Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1125 üzenetére
Na így már rögtön van kiindulási alap.
Akumulátor halott.
Ömimdító halott.HA van töltés az aksiban, akkor az önindító nem megy.
Igaz ez szigorúan tilos, de azért próbáltátok betolni a kocsit?
Mert hogy ha az önindító rossz akkor be lehet katalizátor ide meg odaSzóval kettesben próbáljátok meg.
Ha meg az aksi off, betolni akkor is be lehet. Szóval akkor a leg szerencsésebb a dolog.
Töltésmérővel nézzétek meg, lehet, hogy cellazárlatos.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1198 üzenetére
Hát a kép alapján kb. 2 izzód világít a műszerfalban.
Nekem legalábbis ilyen fényt akkor produkált amikor 8 izzóm ki volt égve.Kicseréltem őket és ugyan olyan volt a fénye.
Szétszedtem megint hát kiderült a régi izzók is jók voltak csak a bajonett csatlakozók el voltak oxidálódva.
Medörgöltem alkoholos dörzsi szivaccsal, láss csodát minden világított és szépen látszott minden.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1200 üzenetére
Ellenőrző lámpák(műszerfal): R5 12V 1.2W
Ilyen izzó megy bele a műszerfalba és hogy pontosan hány darab na szóval mindjárt átgondolom
A régi 90-es műszerfal 25 izzót az újabb kivitel 93 valahanyadik hótól 27 izzót tartalmaz.
Tehát elég sok izzód ki lehet égve.
Ha szétszedted fotózd már le a nyáklapot.
Mert hogy abban ott vannak a furatok azok az izzók helyei.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz Sanyo91 #1282 üzenetére
igen, de rájöttem, hogy hülyeséget írtam, tegnap méricskéltem, meg kapcsolási rajzokat követtem
A piros vezetéken a biztitábla sínjéről meg is kapja a 12 V-ot ahogy illik, ami visszais indul a barnán, szintén a biztitáblára, de ott vész el.
A kapcsolási rajzon van egy (baloldalon) 5-ös, és egy 7-es érintkező, azt kéne megtalálnom a kocsiba, hogy további méréseket tudja csinálni. Annak a kettőnek kéne valamilyen úton zártnak lenni, hogy a zöld vezetéken táplálást kapjon a motor. De se normális rajzom nincs a biztosítéktábláról, se a csatlakozó helyét nem sikerült még megtalálnom. Bár most csütörtökig biztosan nem tudok hozzányúlni. -
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1319 üzenetére
A favorit és mindes autómata szivatós karburátor úgy működik, hogy van egy kis kerek izé mindegyik oldalán.
Amibe be van vezetve a víz.
A házon belül van egy bimetál, ami hőre tágul illetve összehúzodik, hideg hatására.
Ebből következik, hogy vagy van szivató vagy nincs.
Ha hideg van akkor rajta van a szivató mert több benzin kell, ha bemelegszik kevesebb benzin kell tehát kitágul és kikapcsolja a szivatót.
Ennyi.
Ennél egyszerűbben nem tudom leírni.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
-
jss
aktív tag
válasz Sanyo91 #1517 üzenetére
Én úgy tudom, ha jól be van állítva, akkor nem teszi tönkre. De ha mégis, összességében akkor is olcsóbban jön ki az üzemeltetés.
Sok emberrel beszélgettem aki gázzal hajtja az autóját, meg vannak elégedve.
Nyilván ezzel is lehetnek gondok, de szerintem akkor sem rossz.
Van valakinek esetleg tapasztalata gázos Favorittal? Szívesen olvasnék egy-két használati tapasztalatot.[ Szerkesztve ]
Zuhanó repülővel süllyedő hajóra esni...
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1517 üzenetére
Nem teszi az tönkre.
Ezt mondják az etanolra is.
Én már több mint 8 hónapja használok etanolt és semmi bajom vele.
2 benzinszűrőt cseréltem mert az etanol kioldotta a 20 éves koszt a tankból.
Ezen kívül semmi gond.
darabja480 forint.
Szvsz behozta az árát az etanol üzemSzóval nem tesz az tönkre semmit csak az olajmágnásoknak nem célja hogy ne a benzint vegyük.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1529 üzenetére
Azt hiszem a hol tankoljak-on rajta van melyik etanolos kút.
De egyébként az avia és az agip kutak közül van sok amelyik forgalmazza.Jah és a sok okos embert aki közli, hogy tönkreteszi az autót az etanol, felvilágosítom, hogy a Magyarországon forgalmazott benzin 4.4-6.8 %-a etanol
Renault power
-
csab89
csendes tag
válasz Sanyo91 #1580 üzenetére
semmi extra nincs, csak fel van fokolva 290-re a vezérmütengelyem, 1mm-t levan sikolva és kivannak tisztitva a járatok a hengerfejen, meg egy dupla torkú weber karbi van rajt (asszem régen nagy polskin volt) ha van mindenböl felesleg cuccod és van 1 autószerelö ismerösöd vagy te magad vagy az, akkor kb 30ból +van mindez és végeredményül kapsz 1 nem alsó kategóriás favot ja és azt ne hidd el, hogy 10-12 literes fogyasztásod lesz,mer nekem 8ból +áll ha tolom neki
ja és ha érdekel akkor tudok adni,mer nekem mindenböl van plusz darab[ Szerkesztve ]
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
csab89
csendes tag
válasz Sanyo91 #1587 üzenetére
annyi a lényege az egésznek hogy nem vákum szabályzos mint a gyári favorit jikov karbi, hanem mechanikus! szóval ha lepadlózod akkor nem gondolkodik hanem elindul elöre mint a meszes...a 2.torok + ad neki 1 plusz löketet, +határozott fordulatnál spricceli oda is az anyagot, szal dupla torokból nyeli a kerodat! de 1 karbit magába nem érdemes felrakni,mer semmi értelme, minimum hengerfej sikolás, de a vezérmütengely fokolás sem ártana neki! nekem mondták azt is h a fötengelyem nem fogja birni, de már fél éve huzza hála....lekopogtam
ja a gyorsulásról csináltam neked délután 1 vidit
http://www16.zippyshare.com/v/20517796/file.html
bocs, de feltölteni tudtam, annyit róla hogy most pont nem vmi jol muzsikál a gépezet, + nem is annyira huzattam ki, mer nem vtam olyan helyen, ja és elég ramaty a vidi, mer a új telom szét törött
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1683 üzenetére
Ma meg is vettük.
Renault Mégane 1.4 75Le 8 szelep.
Nagyon szép kényelmes, mind a ketten meg voltunk vele elégedve a párom is én is.
Olyan szerelem első látásra volt.
Iszonyat kényelmes, jól húz elnyűhetetlen motor.
(egy olyan ismerős ajánlotta, hogy ilyet vegyünk aki 25 évig renault szervízben dolgozott.)Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1970 üzenetére
Az egy 1000Mb szerintem és az igen komoly tuningot kapot.
Most nem tudom hova van elmentve de majd a múltkori skoda találkozóról belinkelem a képet.
Ugyanis van egy duplawéberes 1000Mb direktszűrőkkel, megpiszkált vezérléssel fékekell és igen komoly lengéscsillapítókkal futóművel.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1970 üzenetére
Egyébként azzal amit mondtam és egy jó hűtött fékrendszerrel nagyon össze lehet kapni a kocsit.
Ha belevágsz érdemes a kerékcsapágyakat SKF-re cserélni és a féltengelyeket is átnézni mielőtt összerakjátok a gépet, mert ez az első ami meg szokta adni magát egy ilyen teljesítmény növelés után.
Ha a hengerfejet is cseréled, kovácsoltvas hajtókarokat teszel bele és szépen felpolíroztatod a leömlőt egy 4:2:1 es rendszerrel igen komoly 114lóerős masinát lehet összerakni igen jó nyomaték görbével, ami ezt a könnyű kasznit nagyon elrepíti.
Nekem 155Km/h volt az utazó a pályán
Néztek is nagyokat, néhányan, mert kívülről ütött kopott volt egy kicsit.De egy igazi öreg szaki azt mondta nekem egyszer nem baj ha a fényezésed nem makulátlan de a kocsi műszakilag legyen egy csoda.
Így legalább nem lopják el.Renault power
-
darius
tag
válasz Sanyo91 #2306 üzenetére
Akad egy-két online bolt, de tapasztalatom többnyire nincsen velük: Skoda Patika, Skodabolt, Zsombishop, Skodacarparts
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #2361 üzenetére
Meg lehet oldani, láttam már ilyet. Csak szerszámot kell hozzá gyártani.
Kell egy, amivel a hét kerék egymáshoz való viszonaát mérik, párhuzamosság vizszintesség szempotjából, meg egy amivel a tornyokat lehet fesziteni, ha ez nem segit, akkor marad a húzópad.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #2367 üzenetére
Erre a két dologra tudok tippelni h csereérett.
Ha a felsőről leszakad az a két csavar, vagy lerohad, akkor tud ilyen érdekes hibát produkálni, a gumi meg egyszerüen eldeformálódik. Esetleg lengéscsillapitó cserekor rosszul lett összerakva (kimaradt valami). A helyes sorrend: rugó felső tányér -csapágy az acélbetéttel és fedéllel -gumibak -és az első képen lévő betét+az egészet tartja még 1 tányér, de az már a motortérből tevődik rá és 1 anya foja össze az egészet a lengéscsillapitó tetején.
[ Szerkesztve ]
-
zjtuning
csendes tag
válasz Sanyo91 #2421 üzenetére
Szia!
Ahogy rob is írja minden csak pénztárca kérdése,de én utcai használatra mindenképp egy sima sprint motort ajánlok ami 75-80 ló körűl van,mert az erősebb verziókkal nem igazán gazdaságos a városba járkálni.
Mostani trend a fábia belsőség átültetése a favorit blokkba,ami elég sokat hoz nyomatékra(alapból 120Nm) és ezt még megfejelni duplakarbival+78-as dugókkal és 1.5 lesz. Az 1.3-as motor nagyon korlátozott,a furat-löket arány miatt(75.5x72) és csak magas fordulaton adják le a kellő teljesítményt,ezért növelni kell a köbcentit. Most 3 ilyen motort csinálok abbol az egyik Rallycrosra,1 gyorsulási versenyre,1 pedig utcai lesz.zjtuning
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen