Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #7061 üzenetére
Nos, jogos. (Az általam alkalmazott DRL modulja figyeli az indítást, és magától kapcsol).
Ez esetben két út van, de szerintem nem kell túl komplikálni.
A bonyolultabbik két relé. Egy 4 lábas és egy öt lábas. A négy lábas gyújtásról kapcsolja az akku +, az öt meg a megszakítást végzi.
Felesleges, nincs nagy áram!
Tegyél sorba egy biztit (késes, szerintem 2 A bőven elég). Az hamarabb lemegy, mint a gyújtásé.
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7063 üzenetére
Én nem szeretem ezeket a plusz világításokat, de kérdés, miért nem kötöd fixre, azaz gyújtás kapcsolóra?
Amit ha a világítás kapcsolót átnyomod, azaz helyzetjelzőt kapcsolsz leold a relé?
Nem bonyolult bekötni, főleg a skodánál nem és szerintem biztonságosabb is, mert mindennek van saját biztosítéka.
De persze a DRL-ekhez köthetsz be akár plusz biztosítékot is.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7070 üzenetére
Az hagyján viszont a refi tompított valóban szabály ellenes.
Azért büntet a rendőr, mert izzó éppen már lenne hozzá, csak valami okos kitalálta, hogy az nekünk nem jó.Ennek ellenére ahol lehet nekem ott már led van, pl féklámpa, hátsó helyzetjelző, indexek.
Renault power
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #7195 üzenetére
Nekem is rossz volt a kapcsoló. Azt gondolom attól megy tönkre, hogy nagyon keveset kapcsol alap esetben és nincs meg az érintkezők öntisztulása.
Amikor cseréltem, és gyári jellegűt vettem, annak a csatlakozói be voltak tömve agyig zsírral. Mivel én pedáns vagyok és nem tisztítottam ki, csak beledugtam a csatlakozókat, lehet, hogy jól tettem. Ezzel a zsírral, lehet hogy kizárják a levegő nedvességét, és lassabban oxidál.
Nem tudom a tutit, hogy ezek csak feltételezések...
Ha teljesen jót akarsz, akkor van helyettesítő termék Audiba, vagy VW-be való. Ezek talán tartósabbak (és drágábbak) .
Retro
-
vmarton
csendes tag
-
vmarton
csendes tag
válasz Atuska75 #7228 üzenetére
Értelek én, én már 100-ba is odaadnám, kit érdekel, csak vigyék. Apám az, aki mondván már XY összegbe benne van az autó, veszteni nem akar rajta, pedig ez elkerülhetetlen. Annak is örülni fogok, ha 200-ba elviszik. Tavaly vettünk egy Feliciát. '99-es LX, 250-be. Ráköltöttünk kb 20-at+műszaki+kitisztítottam,políroztam, vitték 370-be. Ez az autó benne van kb 230-ba, és apám ennyit szeretne is visszakapni. Szerintem nem fog, de majd meglátjuk. Hátha van egy elvetemült.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #7233 üzenetére
92-ig más az első lengőkar hátsó szilentj. Ezt leszámítva minden megegyezik. A feliciás lengőkarok másak, és a kialakítása a fődarabnak középen eltérő a lengőkarok miatt. Picit keményebb is, bár nem keményebb mint a 92 utáni favoritok.
Akinek a régi fajta szilent van, annak megéri cserélni az új fajtára. Beton kemény tőle a favi amúgy sem puha futóműve, mégsem pattog az autó.
Szerintem Marczi80 kollégánál is ez a szilent fáradt meg, ettől olyan érzése van az embernek vezetés közben, mintha nyúlana a futómű a kocsi alatt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7265 üzenetére
A barumot én se tudnám dicsérni az kb. olyan mint a matador nálam, meg a sok kínai műanyag henger
De a Fulda nem ez a kategória.
Erről van szó.Egy sort emelnék ki a Fulda a Goodyer márkacsoport tagja.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7303 üzenetére
tudod, hogy erre rengeteget kéne költened?
még se nézem a hirdetést, mert ez a típus, egy megbízhatatlan szerkezet 250.000km felett, Magyarországon, pedig nincs 200.000km alatti.szóval ezt a típúst csak nagyon megfontolva válaszd.
nem egy ismerősöm befürdött vele, aki nagy családi pénztemetőt vett a nagy családi autó helyett.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Atuska75 #7303 üzenetére
én is csatlakozok az elottem szolohoz(rob210),hogy ilyet nem erdemes venni,regi is km is biztos sok van rajtuk,es azert eleg draga marka,ugyhogy az alkatreszek is dragak.
en inkabb mar akkor egy renault espace-be vagy vw sharanba,esetleg seat alhambraba gondolkoznek,igaz hogy egy kicsit dragabbak de jobban kapsz hozza alkatreszt,es olcsobban mint a chryslerre az tuti. -
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7308 üzenetére
én nem azt mondtam, hogy ne vegyél, csak nagyon észnél kell lenni.
ennek ellenére én továbbra sem hiszem, hogy ez jó vétel, amit linkeltél.
de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa
engem is mindenki lebeszélt a renaultról, még se bántam meg, hogy nem rájuk halgattam.az autó vásárlás a legnagyobb lutri a nősülés után.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7325 üzenetére
Vagy az egyik dob üt, és helyenként megszorul.
Sok minden lehet, de biztos, hogy ha szabályosan szerelte össze akkor a dobbal van a bibi.
Vettem már én is tojás alakú dobot, vissza is vittem.
Azóta ami kerek azt csak tolómérővel veszem meg.
Nem a legpontosabb de az extrém hibákat ki lehet vele szűrni.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #7352 üzenetére
Régi nyárikonyha, kicsit eltúlozva, konyha mellett 20-25nm-es szoba, Az ablak részt szépen ki lehetne bontani, stb.stb. csak hát a ház mellett ezt is bankhitel terheli... Tehát a szükséges papírok elintézése többe kerülne, mint maga az átalakítás...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #7398 üzenetére
Az elosztó tengely 2 db-ból van, a két darab egy vállas kapcsolóidommal kapcsolódik egymáshoz. A felső elosztótengelyhez a kapcsolóidom úgy csatlakozik, hogy mind az idomon, mind a tengelyen van egy asszem 5ös furat, és át van dugva egy stift. Na a tengelyben a furat verődik ki, és vele együtt a stift kopik el.
Megoldás: elosztó szétszed, tengely felhegeszt CO-val, idommal összepasszít, új furat kifúr, új stift, és öröm-bódottág, évekig újra jó az elosztó
Már 3 elosztóval játszottam ezt el (2 a 2 favoritban+1 tartalék)E=MZ²
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Atuska75 #7409 üzenetére
Ok,koszonom,de mar utana sikerult megtalalnom a neten nekem is a valaszt,de megis jobb ha megerositenek benne .hat a teli gumi nalunk ugy van hogy kotelezo de csak akkor ha az uton ho van,ugyhogy az alol is lehet kibuvot talalni,de nekem az utodon egesz evbe most teli gumi volt ugyhogy nem kell rakosgatnom de mar jovore szeretnek nyarikat venni,de muszaly felnit is venni de itt nalunk ami tetszik draga
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #7409 üzenetére
"Azért van a sok baleset télen mert, sok hülye úgy gondolkozik "egész télen csak 3 alkalommal megyek ki a kocsival arra én nem szerelem fel"
Ne haragudj, de ezzel nem értek egyet.
Szerintem azért vannak a balesetek, mert az a sok hülye nem a téli útviszonyoknak megfelelően vezet: sebesség megválasztása, követési távolság, stb.
Ilyen szempontból még rossz is a téli gumi: a gyökér azt hiszi, hogy felrakta, minden oké, aztán ugyanúgy nyomja tovább mint nyáron.Ami kiakaszt néha, az a híradó szövege: "baleset a köd miatt" "baleset a hó miatt"... nem a köd meg a hó miatt, hanem azért, mert nem annak megfelelően vezetett a gyökér...
Na mindegy. Nekem már fent vannak a téli papucsok, hólánc a csomagtartóban, jöhet a tél.
Ja, amúgy van egy garnitúra 155/80-as téligumim eladó, akár favorit felnivel együtt.[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7474 üzenetére
értelmezési probléma van.
Ha 30 a kiinduló amiből 3at visszakapnak akkor miért 30-2 miért nem 27-2?
Szóval a 30-al ne számolj, mert 27-et fizettek ki.
2 még a pincéré lett, tehát a teljes összeg 27, ebből 2 a pincéré és 3 amit visszakapták a 30-ból, de most már off-ba teszem.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen