Új hozzászólás Aktív témák
-
enginev3.0
félisten
A mavnal megy bármi is?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
Korrektor
válasz enginev3.0 #1 üzenetére
Remek ez a gyors általánosítás az ügyben, amikor az OTP-nél ugyanúgy lehet a hiba...
-
Dilikutya
félisten
Az online jegyértékesítő rendszer a megújulás után talán még rosszabb, mint előtte volt, pedig az se volt semmi.
Közelmúltban párom foglalt 4 IC jegyet, 2 gyerek, 2 felnőtt, az egyik 6 évest a rendszer másik vagonba rakta. Egy héttel előre, úgyhogy feltételezem, még volt bőven szabad négyes. Ennyire jól használható.UnA: a MÁV rendszere kritikán aluli. Mondjuk a Simplepay se jó, egy időben kb. hetente jött az email, hogy hétvégén karbantartás miatt nincs csekkbefizetés.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Hosssszu
őstag
Sajnos most ez helytálló. Július 13-án kisiklott Rákospalota Újpesten egy tehervonat egyik kocsija. Akkor se Vác felé se Veresegyház felé nem jártak a vonatok.
Vác felőli vágányt (nem emlékszem pontosan) 3 nap, vagy maximum egy hét alatt megcsinálták. Veresegyház felé pedig még mindig pótlóbuszozni kell.
Vác felé két pár vágány van, Veres felé pedig csak egy. Magyarul szarnak a veresi szárnyvonalra. És ez a jelenlegi állapot, nem a múltból hoztam példát.
Minősíthetetlen sajnos. -
bollokcs80
Korrektor
válasz enginev3.0 #1 üzenetére
+1
(Persze igaza van UnA-nak is, de a MÁV ettől függetlenül is katasztrófa...)
B.Cs.
-
Alteran-IT
őstag
Ha ez szerinted általánosítás, akkor nem vagy tisztában a magyar valósággal, ilyenre meg én nem lennék büszke.
Itt is újhelynél 1 hónapja volt egy vonatbaleset, 5 napig tartottak a helyreállítási munkálatok és az nem fért bele, hogy a több mint fél éve szarul működő, gyakorlatilag veszélyes váltót megjavítsák ha már úgy sem volt szinte semmilyen forgalom, de nem baj, inkább 1-2 percet veszítenek a vonatok az emberek értékes idejéből, mert ugye 5-10 km/h sebességgel kell rajta átmenni, különben aláválthat, plusz addig várnak vele, míg valamilyen komolyabb baleset lesz, aztán majd rákenik a hibát valamelyik alkalmazottra és ez csak egy kisebb történet, az hogy elég gyakran fél órát késnek a vonatok, arról ne is beszéljünk, arról szintén nem, hogy ahogy belül némelyik kinéz, az okádék, örül az ember ha a legkevesebbett kell a vonaton tartózkodni és egyes vagonokban azt is inkább állva teszi meg az ember, mert egy cigányputri különb mint némelyik személyszállító vagon.
Az új webes jegyértékesítő felületükről meg ne is beszéljünk. Ha van valami üzenet, egy sütiben nem tudják letárolni, hogy te már azt láttad és ne jelenjen meg újra, nem tud bizonyos adatokat megjegyezni, hogy ne kelljen újból beírni ha jegyet akarsz venni, gyakorlatilag egy hulladék az egész, amit valami hozzá nem értő csinált google-n található "hogyan csináljunk jegyértékesítő rendszert" gyorstalpaló videóból.Persze az OTP-nél ugyan úgy lehet, sőt szokott hiba is lenni, mert az sem különb, nagyon könnyű párhuzamot vonni a két cég között, mert mindkettő magyar és bő 10 éve a magyar vezetéseket az jellemzi, hogy hozzá nem értő 20. századi nagyon buta emberek vannak vezetői pozíciókban, aminek ilyen következménye van mint fentebb leírtaknál ugye a MÁV-nál, de ugyan így az OTP-nél is, éveket kellett várni az azonnali utalásra holott már előtte is létezett és nem lett volna nagy etwas úgymond "általánossá" tenni, de a netbank is egy kalap szar, ráadásul hetente van valami karbantartás és hétvégén általában nem lehet utalni emiatt vagy hasonlók, a kártyás terminálrendszerük meg olyan mint egy kártyavár, az utóbbi 3 évben nem egy olyan alkalom volt, mikor részben, vagy teljes egészében használhatatlan volt az egész és én mint 21. századi ember, eléggé kellemetlenül éreztem magam, sőt rendesen égett a pofám, mikor nem tudtam kártyával fizetni mert hol működött hol nem, szerencsére csak 10 percig kellett próbálkozni és tudtam fizetni, de ez azért elég gáz és nem a 19. vagy 20. században, hanem a 21. században élünk, még ha sokak szellemileg nem is tartanak ott, hanem 1-2 századdal le vannak maradva, nem véletlen tart ott az ország is ahol, na de röviden ennyit a MÁV-ról meg az OTP-ről és ez nem általánosítás, hanem tény, a kettő között meg hatalmas a különbség.
-
Dilikutya
félisten
válasz Alteran-IT #7 üzenetére
Így terelnek a feláras IC felé, az még úgy ahogy kinéz.
Bár akadnak új motorvonatok is, nekem mondjuk Szolnok-Budapest közé pont nem jut, mert csak zónázónak meg személynek használják.
De tény, rengeteg még a retkes, büdös, igénytelen személyvagon.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Alteran-IT
őstag
Itt is járnak IC vonatok, de azok sem mindig és azokon sincsenek különb személyvagonok. Az 1. osztályú vagon gyakorlatilag ugyan olyan, mint némelyik személyvonaton vagy más IC-n a 2. osztályú vagon, nem tudod megmondani a különbséget a kettő között, legalább is belül, csak kívül az egyiken egy 1-es van, a másikon egy 2-es, hogy mi alapján, azt nem tudom, ahogy azt sem hogy az egyik esetben az 1. osztályú vagonból csináltak 2. osztályút, vagy egy 2. osztályúból 1. osztályút, bár igazából egyik sem olyan, amit én 1. osztályúként reklámoznék, szóval valószínűleg az utóbbi.
Na meg ha pont akkor mikor nekem kell mennem nincs IC, sem 1. osztály, akkor tök mindegy merre próbálnak terelni, azért nem fogok 2 órával később menni, mert akkor talán éppen vállalható állapotú vagonokkal közlekednek a vonatok, mondjuk néha kérdés a mozdony is, főleg mikor IC elé betesznek egy 80-ra lekorlátozott Szilit ami gyorsítani se tud annyira amivel behozhatna perceket néha ... egy vicc az egész cég, mondjuk az ország is, de az most mellékes.[ Szerkesztve ]
-
bollokcs80
Korrektor
válasz Alteran-IT #9 üzenetére
Akit érdekel és vágyik némi kalandra, jöjjön el a lajosmizsei vonalon egy könnyed utazásra.
B.Cs.
-
nullpoint
senior tag
-
stellaz
addikt
Én szeretek vonattal utazni, csak gyakran mégse.
Legutóbb az elve retkes vagonban nem volt klíma, ezért le voltak húzva az ablakok, amitől meg úgy bubogott, hogy konkrétan fájt a fülem tőle. -
nagyúr
-
nemlehet
őstag
válasz bollokcs80 #10 üzenetére
Veszély, játék, kockázat?
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
vndlczndr
tag
Kapcsolódó téma, megérne egy oknyomozást: "Miért ad kb. két hónapja úgy kerékpár jegyet a MÁV app és weboldal (egyetlen figyelmeztetés, lábjegyzet, vagy bármi nélkül), hogy NINCS benne az egyébként kötelező kerékpár helyjegy?"
A kaller tud a dologról, de
a) aljasul viselkedik, és csak egy félig gúnyos "hát, akkor nem szállhatnak fel, arra van a pénztár" mondásra futja,
b) jófej, felenged és emiatt tömve van bicajokkal a vonat, mert a rendszer korlátozás nélkül kiadja a bicajos jegyeket.
A rendszer amúgy más téren is ezer sebből vérzik (online egy körben max. 5 db. jegyet lehet venni, az app rendszeresen elszáll "hiba történt" üzenettel, rengeteg funkció hiányzik, az állomáson üzemelő rendszerek szintén lassúak és/vagy nem működnek), szóval egy összefoglaló "miért szar az egész MÁV IT" is megszülethetne már!ex AtomNyúl
-
Alteran-IT
őstag
válasz vndlczndr #16 üzenetére
Nem csak a MÁV IT háttere egy kupac szar, hanem az egész országé, főleg mióta ez az idióta bagázs vezeti, azóta kémszoftver is csak külföldről jöhet szóba, mert helyben hülyék hogy egy ilyet összerakjanak (meg ahhoz is hogy titokban tartsák a használatát, ha már olyan hülyék hogy külföldről veszik ezt is), azt akkor elvárjuk, hogy bármelyik a magyar állam által finanszírozott alkalmazás is működjön átlagos terhelés alatt és ne omoljon össze, majd ne fogják az átlagos használatra, hogy DDOS támadás, azon csodálkozom hogy eddig még nem indítottak feljelentést a rendszer felhasználói ellen állami rendszer megbénításának vádjával, persze ugyan ez igaz az ügyfélkapu használóira is, mint minden állami rendszer felhasználóira.
Pedig nem egy nagy etwas ma már egy nagyobb terhelést is elviselő rendzsert összerakni, csak magyarországon nehéz, ahogy normális vasutat is működtetni, németben, japánban ez már több évtizede gond nélkül megy, sőt utóbbi helyen egy perc késésért cirkusz van, meg hullanak a fejek, ha itt Japán lenne, a MÁV-nak már egy dolgozója nem maradt volna és nem csak foglalkoztatásban nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- Tudományos Pandémia Klub
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Hegesztés topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen