- DIGI kábel TV
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Hálózati / IP kamera
- HBO Max & OD topic
- Synology routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
Fel kéne jelenteni ezeket környezetszennyezésért.
[ Szerkesztve ]
-
Hiftu
senior tag
Inkább meg kellene oldani kompromisszumos megoldással a problémát.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
BlackPriest
őstag
most a ok taxis védelme a fontosabb, vagy a sok uber sofőré. nem kellenek a mű-kifogások, be kell vallani, hogy minden ország abba az irányba húz, ahonnan több sarcot lehet behajtani, az embereket meg pont leszarják. a társadalom viszont megosztott lesz, mint mindenben, így el lehet lavírozni, amíg egymást marják.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
pigster
senior tag
Ha annyira jó dolog Uberesnek lenni, akkor a taxisok miért nem váltanak?
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
big-J
őstag
Miért nem az államra haragszanak, hogy semmi érdemlegeset nem kapnak 240k-ért?
-
daczkó
aktív tag
Mert az Uber nem fulltime munka, és a sok csökött ezt nem fogja fel. Az Uber arra való, hogy amikor van időd vagy kedved, akkor csinálod. Kis plusz pénz, de ebből nem fog senki sem megélni.
Személyes példa: Barátom pincér Londonban, éjfélkor végez általában, van kocsija, mivel a vendéglátásban dolgozik x 10 éve, nem tud elaludni hajnalig. Ha van kedve furikázza a részegeket, vagy azokat akik lekésték az utolsó metrót / vonatot, úgy hajnali 3-4 ig, majd ha megunta hazamegy. Így szerez egy kis plusz pénzt, abban az időszakban, amikor amúgy sem csinálna semmit, maximum filmezne otthon. Plusz elég sokszor adnak borravalót az Uber-es utasok (én is szoktam, ha jó arc a sofőr), ami ismét plusz pénz.
Nekem olyan 100 körüli utazásom van Uber-el, és ebből talán három volt negatív. Míg taxival 10-ből legalább 2-nél volt valami konfliktusom.
[ Szerkesztve ]
/ignore wwenigma
-
citkar
addikt
Még a végén dolgozni kell lehúzás nélkül...
A magyar Taxis árakból kiindulva így is túl sokan vannak. Nincs igény ennyi taxisra még, ha azzal jönnek, hogy az ő szolgáltatásuk magasabb szintű, mint az Uberé, de a legtöbb embernek elég az Uber szolgáltatósa olcsóbbé. Viszont a Taxisok egy több évtizedes időszak maradványai és nem látják be, egyre kisebb rájuk a szükség...csak kényelmes órákon át dumálni és néha elvinni valakit jó pénzért.
Szerintem a szabályozás rossz, mindkettőre van igény, csak az a kérdés melyikre mennyi. Nem hal ki a Taxi társadalom, de sokan nem fizetnek annyit egy útért, amennyit elkérnek, nekik jó lehetne az Uber.
-
Zolee11
senior tag
A klasszikus értelemben vett taxi szolgáltatás ideje lejárt, mint sok minden másé is, nem értem a taxi mitől másabb, miért kéne megvédeni a fejlődéstől. Persze nekik marha kényelmes, mert maximum vezetni kellett megtanulni, a nap nagy részét semmittevéssel töltik, majd jó nagy sarcot lehúznak egy-egy utasról.
Ha betiltják is, kb. annyira fognak vele menni, mint egyéb tiltásokkal, semmire. Ha valamire igény van, akkor ott megjelenik az áru és szolgáltatás is, ennyire egyszerű.
Fölösleges gyújtogatni, tüntetni, tiltakozni, a jövőt nem lehet megállítani.no brain, no problem
-
Kari1
aktív tag
Nem akarom védeni egyik oldalt sem, de múltkor ismerősbe beleszaladt egy Uberes és mint kiderült nincs is jogsija mert vagy 2 hónapja bevonták. Nem tudom milyen szabályozások vannak, de számomra azért kicsit sokkoló, hogy ha úgy hozza a sors akár beülhetek egy olyan Ubereshez aki nem is vezethet.
Nem ismerem a taxis jogszabályokat, de szerintem a nagyobb taxis társaságok azért arra figyelnek hogy az az alkalmazott akinek elvették a jogsiját ne vezethessen.
-
arelim
tag
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
-
HARDVERAPRÓD
Szegény taxisok a végén kénytelenek lesznek tisztán lehúzás nélkül dolgozni.. Én pl be sem szállok olyan taxiba amiben a sofőr cigizik vagy olyan szag van benne. 2 napja el is hajtottam aki jött értem nem tetszett neki. Azt sem értem miért nem tudnak megoldást találni hogy a kecske is jól lakjon és a káposztából is maradjon.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
citkar
addikt
A taxisokról az utolsó élményem, kb 5 éves: egy ismerős hölgy keresett este Budapesten a Deák Ferenc térnél taxit, persze sorba álltak, de (tény, kicsit finnyás) egyikbe se mert beszállni. Egyikben pornót nézett a taxis, másikban az öltözéke inkább egy betörőre utalt, harmadiknál kajamaradékos tál volt az ülésen, amiből az ülésre is jutott és hasonló...így elkísértem addig, amíg talált egy megfelelőt. Nyilván nem volt épp szerencséje és sok taxis igényes, de valahogy én nem érezném a hiányukat.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
több külföldi ismerősöm is fizetett olyan árat taxiért, amiért normál esetben az m0-on is körbevinnék. nem hagyták kiszállni, amíg nem fizették ki. számomra pl ez már konfliktus. (és ez nem jelenti azt, hogy az uber sofőr nem akarhat lehúzni/kirabolni/akármi mást csinálni)
mod: ma a nyugatinál volt szerencsém nézni és hallgatni 3 taxist, hát azok is inkább voltak gyúrós gengszterek, mint dolgozó emberek. 110kg/db, 1 centi haj összesen nem volt a 3 fickón, a beszédstílus vetekedett bármelyik nyóckeres bandáéval...
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz BlackPriest #21 üzenetére
Keletinél ugyan ez van. Akármikor járok arra, magyaráznak, kiabálnak stb. Kb, egyik mellé se mernék beülni. Olyan mellé meg főle, aki dohányzik a kocsiba...Ha a sajátjában csinálná amit otthon használ az nem érdekelne, de egy munkaeszközt ne lepjen már el a cigiszag.
Live-Die-Respawn
-
BlackPriest
őstag
de ezt ugye a taxisok bármeddig csinálhatják, nem rémlik, hogy bármelyik azzal hirdetné magát, hogy van ügyfél-elégedettség mérés (etőtl még lehet, hogy némelyiknél van). az uberen meg ha valaki panaszkodik a sofőrre, azt nem fogják választani. több panasz után biztos nem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care