- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- VMware
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #4210 üzenetére
Írtad: "Meg megmondom őszintén most a műszeregységet sem tudnám kifizetni, ingyen meg mégse kérhetem mivel te is fizettél érte."
Pedig de! Nekem "az alaplap" kellett belőle, az égett szét. Az órákat nem használtam belőle, visszatettem a sajátjaimat. Párnál kipróbáltam ugyan, hogy le lehet-e szedni a mutatókat ha esetleg más hátlapot vagy piros színű mutatókat akarnék rá, de ha jól emlékszem a fordulatmérő egyben van. Azonkívül van egy komplett másik is...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #4511 üzenetére
Ennek most utána kell olvasnom, de az így is látszik, hogy váltóban nem vagyok jó.
Nekem szerencsére nem volt vele bajom soha.
Egyszer cserélni kellett de azért mert megfektettem az autót egy útfelbontásnál és eléggé szétment minden ami a váltóhoz tartozott.A lényeg elolvasgatom a szakirodalmat, mert érdekel hogy-hogy is néz ez most ki.
Valaminek lennie kell ami összehangolja a dolgokat váltáskor, mert különben elég recsegős lenne a váltás.
Aztán lehet nagy hülyeséget beszélek.
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #4513 üzenetére
"Rükinél meg nem forog csak lassan mivel alapjáraton teszed be nem magasabb fordulaton"
Az off autónál az a baj, hogy álló helyzetben nem tudom az első fokozatot kapcsolni, mert -valószínűleg- rossz a szinkrongyűrű, és a két tengely fordulatszámát nem hozza össze.
Tehát nem csak nagy fordulatnál kell a szinkronizáció.
Retro
-
-
kasyka
csendes tag
válasz Atuska75 #4648 üzenetére
Kigondoltad már hogyan lehetne kivitelezni hogy ne legyenek olyan messze a karok? Kiváncsi lennék hogy mi a megoldás,mert itt a szomszédban az osztrákoknál rengeteg Felicia van a bontókban jó állapotban és kevés euró belőle minden ami kell. (Ausztriába szinte csak fullosakat látni.)
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #4666 üzenetére
Ma szaladgáltam egy kicsit a kocsival és a másik kormánnyal. (Miután elmentem a bontóba és elkunycseráltam az alátéteket is).
Összefoglalva, nem összehasonlítható!!
A karok távolságát absz. meg lehet szokni, városban rohangáltam, nem volt kényelmetlen, hogy le kellett nyúlni a karhoz. Vissza az esetek többségében úgy is magától megy.
Egyébként nem vetettem el az ötletet, hogy közelebb varázsoljam őket.
Atus leírása alapján a Felicia karok nem megoldás, hiszen ott is barkácsolni kell, akkor már mindegy, ha a saját karokat próbáljuk meg közelebb hozni.
Az érzés, mintha könnyebben tekerhető lenne lassú sebességű kormányzáskor.
Utazó sebesség mellett kényelmesebb, és pontosabb.
Ha sikerül a karokat elérhető közelségbe tenni, akkor meg leszek maradéktalanul elégedve.
(További pozitív mellékhatásként, feleségem elég magas, hosszúak a lábai, a normál kormány esetén teljesen hátratolva, alig fért el a kormány "alatt", most pont kényelmes - szóval erre is jó!)
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #4703 üzenetére
Egyáltalán nem bonyolult. Kiveszed az órát, a testet és az óra helyéről veszed egy pozitívat húzol a kulcsszekrénytől, fordulatjelet meg a gyujtótekercs 15-ös oldaláról. Vagy szerzel egy fordulatmérős hátlapot is amiben minden be van kötve csak a csatlakozóig kell elhúzni a kábeleket.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #4703 üzenetére
Itt van neked egy hevenyészett tananyag! Ha bevágtad, akkor jöhet a gyakorlat!
Skoda Favorit fordulatszámmérő utólag!
Fogyaszd, fogyasszátok szeretettel!
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #4833 üzenetére
Plusz ne felejtsük el hogy a kúpos csavarszett kb. pont annyiba kerül, hogy akkor már a gyárit is feltehetné. (olcsóbban )
A 98 as osztókörre 100 ast felnit tenni szerintem abszolút felesleges és nem is értem miért kéne.
Hiszen manapság nem drága a gyári favorit felni.
Ezzel én ezt a témát lezártam nem beszélek le senkit semmiről, mindenki megtapasztalja maga.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #4970 üzenetére
Azta... mázlista! Én jellemzően új alkatrészeket veszek a kis generálhoz (az pedig kb. két hét múlva lesz).
Más:
Ma szaladgáltam az autóval, és a következőt figyeltem meg:
Negyedik fokozat: ~1600 1/min - ~50 km/h
~2000 1/min - ~60 km/hJellemzően a fordszámmérő zöld sáv kezdeténél váltok el (magamtól, nem a műszer hatására), de kb. 1500-ig visszaesik a fordulat. Ha 3000-ig kihúzatom, akkor marad a zöld sávban...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #4970 üzenetére
Fater nyáron vett egy használt Fábiát. Nekem ajándékozta nyári gumijait, felnistőt. Kérdezem tőle mikor vette, hát hogy egy nyarat futott. Nézem jobban - de ezen még rajta vannak a jelzőcsíkok! "Jaj, akkor most tavasszal"
Úgyhogy így lett egy garnitúra nyári gumim köszönömért.
Novemberben kaptam télit, mert "nekem már úgyse kell fiam..."
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
kasyka
csendes tag
válasz Atuska75 #4968 üzenetére
Természetesen tudok félretenni ha nem is sokat,de azt inkább a lányaim junior bankbetétjére teszem félre. Szerintem hasznosabb az ő jövőjük mint pénzt költeni egy 17éves kocsira. Sajnálom is meg nem is, de én már ennyi év alatt így szoktam meg. Csak használom, amíg megy nincs gond. Azért még nem robbantam le vele sehol,akár milyen rozoga is.
-
kasyka
csendes tag
válasz Atuska75 #4996 üzenetére
A piros jelölés tetejétől még kb. minimum olyan 50km-t lehet menni. Legalábbis nálam már többször volt rá példa. Olyan 5-6 liter lehet akkor még a tankba. De mondom csak a saját tapasztalatomra tudok támaszkodni ezzel kapcsolatban. Lehet a régebbi kiadásoknál mások a paraméterek e tekintetben. Nem tudom.
-
kasyka
csendes tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5224 üzenetére
Milyen fordulatszámmérőd van? 2 fajta létetik, a BMM számára fejlesztett fordulatmérőben más az ellenállás. Otthon van 2 bontott fordulatmérő, az újabb fajtával nekem is ez a gond, a régi stimmel.
Az a különbség, h az új fajta nem a gyujtótrafóról veszi a jelet, hanem külön jeladója van ami a lendkerék fordulatát méri.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5230 üzenetére
Nekem ez a barna és kék, mintha fordítva rémlene, hátha jön valaki, aki kötött be utólag. Otthon van a nyák az óracsoport hátuljáról, azon meg tudnám mérni pontosan. A sárga az tuti jó, de ezzel a barna -kékkel most megfogtál.
Amúgy forog rendesen, csak alacsony alapjáraot mutat? Húzd meg a gázt. Rendesen érintkezik minden vezeték?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5270 üzenetére
Sajnos nem tudok segíteni, hétvégén bekötöm a saját pót fordulat mérőmet úgy a hogyan neked van most bekötve, ha kevesebbet mutat mint ami a kocsiban van, az azt jelenti, kell a műszeregység hátlapja is a fordulatmérős órából.
Nem kötöttem még ilyet utólag. vannak itt olyanok, akik kötöttek, de hallgatnak, mint a sír.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen okostelefont vegyek?
- Túraautó topik
- LEGO klub
- BMW topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Politika
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen