- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
-
IT café
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz pixelblondie #1356 üzenetére
Mi a baj ezzel? Nagy a szenzor, szűk a DOF. Főkamerával csináltad gondolom.
-
Tin
veterán
válasz ImpersonatoR #1396 üzenetére
Semmivel igazából. Passzív hűtés, szerencsétől függ, hogy sikerült a te példányod. Ezért van ekkora szórás.
-
Tin
veterán
3 hónapot adni kell az új telóknak, amíg optimalizálják őket. Utána érdemes bármilyen összehasonlítást csinálni, addig csak béta verziók vannak. Ez történik most.
A Samsung se hülye, nem véletlenül volt magabiztos. Natívan hűtéssel lemérték a csipeket, tudták, hogy mit tudnak.
-
Tin
veterán
Elérték a telefonok a passzív hűtés korlátait. Vagy kisebb sávszélesség és azonos teljesítmény és kisebb fogyasztás, vagy nagyobb teljesítmény, de melegszik is. Töltés közben főleg, a Samsung meg a Note 7 fiaskó miatt fél az akku robbanástól.
A telefonok szétválnak gamer telefonra aktív hűtéssel, és normál telefonra jó fogyasztással. Ennyi.
Ha nem kell a power, akkor ott a Galaxy Labs Thermal Guardian, rakjátok fel. -
Tin
veterán
Többféle padot használok, és ugyanazzal a paddal viselkedik másképp. De mindegy, akkor ez ilyen. Lehet hogy a tok miatt, bár annyira nem vastag. Vagy nem pont a megfelelő helyre teszem, majd megnézem, hol van. Vezetékesen is csak 15W-os töltővel töltöm. Ja amúgy N20U de ez a része ugyanaz mint az S21U.
-
Tin
veterán
válasz Schuler888 #3306 üzenetére
Köszi a tippet, elismerem, hogy ez messze nem optimális, de akkor meg pont a vezeték nélküli töltés valódi előnye tűnik el, a kényelem... Szerencsére inkább csak melegszik, de nem forrósodik.
-
Tin
veterán
Nem ertem hogy torolhetik, amikor meg mindig elerheto. En is tegnap este rendeltem, csak epp mar ki is fizettem atutalassal.
Mondjuk nem lepodnek meg, ha torolnek, csak nem ertem, mi lenne a hivatkozasi alap. Egyreszt meg mindig elerheto a termek, es elerheto mar tobb, mint fel napja, szoval veletlen hibara azert sem hivatkozhatnak, mert ahhoz mindent el kellene kovetniuk, hogy mihamarabb megszuntessek a felrevezeto hirdetest. A teves arra valo hivatkozas megint csak nem allja meg a helyet, mert azok az ilyen 1 Ft-ok, meg nyilvanvalo elutesek. A vasarlo ez esetben teljesen johiszemu, hiszen oda van irva, hogy "kulonleges ajanlat", raadasul egy telefontokrol beszelunk, nem valami lehetetlen akciorol, plusz a hosszu tavon elerhetoseg, es igy tovabb.
Ugyhogy ha ezt az Alza torli, es sokan bepanaszoljak ezert, menni fog a hatosagi buntetes. Vagy be kell nyelniuk a buktat azoknal, akik megrendeltek.
-
Tin
veterán
Indoklás nélkül nem lehet törölni rendelést. Ha van igazoló emailed és PDF-ed a rendelésről, akkor egyszerűen fel kell szólítanod őket, hogy teljesítsék a rendelést, és kész.
4-5 éve voltam egyszer így, rendeltem valamit az Euronicstól, megvolt a rendelés, és nem akarták teljesíteni, merthogy az "bolti készlet". Felszólítottam őket, kiröhögtek, írtam a fogyasztóvédelemnek, majd pár hét múlva hívott az Euronics, hogy bocsánat, akkor teljesítenék a rendelést.
Fentebb leírtam a törvényi hátterét. A webshop csak akkor hivatkozhat hibára a rendelés lemondásánál alapként, ha bizonyíthatóan téves volt az ár, és ők mindent megtettek annak érdekében, hogy mihamarabb megszüntessék ezt. Itt egyik sem áll fenn, akkor kezdték törölni a rendeléseket, amikor még elérhető volt a termék, illetve az ár sem volt kirívó.
Egyet tehetsz, kérd számon rajtuk a megrendelést, nem tehetnek mást, mint teljesítik. Hivatkozhatnak arra, hogy nincs készlet, de ha azt mondod, hogy rendben, akkor majd küldjék akkor, ha lesz készlet, akkor nem tudnak mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Az elárazásnak is vannak szabályai, amik itt egyszerűen nem teljesülnek. Elárazás alatt azt kell érteni, amikor magának a vásárlónak joggal kell feltételezni, hogy tényleges elárazás, magyarul hiba van, nem pedig egy nagyon durva akció. Itt a következők miatt nem teljesül ez:
1. Az ár 890 Ft, nem pedig 999Ft vagy 1 Ft vagy hasonló, amiből vélelmezhető, hogy az ár végéről kimaradt pl. egy null.
2. Az árnak elütőnek kell lennie a többi hasonló terméktől. Itt ez azért bukik meg, mert más gyári Samsung tokok is mentek ennyiért.
3. A félreárazásnál elképzelhetetlennek kell lennie, hogy az adott termék ekkora összegért elérhető. Mi most műanyag telefontokokról beszélünk, ahol a 900-as ár egyáltalán nem kirívóan alacsony.
4. Semminek nem szabad utalnia rá, hogy ez egy akció, tehát a vásárlónak nem szabad feltételeznie, hogy az alacsony ár oka egy akció. Hát itt a "különleges ajánlat" végig ott virított a termék alatt.Ez egy bukott ügy az Alzának. Az indoklás nélküli rendeléstörlés ráadásul törvénytelen is. Ahogy a nem teljesítés is.
Persze az egész azon múlik, hogy a megrendelők annyiban hagyják-e. És hát miért ne hagynák annyiban
-
Tin
veterán
Nem igaz, sima S21-es tokok is akciósak még mindig. Amúgy meg, ha elárazás, így jártak. Nagy bolt, nyeljék be.
Amúgy én nem szoktam beleállni ezekbe, csak ha a bolt köcsög. Volt már jó pár ilyen, ha a bolt korrektül levelet küldött és elnézést kért, elintézettnek tekintettem. De szó nélkül nem lehet rendelést törölni, a törvénytelen. Főleg, ha már ki is fizették, akkor meg konkrétan csalás, hisz nem teljesítettek.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz dkovizoli #3412 üzenetére
Attól függ, mi a nagyon alacsony ár. Ha egy 600e forintos készüléket mondjuk 60e forintért raknak ki, és rendelnek belőle 1000 darabot, az valóban az, hiszen a hasznuk lehet legfeljebb 60e forint készülékenként. Viszont ha egy 20e forintos tokot 1e forintért árulnak, az teljesen más tészta.
-
Tin
veterán
-
Tin
veterán
válasz dkovizoli #3417 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mennyi a beszerzési ára, ez nem a vásárló dolga. Sok helyzetben akár 50% feletti árrése is lehet a kereskedőnek (pl. autóalkatrész-kereskedelem), szóval ez nem mentség. Ahogy az sem, hogy buknak rajta, hiszen a kutya nem kötelezte őket rá, hogy akciósan több termékkel együtt különleges ajánlat címén fél napig áruljanak valamit, amit aztán értesítés nélkül törölnek olyanoknál is, akik ezt már kifizették.
Maradjunk annyiban, hogy ez így törvénytelen. Nem azért, mert én, a névtelen netező ezt mondja, hanem azért, mert évekkel ezelőtt végigtoltam egy ilyen ügyet, és akkor beszéltem a fogyasztóvédelemtől kezdve mindenkivel, és világosan elmondták a jogszabályokat. A végén a bolt fel is hívott és írt is levelet, hogy bocsánat, akkor mégiscsak teljesítenének. -
Tin
veterán
válasz MadMancs #3420 üzenetére
Aranyos, de ez így semmi. Fél napig árulta a terméket, amit különleges ajánlatnak hirdetett, és a mai napig árul hasonló termékeket hasonló áron különleges ajánlatként. Ráadásul nem hogy haladéktalanul nem tájékoztatott, hanem sehogysem
Alig 1 éve büntette meg őket durván a GVH, 862 millió forintra. Pontosan az ilyen tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt.
-
Tin
veterán
Én kedden este 11 után rendeltem, átutalásos fizetéssel, amit szerda reggel át is utaltam. Még tegnap éjfélkor, 1 nappal a megrendelés után is azt írta a honlap, hogy "Kérjük, fizesd ki az alábbi összeget."
Ma reggel ez módosult a következőre (gondolom feldolgozták az utalást): "Vegye fel velünk a kapcsolatot. Szeretnénk visszaszolgáltatni a következő összeget. A megrendelést előkészítjük a szállításhoz. A kiszállítás várható időpontja: Meg lesz határozva."Elég béna a rendszerük...
Ja, semmiféle levelet vagy telefont nem kaptam azóta sem, pedig már másfél nap eltelt a rendelés óta. Úgyhogy felvettem velük a kapcsolatot, és kértem a rendelés teljesítését. Igazából semmilyen jogalapjuk nincs arra, hogy ne teljesítsék.
-
Tin
veterán
Van ez így, sok sikert hozzájuk!
Tavaly én is agyaltam, hogy egy kisebb telefon + Tab S7, vagy egy nagyobb telefon, végül az utóbbi mellett döntöttem. Most direkt megnéztem, 500€ a telefon és asszem 600€ a Tab S7+ WIFI, szóval jó áron jutottál hozzá, mert Magyarországon biztos, hogy drágább.
-
Tin
veterán
Nekem nem válaszoltak semmit. Kedd este rendeltem, fizettem, csütörtökön reggel írtam nekik, azóta sincs semmi, csak hogy vegyem fel velük a kapcsolatot. De már tegnap reggel felvettem. Egy darab levél se a rendelés eleje óta, csak nem küldték ki a rendelést és náluk a pénzem. Ez így már sehogy se védhető a részükről.
-
Tin
veterán
Az elv a lényeg, és nem az összeg. Aki szerint normális, hogy 3 napja semmiféle tájékoztatást nem adtak, tegnap délelőtt óta nem válaszolnak a megkeresésemre, miközben önkényesen nem szállítják ki a terméket, de áll náluk a pénzem, azoknak érdemes lenne átgondolni, hogy a méltóságot nem keverik-e össze esetleg a szolgalelkűséggel. Bár az ország állapotát elnézve ezen egyre kevésbé csodálkozom.
Azt viszont elfogadom, hogy ne szemeteljük tele a topikot ezzel, mert tényleg nem idevaló.
-
Tin
veterán
válasz Merula Alba #5814 üzenetére
Nézd, a képlet baromi egyszerű. Ha hívás közben nincs net, akkor a telefonodon nem aktív a VoLTE. Mivel a 3G-t kivezetik, így az sem vigasztal, ha éppenséggel H+-ban megy, mert nem lesz tartós.
Vagy a telefonodon nincs bekapcsolva rendesen a VoLTE, vagy pedig a szolgáltatónál. Ennyi. Nem tudom, most hogy van, de régen ezt külön kellett velük aktiváltatni az előfizetésen, és lehet, hogy a te kártyádon ezt egyszerűen nem aktiválták.
Első körön vegyél egy Domino kártyát, amin biztosan aktív a VoLTE, rakd a telefonba, és indíts róla hívást. Ha annál megy a VoLTE hívás, magyarul megmarad a net, akkor a kártyád a hibás, vagy a szolgáltató beállítása, ha azon se megy, akkor meg a telefonod a hibás, vagy valami nincs bekapcsolva.
Nem olyan bonyolult ezt kizárni, de távgyógyítással biztosan nem fog menni. -
Tin
veterán
válasz FuRiONight #5825 üzenetére
Az S21 Ultra az egyik legjobb - ha nem "a" legjobb - akkus Galaxy telefon. Az összes teszt erről szól, a felhasználói tapasztalatokat is beleértve.
Ha valaki nagyon rossz akkuidőt tapasztal, annak a következő okai lehetnek:
- valamelyik kártyánál iszonyú rossz térerő, ami leszívja az akkut (megpróbálni kártya nélkül)
- szolgáltatói inkompatibilitás pl egy adott helyen, ami térerő problémákhoz vezet (másik szolgáltató kártyájával kipróbálni)
- szoftveres probléma, valamelyik alkalmazás beakad (a Facebook termékei rendszeresen okoznak ilyeneket, alkalmazás leszedése, megpróbálni)
- kiforratlan vagy hibás firmware a készüléken (frissítés megjavítja)
- régi telefonról átköltözés vagy mentésből visszaállítás valami szemetet hagy, amitől beragadnak alkalmazások, szolgáltatások (átköltözéskor célszerű nulláról újból belakni a telefont és mindent kézzel beállítani, minden kisebb frissítés után wipe cache partition, főverzió váltásnál pedig teljes gyári visszaállítás, és újbóli belakás javasolt)Ha a fentieket végigcsináltad, vagy pontosan így csináltad, és ennek ellenére is merül a telefon, akkor vidd szervizbe.
Ja, és a linkelt akkuhasználatból semmit nem lehet megállapítani, mert ez a digitális jóllét.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz FuRiONight #5828 üzenetére
Leírtam mindent, amin végigmehetsz, hogy végül meglegyen a probléma oka.
-
Tin
veterán
válasz -FreaK- #5831 üzenetére
Ez az akkuidő dolog számomra eléggé szubjektív, én inkább csak a kirívó eset miatt válaszoltam rá. Az, hogy ki hogyan használja a telefonját, milyen alkalmazásokkal és mennyit, túlságosan egyedi ahhoz, hogy egyes véleményeket lehessen általános érvényűnek elfogadni.
A jelenlegi Note 20 Ultrám üzemidejével az én használati szokásaim mellett teljesen elégedett vagyok, bár így is csak "átlagosnak" ítélem, 50% alatt még nem jöttem vele haza délutánra (120Hz-en megy). Ennél biztos, hogy van, ami jobban bírja, de nekem ez is elég volt., főleg, hog YT videó nézésnél 1 óra alatt merül 10%-ot, ami bőven jó. Most ugyan cserélem (éppen S21U-ra egy kihagyhatatlan akció miatt), de nem tudnám gyengeségeként felsorolni az akkuidőt (nagyon mást sem).
Asszonynak vettünk egy S20FE-t pár hete, 4G Snapis változat. Ugye a topikjában (és úgy általában mindenhol) szétokádták az Exynos 990-et, de a Snapdragonosról sem mondta senki, hogy a világ legjobb akkuideje. Hát, 4 óra kijelzőidő mellett simán elment 7 napot 1 simmel úgy, hogy 20%-nál dugtam töltőre (még nem költözött át rá, de használta). Ez az akkuidő például nálam nagyon jónak számít, főleg, hogy a készenléti merülése is alacsony. Pedig ez is 120Hz, ráadásul nem is adaptív.
Úgyhogy én inkább az egyedi felhasználási szokások vagy a szoftver/hálózati hiba kategóriába sorolom, ha valakinek a telefonja extrém módon merül. Nagyon jó példa a hálózat fogyasztására, hogy az előző lakásban közepes térerőnél 3-4%-ot merült az N20U egy éjszaka alatt, az új lakásban, a hálószoba jobban árnyékolt részében meg 8%-ot merül éjszaka. Ugyanannyi idő alatt, ugyanazok futnak vagy nem futnak rajta. Ha a hálószoba sarkában töltene el egy egész napot, én is panaszkodnék, hogy vacak az akkuidő, de amint 92%-al felrakom az íróasztalra reggel, délután 5-re még mindig 87%-on van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Nyaralás topik
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gyúrósok ide!
- Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs