nem csak azért, mert közel van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #11021 üzenetére
Ha meg haveri alapon ingyibe kap valami alkatrészt, azt nekem is úgy adja.
De most komolyan, nem várom el a szerelőmtől, hogy a legolcsóbb legyen, viszont értsen hozzá (igaz, ez inkább a munkadíj része ). Valamiből neki is élni kell, még íg is olcsóbb az anyag, mintha én venném. A porse budáról nem is beszélve....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11031 üzenetére
Hohó, az már azért repesztés a javából!
Ahogy mondod, szerintem is a tisztulás eredménye ez a teljesítmény, mintsem a páleszé. Bár, ilyen 50-50-es arányban még nem volt hozzá szerencsém, de (majdnem) tisztán, felül elfogy a kakaó, viszont nyomatékosabbnak tűnt alul a masina....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
Pénteken tesztvezetés. A Sírcit választottam. Kíváncsi vagyok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11087 üzenetére
A képen az első ülések vannak valóban, de attól még igaz lehet a szöveg.
Jött hírlevél, jelentkeztem, nem nagy szám. Szerintem más is jelezheti tesztvezetési igényét.
Amúgy előre nem néztem, milyen gépek lesznek, ezt gondoltam a legsportosabbnak. Lehetett volna erősebb is, de azért jobb, mint az EOS.
A 7 sebességes dsg viszont tényleg érdekel.Ja, és jelenleg nincs vételi szándékom, jó még a mostani fostaliga.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Ja, meg bluemotion 105 lóval érdekes lenne.
Ez a DSG elvileg nem lassít, majd kíváncsi leszek. Reméltem, hogy az erősebb sírci lesz, de hümmögve valahogy beülök ebbe is.
Remélem, a jobb egyben helyet foglaló óvóbácsi nem lesz hiperérzékeny.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Megvolt a tesztkör. Merthogy ez is erős túlzás. Beülve újautós szag, tapintások, kormánytól alig fért el a lábam, az ülés feszes, de a taligámé jobban tart.
Aszondja, menjünk két kört ott a parkolóban, hogy szokjam a kocsit.
Aztán kifele. Szerémi, Agipnál át Budafoki. Teszkónál megkérdezem, mennyi időnk van, mennyit lehet vele menni? Mennyit? Itt lefordulunk, majd visszamegyünk.
A dsg már szinte idegesített. Mindig okosabb akart lenni, úgy váltogatott, ahogy jónak gondolta. Álló helyből gázadásra erős gondolkozás, kb egy másodperc múlva indul meg. A váltások nem rángatnak, csak a fordulatból látszik, hogy váltott. Haladva gázt lenyomva visszapakolgat, azt megindul. Áttéve sport módba, már normalizálódott némileg az indulás. Kettesben még úgy ahogy ment, de felette, 100 körül elfogyott a lelkesedés (persze, mihez képest). Kanyarodást nem nagyon tudtam kipróbálni, de érzésre fekszi az utat rendesen. A fék viszont atom.
Kicsit többet vártam, de aztán lehet, hogy kicsit összeszokva még finomodna az élmény.
Viszont ez lókuki volt időben, köszi porsebuda.Remélem, Nektek nagyobb élmény lesz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
190/85 vagyok, feljebb állítva már jobb volt, de akkor meg kicsit furán állt a kezemnek.
Hátha kifogsz egy lelkesebb fazont, mert ez kb úgy állt hozzá, hogy na megint jött egy ingyenélő kipróbálni a legerősebb autót, amiben valaha ült. Azt majd henceghet a haveroknak.
Be se mentem már a szalonba elköszönni, bepattantam a taligába, azt cső....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11112 üzenetére
Hátha Nálad más lesz a helyzet, és engednek majd egy liternyi benzin elégetését is.
más: felkerültek a nyári papucsok. Annyira elszoktam tőlük, hogy az első kátyú kikerülésénél rádöbbentem, ez bizony nem annyira ballonos.
Viszont némileg megkopott, az idei évet még kihúzza, utána csere. A téliek lemosva, glicerinnel leápolva várják majd a következő hideg időt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tudományos Pandémia Klub
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen