Új hozzászólás Aktív témák
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #5902 üzenetére
Az enyém is szét van szedve, nem rakom össze, amíg hátsó ablaktörlő+ hátsó gejzír rendbe nem lesz (elméletileg most már össze is rakhatom, Frankeinstein feléledt...) de a felső burkolat a kapcsolókhoz, az alsó burkolat pedig a felsőhöz van rögzítve. Ha én ezeket előbbre húzom olyan gyönyörű nyikorgást produkál kanyarodás közben, hogy csak na. Lehet, Felíci a kormánnyal ilyen gond nincs.
Jaj, és egy találós kérdés: A hétvégén teljesen szétbontottam a csomagtérajtót - kivettem az ablaktörlőmotort (jaj Favókás, lapát nélkül is produkálja ezeket a hangokat). Az ablaktörlő motorját letesteltem (szóval máshova akasztottam a testkábelt) erre beindult a hátsó gejzír... De az nincs külön testelve? Van valaki villamossági, aki tud nekem erre magyarázatot adni?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #5902 üzenetére
Ahogy Marci írja.
Ha lebontod a kormányburkolat alját, van egy bilincs a kapcsolók környékén (könnyen megtalálható nincs más ott, és a csavar is elég emberes), aminek a lazításával el lehet mozdítani a kormányoszlopon a kapcsolókat! Előbb a kormányrúdon lévő automata kapcsoló bütykét mozgasd fentebb (figyelem a pozícióját NE változtasd, mert azzal a ki-be kapcsolás szögét változtatod!), azt is egy csavar kilazít, fentebb, vissza.
Aztán addig húzod a kapcsolót amíg bírod (azért óvatosan a vezetékeket ne szaggasd ki ). Csavar meghúz, index "autómata" beállít. Burkolat visszatesz, örül.
A fedél felső részét nem kell levenni hozzá, együtt mozognak.
Ja, nekem a Felda kormányból a duda, és a légzsák kontakt gyűrű ki van szerelve. Ezért majdnem teljesen rá tudom tolni a kormányra.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #5938 üzenetére
Nem dicsekedni akarok, de ezt ingyen kaptam (egy tanítható ablaktörlő intevallumkapcsoló mellé (3ezer)). A kijelzője rossz volt. Véletlen ráakadtam egy amcsi webshopban (valami 170 Ft) a kijelzőre... Ma megjött! Az eredmény látható!
Ma a véletlen elém sodort egy LG LAC-M5600R CD játszót USB aljzattal (9e Ft).... Hát nem sokat gondolkodtam! Most éppen azt kötöttem be tesztre...
Retro
-
Favókás
csendes tag
válasz Atuska75 #5938 üzenetére
Nekem tavaly tavasszal sikerült szereznem egy ilyen órát.
5 Mátyásom bánta...
Akkor úgy gondoltam nagyon drága, de ha azt mondod 8-10 akkor már nem fáj annyira, viszont ha azt nézem, hogy egyesek ingyen jutnak ilyen kincsekhez akkor viszont...
Ugyebár ki korán kel órát lel. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5980 üzenetére
Sötétben kell megnézni, ha olyan lesz mint a vissza a jövőbe akkor megvan a gond.
Én az elosztónál keresgélnék, ha a gyertyacsere mégsem jönne be.Biztosan nem réz a belseje a kábelnek? Mert a réz zavarja a gyujtásmodult, de gondolom ezt minden favoritos tudja. Én kék borítású teszla kábelt használok. [link]
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #5983 üzenetére
De ha a gyertya szar akkor azt láttad volna összeszerelés közben.
Ha egy gyertya áthúz az szemmel láthatóan sérült.Főleg ha eddig nem csinálta csak az új kábelszettel.
Sajnos egy szilikonos Teslaba anno én is belefutottam.
Azt hittem majd milyen fasza lesz az új kábelekkel, hát nem hogy jobb még szarabb let és én se tudtam miért.Aztán egy párásabb napon rájöttem miért.
Akkora szikrákat húzott a kábel a szigetelésnek nevezett szaron keresztül, hogy az hihetetlen volt.De ez az én esetem......
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5983 üzenetére
A lényeg, h a karbis favoritba ellenállás van építve gyujtókábelbe és az elosztóban lévő rotorba is, ezért a gyertyék már ellenállás nélküliek. MEg lehet cserélni, de akkor a gyertyát is olyanra kell cserélni amiben van ellenállás. Ettől elmúlik a rádió zavarása
Valószínűleg ellenállás nélküli kábelt vettél, ha a gyertya tetején szikrázik, az még jó, ha nem itt teszi akkor hamarosan el fog égni a másik(fontosabbik) vége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5995 üzenetére
Ajjajj, azt bizony cserélni kell, nem való erre a motorra, a faros skodrikba nagyon jó volt, de itt többet árt, mint használ. A favorit gyujtásrendszere csak kinézetre azonos a 120-110-100-1000mb vonallal. A faviban nincs kalapács, nincs érintekző elosztó fedél, ezért kell az ellenállás a kábelba.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #6031 üzenetére
Én nem veszem sértésnek sőt elárulom neked, hogy ez így működik.
Leteszed az árát az asztalra kapsz számlát.
Ha 150 napon belül nem tudod mérni a fogyasztás csökkenést akkor minden féle magyarázkodás nélkül visszakapod a teljes vételárat.
Nagy általánosságban azt tudom mondani 30-1 ember visszahozza.
Nem vált be nem vált be terméket elveszem pénzt visszaadom ennyi.
Nem véletlen van ott, hogy teljes körű pénz visszafizetési garancia.
Szóval egyáltalán nem sértődtem meg, sőt elárulom neked én se hittem benne amíg ki nem próbáltam.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #6080 üzenetére
Na akkor néhány kép... úgyis régen volt ilyen:
Tuning konzol:Aztán itt az én megoldásom, előre megmondom, hogy nem értek a hegesztéshez, sőt a jobban sikerültet fényképeztem le ... akkor milyen a rosszabik?
Az a helyzet, hogy jobb lett volna 8-as menetes szárból megoldani a tengelyt, de itthon csak hatos volt Kapott három réteg zsugorcsövet.Előtte megtisztítottam az elosztó és rotor szegmenseit. Néhány kép kommentár nélkül:
Előtte:
Utána:
Előtte:
Utána:
Nem recés a felülete, hanem a tető tükröződik benne.Ez pedig kérem a kitakarított hátsó traktus:
Tegnap ez törpént.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #6288 üzenetére
Elég sok minden hasonló vagy ugyan az a feliciában.
Tulajdon képen egy lekerekített favorit.
Szóval igen be lehet tenni simándi jozefben
Voltak olyanok akik a műszerfalat is betették, csak ott az elektromos kötéssel játszani kellett.Nekem pl felicia volt a kormány összekötöm a fékmunkahengerem és az első szélvédőm is.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #6515 üzenetére
ez már várható volt az etanolos gec.ségük után.
nekik az a biznisz ha az "olcsó" benzint vesszük, amiből lehet nyelni a hasznot bőven.
ilyen világot élünk.
a gázt egyébként még lehet oldani palackból is, majd egyre többen fogják átfejteni palackból a gázt.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest