Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Megmondom neked őszintén, sose szedtem még le a 105-120 kárpitját.
A favoritét egyszerű volt formálni, mert sniccerrel körbevágtam a műbört aztán sniccerrel kivágtam a farostlemezt isAmikor kicseréltem a 94-es üvegszálas kárpira akkor meg már nem kellett vágni semmit az pont méret volt
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha kicseréled az autót akkor még jobb lesz a gyorsulásod
Mondjuk egy ferrarira.
Na a cinizmust félre téve.
Teljesítmény növekedés nem érhető el a gyujtásrendszer cseréjével.
Illetve érezhető nem lesz.
Ha dadog az autó nehezen indul akkor érdemes, mert simulékonyabb kezelhetőbb lesz az autó de ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na akkor én mondom neked a megoldást [link] ezzel a drótkefével letisztított felületet bekened és komolyan mondom csodákat tesz.
Nem kell fémtisztára lenyomatni elég ha tényleg a nagyobb fellemezesedett részeket letolod vele.
Rákened és kész.
Elég büdös és olcsónak se mondható, de a kasznisok imádják, mert mire eljut az autó hozzájuk ez az a felület ami még heggeszthető marad.Nekem nagyon bevált a golfot is ezzel kentem le azon az egy két helyen ahol elkezdte enni a rozsda.
(szerencsére a golfnak azért combos az alvázvédelme
Ha ezzel megvagyakkor a lyukat bár erről jó lenne egy fotó, hogy lássuk még is hogyan alakult a szitu, egy kis öntapadós üvegszállal és a rá felvitt gittel oldhatod meg a leg jobban és szebben.
Ami rossz hír, hogy az a skoda amelyiknek az emelő nyilása kiszakad vagy megroggyan, annak a küszöbe cserés.
Tehát készülj fel rá, hogy legkésőbb tavasszal, ki kell cseréltetned a küszöböt, különben ketté törik alattad a kocsi, amit gondolom nem szeretnél.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz paragraf85 #678 üzenetére
Ez a karburátor bimetálja miatt van.
El van öregedve és korábban veszi vissza az autómata szivatót mint ahogy kéne.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hengerenkénti befecskendezés és wéber karbi?
Vagy ez új nekem vagy a wéber is cserélve lesz?
Mennyit fogyaszt így a kicsike és mennyi lett a lovak száma azalatt a picsa kis kaszni alatt?Utoljára amit láttam így szétmókolva az 130lóval büszkélkedett, de az iszonyat volt ehhez a súlyhoz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz werszomjas #692 üzenetére
Ez itt a régebbi típusok topikja.
De látom beírtad a jó helyre is ahol kaptál is rá választ szépszámmal
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hehe.
Na akkor most jelzem a gyujtást hiába cserélgeted.
A gyertyáknak semmi baja.
A karburátort lessz szíves az úr beállíttatni.
Ugyanis amikor eléred azt a bizonyos tartományt 110-nél a waber elkezdi őnteni a benzint befelé a hengerekbe amit nem tud meginni a kicsi kocsi.
És elkezdi folytani az autót.
De ha kipróbálod, hogy mész egy pár kilómétert vele így láti fogod a gyertyákon, hogy elkezdenek majd kormolódni.
HA nem ez a baj akkor még a folytószelep lehet, de az kevésbé valószínű.Renault power
-
rob210
nagyúr
A gyujtásuk van kicsit feljebbhúzva.
Illetve az alapjáraton emelnek.Valamint az sem mindegy hogy 4 vagy 5 sebességes váltóval van szerelve.
Tesznek motoradalékot a benzinhez, amitől még jobban pörög a motor.
Valamint vannak olyanok akik a favorit fúvókát teszik a karburátorba.
Szóval sok sok mindennen múlik ez, de szerintem ne akraj a kisöreggel nagyon szakítani, mert szétforgatod a hengerfejet.Az én favoritomnak 165Km/h volt a vége, de ehhez sok mindenen kellett piszkálni, mert amúgy nekem is 140-nél gyengült el a szerkezet.
Igaz semmit nem cseréltem ki a gyárihoz képest, csak amit lehetett azt a teljesítményre löttünk be.Aztán szépen mindent visszatettünk gyári értékre és vissza is nyertem a 10 literes fogyazstás helyett a 5.9-est.
Igaz ezért a kis fogyasztásért azzal fizettem, hogy 140Km/h át kábé 45-50 másodperc alatt érte el.De hát valamit valamiért.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz McMurphy #699 üzenetére
Hát 105-öshöz nem sokszor volt szerencsém, de az ablaktörlője mindegyiknek ugyan úgy működik.
Valaki szétszedte és rosszul rakta össze ezért a végállás kapcsoló nem kapcsol.
Így csak addig megy az ablaktörlő, amig áram alatt van.Ha pedig relés kivitel akkor mázlid van csak ki kell cserélni a relét mert megadta magát.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz macimisi #703 üzenetére
Ezt a hibát szintén a szétégett elvízkövesedett bimetál okozza ami a karburátoron a szivatót és ezzel az alapjáratot is "vezérli".
Ha nem ez a hiba akkor viszont cserélj benzinszűrőt, mert koszt szív fel a szerkezet és amikor idönként meghajtod kicsit akkor átnyomja a koszt a fúvókákon.
Amikor meg nincs épp használva keményebben csak úgy megyeget vele az ember, mondjuk dugó a Hungária körúton, akkor felkapja a koszt és eltömíti "pont a legrosszabkor " a karbicsek fúvókáját.
Tehát javaslom, hogy hajsd meg a kicsikét ez kb 100Km/h 4esben tehát jól fel kell pörgetni a szekeret.
Utánna benzinszűrő csere és többet nem fog előfordulniRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz macimisi #707 üzenetére
A betétek visszahúzó rugója össze van rohadva és soha nem engdei teljesen vissza a betéteket.
Ebből következően állandó fékezés alatt van a kocsi, ami fogyasztás növekedést, teljesítménycsökkenést és gyorsabban kopó hátsó féket és fékdobot eredményez.Nekem ugyan ez volt a GOLF-nál amikor megismerkedtem a párommal.
Soha senki nem törődött az autóval, ezért ez-az össze volt rajta rohadva.
Na most ha kicseréled újjakra az a legjobb ha nem akkor szedd szét és a WD40 csodákat tesz vele.A holtjáték is ennek köszönhető, mivel sosem engedi vissza teljesen a betéteket a kart viszont te visszanyomod.
A bovden nem egy fix merev összeköttetés ezért az tud holtjátékot produkálni.
Ha fix lenne az összeköttetés akkor nem tudnád a kart teljesen visszanyomni.
Ennyi a hiba.Renault power
-
rob210
nagyúr
A skodák indítási trükkje.
Beül az ember a jó hideg autóba
Beteszi a sluszkulcsot gyujtást ad de nem indítózik!!!
Üresbe van a szekér, benyomja egyszer a gázpedált ezzel nyitsz a karburátoron egyet és a bent lévő benzin a hengerekbe csorog.
Ezután indítózol és az autó elsőre indulni fog.
Amikor az első pörgetést megcsinálja az önindító akkor megint gázpedál.
Ha már döcög a szekér akkor már okés a dolog de ezt a pumpálást meg kell csinálni.
Indítás nélkül is egy gáz meg indítás közben is egy gáz.
Legalábbis nekem ezt a sokdaszervizes autódoktorom mondta és bevált.
Ami fontos az elosztófedelet nézd át , mert ha bepárosodik egy hajszálrepedés vagy pontatlan illeszkedés miatt akkor az is lehet a probléma.Renault power
-
rob210
nagyúr
Benzincsöved nem ereszt?
Mert az is lehet hiba, hogy valamelyik csatlakozónál a hideg miadt a gumi összehúzódott.
Nem árt a bilincseket átnézni meg a csöveket.
Mert ha szar lenne az AC-akkor az kb 10-literes fogyasztásban is megmutatkozna.
Meg abban is hogy az olajad felhigulna.Renault power
-
rob210
nagyúr
PIERBURG 2E3, esetleg a JIKOV 28-30 LEKR típusú karburátos esőáramú, kétfokozatú, kis szerkezeti magasságú.
Még is csak volt jikovval szerelt.
Ezek szerint nem csak a 120-asokban meg 105 ben volt jikov, hanem a 90-es 91 es évjárat még Jikovval készült 92-től pedig Pierburgal.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Igen de a szakadt membránnál szokott ilyen szarul indulni, mert elszivárog a benzin.
Nem tartja meg a nyomást.Az enyém 1990-es 136Lx volt és jikovval volt szerelve.
Gyárilag.De apósjelöltemé jelenleg is egy 94es gyűr már Pierburgal van szerelve.
Méghozzá 2E2-vel, mint a golfom.Renault power
-
rob210
nagyúr
Jó áron vettél jó kocsit
De hogy hogy csak 4 sebességes?
120-hoz 5 sebes váltó dukál, ha van rá keret és kedv szerintem azt cseréld le, azzal még az OT vizsga sem ugrik, mert hogy gyárilag van 5 sebes is belölle.
No persze ha csak városba használod akkor meg kifejezetten jó a 4 sebes váltó
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát csak gratulálni tudok.
Nagyon szép az autó.
Javaslom, hogy a komolyabb használatbavétel előtt, mászatok alá és kenjétek le szépen alvázvédővel, mert akkor sokáig ilyen marad.
Sajnos a skodák hajlamosak a rohadásra.
Erre a "gyári" állapotra érdemes költeni.
Ha most kikened valami jó rugalmas anyaggal akkor örök darab lesz.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hol vásároltad az alkatrészeket?
Én annó a 17.-kerületben a Diadal utcában és nagyon korrekt áron hoztak meg mindent.
Sőt ami nem volt azt is 1 napon belül megrendelték meghozták.
Grat a felújjításhoz, sok kellemes kilómétert kívánok.(a golfomon én is nemrég cseréltettem toronycsapágyakat valóban sokat jelent a vezetés szempontjából.)
A szilentek egyébként sajna cseredarabok, 10.000.kilóméterenként szétmegy, ez típus hiba.
Viszont ami jó hír hogy darabja 980.- tehát nem egy nagy összeg.
Valamint otthon kb 1 óra alatt cserélhető.Renault power
-
rob210
nagyúr
Tescos olaj????
Autógyilkos.
Akkor már inkáb étolajat tettél volna bele.
Azt azonnal cseréld le, mert szét fog kopni a motorod.
15W40 et tessék bele tenni legalább shell-t ha van rá keret, akkor aralt.
Ha sok a hideg indítás és nem garázsban tartod akkor 10W40 et tudok javasolni, de ez a motor kopottságától függ.
Az olajat nem csak a motorban tudja elfogyasztani, hanem a szimeringek mellett is.
Valamint lehet rossz a szivócsonkja az olajpumpádnak.
Nézd meg az olajdeknidet, ha azon gyűrődés van akkor lehet az, is hogy eltört a szívócsonk és ezért villog a nyomásmérőd alapjáraton.Huh azt hiszem elsőre ennyi, de nagyon sok mindentől fogyhat az olaj ami nem a motor kopására utal.
Ha a motor enné akkor vagy füstölne, vagy csúnya lenne a hűtővized.
A skoda biblia meg van neked?
Mert abban minden részletesen benne van hogy hogy csináld.Renault power
-
rob210
nagyúr
A fordulat szám mérő miatt kell egy vezetéket a gyujtó trafótól elvinni a műszeregységig, ahol kell egy lábmódosítást csinálni.
Igen, ez megoldás, de készülj fel rá, hogy nem olcsó.
Én annó 7.000.- vettem és még olcsón jutottam hozzá.
Igaz ez 2 évvel ezelőtt volt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dragon Age: Origins
- Sony RX10 gépek topicja
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs