-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11097 üzenetére
Nem az a baj hogy kevés lesz a tartalom, mert biztos nem. Csak érted, 2 év alatt ilyen gagyi AC-k szoktak jönni futószallagon.
Ez is úgy is meglesz véve, mert kedveltem Miles karakterét a Spiderverse-ben.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #11101 üzenetére
Sőt, az egész BLM kampányt a Sony indította el, hogy legyen mivel eladnia
[ Szerkesztve ]
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Kicsimix
őstag
válasz hombre[EU] #11106 üzenetére
Ennek a game-nek a devje volt a srác : [link]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #11146 üzenetére
Az én helyzetemben a már megjelent játékok nagy része is ismeretlen
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #11150 üzenetére
2017-ben vettem az első jelen generációs gépemet, majd szinte rögtön másfél évig csak Destiny 2-t toltam. Minden minőségi játék megvan (csak a Dark Souls első része nincs, amit régóta meg akarok), de nem nyomom éjjel-nappal, így lassacskán haladok.
De PS5-t pont ezért akarok venni, mert egyrészt majdnem teljesen blankos a hátterem, így valóban csak az exkluzívokat játszanám, de azokat visszamenőleg is egy szinten, de már kissé átgondoltabb vagyok, mint voltam 3,5 éve. Azóta megvettem mindent, van amit 2x is és 10 perc után láttam, hogy sose fogok játszani vele
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11156 üzenetére
Persze hogy vàsàrolta, miért mire szàmítottàl? Ezen felül még ott a GWG is.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11175 üzenetére
Szerintem nem vàrjàk el. Màr miért tennék? Te fejlesztenél oda, ahol megszabjàk hogy mit csinàlj? Ugye hogy nem.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #11156 üzenetére
is-is, de kicsit árnyaltabb a dolog
4 gyerekem van, a legidősebb 10 lesz januárban, a legkisebb 5 lesz novemberben. Elég "sűrű" életem volt, ezért is vettem konzolt, mert más szabadidős tevékenységre nem nagyon volt lehetőségem.
De persze régebben is fogékony voltam rá, csak míg 2000 körül napi 14 órát is tudtam játszani, addig pár éve jó, ha hétvégente/esténként 2-3 órát. De buzerált a dolog, hogy játszani kéne és ezt vásárlással pótoltam. Ill. Xbox-on nagyon, kifejezetten olcsón lehet vásárolni digitális játékokat, így kvázi anyagi akadálya sem volt, hogy pótcselekvésként vásárolgassak.
Mára már látom, hogy ésszerűtlen volt, de már külön tudom kezelni a dolgot. Kvázi a saját katalógusom rendezgetése már egy külön játék, de még mindig csak PC-n és mobilon érhető el rendesen
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Szabi®
addikt
válasz hombre[EU] #11199 üzenetére
Nem a 1080Ti egyenlő a PS5-el ? Az Rx 5700 csak 8 TFLOPS.
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #11199 üzenetére
Én is azt mondom, inkább legyen FullHD de stabil, mint natív 4K.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz hombre[EU] #11199 üzenetére
Többször volt már téma.Inkább felskálázott 4k, amit észre sem vesz az ember, nem tudja eldönteni hogy natív 4K vagy sem.
-
Def26
félisten
válasz hombre[EU] #11223 üzenetére
Egyébként se nagyon kell az FSAA 1440p felet mindenre.
Emlékszem régebben ezt 1024x768 stb. -re használtuk, ott még "recés" volt sok minden (habár inkább alatta volt igazán értelme).
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
ldave
félisten
válasz hombre[EU] #11230 üzenetére
Jó lenne ha a Prey kapna egy PS5 patchet, abban annyira benne van még egy végigjátszás, de mondjuk ha már a töltési idő jobb lesz az új gépen, már az sokat számít.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz hombre[EU] #11234 üzenetére
Mi ez a folytatás mánia Új IP mindig nagyobb öröm számomra.
A Slime draws near! Command?
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #11237 üzenetére
>nem a farcry,cod&co.-ra gondolok
Pedig...WD2, AC2...szóval náluk is működik ez.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #11239 üzenetére
Azzal nincs baj, bár én el fogom kerülni (az első részét sem sikerült végigjátszanom, meg szerintem ez a Remedy a soha be nem váltott ígéret, akinek volt egy jó megvillanása, aztán azóta se semmi). De alapvetően nincs nekem bajom a jó folytatásokkal. A rosszakkal igen, bár soha semmiféle garancia nincs az új ip-kra sem.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #11242 üzenetére
Nem kerültem el, elvittem valameddig de egyrészt rohadtul untam, másrészt meg iszonyú cringe a sztori.
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #11251 üzenetére
Nem arról van szó, hogy az Amd-nek két különböző megoldása lenne, hanem a két cég másképpen legózta össze a gépét. A Microsoft pécé közeli gépet csinált a DX12 miatt, a Sony-t meg nem kötötték ilyen dolgok és találtak egy jobb megoldást. Amíg az xboxban egy CU vagy sugarakat számol vagy textúráz, addig a PS5 sugár számolás mellett nem függeszti fel a shaderek futását.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #11257 üzenetére
Pont azt a részt linkelted be, ahol Cerny épp elmagyarázza, hogy RT számítás alatt a shader tud szabadon mással foglalkozni
Pont ez a különbség, a Microsoft diája szerint vagy-vagy működik.Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #11266 üzenetére
Meglátjuk ha végre lejárnak az NDA-k.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #11276 üzenetére
Az 599 is reális. Fűződik ehhez a csávóhoz valami hiteles leak? (nem ismerem annyira a twitteres arcokat) Mert ha nem, akkor én is kiírhattam volna ezeket a random árakat a twitteremre...
-
zozika84
őstag
-
erahurka
félisten
válasz hombre[EU] #11292 üzenetére
Az első játék ami megizzasztja a hardvert, a Bugsnax lesz.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11332 üzenetére
Oké, de az adaptív ravasz hogy "keményedik"? Ezzel tényleg csak az a bajom hogy nem értem.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #11338 üzenetére
+elektromagnes, van erre rengeteg opcio. A konkret megvalositasrol amugy fingom nincs, pedig engem is erdekelne.
Majd ha nem jar erte f@szlevagas, nyilvan darabokra kapunk egy DS-t es megszemleljuk, amugy is szokasunk moddolgatni a kontrollereket. [ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #11343 üzenetére
Szamomra is ez tunik a legertelmesebb megoldasnak, mert megoldhato extra mozgo alkatreszek nelkul, plusz fogyasztasban is ez tunik magasan a legoptimalisabbnak ami mindig pozitiv.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #11338 üzenetére
Ezeket mind kizárnám, egy bossharc a Demon's Soulsban (vagy Fall Guys második hely ) és végük.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #11355 üzenetére
Hajjj de örülnék ha lenne valami izgi bejelentés ma a PS Blogon
Oké itt van a poszt --[link] --[ Szerkesztve ]
-
boost
addikt
válasz hombre[EU] #11361 üzenetére
szerintem keress egy társat.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11373 üzenetére
Fogalmam senincsen, de rengeteg póni csak úgy issza a szavàt, úgyhogy biztos legit.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11376 üzenetére
Mindegy, én vàrom a pénteki beigért gyomrost.
Igazàból màr mindegy mit mutatnak, vagy nem mutatnak, mert kell, és kész
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11387 üzenetére
Valszeg. Van rà esély.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #11387 üzenetére
Ihhh ez így nem lesz jó more
RTX 3000 széria, Cyberpunk cuccok, Switchet is akartam venni erre még PS5 is. Terveztem hogy megvárom vele a márciust[ Szerkesztve ]
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #11387 üzenetére
Már azt is olvastam, hogy nyitó cím lesz a Paukembör mellé.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Kicsimix
őstag
válasz hombre[EU] #11387 üzenetére
Már juli elején ezt írta az OPM_UK.. Ők csak tudják
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
PiszokAlfréd
tag
válasz hombre[EU] #11361 üzenetére
Nekem az L2-R2 nem tetszik. Olyannak néz ki, hogy bizony képes eltörni egy feszültebb pillanatban, mondjuk egy Bloodborne alatt. Miért nem lehet hasonló megoldást használni mint a boxnál?
Ott ha koppanásig húzod, teljesen szintbe kerül a burkolattal, így esélytelen hogy ilyen megtörténjen. -
mettek
addikt
válasz hombre[EU] #11405 üzenetére
A kínai munkamorállal és hozzáálással na meg azzal a pénzzel ami ott van, iszonyat nagy dolgokat tudnának letenni az asztalra gaming piacon is. Csak aztán lehet jönne a nyugat itt is hogy a kínai játék kémkedik úgyhogy nem árulható.
[ Szerkesztve ]
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
kicsako
őstag
válasz hombre[EU] #11429 üzenetére
20éves korom óta magamat tartom el, és szerződéses amatőr esportoló vagyok
-
félisten
válasz hombre[EU] #11429 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
veterán
válasz hombre[EU] #11387 üzenetére
Ha ez igaz akkor nagyon jó lesz az év vége😁
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 822 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #11492 üzenetére
Akkor folytassuk:
...connected (pont) Who is (nagybetű)
Aztán a térköz lent a gombok feliratánál.Az olyan szinten amatőr ákombákom, hogy kb a legszarabb fake képek eddig
Szerk: egyel lentebbi képeken a date and time kisbetű...Na. Szal ne repüljetek már minden szarra rá Én is kíváncsi vagyok, de ez már nagyon a legalja a fake-eknek is.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #11599 üzenetére
Hagyd, mar leirtak, hogy az IO savszel ugy altalanos jellegben nem jarul hozza a grafikai es egyeb minoseghez, csak adatot juttat annak, aki szamol.
Szerintem ezen a ponton van az, hogy erdemesebb elengedni a dolgot."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
válasz hombre[EU] #11603 üzenetére
Semmit nem ér egy gyors I/O ha nincs ami képes legyen kirenderelni ennyi textúrát ilyen felbontásban. A motor a GPU és a CPU, a memória a fuel injector, az I/O pedig a fuel pump, ha autós hasonlatból értetek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz hombre[EU] #11603 üzenetére
Nincs semmi magic abban amiről beszél a Twitteren. Mármint az magic volt amit a fejlesztőknek le kellett tenni az asztalra hogy mindig a megfelelő asset kerüljön a memóriába, de ez egy 7 éves vas. Ma már alap, hogy SSD-ről töltesz be adatot és az sokkal gyorsabb lesz. Nyilván sokkal könnyebb dolguk lesz a deveknek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #11609 üzenetére
Van egy elmeleti maximuma a gpu szamitasi kapacitasanak. Azon az i/o nem fog segiteni, mivel a ram-bol szedi azt a mennyisegu adatot ami ahhoz a szinthez kell amit max meg tud jeleniteni.
Mivel a ramnak is veges a kapacitasa, ha nem fer bele annyi adat amennyi az adott frame-hez kene, akkor hiaba tudod gyorsabban kicserelni a ram tartalmat. Nem fog segiteni. Szoval pl hiaba lenne 5.5GB/s helyett 11GB/s az i/o tempo, ha nincs eleg cache amibe belefer minden, ami epp kell.
Abban van elony a jelenlegi rendszerekhez kepest, hogy kozvetlenebbul erik el az ssd-t es kisebb egysegenkent tudjak betolteni az adatokat rola. Viszont ettol meg a ramban kell lennie annak, amirol tudja a program, hogy kelleni fog, mert pl kozeledunk a fahoz amire ki kell raknia olyat amit eddig nem lattunk. Ha nincs benne, akkor majd a program idoben szol, hogy kene neki, olvassuk be. Ez az ido fog lerovidulni, ami hatassal lesz minden masra is.
Az SFS cache-t sporol, nem kell olyat bent tartania a gpu-nak, ami nem is kell a frame-hez. [link] Helyette lehet kitolteni azt a megsporolt helyet hasznos texturaval.
A mesh shading-nek hala pedig mostantol nem terheljuk a gput egy ram-ban levo mesh azon vertexeinek renderelesevel, amiket amugy nem is latunk.
Az ssd majd segit abban, hogy max par frame kesessel legyen betoltve a kello textura vagy mesh.
Mivel a Sony-nal az ssd-re alapoztak a marketinget, ertheto, hogy miert mindig ezzel jonnek. Lathato, hogy arrol amiben a gepuk gyengebb, vagy nem is beszeltek vagy nem tartjak olyan fontosnak.[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #11624 üzenetére
Ez a Tiled Resources feature.
A Sampler Feedback mas. -
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #11626 üzenetére
Pfff az egy dolog.... na de hol a Skyrim?????
-
zozika84
őstag
válasz hombre[EU] #11637 üzenetére
Remélem tényleg "overkill"lesz, és nem kell már a generáció közepén 1440p-ben 30 fps értéken játszanom
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #11637 üzenetére
Mar multkor is volt egy kor, amikor magyarazkodni kellett oldalakon at, mert a marketinget benyeltek egyesek. Ne kelljen mar megint.
Semmi nem overkill, a ram idealis kihasznaltsagaval meg a jovoben is foglalkozni kell majd. LOD meg azert nem kell, mert mas rendszer alapjan jeleniti meg a tavolabb levo object-eket. Dinamikusan csokkenti/noveli az adott mesh reszletesseget a Nanite es nem elore definialt LOD fazisokat hasznal.
Ezek AMD/NV altal letrehozott feature-ok, amikre lehet API-t irni hogy a fejlesztok tudjak hasznalni a jatekokban. Ennyi. Biztosan van kolcsonos kommunikacio es figyelembe veszik a fejlesztesnel hogy mik a hardveres igenyek szoftver oldalrol, hogy ki tudjak szolgalni a fejlesztoket.
Kezeljuk mar helyen a dolgokat, hogy mi minek koszonheto.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen