- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atyus77
csendes tag
válasz Atuska75 #8476 üzenetére
Üdv.
Kicsit átnéztem a karburátor .A szívatónál nem szorul semmi ,minden könnyedén mozog .
Keverék-szabályzó csavaron tekertem ki még egy kicsit és így szebb,egyenletesebb lett az alapjárat.Remélem a gyertyakép is kimozdul a fehérségből.
(A csavar kivan tekerve kb. 4-4,5 fordulatot.Lehet hogy alacsony a benzinszint? )Kérdés: Az innenső torokba hajlított rézcsőből mikor kellene jönni a benzinnek ?
(A másik torokba lejjebb ami van az szépen spriccel gázadáskor .)SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #8549 üzenetére
Szerintem is lehuzza! Ahoz kepest ma is elheto kis kocsi, igaz nem erobajnok, de nem gond a gyorsulas.
Az auto a 90-es evekben nem gondolom, hogy kompromisszumok autoja volt (helytelenul egy Corollahoz hasonlitottak - meghogy egy 1.4-es motorral utazoban 175 haha rohog a vakbelem).Ma mar tulhaladta a kor, de ami ennek az autonak az erossege az egyszerusege. Megfelelo karbantartassal uzembiztos jarganyok.
Mig a mai autoknak mindenfele elektronikus hibajuk lehet. Ahogy novekednek az igenyek ( masszazsfotel az autoban) egyre inkabb megbizhatatlanabbak az autok. Azt gondolom jobb ma egy Favi, mint egy par eves elektronikus csapdakkal tele levo gep. Ha sok penzem lenne, akkor az asszonynak vennek egy utolso MPi motoros Fabiat classic valtozatban.
Nemsoka itt az ev vege! Jovore is sok mukodo kepes Skodat kivanok!
Retro
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #8724 üzenetére
Garanciális idő lejártával, ha a kereskedőnek ráfizetés a csere, akkor elálhatsz a vételtől, ami azt jelenti, hogy a vásárláskor kifizetett összeget köteles megtéríteni számodra.
Sajnos az új szabályozás szerint valóban nem köteles cserélni.
Én winchesterrel csináltam végig ugyan ezt.
Engem akkor felvilágosítottak, szóval, nem kúrtak át a boltban csak a kereskedőnek kedvező szabályozást használták ki.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #9235 üzenetére
az index kapcsolót szedted már szét? úgy van kialakítva, hogy egy golyó ugrál egy rugó ellenében egy lemezpályán ha a kormányod abban a pozicióban volt amikor megnyomtad a dudát ahol visszalökné az indexet (autómata visszahúzó kis fehér folyton eltörő müanyag) akkor eldeformálódott a pálya. ezt kell csak visszahajlítani.
az is lehet, hogy neked még nem is a golyós hanem a csúszósarus van ott ez a jelenség fokozottan képes előfordulni, meg a refikapcsolgatás is ezért van indexeléskor
elég bonyolúltan írtam le de te biztos érted.
Renault power
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #9821 üzenetére
Erről már máshol is tárgyaltak. Meg ezt tanultam én is. :A kartergáz a gyűrűk,dugattyú mellet elillanó gáz,ami az égéstérből a karter felé tart.
Minél kevésbé tömítenek a gyűrűk,a terjeszkedési ütem alatt annál több gáz távozik itt,azaz megnő a kartergáz mennyisége.
Nem a színe (láthatósága) számít,hanem az,hogy ha befogod a csövet mennyi idő múlva mennyire nő a nyomás.Ebből meg lehet tippelni a mennyiségét.A kartergáz csak kis mértékben fojtja a motort.Normál esetben (mikor nagyon kicsi a gáz mennyisége,össze sem mérhető a beszívott levegő mennyiségével,de mikor megnő,akkor fojtástól függően több százaléka is lehet.Ez viszont nem magyarázza,hogy miért esik vissza drasztikusan a teljesítmény.
A kartergáz tömény szénhidrogén,azaz gyakorlatilag benzingőz.A motor a túldúsított keverékbe fullad bele.Megkapja a szokásos adagját porlasztott formában hagyományos módon a karbitól, de még hozzájön egy jó adag a kartercsövön keresztül, gáz formályában.(húú, tényleg benéztem ops: formájában természetesen. )
Megoldás lehetne,hogy szegényítjük a karbi keverékét,de ez sajnos nem működik.
A kartergáz mértéke közel sem változik a motor fojtásával egyenes arányban.
Ráadásul hőmérsékletfüggő is,az olajat is "hazavágja"....szóval az egyetlen megoldás a felújítás.Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #9832 üzenetére
2008 ősszel vettem a Favoritot, akkor kapásból meg kellett csinálnom. Jó volt kb másfél évig, mígnem szakadó esőben túl gyorsan ugrottam be az ülésbe, és bele nem térdeltem a karba, és le nem tört. Kapcsoló-csere, azt már kapásból szétszedtem mielőtt beraktam, nincs vele gond.
Ja, ha már itt tartunk: én a karban benne lévő rugót, ami az index rögzítőpöckét nyomja, mindegyikben kicseréltem gyengébbre, így sokkal kisebb erő kell hozzá, hogy akadásig nyomjam az indexet. Azóta az addig fogyóeszköz visszaugrasztó-pöckökkel sincs gondom. Lehet a gyárilag túl erős rugó miatti túl nagy erők a hibák oka?
Szerintem érdemes azt a rugót kicserélni gyengébbre, vagy elgyengíteni...[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Ramsess
csendes tag
válasz Atuska75 #9883 üzenetére
Hát,,,,éjszaka még nem mentem vele,majd mostanában már hamarabb sötétedik,majd meglátom.
Amúgy a kamera csal,mert a z emberi szem nem ezt látja,és én nem tudtam rendesen beállitani,
vagy egyáltalán nem látszanak a szegmensek kéknek,vagy ez a durva.
Napsütésben például ha telibe kapja a műszerfal,nem látszik hogy világít.
Bocs a késői hsz-ért,de este 6 ig dolgoztam. -
Szplöttyy
senior tag
válasz Atuska75 #9924 üzenetére
Koszi az infot. Van esetleg valaku aki foglalkozik ezzel h betakolja a muszerfalat?
Hatul ket vadiujnak kinezi AL-KO(gagyi) gatlo van. Meg ha esobe megyek villamossinen mindig lecsuszik a hatuljaa sinrol emiatt gondoltan erre. Bat elol 165/70 13 hatul 175/70 13van de nem hiszem h emiatt lenne.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Atuska75 #9926 üzenetére
Tobb autot is vezettem eltero meretu gumikkal es sose okozott gondot, es a kresz szerint is tengelyenkent kell egyforma meretu es mintazatunak lenniuk. Amugy 15" 195/50 alufelgen lesz rajta egy kis osztokor modositoval(5*110es a felni) csak elotte rendbe akarom rakni a futomuvet.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen