- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #788 üzenetére
Igencsak massziv darab. Negyszer nehezebb, mint a 2010 scott biciklim vaza. Azert tunik kevesbe masszivnak a kepek alajan (en is feltem tole), mert a szemnek megszokott biciklis carbon es aluminium csovek az anyag sajatossagaibol kifolyolag nagy atmerovel es vekony falakkal keszulnek, igy maradnak erosek, de konnyuek. Ebbol a megoldasbol nem minden anyag profital egyenlo mertekben, ez pedig vastag falu acelbol keszult, igy kissebb lehet az atmero. Gazadasra kevesebb a vaz flex 5kw alatt, mint a scotton 1kw(bbs02) alatt.
A forgaspontok betetjei egyszeruen cserelhetoek, szerencsere mas vevo mar dokumentalta, hogyan lehet upgrade-elni oket. Az ules mogotti forgaspontra meg egy tengelyt is be lehet fuzni, az elotte levok mintajara.
En uton(90%), folduton(10%), meg nemi bohockodasra hasznalom, igy nem kell erosebbnek lennie, mint egy hasonlo teljesitmenyu robogo, azok pedig jo nagy ocskasagok tudnak lenni. Nyilvan 5kw alatt terepezni egy masik dolog, de ezt meghagyom masoknak, akik raernek folyton potalkatreszekre varni.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #793 üzenetére
En is ertem, hogy egy harley vazzal nehezen fogsz dirt bike palyan menni, leirtam mar nehanyszor, hogy nem arra hasznalom. De forditva is ugy van.
Lancvilla isteni, hogy akkora, mert befert a kontroller, nincs chain stretch, es nehezebben egykerekezik. Biztos lattad a gyorsulas motorokat, hogy meg vannak nyujtva hatrafele. 45 kmh a vege a leglassabb sebessegben, es zebran megindulni igyis egykerekezni akar. Rovidebb lancvillaval mi lenne? Meg rosszab. Amire ki van talalva, arra igen jo. Nyilvan amire nincs kitalalva, arra nem jo, de ezzel minden ugy van.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #793 üzenetére
A kovetkezo bico lesz agymotoros, de mar volt hasznalt donorom, nem tudom, megint azt szeretnek-e. Mindenki imadja aki megy egy kort ezekkel, az a baj a hasznalt cuccokkal, hogy mindegyik egyedi projekt. Ahany bicikli annyi kulonfele baj es megoldas. Ha valaki azt mondja, kell neki egy ilyen, mit mondasz? Keressunk valamit hasznaltan? Ha uj cuccot veszel, az reprodukalhato. Elore tudod mennyibe kerul es mi kell bele. Megrendeled, osszerakod, odaadod.
Ez a DH-vazas dolog pedig olyan, hogy 1-2kw-nal meg oke, de se hely nincs rajta akksinak, se erot nem biznek ra, annyit, sem geometriaja nincs hozza.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #796 üzenetére
Igen, a kovetkezo lesz majd stealth bomber vaz, meg meregetem, mik vannak, ez a leaf motor olcso meg tud hozni 3kw(80kph)-ot, az eleg is. Ezek elektromos segedmotorkerekparok, nem mtb-k mar, nem annak szanom oket.
A 170mm elol hatul a katyuk es utgyurodesek ellen vannak, meg ha esetleg leszoritanak az utrol. Errefele vannak olyan utak, hogy az autos megy kozepen, ketoldalt meg mar szethullott, en meg csak godrokbe megyek oldalt amig kikerul, gyakorlatilag folduton. Na, ilyen telokkal, nem borulsz fel ha varatlan esemeny jon, csak erosen kell kapaszkodni.
A regi DH vazak, amiket hasznaltan arulnak, tobbnyire pici a haromszoguk, nincs hova nagy akksit rakni, nekem a dolphin pakk mar nagyon kicsi, es sok helyre meg az sem fer. Ezt (is) ertem geometria alatt. A modern DH-knak, mar lenne hely rajtuk, de nincs sok ertelme megfizetni, ha ugyis szetkaszabolod oket.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #798 üzenetére
Ja, itt sajnos nincsenek hegyek, de meg dombok sem, ugyhogy mtb-nek sok ertelme nincs, csak elektromos motorozni lehet, ez jutott, pedig szeretnek. Szerintem egesz jo gepeket epitek, arra, amire szanom.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #800 üzenetére
Alapveto, es egymassal szemben allo ket dolog, a jo kontroll/ugyesseg kis sebessegnel, es a stabilitas nagy sebessegnel. Amelyik igen jol iranyithato kis sebessegnel(rovid, meredek fejszogu bicikli), az igen ideges lesz nagy sebessegnel. Igy nagy sebessegnel a stabilabb darab kiszamithatobban lesz iranyithato, beleertve ha valami kozbejon.
Amit en utana neztem a fizikanak es tapasztalatoknak, abbol az derult ki, hogy a fekpofak terulete sokkal kevesbe szamit, mint a tarcsak atmeroje, ezert jottek a nagy tarcsak, es a 1-2 ujjas fekek. Hogy erted, hogy elverzett?[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #802 üzenetére
A regi DH-kat hoztad fel, nem az ujakat. A regi DH-knak egesz mas a geometriajuk, mint a maiak, meg az akksit meg mindig nincs ahova tenni.
Igen, van, aki raszereli meg a $6000-os Canyon Sender-re a $2600-os 4 kilos, 6kw-os Tangent ascent-et, meg egy $1000 akksit, es el van mint marci hevesen. En is orulnek egy olyannak.Durvan 40kg lesz, amiutan az akksi doboza elkeszul.
Igen, a femes betetek mar megvannak.En ugy neztem, hogy akkor ajanlottak komolyat, ha tobb perces lejton mennek, es a vegere elmentek a fekek.
Nekem ha 1 nagy veszfeket kibir, mar jo vagyok, mert amugy utszakaszonkent csak 1 szer fekezek, azt is gyengen, es aztan percekig robogok tovabb, boven van ido lehulni. Az en esetemben nincsen tobb fekezesbol felepulo horol szo, mindig a nullarol kezd. Amikor nagyobb sebessegrol lassitottam, nem vettem eszre, hogy elment volna az ereje, de majd megprobalom durvabban is, mert eleg nyugisan fekeztem.Az a hegeszto maszk a csavon.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #805 üzenetére
Na, ha tenyeid vannak, es nem csak velemenyed, akkor azokra kivancsi vagyok.
Hogy lenne egy regi dh vaz stabilabb, es milyen technologiatol? Attol, hogy rangatja visszafele a lancot, es igy a kereket is, amikor godorbe es rossz talajra mesz? Attol, hogy rovidebb a bicikli es pont idegesebb nagy sebessegnel?
Attol, hogy 7-8kg akksit a hatadon kellene cipelned, es igy megkonnyebben egykerekezne, es ha fekeznel megjobban fejre allnal?Te nem gondoltad at ezt a temat annyira, mint amennyire gondolod, hogy erted. Az mtb-s reszt lehet erted, de nem olyan egyszeru jo elektromos motorbiciklit epiteni, mint amilyennek gondolod.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #808 üzenetére
Csupán megjegyeztem, hogy az a váz amire építkezel, mtb-os szemmel nézve egy hulladék.
En meg leirtam miert van, hogy egy regi dh-s vaz, elektromos motorbicikli szemmel nezve egy hulladek.
A stealth bomber is egy hulledek vaz mtb szemmel, arra ink ne hivatkozz.Egy csonak vaz is hulladek vaz mtb szemmel.
Mert nem az, es nem arra valo, es nem akar az lenni. Csak azt ismetelgeted, amit tudunk, hogy van egy elektromos motorbicikli/cruiser vaz, ami nem mtb vaz. Ezt mindenki tudja. Barmilyen ket kereku vaz, ami nem mtb vaz, nem lesz jo mtb.Na es akkor mi lesz azzal a sok gondos mernokoraval amit beletettek, ha az egeszre raaggatsz 15 kilot, talalomra, a leheto legrosszabb helyekre? Az osszes teszteles amin atesett, hogy jo mtb legyen? Mennyi haszna van abbol egy teljesen mas felhasznalasi teruleten es olyan erohatasok alatt, amire pont a tervezok, abszolut nem gondoltak? Ha terveztek volna, akkor nem kellene pl torque arm ugye, ami pont egy vaz tehermentesito elem.
En azt igazolom, aminek utana jartam, es most mukodik, te pedig egy teljesen mas termekkel hasonlitod ossze, es rugozol rajta, hogy szerinted milyen szar arra a masik felhasznalasra, amikor forditva is ugy lenne.
Igen, platoskocsi vaznak hasznalva nagyon rossz egy kisbusz, elhiszem, de mi ertelme annak amit irsz, ha en kisbuszt akarok?De ha szerinted jobbat tudsz igy epiteni, nem tart vissza semmi. Majd ird meg a hatotavot, gyorsulast, sebesseget, stabilitast, sulyt, terepre jo marad-e(nem fog). Es hogy sebessegnel tudsz-e egy savot valtanai, es ezt lejtmenetre tervezett geometriaval, hogy teszi sik terepen.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #811 üzenetére
Ja irtam, a fekeket letesztelem majd, hogy ne akkor deruljon ki, mit bir 90-rol, amikor surgos.
Utana neztem a regen feknek is, mert az nagy motoroknal iszonayat eros tud lenni, es kozepmotorra is megvalosithato, azt mondtak, nincs ra szukseg 203masok eseten. Majd kiderul.Mihez kepest jok a bomber klon vazak terepen? A kozepmotoros egyedi vazaokhoz kepest nem, ezt a tulajok is leirjak.
Direkt epitettem bicikli alakura es dual crown nelkulire, arban hasonlo lenne mint egy bomber klon, mert nem akarom, hogy szukseg eseten, elhajtsanak pl. biciklisavrol vagy vonatrol.
A vazban megvan a masszivitas es stabilitas, a menetdinamika, amit kerestem, a feladatra kimondottan alkalmasnak mondom, olyan szempontok miatt, amiket meg tudok indokolni. Innentol nekem mindegy, hogy 200eves inka tervezes-e.
Mindenkinek ez a megoldas? Nem. Nyugodt szivvel adnek el ilyet masoknak? Nem. Biztattam itt valakit, hogy ezt a vazat vegye? Nem.
Az egesz projekt csak nekem egy nagyon specialis igeny sor kieligitesere keszult.Ha olyan helyen laknek, ahol 100 korul lehet merev vazzal ereszteni, az en vazam is merevebb lenne.
Ez itt egy ut amin menni szoktam a sok kozul, csak raboktem valahol.Egy auto epp elfer. Ha nem mesz le, karnyujta snyira lesz a visszapillantojuk. Eleg szar erzes, szoval inkabb nem maradok rajta, ha tehetem. Ha nem akarsz minden autonal megallni, akkor biza ha jon valaki, akarmennyivel mesz epp, atmegy a tura laza XC-be. Ezert nem johet szoba FS nelkuli vaz, remelem igy ertheto. A rugout azert epp akkora, mert minimum 36mm-es rudakat akartam, es rovid utat nehez talalni, ugy hogy vastag legyen.
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #818 üzenetére
Bomber klonok alatt ezeket a vazakat ertem, sok jot mondanak az eeb-rol:
[link]
Egymas mogott ket tabla 18650 elfer a beljeseben, ami azt jelenti jo penzert 320 cella, ~4kwh sem lehet akadaly.
Parositva egy gondozasmentes hub es a vizallo zarhato belso resszel...
De van egy millio, vector, nyx, olyan noname ocskavas is amirol a festeket a kormoddel le lehet pattogtatni, meg ugye az eredeti.Lattam ezt, van freeride e-sm ami ugyanez csak supermoto model. Talaltam boltban elado bemutato darabot, egy eros 20%+ kedvezmennyel(~5500 eur). Pont iden valtottak 30%-al erosebb akksira, azt kellene majd megvarni, hogy hasonlo akcioba keruljon. Igen tetszik ez is.
Amit epitettem, az $2000 alatt van akksi elott, az $840 volt.[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz Runner_fxr #818 üzenetére
"Ezeket a fékeket tízen pár kilós kerékpárokhoz tervezték."
És az hol van leírva, hogy hány kg-s bringásokhoz tervezték őket? Egy pedelec mondjuk 8 kg-val több, mint egy sima mtb, így kvázi azt mondod, hogy ha egy 70kg-s (tegyük fel, hogy ennyire "tervezték") ember helyett ráül egy 78kg-s, akkor már nem lesz elég a fék alá. Ez nyilván nincs így. Vagy ha fogynál 8 kg-t, akkor visszaállnál deore fékre?
Számít a tömeg, de nem ez a ~10%. Én elhiszem neked, hogy a te felhasználási módoddal kevés a deore a pedelec-re, de sztem egy sima mtb-re is kevés lenne. A hangsúly itt a felhasználási módon van, nem a tömegen. Lásd autók, nem véletlen, hogy egy adott típus 1.4-es változatán kis tárcsa van elöl, hátul meg dobfék, addig a 2.5-esen meg nagy tárcsák elöl hátul. Pedig a tömege az 1.4-esnek is ugyanannyi, azt is meg kell állítani biztonságosan. Csak nem mindegy, hogy mekkora sebességről. Ugyanis a fékerő a súllyal lineáris, a sebességgel viszont négyzetesen (!) kell, hogy nőjön, ha ugyanakkora fékutat akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz Runner_fxr #824 üzenetére
"Teljesen más irányítani, fékezni egy 22 kilós bringát, mint egy 12 kilós"
Irányítani más, fékezni nem (mármint ha az összsúly marad ugyannyi, azaz a rider 10kg-val könnyeb a nehezebb brigán). Fékezéshez mindenképp ugyanakkora energia kell ugyanakkora össztömeghez, itt semmit nem számít, hogy a bringán van, vagy a bringáson. Irányítás (kanyarodás, ugrás közbeni mozgatás) az más tészta, ott már bejátszik, hogy alattad hogy viselkedik egy tőled független tömeg, de fékezésnél a fékerős szempontjából nincs ilyen, ott az össztömeget kell fékezni, hacsak nem akarsz átrepülni a kormány felett.
"De akkor mondok mást, ha csak az én felhasználási stílusomon múlna, akkor, hogyan lehet az, hogy a normál hajtású, 13 kilós Bergamont AM össztelósomon semmi gondom nem volt a Deore fékkel? "
Kismillió oka lehet, ez egy sok változós egyenlet, és ez nem egy kontrollált kísérlet volt, nem tudjuk az összes változót, szóval megmondani ezt nem lehet. De azt nagy bizonyossággal ki lehet jelenteni a fentiekből adódóan, hogy nem a bringa tömege önmagában okozta.
-
Ironizer
tag
válasz Runner_fxr #826 üzenetére
Amúgy sík úton, nem hegyről lefelé 60km/h-val csapatva is kevésnek érezted?
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz Runner_fxr #832 üzenetére
Úgy értettem, hogy nem hegyről ÉS nem 60-al.
Na szóval érted, a felhasználás nagyon nem mindegy. Ezért nem lehet így kijelenteni, hogy a deore nem elég a pedelec-re. Mert nem mindegy, hogy használod. Azt most elengedem, hogy a két bringád között miért volt ekkora különbség a fékben, én továbbra sem hiszem, hogy a súly ilyen jelentős különbséget okozna, de igazából nem is lényeges, biztos vagyok benne, hogy nekem a deore is simán elég lesz a pedelec-re (ha veszek, és ha az lesz rajta), mert nem olyan sebességgel fogok lejtőzni, mint te. Mint ahogy a jelenlegi sima mtb-n lévő tektro fékkel is elvagyok, ami gondolom még a deore szintjét sem éri el.És simán lehet, hogy big-J-nek is bőven elég az ő felhasználására.
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #895 üzenetére
Ha mar desszertestanyer meretu kerek ezustfedel van a motoron, mert akkora pont a rotor, az csak jot jelenthet.
Amugy mivel sok osvenyrol ki vannak tiltva az ebike-ok, meg a 250w-osak is, akkor nagyon mindegy hogy 1250w vagy 250w-al vagy kitiltva, mert csak sajat vagy ismerosok helyen fogsz menni. -
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #897 üzenetére
Én rákerestem itt ausztria fele 100km körzetben mik vannak. Úgy 4et találtam, és amelyiknek volt weboldala(2-3), azokból ki voltak tiltva.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #925 üzenetére
nezd meg jobban baratom: 135mm a vazam
es nezd meg a kazettaba mennyit log bele a papucs
142-135=7
soookkal tobb, mint 7 mm log a papucsba
ez ~150 papucstavhoz valo...
csak azt nem ertem miert szopatnak leaf-ek...mar a postazas ara egy uj motoreval vetekszik...most tuti kitalaljak, hogy nem irtam, hogy 135mm tavhoz kell a motor, mert a leirasuk szerint abba valo..
a 11 sebesseges slx sor ramegy, az volt az elso amit este kiprobaltam. azon feszultem a legjobban, hogy vehetek e uj valtotlancotsort vagy jo lesz az slx...
az xt90 csatlakozo meg nincs beforrasztva, nem tudom kiprobalni...
de lehet visszakuldok mindent a picsaba, elegem van mar az egesz szarakodasbol..ha rovidebb kazettat vennek, az megint egy het plusz csomo penz, mert vehetnek uj valtot stb...
egysebessegessel se tudnam hasznalni, mert ejtopapucsos a vazam..papucsokat tudnek gyartatni es jo lenne ezzel a motorral, de az is plusz penz meg ket het kb..
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #932 üzenetére
Ez jo, kiktol vetted a villat?
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #932 üzenetére
na kesz vege en vagy szetverek most mindent vagy nem tudom hogyan tovabb..."This is 135mm rotor... (Don’t put more washers each site.)
The dropout of this shaft is 135mm.We only have this one.. Also,ship this one to all of the world every day."
hogy a banatos...lehet ez 135mm???
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1001 üzenetére
ez a kozepmotor, ugye? az atteteles.
abban a tudatban voltam, hogy a direkt hajtasos, ami nekem is van, az a legerosebb es raadasul karbantartas mentes.
ezek szerint megsem..paran mondtak mar nekem, hogy ha beletekernek akkor felvinne azon az emelkedon is, bar ok meg annyira se ertenek hozza, mint en.
en nagyon ketelkedek ebben. indulasnal sokat fogok segiteni a motornak, abban biztos vagyok. most , amig csak gazkarral megyek, rollerezve indulok el
de nagyon ketlem, hogy ezen kivul barmiben be tudnek segiteni a motornak a pedalozassal.
viszont arra is kivancsi lennek, hogy a sontolessel es egy erosebb vezerlovel mit tudna a motor.
a mostani 40amperes, az akksi 50a.[ Szerkesztve ]
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1018 üzenetére
52 (narrow-wide)/11-42 slx sorom van alapbol a kargon. csak ugye beleer a kazetta test a papucsba, ezert hasznaltam csak gazkarral. jovoheten lehet legyartjak az uj papucsokat, amikkel mar jo lesz ez a kazettas motor, plusz megcsinalom a pedalszenzor gyurut, amit "belso kis tanyernak" felrakok a hajtasra es telirakom magnesekkel es kesz a pedelec szorny
ha igy se megy fel, akkor veszek lassabb, de erosebb motort a mostani helyere, erosebb vezerlot, bms-t
es ott vagyok hogy vehettem volna gyarilag kozepmotoros kargot..hurra...
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1020 üzenetére
az is bar elvagyok vele
de ugye en javareszt sikon megyek.
de ha elkopik (lancot par napja csereltem), akkor outi sort rakok fel meg 42T tanyert, ezzel a 11-42-vel tul nagyok az ugrasok az attetelek kozott.csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #808 üzenetére
"A hátsó felfüggesztés általában fékfüggetlen, tehát nem merevedik be vagy keményedik fel a fékezéstől, és a pedálozásból származó erők sem hintáztatják feleslegesen."
errol tudnal nekem irni par sort? nezegetem a tagokat meg agyalok, hogy gyartanek egy vazat a majdani elektromos raketamhoz.
tudnal irni vagy mutatni par markat, amiknek a fent idezett tudasu a hatso felepitesuk?!
azt lemasolnam/modositanam, ha sajat vaz gyartasaba vagnek...
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1057 üzenetére
atlatom, tudom
nyilvan a hidroformalt csoprofilt, vagy a karbont eselytelen lemasolnom
nem is terveztemnekem eleg, ha tudom a papucs-bb es a tag rogzitesi pontjait
mar csak ilyen vazakat kene szerezni es betenni a sablonba es lemasolni vagy egy torzitasmentes oldalnezeti kep, amin segedvonalakat huzva leolvashatoak a szogek stb
mindenesetre koszonom neked is.
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
robaGB10
tag
válasz Runner_fxr #1057 üzenetére
Szia! Hozzáértőként tudnál nekem tanácsot adni, hogy bruttó 4000 eurós határig milyen trekking pedelec/ s-pedelec kerékpárt érdemes venni, konkrét tipust tudnál esetleg mondani?
Kisebb nagyobb túrákra(30-150km), 95%-ban aszfalton közlekedésre lenne -
robaGB10
tag
válasz Runner_fxr #1071 üzenetére
A sima pedelecnél 25km/h-ig van a rásegítés, amit én kicsit keveslek sík terepre. Persze ha meg lehet oldani, hogy ne kapcsoljon ki a motor 25km/h felett, és nem következik be vmilyen károsodás ezáltal a motorban, akkor elég egy sima pedelec is.
Én is a Bulls márkát néztem,(greenmover e45, green mover lacuba evo e45, lacuba evo 25s) meg a Haibike-ok tetszenek még. De nem tudom hogy teljesítményre miket tudnak.
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #1112 üzenetére
Ja, eddig volt egy extra burkolat a vaz es a motor doboza kozott, most eltuntettek, emiatt is sporoltak meg kis sulyt. Lattam par panaszt hogy emiatt egyik leghangosabb mtb lett most. Engem mondjuk nem zavarna.
-
Ironizer
tag
válasz Runner_fxr #1115 üzenetére
Ja, hát elég nehéz írásban átadni az amplitúdóját. De akkor ezek szerint nem teljesen ismeretlen dolog ez, éreztél már rezonanciát pedelec-en.
Majd próbálgatom még különböző fokozatokban, talán holnap fogok tekerni. Meg persze most már lassan vihetem vissza a garanciális szervizre, megemlítem majd nekik.
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #1149 üzenetére
Kargo biciklije van... es szerintem sincs mar sok ertelme.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1149 üzenetére
a gyakorlatit meg nem tudom ugye, de elnezegetve a jutub videokat, en sehol se lattam azt az irdatlan nagy nyomatekot indulasnal, padlogazzal, amit a 10+ kw ad.
viszont! edes keves a mostani rendszerem, azt az egyet tudom csak.
szoval kell a fejlesztes.mivel ebbol elek, nekem ebbol kell kihozni a maximumot, nagymotorral nem tudnek mit kezdeni.
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
rushty
senior tag
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #1155 üzenetére
Akkor fittebbek vagytok nalam. En ~90km-es utat csinaltam, rasegitessel 680wh akksival, de mivel 35-40 korul mentem jol lemerultem utolso 20km-re. Viz, kaja semmi. Azt hittem ott rohadok meg es hogy aludnom kell egyet a kukoricasba hogy energiat gyujtsek.
[ Szerkesztve ]
-
Koppogy
csendes újonc
válasz Runner_fxr #1159 üzenetére
Szia!
Azt szeretném kérdezni tőled, hogy az Ambringások középmotorjáról van-e valami tapasztalatod? Csak azért kérdezném mert írtad a cikkedben, hogy az utólag beépítettek sokkal gyengébben a gyári Boschnál, viszont azért ragaszkodnék a középmotorhoz, mert nyomatékszenzoros, így a lábam is kell használnom, hogy legyen rásegítés.
-
Koppogy
csendes újonc
válasz Runner_fxr #1163 üzenetére
Egy trekking KTMhez kellene. Főleg aszfalt, esetleg egy kis murva. Néztem, hogy az első lánctányér alsó részeig ér a motor alja. Apache motor. Megbízhatóak és strapabíróak ezek IS? Használtat nem akarok mert újmániás vagyok.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #1185 üzenetére
Köszi a gyors választ! Gyönyörű a bringád!
Már annyira elvittem magam, h majdnem megrendeltem a Cube-ot. Mondjuk még eben a pillanatban is elég erősen gondolkodom rajta. Félek, h elfogy - nem hiszem, h túl sok maradt nekik raktáron. Egyébként most néztem, a Ghost-ot nem szállítják ki Magyarországra - szóval erről ennyit.
Néztem ma a Meridákat (egy helyi boltban személyesen), ez volt az első dolgom. De két problémám is van vele, egyrészt csak ebből van a méretemben, másrészt nekik nincs 29-es bringájuk. Ezen mondjuk lehet segíteni, legalábbis a boltban azt mondták, h upgradelik nekem 29-re - állítólag simán megoldható. Illetve szerintem ennek jóval szerényebb a felszereltsége mint a Cube-nak (plusz ez "csak" E7000). Szóval ez is ellene szól.A méretről: megnéztem a mostani bicajom geometriáját, és a fejcső közepétől a nyeregvázcsőig több mint 1 centivel nagyobb a Cube (605 vs. 617). Szóval ez alapján nem lenne rossz.
A motorról: ez megint egy új szempont. Nem könnyíted meg a dolgomat!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #1187 üzenetére
Köszi még egyszer a segítséget, és a tippeket! Mindenképpen megfontolom a tanácsaidat.
A törökbálinti boltot már megtaláltam a neten, de sajnos pár napon belül biztos, h nem tudok kimenni hozzájuk, mert miskolci vagyok. Ezen a hétvégén teljesen kizárt.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #1192 üzenetére
Nem vagyok az a tökölős típus. Így is elment három napom nézelődéssel és a különböző bringák, motorok, rendszerek, stb tanulmányozásával. Egyébként úgy tekintek erre a bicajra mint az első e-bikeomra. Remélem bejön majd, és akkor átgondolom, hogy hogy lehet feljebb lépni. Most eléggé lelkes vagyok.
Focus: az az igazság, h külsőleg sem tetszett annyira, plusz drágább is lett volna - szóval több dolog szólt ellene mint mellette.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #1194 üzenetére
Köszi, sanszos, h meglesz!
Egyébként 100%, h lesz még Meridám, mivel az az egyik kedvenc márkám. Most is hozzájuk mentem először, csak sajnos nem volt nekem való bringájuk.
A Cube-ról: nekem ez lesz az első. "Pár" teszt/ajánló elolvasása után meglepődve tapasztaltam, h nem nagyon jegyzik a "legnagyobb márkák" közt. Talán még annyira sem mint a Meridát (szerintem az is egy alulbecsült márka). Érdekes, mert amúgy ár-értékben elég jó bringáik vannak. A teszteken sem véreznek el. Kíváncsi vagyok rá.[ Szerkesztve ]
-
Atos23
senior tag
válasz Runner_fxr #1199 üzenetére
Köszönöm Neked is!
Az az igazság, hogy használt bringát vennék, kb. 350.000 Ft-ot szánok rá maximum.
Így nem várom meg a következő fejlesztéseket.
Most viszont úgy vagyok vele, hogy ha megveszek egy ilyen 300k körüli bringát, használom két évig, akkor még ki tudok venni belőle valami szabad szemmel láthat összeget a végén.Nem gond, ha nem szabadonfutós a Ghost motorja, és az sem, ha csak 40Nm-es. Legalább nem lustulok el annyira, mint lehetne
-
dugo_
veterán
válasz Runner_fxr #1204 üzenetére
A 350-es indulókeretet jól feltornáztuk...
-
Atos23
senior tag
válasz Runner_fxr #1206 üzenetére
800K az már a húzós kategória, hiába akciós
Viszont úgy vagyok vele, hogy inkább költsek el 400at jó cuccra, mintsem a 300-at valami romért adjam.
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #1209 üzenetére
Erről a számítógépes diagnosztikáról tudsz mondani pár mondatot? Kell hozzá valami spéci, zárt cucc (szoftver, hardver) vagy egy átlag ember is használni tudja? Ha igen megosztanád a módjáról némi infót?
Csongrád és Békés megyében nézegetek használt elektromos bringákat, itt esély nincs diagnosztikára. Ha én megcsinálom magamnak, maximum akkor.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #1211 üzenetére
Köszönöm szépen az infókat, remélem másiknak is hasznos lesz majd.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
venom8888
őstag
válasz Runner_fxr #1215 üzenetére
Varosban,emelkedo szinte semmi. Egesz napos hasznalatra,mint egy postas kb. Uj vagy hasznalt barmi johet. De nem auto àrban,tudom olyanok is vannak, az viszont mar nem er anyit szamomra.
-
venom8888
őstag
válasz Runner_fxr #1217 üzenetére
Kb 300k amit ra szannek,de lehet tobb is,de most arra volnek kivancsi hogy az altalam meg hatarozott szempontok alapjan,amiket le irtam ,menyibe kerulne az a bicaj ami ezekkel birnak.
-
venom8888
őstag
válasz Runner_fxr #1223 üzenetére
Akkor inkabb egy suzuki sfift 300k ert es van benne radio is. Majd 10 ev mulva,amikor nem lesz arany árban,akkor geszek pedelek et.
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #1228 üzenetére
Majd rájön, hogy a fejlesztések miatt sosem lesz nagyságrenddel olcsóbb az adott minőségű bringa. Akkor majd az akkori szemmel elavult bringák lesznek ugyanúgy csak olcsók, akkor majd már az nem fog kelleni.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Runner_fxr #1231 üzenetére
Meg ugye a 300k-s suzuki azt egyszer megveszed és az annyi volt kiadásban.
Míg azért a biciklit ha megveszed atom gatyábarázod pártízezerből és arra akkor ideig nem kell költened.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vtechun
veterán
válasz Runner_fxr #1253 üzenetére
forrasztgattam már akksikat, alakítottam át NiCd akksis fúrót Liion-osra, BMS-sel, step up-pal, stb. Szóval odafigyelve nem egy ördöglakat. 30 darab akksi van ebben a kis bringában, professzionális akksi darabja 2600 ft kb, kell belőle 30, aztán máris megoldott. De, ha nem akar az ember mókolni, akkor készen is lehet venni hozzá, pont ilyen való bele : Xiaomi M365 Battery, ezt is meg lehet venni, de ezt nem ördöngösség szétszedni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen